Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5796z ostatnich 7 dni
23107z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Zakup, dostawa i montaż modułowych regałów szatniowych do pomieszczeń budynku szatniowego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zakup, dostawa i montaż modułowych regałów szatniowych do pomieszczeń budynku szatniowego

Data zamieszczenia: 2024-04-29
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Andrespol
ul. Rokicińska 126
95-020 Andrespol
powiat: łódzki wschodni
Tel.: +48 42 213 24 40
zamowienia@andrespol.pl
Województwo: łódzkie
Miasto: Andrespol
Wadium: ---
Nr telefonu: Tel.: +48 42 213 24
Termin składania ofert: 2024-05-07 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Gmina Andrespol zaprasza do składania ofert na zadanie pn.:
Zakup, dostawa i montaż modułowych regałów szatniowych do pomieszczeń
budynku szatniowego w Wiśniowej Górze, Ul. Tuszyńska 113
I. Opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa i montaż modułowych regałów szatniowych
(łącznie 141 pojedynczych modułów) do pomieszczeń budynku szatniowego w Wiśniowej
Górze przy ulicy Tuszyńskiej 113.
2. Moduły szatniowe wykonane z płyt meblowych o grubości 18mm z okleiną ABS w jasnym
odcieniu. Szafki modułowe otwarte o wysokości łącznej 180 cm i szerokości zewnętrznej
modułu 40 cm. Podstawa o głębokości 60 cm. Część górna o głębokości 30 cm. Szerokość
zewnętrzna modułu 40 cm.
Wyposażenie dodatkowe: trzy wieszaki podwójne wieszane na bocznych i na tylnej ściance
środkowego elementu.
Elementy skręcane śrubami meblowymi.
Moduły łączone między sobą z zamaskowaniem łączeń, dodatkowo przymocowane do
ściany w 4 miejscach dla dłuższych grup modułów i w 2 miejscach dla krótszych zespołów.
(Zalecany sposób mocowania: kątownik nad szafką, przymocowany w miejscu ścianki
bocznej modułu).
3. Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany
będzie do dokonania szczegółowych pomiarów w docelowych pomieszczeniach
szatniowych.
4. Zakres przedmiotowy i ilościowy wyszczególnione zostały w Załączniku nr 4 do Zaproszenia
do składania ofert - Usytuowanie szafek w docelowych pomieszczeniach, stanowiącym
integralną część niniejszego Zaproszenia.
5. Kolorystyka wszystkich elementów objętych zamówieniem - do ustalenia z Zamawiającym
po wyborze oferty.
6. Przedmiot zamówienia obejmuje swym zakresem: dostawę z transportem (na koszt, ryzyko
i odpowiedzialność wykonawcy) oraz rozładunek w miejscu realizacji zamówienia oraz ich
montaż. Miejscem dostawy i montażu przedmiotu zamówienia będzie Wiśniowa Góra przy
ulicy Tuszyńskiej 113.
7. Zaoferowany przedmiot zamówienia musi być zgodny ze szczegółowym opisem przedmiotu
zamówienia. Niespełnienie wszystkich wymaganych parametrów spowoduje odrzucenie
oferty.
8. Opis przedmiotu zamówienia należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści
Zaproszenia do składania ofert, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na
zapytania wykonawców.
9. Zamawiający wymaga aby dostarczony przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy,
nieużywany, pełnowartościowy, kompletny, wolny od wad fabrycznych i prawnych,
wykonany w bezpiecznych technologiach, w pełni sprawny i zdatny do użytkowania w
momencie odbioru oraz że posiada wszelkie wymagane prawem atesty i certyfikaty.
10. Zamawiający wymaga, aby oferowany przedmiot zamówienia spełniał wymogi określone
obowiązującym prawem polskim, jak i prawem Unii Europejskiej, został dopuszczony do
obrotu i posiadał wymagane prawem ważne dokumenty, stwierdzające dopuszczenie do
stosowania na terenie UE, a także spełniać inne wymagania (normy, parametry), określone
przez Zamawiającego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia oraz posiadał
wymagane certyfikaty CE lub deklaracje zgodności, gwarancje.
11. Za wypadki i szkody powstałe podczas realizacji zamówienia odpowiada Wykonawca.
Odpowiedzialność cywilną wobec osób trzecich jak i z tytułu zdarzeń losowych przyjmuje
na siebie Wykonawca. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wykonanie
wszystkich świadczeń stanowiących przedmiot zamówienia oraz za osoby lub podmioty, z
których pomocą Wykonawca swe obowiązki wykonuje lub którym powierza ich wykonanie.
12. W przypadku niezgodności przedmiotu zamówienia lub ilości, co do wymagań określonych
przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie do wymiany i uzupełnienia dostawy
w terminie nie dłuższym niż 48 godzin od dokonania dostawy.
II. Wymagania dotyczące odbioru:
1. Końcowy odbiór nastąpi po protokolarnym odbiorze przedmiotu zamówienia przez
przedstawiciela Zamawiającego z udziałem Wykonawcy.
2. Dokumentem potwierdzającym dokonanie odbioru jest protokół ich odbioru przez
Zamawiającego, przygotowany w dwóch egzemplarzach i podpisany przez Strony umowy.

Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w Urzędzie Gminy w Andrespolu,
Andrespol, Ul. Rokicińska 126, Sala Ślubów (I piętro) w dniu 7 maja 2024 roku
o godz. 1430. Otwarcie ofert jest jawne.

Składanie ofert:
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy
w Andrespolu, 95 - 020 Andrespol Ul. Rokicińska 126, Sekretariat Urzędu Gminy (I piętro)
w nieprzekraczalnym terminie do dnia 7 maja 2024r. do godz. 1400

Miejsce i termin realizacji:
Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do dnia 21 czerwca 2024r.

Wymagania:
IV. Warunki udziału w postępowaniu
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału
w postępowaniu:
1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
ustawy nakładają obowiązek ich posiadania.
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:
Zamawiający nie precyzuje w zakresie tego warunku żadnych wymagań, których
spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
2. Posiadają wiedzę i doświadczenie.
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:
Zamawiający nie precyzuje w zakresie tego warunku żadnych wymagań, których
spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
3. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:
Zamawiający nie precyzuje w zakresie tego warunku żadnych wymagań, których spełnianie
Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:
Zamawiający nie precyzuje w zakresie tego warunku żadnych wymagań, których
spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Dokumentem potwierdzającym spełnianie warunków udziału w niniejszym postępowaniu
wymaganym przez Zamawiającego jest, jeżeli nie określono inaczej, złożenie przez
Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (oświadczenie
w treści formularza ofertowego stanowiącego załącznik do zapytania).
1. Ofertę należy umieścić w zamkniętym opakowaniu (kopercie), uniemożliwiającym
odczytanie zawartości bez uszkodzenia tego opakowania. Opakowanie powinno być
oznaczone nazwą (firmą) i adresem Wykonawcy, zaadresowane na adres: Urząd Gminy
w Andrespolu, ul. Rokicińska 126, 95-020 Andrespol oraz opisane:
Oferta w postępowaniu:
Zakup, dostawa i montaż modułowych regałów szatniowych do pomieszczeń
budynku szatniowego w Wiśniowej Górze, ul. Tuszyńska 113
Nie otwierać przed dniem: 7 maja 2024r. godz. 1430"
3. Ofertę można złożyć osobiście, przez posłańca lub za pośrednictwem operatora pocztowego
w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe. Decydujące znaczenie
dla oceny zachowania terminu złożenia oferty ma data i godzina wpływu oferty do
Zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką kurierską lub pocztową.
2. Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć
na sfinansowanie zamówienia.
3. Podczas otwarcia ofert Zamawiający poda nazwy (firmy) oraz adresy Wykonawców, których
oferty zostaną otwarte, jak również, ceny ofert, termin wykonania zamówienia, okres
gwarancji i warunki płatności.
VII. Wykaz dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy
1. Formularz ofertowy (wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 1).
2. Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia (wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 3).
3. Pełnomocnictwo/Pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisujących ofertę, jeżeli oferta jest
podpisana przez pełnomocnika - jeżeli dotyczy.
VIII. Opis sposobu przygotowania ofert
Wymagania podstawowe.
1. Każdy Wykonawca może złożyć w niniejszym postępowaniu tylko jedną ofertę.
2. Oferta i oświadczenia muszą być podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania
Wykonawcy i zaciągania w jego imieniu zobowiązań finansowych w wysokości
odpowiadającej cenie oferty.
3. Oświadczenia składa się w formie oryginałów, inne dokumenty dołączone do oferty składa
się w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez
Wykonawcę lub Pełnomocnika.
4. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w jednym egzemplarzu i mieć formę
pisemną.
5. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
6. Całość oferty powinna być złożona w formie uniemożliwiającej jej przypadkowe
zdekompletowanie, arkusze (kartki) oferty powinny być zszyte, zbindowane lub w inny
sposób trwale połączone w jedną całość.
7. Zaleca się, aby wszystkie zapisane strony oferty były ponumerowane. Strony te powinny być
parafowane przez osobę (lub osoby, jeżeli do reprezentowania Wykonawcy upoważnione są
dwie lub więcej osób) podpisującą (podpisujące) ofertę zgodnie z treścią dokumentu
określającego status prawny Wykonawcy lub treścią załączonego do oferty
pełnomocnictwa.
8. Wszelkie poprawki, zmiany lub wykreślenia w tekście oferty muszą być naniesione
w czytelny sposób, parafowane i datowane własnoręcznie przez osobę uprawnioną do
podpisywania oferty.
IX. Opis sposobu obliczenia ceny.
1. Ceną ofertową wymienioną w formularzu ofertowym jest całkowita cena brutto za
wykonanie przedmiotu zamówienia.
2. Podana w ofercie cena brutto musi uwzględniać wszystkie wymagania niniejszego
Zaproszenia do składania ofert oraz obejmować wszelkie koszty związane z realizacją
zadania, jak również niewskazane wprost w Zaproszeniu do składania ofert, a niezbędne do
realizacji zamówienia, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej
z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia.
3. Obowiązującym sposobem rozliczenia jest ryczałt.
4. Zamawiający przyjmuje, że obliczona cena ryczałtowa obejmuje wszystkie czynności oraz
zakres podany w Zaproszeniu do składania ofert, jest ceną kompletną, jednoznaczną
i ostateczną.
5. Cenę - należy podać cyfra oraz słownie w PLN z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.
