Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6037z ostatnich 7 dni
24816z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Przegląd, serwis i naprawa urządzeń klimatyzacji i wentylacji

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Przegląd, serwis i naprawa urządzeń klimatyzacji i wentylacji

Data zamieszczenia: 2024-04-18
Dane kontaktowe Zamawiającego: Skarb Państwa - Sąd Okręgowy w Zamościu
ul. Wyszyńskiego 11
22-400 Zamość
powiat: Zamość
tel. 84-631-68-66
lukasz.szura@zamosc.so.gov.pl
Województwo: lubelskie
Miasto: Zamość
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 84-631-68-66
Termin składania ofert: 2024-04-25 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
na przegląd, serwis i naprawę urządzeń klimatyzacji i wentylacji na rzecz Sądu Rejonowego w Krasnymstawie oraz Sądu Rejonowego w Janowie Lubelskim, o wartości poniżej kwoty 130 000 złotych netto.
III. Nazwa przedmiotu zamówienia oraz termin wykonania zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przeglądów, serwisu i napraw urządzeń klimatyzacji i wentylacji na rzecz Sądu Rejonowego w Krasnymstawie oraz Sądu Rejonowego w Janowie Lubelskim.
Urządzenia klimatyzacji i wentylacji podlegające przeglądom, serwisowi
oraz naprawom to:
1] urządzenia klimatyzacyjne,
2) centrala wentylacyjna,
3) agregaty wody lodowej.
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie przeglądów (dwa razy w roku] oraz napraw (bieżących, zwykłych, awaryjnych) zapewniających prawidłowe funkcjonowanie wymienionych urządzeń, wymianę zużytych lub uszkodzonych części, montaż nowych elementów, pomoc techniczną w zakresie obsługi urządzeń oraz wymianę materiałów eksploatacyjnych niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania urządzeń. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
2. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.
Postępowanie prowadzone jest w oparciu o procedury przewidziane dla zamówień, których wartość nie przekracza kwoty wynikającej z art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605, z późn. zm.).

CPV: 50730000-1

Dokument nr: G.262.118.2024

Składanie ofert:
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej lub drogą elektroniczną: do dnia 25 kwietnia 2024 r. do godz. 09:00.
Ofertę należy przesłać na poniższe dane: e-mail: lukasz.szura@zamosc.so.gov.pl lub
za pośrednictwem operatora pocztowego, lub
złożyć osobiście w biurze podawczym,
Sąd Okręgowy w Zamościu, Ul. Prymasa Stefana Wyszyńskiego 11, 22-400 Zamość.

Miejsce i termin realizacji:
Termin wykonania zamówienia: 31 grudnia 2024 r.

Wymagania:
IV. Wymagania związane z wykonaniem przedmiotu umowy:
1. Szczegółowy opis wymagań związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia został określony:
1] W załączniku nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia; 2) W załączniku nr 2 - Wzór umowy.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają poniższy warunek udziału w postępowaniu:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną usługę przeglądu, serwisu i naprawy urządzeń klimatyzacji w ramach jednej umowy i wartości 20.000,00 zł brutto.
Do oferty należy załączyć dowody określające, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane.
3. Podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:
1) wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
2) wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 r. poz. 1124, 1285, 1723 i 1843] jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
3) wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120, 295 i 1598) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.
V. Opis sposobu przygotowania oferty i wymagane dokumenty:
1. Oferta winna być sporządzona w formie pisemnej, w języku polskim i podpisana (imieniem i nazwiskiem) przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z aktualnym odpisem z właściwego rejestru przedsiębiorców w Krajowym Rejestrze Sądowym (KRS), zaświadczeniem z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) albo udzielonym pełnomocnictwem.
2. Oferta może być złożona w postaci elektronicznej, podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby upoważnionej do występowania w imieniu Wykonawcy lub złożona w postaci elektronicznej jako skan formularza ofertowego
z załącznikami, który uprzednio będzie podpisany odręcznie przez osobę upoważnioną do reprezentacji Wykonawcy.
3. Oferta powinna być rzetelna, kompletna i odpowiadać wszystkim warunkom zawartym w opisie przedmiotu zamówienia. Wszelkie zmiany i poprawki w treści oferty muszą być parafowane i datowane przez osobę/osoby podpisującą/e ofertę.
4. Oferta powinna zawierać następujące dokumenty:
a) Formularz ofertowy;
b) Oświadczenie Wykonawcy;
c) ewentualnie pełnomocnictwo - sporządzone w języku polskim i podpisane (imieniem i nazwiskiem) przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z aktualnym odpisem z właściwego rejestru przedsiębiorców KRS albo zaświadczeniem o wpisie do CEIDG;
d) wykaz usług oraz dowody określające, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
5. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę (w danej części zamówienia) oraz ponosi wszelkie koszty związane z udziałem w postępowaniu.
VI. KRYTERIA WYBORU:
1. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą kierując się kryterium Cena: 100%.
2. Za ofertę najkorzystniejszą Zamawiający uzna ofertę z najniższą ceną.
3. Oferty budzące wątpliwości mogą być przedmiotem zapytania Zamawiającego o wyjaśnienie ich treści. Zamawiający ma prawo wezwania Wykonawcy do wyjaśnienia treści oferty, a w przypadku braku złożenia wyjaśnień do odrzucenia oferty.
4. W toku oceny ofert Zamawiający może poprawiać w ofercie oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe (z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek) oraz inne omyłki polegające na niezgodności oferty z zaproszeniem, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty - niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona, z zastrzeżeniem, że ww. czynności Zamawiający wykona przed ustaleniem rankingu ofert.
5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymogom określonym w niniejszym Zaproszeniu wraz z załącznikami, i która została oceniona zgodnie z postanowieniem pkt 2 jako najkorzystniejsza.
6. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert uzyskały największą liczbę punktów, Zamawiający wybierze ofertę z niższą ceną. W przypadku, gdy dwie lub więcej ofert uzyskały taką samą liczbę punktów,
Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
7. Oferty niespełniające wymogów określonych w postępowaniu będą odrzucane.
8. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zobowiązany jest podpisać umowę w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. W przypadku niepodpisania umowy przez wybranego Wykonawcę zostanie wybrana kolejna oferta z najniższą ceną.
ZAMAWIAIĄCY MOŻE W KAŻDYM CZASIE ODWOŁAĆ POSTĘPOWANIE BEZ PODANIA PRZYCZYNY LUB ZMIENIĆ POSTANOWIENIA ZAPROSZENIA PRZED TERMINEM SKŁADANIA OFERT.

Kontakt:
Osoby do kontaktów w kwestii zamówienia:
Łukasz Szura, tel. 84-631-68-66 - w zakresie procedury.

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.