zachodniopomorskie (Świdwin)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Przebudowa SUW oraz budowa sieci wodociągowej i sanitarnej |
Data zamieszczenia: | 2024-04-18 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Dąbrówka ul. Tadeusza Kościuszki 14 05-252 Dąbrówka powiat: wołomiński Telefon: 29 642 82 55 zamowienia@dabrowka.net.pl |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Dąbrówka |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Telefon: 29 642 82 5 |
Termin składania ofert: | 2024-05-06 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane Dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Nazwa zadania: jest ,,Przebudowa SUW oraz budowa sieci wodociągowej i sanitarnej na terenie Gminy Dąbrówka" SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ,,Zwiększenie dostępności wody pitnej i użytkowej z gminnej sieci wodociągowej oraz odcinków kanalizacji sanitarnej dla mieszkańców gminy Dąbrówka". II.2) Rodzaj zamówienia: zaprojektuj i wybuduj II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych Zamówienie podzielone jest na części: Nie. II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ,,Przebudowa SUW oraz budowa sieci wodociągowej i sanitarnej na terenie Gminy Dąbrówka", w zakresie umożliwiającym uzyskanie, zgodniez przepisami Prawa budowlanego, pozwolenia na użytkowanie oraz użytkowanie wybudowanych obiektów zgodnie z ich przeznaczeniem w systemie ,,zaprojektuj i wybuduj" na podstawie załączonego programu funkcjonalno - użytkowego oraz przeniesienie praw autorskich do wykonanej dokumentacji na zasadach określonych w niniejszej umowie. W ramach zamówienia przewiduje się: a) Etap I - wykonanie dokumentacji projektowej budowy sieci wodociągowej i sanitarnej na terenie Gminy Dąbrówka oraz Etap II - wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowej przebudowy SUW Kołaków, w zakresie umożliwiającym uzyskanie pozwolenia na budowę. Dokumentacje projektowe należy wykonać w oparciu o będący w posiadaniu Zamawiającego program funkcjonalno-użytkowy. b) wykonanie robót budowlanych: Etap I - budowa sieci wodociągowej i sanitarnej na terenie Gminy Dąbrówka, Etap II - Przebudowa SUW, w zakresie umożliwiającym uzyskanie, zgodnie z przepisami Prawa budowlanego, pozwolenia na użytkowanie oraz użytkowanie wybudowanych obiektów zgodnie z ich przeznaczeniem. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączone do SIWZ: programy funkcjonalno - użytkowe. W ramach zadania wykonawca uzyska prawomocne decyzje pozwolenia na budowę/zgłoszenie oraz pozwolenia na użytkowanie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią Załączniki nr 3 i 4 do SIWZ - program funkcjonalno - użytkowy.II.7) Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień, polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, o wartości do 100 % wartości zamówienia podstawowego obejmujących powtórzenie podobnych robót budowlanych jak w zamówieniu podstawowym w zakresie budowy SUW, sieci wodociągowych i kanalizacyjnych. Zamówienie zostanie udzielone na warunkach określonych w umowie do zamówienia podstawowego. CPV: 71320000-7, 45100000, 45111200-0, 71330000, 45000000-7, 45231110-9 Dokument nr: RI.271.01.2024.SEKT.IZ Składanie ofert: IV.4.1) TERMIN SKŁADANIA ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 06/05/2024, godz.: 14:00, Miejsce i termin realizacji: II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie: od podpisania umowy: do 31.10.2024 r. 1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia - Etap I: do 30 listopada 2024 r. 2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia - Etap II: do 30 kwietnia 2025 r. Wymagania: 1. Postępowanie prowadzone jest na podstawie art. 2, ust. 1, pkt 2) ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. poz. 2019 z późn. zm.), oraz Zarządzenia nr 0050.371.2021 Wójta Gminy Dąbrówka z dn. 12 listopada 2021 roku. 2. Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów Nie dotyczy III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna Nie dotyczy III.1.3) O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu; 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w ogłoszeniu o zamówieniu oraz niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Warunki udziału w postępowaniu dotyczą: 1) posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej - działalność zawodowa prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień. 2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. 