6. Sposób zapłaty wynagrodzenia i rozliczania ceny za realizację niniejszego zamówienia,
określone zostały w niniejszym Zaproszeniu do składania ofert - Wzór umowy w sprawie
zamówienia publicznego, stanowiący załącznik nr 2 - Wzór umowy.
7. W cenie oferty uwzględnia się zysk Wykonawcy oraz wszystkie wymagane przepisami
podatki i opłaty, a w szczególności podatek VAT.
8. W cenie oferty uwzględnia się podatek od towarów i usług oraz podatek akcyzowy, jeżeli
na podstawie odrębnych przepisów sprzedaż towaru (usługi) podlega obciążeniu
podatkiem od towarów i usług lub podatkiem akcyzowym.
9. Ustalenie prawidłowej stawki podatku VAT/podatku akcyzowego, zgodnej
z obowiązującymi przepisami ustawy o podatku od towarów i usług/podatku akcyzowym,
należy do Wykonawcy.
X. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz
z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert.
1. Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej w sposób opisany w niniejszym
rozdziale kierując się niżej podanym kryterium i jego wagą.
2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów.
3. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich
znaczenie i wagi punktowe:
Lp.Kryterium
1Cena oferty brutto
(C), zwana też
,,Ceną"
Znaczenie procentowe
kryteriumMaksymalna ilość punktów jakie może
otrzymać oferta za dane kryterium
100%100 punktów
4. Sposób oceniania ofert:
1) Zasady oceny kryterium ,,CENA" (C)
a. W kryterium Cena, w którym Zamawiającemu zależy, aby Wykonawca przedstawił jak
najniższy wskaźnik (Cena), punkty zostaną przyznane wg. następującego wzoru:
C = Cmin/Co x 100 x 100%, gdzie:
o C - ilość punktów przyznanych danej ofercie w kryterium ,,Cena"
o Cmin - najniższa cena brutto spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających
odrzuceniu
o Co - cena brutto oferty badanej
o 100 - wskaźnik stały
o 100 % - procentowe znaczenie kryterium ,,Cena"
b. Liczba punktów, którą można uzyskać w ramach kryterium ,,Cena" obliczona zostanie przez
podzielenie najniższej ceny brutto z ofert przez cenę ocenianej oferty
i pomnożenie tak otrzymanej liczby przez 100 punktów i wagę kryterium, którą ustalono
na 100%.
c. Najkorzystniejsza oferta w odniesieniu do kryterium ,,Cena" otrzyma 100 punktów.
5. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która odpowiada wszystkim
wymaganiom przedstawionym w zaproszeniu do składania ofert i uzyska największą łączną
liczbę punktów w kryterium ,,Cena".
6. Jeżeli nie będzie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że zostaną złożone
oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli oferty do
złożenia w określonym terminie ofert dodatkowych, przy czym Wykonawcy składając oferty
dodatkowe nie mogą zaoferować w nich cen wyższych niż zaoferowane w złożonych
uprzednio ofertach.
XI. Warunki płatności
Wynagrodzenie płatne będzie przelewem na wskazane na fakturze konto Wykonawcy
w ciągu 30 dni od daty wpływu do siedziby Zamawiającego poprawnie wystawionej faktury.
XIII. Istotne dla stron postanowienia umowy
Istotne dla stron postanowienia umowy oraz klauzule dotyczące możliwości i warunków
zmiany umowy zawarte zostały w załączniku nr 2 - Wzór umowy.
XIV. Przesłanki odrzucenia oferty
1. Oferta podlega odrzuceniu, w przypadku, gdy:
a) treść oferty nie odpowiada treści zaproszenia do składania ofert,
b) została złożona przez podmiot:
o Niespełniający warunków udziału w postępowaniu,
o Powiązany osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym,
c) została złożona po terminie składania ofert określonym w zapytaniu ofertowym.
XV. Postanowienia końcowe:
1. O wyborze terminie i miejscu podpisania umowy Wykonawca, którego oferta zostanie
wybrana jako najkorzystniejsza, zostanie powiadomiony pisemnie, telefonicznie lub
pocztą elektroniczną.
2. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejszą, będzie uchylał
się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród
pozostałych ofert bez przeprowadzania ponownej oceny.
3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania w przypadku,
gdyby jego realizacja nie leżała w interesie publicznym lub nie wpłynie żadna oferta
niepodlegająca odrzuceniu lub cena najkorzystniejszej ofert przewyższa kwotę, którą
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający
może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.
4. Przed zawarciem umowy Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu
następujące dokumenty:
1) W przypadku, gdy zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza oferta Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia, umowę regulującą współpracę tych
Wykonawców (umowę konsorcjum), stwierdzającą solidarną odpowiedzialność
wszystkich Wykonawców za realizacje zamówienia oraz zawierającą upoważnienie dla
jednego z Wykonawców do składania i przyjmowania oświadczeń wobec Zamawiającego
w imieniu wszystkich Wykonawców, a także do otrzymywania należnych płatności.
2) Umowę spółki cywilnej, (jeśli dotyczy i w przypadku, gdy Wykonawca nie dołączył tego
dokumentu do oferty).
3) Wszystkie kserokopie dokumentów winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem
przez osobę uprawomocnioną do występowania w imieniu Wykonawcy.
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
7. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
XVI. Tryb zamówienia
1. Do niniejszego zamówienia nie stosuje się ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo
zamówień publicznych (Dz. U. z 2023r. poz. 1605 z późn. zm.).
2. Wartość szacunkowa zamówienia nie przekracza kwoty 130 000 złotych.
3. Niniejsze zaproszenie do składania ofert zostaje opublikowane na: stronie internetowej
Zamawiającego - https://www.bip.andrespol.pl/

