zachodniopomorskie (Świdwin)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie kosztorysu inwestorskiego wraz z przedmiarem robót na prace remontowe |
Data zamieszczenia: | 2024-04-18 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Zespół Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Głogowie Perseusza 5 67-200 Głogów powiat: głogowski tel./fax (76) 833 96 34 zszoi.glogow@wp.pl |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Głogów |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel./fax (76) 833 96 |
Termin składania ofert: | 2024-04-26 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Wykonanie kosztorysu inwestorskiego wraz z przedmiarem robót na prace remontowe Remont toalety uczniowskiej męskiej oraz toalety dla nauczycieli" 2. Opis przedmiotu zamówienia: A).wyrkonanie kosztorysu inwestorskiego oraz przedmiaru robót na remont w ramach którego przewiduje się: - demontaż urządzeń sanitarnych tj. umywalek z bateriami (6kpl.), kompakt WC 4szt.. pisuary 2 szt. - rozebranie wykładzin ściennych z płytek oraz wykładzin posadzek z płytek - demontaż skrzydeł drzwiowych wraz z ościeżnicami 5 szt. - rozbiórka konstrukcji murowanych (ściany działowej w WC) - demontaż starej instalacji wodno-kanałizacyjnej - montaż zaworów odcinających dopływ wody do łazienki (umywalki i sedesy) - wykonanie wylewki posadzkowej w celu wyrównania posadzki, - wykonanie okładziny posadzkowej z płytek gresowych wraz z montażem cokołów przypodłogowych, wykonanie okładzin ściennych z płytek do wysokości ok 2m, - demontaż i montaż luster i oświetlenia w toalecie - demontaż i montaż elektrycznych suszarek do rąk3 szt. - demontaż i montaż uchwytów dla osób niepełnosprawnych 4 szt. - gruntowanie ścian po usunięciu okładzin ceramicznych - tynkowanie ścian wraz z równaniem tynkiem gipsowych, szpachlowanie (dwukrotne), malowanie ścian i sufitów - dostawa i montaż drzwi plycinowych wewnętrznych z ościeżnicami 3 szt. - wykonanie kabin WC z płyt HPL o wysokości min. 2m (2 kabiny w łazience) - dostawa i montaż urządzeń sanitarnych tj. umywalki nabiałowe z bateriami akcesoriami montażowymi 4 szt., umywalka ścienna z pół postumentem 2 szt. - kompakt WC 3 szt.., pisuary wraz z zaworami spłukującymi 2 szt., kratki ściekowe 2 szt., zawór czerpalny 2 stz., zestaw WC podwieszany 1 szt., miska podwieszana wraz z deską WC - wyklucie bruzd w ścianach i posadzkach oraz wymiana i wykonanie nowych rurociągów instalacji kanalizacji sanitarnej (poziomy oraz podejścia dla urządzeń w remontowanych łazienkach do istniejącego pionu kanalizacyjnego) wraz z zaprawieniem bruzd oraz zatynkowaniem ich - podejścia pod WC, umywalki, kratki, pisuary - wykonanie nowej instalacji wodnej dla umywalek, WC oraz pisuarów wraz z podejściami - dostosowanie instalacji elektrycznej do potrzeb remontowanych łazienek (okablowanie, gniazd, łączniki, oświetlenie) - wywóz i utylizacja gruzu i odpadów powstałych w wyniku prowadzenia robót - przywóz materiałów i elementów potrzebnych do remontu łazienek - należy uwzględnić wszelkie prace nie ujęte powyżej, a wynikające z konieczności wykonania ich zgodnie ze sztuka budowlaną i obowiązującymi przepisami Składanie ofert: 1. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej (pocztą - na adres jak wyżej), lub osobiście w sekretariacie szkoły pok. Nr 110, drogą elektroniczną w terminie do dnia 26.04.2024 r. do godz. 15:00 Wymagania: a) Ceny w niej podane mają być wyrażone cyfrowo i słownie; b) Oferta ma być napisana w7 języku polskim, czytelnie, oraz obejmować całość zamówienia. Wykonawcy zainteresowani złożeniem oferty powinni dokonać oględzin oraz uzyskać dodatkowe informacje w godzinach pracy szkoły tj. 8:00-15:00 3. Wymagany termin realizacji zamówienia: rozpoczęcie: - zakończenie: - 4. Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował kryterium: a) cena -100% 5. Oferta ma zawierać następujące dokumenty*: a) formularz propozycji / oferty wg załączonego wzoru; b) kserokopię aktualnego wpisu do właściwego rejestru, uprawniającego wykonawcę do występowania w obrocie prawnym potwierdzoną przez wykonawcę za zgodność z oryginałem; c) wypełniony i zaparafowany wzór umowy lub istotne postanowienia umowy; d) kserokopię dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień budowlanych w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia potwierdzoną przez wykonawcę za zgodność z oryginałem (przy robotach i usługach budowlanych); e) warunki dostawy do zamawiającego f) okres gwarancji * niepotrzebne skreślić 6. W cenę zamówienia należy wliczyć: a) wartość usługi/dostawy/robót budowlanych określoną w oparciu o przedmiot zamówienia; b) obowiązujący podatek od towarów i usług. Cena podana przez zleceniobiorcę za świadczoną usługę jest obowiązująca przez okres ważności umowy i nie będzie podlegała waloryzacji w okresie jej trwania. Zamawiający wybierze propozycję odpowiadającą wszystkim postawionym przez niego wymogom i o najniższej cenie. 8. Po dokonanym wyborze najkorzystniejszej propozycji cenowej/ofert wy brany wykonawca podpisze umowę w siedzibie zamawiającego. Umowa musi zawierać wszystkie postanowienia złożonej propozycji cenowej. 9. Istotne dla zamawiającego postanowienia, które zostaną przez niego wprowadzone do umowy wr zakresie: a) dostaw: - b) usług: - c) robót budowlanych:- Kontakt: 7. Osobami uprawnionymi do kontaktów7 z wykonawcami z ramienia zamawiającego jest: Kierownik gospodarczy: Aleksandra Rzetelska Tel. 76/833-96-34 e-mail kierownik@zstio.glogow.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024