3) zdolności technicznej lub zawodowej, wymagane jest spełnienie minimalnych warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, potencjału technicznego wykonawcy lub osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości - Zamawiający uzna, że wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne lub zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże się: a) wiedzą i doświadczeniem wykonawcy - Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej: dwie dokumentacje projektowe budowy lub przebudowy stacji uzdatniania wody o wartości kosztorysu inwestorskiego co najmniej 3 000 000,00 zł brutto ( słownie trzy miliony złotych) brutto oraz dwie roboty budowlane polegającą na wykonaniu budowy lub przebudowy stacji uzdatniania wody o wartości co najmniej 3 000 000,00 zł brutto ( słownie trzy miliony złotych). Spełnienie ww. warunku zamawiający oceniał będzie na podstawie oświadczeniawykonawcy przedłożonego w ofercie oraz wykazu robót sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ i załączonych dowodów. b) Kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia, odpowiednie do funkcji, jaka zostanie im powierzona - Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami: 1. posiadającymi uprawnienia do projektowania i kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, 2. posiadającymi uprawnienia do projektowania i kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, 3. posiadającymi uprawnienia do projektowania i kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych. Spełnienie ww. warunku zamawiający oceniał będzie na podstawie oświadczenia wykonawcy przedłożonego w ofercie oraz wykazu osób sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ i załączonych dowodów. Określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu oraz wymagane środki dowodowe mają na celu ocenę zdolności wykonawcy do należytego wykonania niniejszego zamówienia. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. a) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zobowiązani są oni wykazać spełnienie warunków udziału w postępowaniu wspólnie. III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA 3. III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w § 12 Zarządzenia nr 0050.371.2021 Wójta Gminy Dąbrówka z dn. 12 listopada 2021 roku. III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu tak Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji nie III.4) Nie dotyczy III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: 1. wykaz robót budowlanych 2. oświadczenie na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy lub kadry kierowniczej wykonawcy 3. wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia SEKCJA IV: PROCEDURAIV.1) OPIS IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: tak IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: nie Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: nie Informacje dodatkowe: IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie dopuszcza się złożenie oferty wariantowej IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: IV.2.2) Kryteria Kryteria Znaczenie cena 100% IV.3) ZMIANA UMOWY Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: 1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron, wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany. 2. Zmiany przewidziane w umowie mogą być inicjowane przez zamawiającego lub przez wykonawcę. 3. Zmiany umowy nie mogą wykraczać poza zakres świadczenia określony w SIWZ. 4. Zmiany, o których mowa w ust. 1 mogą dotyczyć: 1) zmiany jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla objętego proponowaną zmianą elementu robót budowlanych, 2) aktualizacji rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny, 3) zmiany wymiarów, położenia lub wysokości części robót budowlanych, 4) zmiany w kolejności i terminach wykonywania robót budowlanych, 5) zmiany ilości robót budowlanych w stosunku do przedmiaru, pod warunkiem, że wynikają one z dokumentacji projektowej i zasad wiedzy technicznej, 6) zmiana terminu zakończenia zadania 5. Jeżeli zmiana, o której mowa w ust. 4, wymaga zmiany dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, strona inicjująca zmianę przedstawia projekt zamienny zawierający opis proponowanych zmian wraz z informacją - o konieczności lub nie - zmiany pozwolenia na budowę oraz przedmiar i niezbędne rysunki. Projekt taki wymaga akceptacji projektanta, nadzoru autorskiego i zatwierdzenia do realizacji przez zamawiającego. 6. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 4, jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę zawierającego: 1) opis propozycji zmiany, 2) uzasadnienie zmiany, 3) opis wpływu zmiany na harmonogram robót i termin wykonania umowy. 7. Zmiany, o których mowa w ust. 4 mogą zostać dokonane, jeżeliich uzasadnieniem są niżej wymienione okoliczności: 1) obniżenie kosztu eksploatacji (użytkowania) obiektu, 2) poprawa wartości lub podniesienia sprawności ukończonych robót budowlanych, 3) zmiana obowiązujących przepisów, 4) podniesienie wydajności urządzeń, 5) podniesienie bezpieczeństwa wykonywania robót, 6) usprawnienia w trakcie użytkowania obiektu, 7) opóźnienia, utrudnienia, zawieszenia robót lub przeszkody spowodowane przez lub dające się przypisać zamawiającemu, 8) zaistnienie nieprzewidzianych w umowie warunków geologicznych, hydrogeologicznych, wykopalisk, wyjątkowo niekorzystnych warunków klimatycznych, a także innych przeszkód lub skażeń uniemożliwiających kontynuowanie umowy na przewidzianych w niej warunkach, 9) siła wyższa. 8. Wykonawca nie będzie uprawniony do żadnego przedłużania terminu wykonania umowy, jeżeli zmiana jest wymuszona uchybieniem czy naruszeniem umowy przez wykonawcę; 9. Dokonanie zmian o których mowa w ust. 4 wymaga podpisania aneksu do umowy. 10. Prawa i obowiązki stron określone i wynikające z niniejszej umowy nie mogą być przenoszone na osoby trzecie bez zgody drugiej strony IV.4.2) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert) |
© eurobudowa.pl 2004-2024