Uwagi:
XVII. KLAUZULA INFORMACYJNA z art. 13 i 14 RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016, str. 1), dalej zwanym ,,RODO", informuję, że:
? Administratorem danych osobowych jest Gmina Andrespol reprezentowana przez Wójta
Gminy Andrespol z siedzibą w Andrespolu przy ul. Rokicińskiej 126, 95-020 Andrespol, tel.
042 213 24 40; e-mail: ug@andrespol.pl
? Inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Gminy w Andrespolu jest Pani
Karolina Student, e-mail: iod@andrespol.pl;
? Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
? odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym
udostępniona zostanie dokumentacja postępowania,.
? Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane oraz archiwizowane przez okres
wynikający z obowiązujących przepisów prawa;
? obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana
dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Pzp, związanym
z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają z Pzp;
? w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
? posiada Pani/Pan:
? na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana
dotyczących;
? na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;
? na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa
w art. 18 ust. 2 RODO**;
? prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna
Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy
RODO;
? nie przysługuje Pani/Panu:
? w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
? prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
? na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,
gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c
RODO.
? Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w postępowaniu o udzielenie
zamówienia w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym
rozpowszechnianiem.
* Wyjaśnienie: Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do
sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może
skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień
umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.
** Wyjaśnienie: W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia
przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza
przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.
Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 rozporządzenia RODO1,
1
Art.10 RODO Przetwarzania danych osobowych dotyczących wyroków skazujących oraz naruszeń prawa lub
powiązanych środków bezpieczeństwa na podstawie art. 6 zgodność przetwarzania z prawem ust. 1 wolno
dokonywać wyłącznie pod nadzorem władz publicznych lub jeżeli przetwarzanie jest dozwolone prawem Unii lub
prawem państwa członkowskiego przewidującymi odpowiednie zabezpieczenia praw i wolności osób, których
dane dotyczą. Wszelkie kompletne rejestry wyroków skazujących są prowadzone wyłącznie pod nadzorem władz
publicznych.
w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX
Pzp, do upływu terminu na ich wniesienie.

Kontakt:
XII. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami.
Pod względem formalnym i merytorycznym:
Szymon Tarka, tel. (42) 213 24 40 w. 851, e-mail: szymon.tarka@andrespol.pl
Rafał Frankiewicz, tel. (42) 213 24 40 w. 827, e-mail: zamowienia@andrespol.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.