Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6037z ostatnich 7 dni
24816z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Sporządzenie projektów planów ochrony dla rezerwatów przyrody

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Sporządzenie projektów planów ochrony dla rezerwatów przyrody

Data zamieszczenia: 2024-04-18
Dane kontaktowe Zamawiającego: REGIONALNA DYREKCJA OCHRONY ŚRODOWISKA W GORZOWIE WIELKOPOLSKIM
ul. Kazimierza Jagiellończyka 13
66-400 Gorzów Wielkopolski
powiat: Gorzów Wielkopolski
887-101-300
sekretariat@gorzowwlkp.rdos.gov.pl
https://platformazakupowa.pl/create/proceeding/step1/913885
Województwo: lubuskie
Miasto: Gorzów Wielkopolski
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: 887-101-300
Termin składania ofert: 2024-04-26 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Sporządzenie projektów planów ochrony dla rezerwatów przyrody
o ,,Zacisze"
o ,,Przygiełkowe Moczary"
o ,,Wrzosiec"
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sporządzenie projektu planu ochrony dla rezerwatu przyrody ,,Zacisze". 3. Szczegółowy opis oraz określenie warunków realizacji przedmiotu zamówienia zawarte są w załączniku nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia (OPZ).
Sporządzenie projektów planów ochrony dla rezerwatów przyrody
,,Przygiełkowe Moczary"
Sporządzenie projektów planów ochrony dla rezerwatów przyrody
,,Wrzosiec"

CPV: 90712000-1

Dokument nr: 2024/BZP 00291494, WOIŚ.261.15.2024.MM

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-26 09:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/create/proceeding/step1/913885
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/create/proceeding/step1/913885
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W przedmiotowym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy do obsługi postępowań przetargowych, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/
W celu skrócenia czasu udzielania odpowiedzi na pytania komunikacji między zamawiającym a wykonawcami w zakresie:
1. przesyłania zamawiającemu pytań do treści SWZ;
2. przesyłania odpowiedzi na wezwania Zamawiającego do złożenia/poprawienia-uzupełnienia oświadczenia, o których mowa w cz. VI SWZ, innych dokumentów lub oświadczeń składanych
w postępowaniu;
3. przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia wyjaśnień dotyczących treści oświadczenia, o których mowa w cz. VI SWZ lub innych dokumentów lub oświadczeń składanych
w postępowaniu;
4. przesłania odpowiedzi na inne wezwania Zamawiającego wynikające z ustawy PZP;
5. przesyłania wniosków, informacji, oświadczeń Wykonawcy;
6. przesyłania odwołania/inne odbywa się za pośrednictwem i formularza ,,Zadaj pytanie do postępowania".
Zamawiający zaleca zapoznanie się z zastosowanie zasad opisanych w Instrukcji użytkowników https://platformazakupowa.pl/strona/instrukcje-wykonawca
Zamawiający będzie przekazywał informacje wykonawcom za pośrednictwem Platformy zakupowej. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiana SWZ, zmiany terminu składania
i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji Komunikaty.
Zamawiający zaleca zapoznanie się z zastosowanie zasad opisanych w Instrukcji użytkowników https://platformazakupowa.pl/strona/instrukcje-wykonawca
Szczegółowe zasady dotyczące sposobu komunikacji pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą znajdują się w rozdziale VII SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej "RODO") informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zamawiający;
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: kancelaria.mgudzowska@gmail.com
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 p.z.p.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 p.z.p. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy
przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach p.z.p., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie
zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2
RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu
publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. C RODO;
10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, Ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/create/proceeding/step1/913885
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-26 08:00
Miejsce składania ofert: Za pośrednictwem platformy https://platformazakupowa.pl/create/proceeding/step1/913885

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.