mazowieckie (Płock)
mazowieckie (Nowy Dwór Mazowiecki)
małopolskie (Nowy Wiśnicz)
małopolskie (Tuchów)
zachodniopomorskie (Gryfice)
kujawsko-pomorskie (Świecie)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Sporządzenie projektów planów ochrony dla rezerwatów przyrody |
Data zamieszczenia: | 2024-04-18 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
REGIONALNA DYREKCJA OCHRONY ŚRODOWISKA W GORZOWIE WIELKOPOLSKIM ul. Kazimierza Jagiellończyka 13 66-400 Gorzów Wielkopolski powiat: Gorzów Wielkopolski 887-101-300 sekretariat@gorzowwlkp.rdos.gov.pl https://platformazakupowa.pl/create/proceeding/step1/913885 |
Województwo: | lubuskie |
Miasto: | Gorzów Wielkopolski |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | 887-101-300 |
Termin składania ofert: | 2024-04-26 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Sporządzenie projektów planów ochrony dla rezerwatów przyrody o ,,Zacisze" o ,,Przygiełkowe Moczary" o ,,Wrzosiec" Krótki opis przedmiotu zamówienia Sporządzenie projektu planu ochrony dla rezerwatu przyrody ,,Zacisze". 3. Szczegółowy opis oraz określenie warunków realizacji przedmiotu zamówienia zawarte są w załączniku nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia (OPZ). Sporządzenie projektów planów ochrony dla rezerwatów przyrody ,,Przygiełkowe Moczary" Sporządzenie projektów planów ochrony dla rezerwatów przyrody ,,Wrzosiec" CPV: 90712000-1 Dokument nr: 2024/BZP 00291494, WOIŚ.261.15.2024.MM Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-26 09:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/create/proceeding/step1/913885 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/create/proceeding/step1/913885 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W przedmiotowym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy do obsługi postępowań przetargowych, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/ W celu skrócenia czasu udzielania odpowiedzi na pytania komunikacji między zamawiającym a wykonawcami w zakresie: 1. przesyłania zamawiającemu pytań do treści SWZ; 2. przesyłania odpowiedzi na wezwania Zamawiającego do złożenia/poprawienia-uzupełnienia oświadczenia, o których mowa w cz. VI SWZ, innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu; 3. przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia wyjaśnień dotyczących treści oświadczenia, o których mowa w cz. VI SWZ lub innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu; 4. przesłania odpowiedzi na inne wezwania Zamawiającego wynikające z ustawy PZP; 5. przesyłania wniosków, informacji, oświadczeń Wykonawcy; 6. przesyłania odwołania/inne odbywa się za pośrednictwem i formularza ,,Zadaj pytanie do postępowania". Zamawiający zaleca zapoznanie się z zastosowanie zasad opisanych w Instrukcji użytkowników https://platformazakupowa.pl/strona/instrukcje-wykonawca Zamawiający będzie przekazywał informacje wykonawcom za pośrednictwem Platformy zakupowej. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiana SWZ, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji Komunikaty. Zamawiający zaleca zapoznanie się z zastosowanie zasad opisanych w Instrukcji użytkowników https://platformazakupowa.pl/strona/instrukcje-wykonawca Szczegółowe zasady dotyczące sposobu komunikacji pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą znajdują się w rozdziale VII SWZ. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej "RODO") informujemy, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zamawiający; 2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: kancelaria.mgudzowska@gmail.com 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego. 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 p.z.p. 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 p.z.p. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach p.z.p., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO. 8) posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia); b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników); c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. C RODO; 10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, Ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa. Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/create/proceeding/step1/913885 TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-26 08:00 Miejsce składania ofert: Za pośrednictwem platformy https://platformazakupowa.pl/create/proceeding/step1/913885 Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2024