Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
4860z ostatnich 7 dni
24816z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Pomiary batymetryczne i sonarowe

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Pomiary batymetryczne i sonarowe

Data zamieszczenia: 2024-04-18
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zarząd Dróg Miejskich i Żeglugi w Świnoujściu
ul. Wybrzeże Władysława IV 12
72-600 Świnoujście
powiat: Świnoujście
tel. (91) 321 31 93, fax (91) 321 59 95, Tel./fax: (91) 321-55-45/327-99-79, tel. 798795811
zamowieniapubliczne@zdmiz.swi.pl
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Świnoujście
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. (91) 321 31 93,
Termin składania ofert: 2024-04-25 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
na ,,Pomiary batymetryczne i sonarowe w Porcie Świnoujście przy nabrzeżach i przystaniach
należących do Zarządu Dróg Miejskich i Żeglugi w Świnoujściu wraz z uzyskaniem autoryzacji
wyników w uprawnionej jednostce."
2.Opis przedmiotu zamówienia
Pomiary batymetryczne i sonarowe w Porcie Świnoujście przy nabrzeżach i przystaniach
należących do Zarządu Dróg Miejskich i Żeglugi w Świnoujściu wraz z uzyskaniem autoryzacji
wyników w uprawnionej jednostce." Opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr
1 do zaproszenia. Całość prac jest podzielona na dwa etapy wiosenny i jesienny zgodnie z
wymogami UMS dotyczącymi pomiarów hydrograficznych nabrzeży.
Nabrzeża objęte są pasem wód o szerokości 50 m, długość nabrzeża jest podana w załączniku nr 1
do zaproszenia. Po zakończeniu pomiarów wykonawca musi uzyskać akceptację w Biurze
Hydrograficznym Marynarki Wojennej oraz przez Urząd Morski w Szczecinie. Do zamawiającego
należy dostarczyć zatwierdzony komplet dokumentów w wersji papierowej i elektronicznej.

Dokument nr: Z/13/2024

Otwarcie ofert: 1. Miejsce otwarcia lub rozpatrzenia ofert: siedziba zamawiającego, pok. Nr 6
2. Termin otwarcia ofert: 25.04.2024 r. godz. 13.30

Składanie ofert:
Miejsce składania ofert w formie pisemnej
sekretariat Żeglugi Świnoujskiej - pok. Nr 9
lub
przesłać na adres poczty elektronicznej zamowieniapubliczne@zdmiz.swi.pl
W przypadku składania oferty drogą elektroniczną należy podpisać ofertę przy użyciu
kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub profilu zaufanego lub podpisu osobistego, lub w
formie skanu podpisanej oferty.
2. TERMIN SKŁADANIA ofert do dnia 25.04.2024 r. do godz. 12:00

Miejsce i termin realizacji:
Termin realizacji przedmiotu zamówienia
od dnia zawarcia umowy do dnia 15.06.2024 r. oraz 01.10.2024 r. do dnia 30.11.2024 r.

Wymagania:
.Zamawiający nie dopuszcza możliwość złożenia oferty częściowej.
Zamawiający nie dopuszcza możliwość złożenia oferty wariantowej.
Do oferty należy dołączyć*:
1) aktualny wyciąg z właściwego rejestru lub zaświadczenie o zgłoszeniu do ewidencji
działalności gospodarcze potwierdzające uprawnienia do wykonywania przedmiotu
zaproszenia,
2) dokument potwierdzający posiadanie ubezpieczenia OC w zakresie przedmiotu zaproszenia
obowiązującą przez cały okres trwania umowy na kwotę nie mniejsza niż 15000,00 tys. zł.,
3) oświadczenie o posiadanych uprawnieniach koniecznych do realizacji przedmiotu umowy,
jeżeli są wymagane przepisami prawa,
4) oświadczenie - wypełniony załącznik nr 5 do zaproszenia.
5) umowę spółki cywilnej, w przypadku wykonawców wspólnie prowadzących działalność w tej
formie.
Zasady prowadzenia postępowania
1. Oferta podlega odrzuceniu gdy jej treść nie odpowiada treści zaproszenia,
2. Zamawiający poprawia oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe w treści oferty oraz inne
omyłki polegające na niezgodności z zaproszeniem, które nie powodują istotnej zmiany oferty,
zawiadamiając niezwłocznie, drogą elektroniczną, o tym Wykonawcę. Wykonawca może, drogą
elektroniczną, w terminie trzech dni złożyć oświadczenie, że nie wyraża zgody na poprawioną
omyłkę polegającą na niezgodności z zaproszeniem. W takim wypadku jego oferta podlega
odrzuceniu,
3. Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni liczonych od dnia, w którym upłynął
termin składania ofert. Termin ten może zostać wydłużony na wniosek Zamawiającego lubsamodzielnie przez Wykonawcę o okres nie dłuższy niż 30 dni. Korespondencja
w przedmiotowej sprawie może odbywać się drogą elektroniczną,
4. Termin związania ofertą liczy się od dnia, w którym upłynął termin składania ofert,
5. Zamawiający wybierze ofertę Wykonawcę, który przedstawił najkorzystniejszą ofertę cenową,
6. Zamawiający może unieważnić postępowanie jeżeli oferta przewyższa zaplanowaną przez
Zamawiającego kwotę na realizację zamówienia, a przeprowadzone negocjacji nie przyniosą
zamierzonego przez Zamawiającego efektu,
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamknięcia postępowania bez wyboru jakiejkolwiek
oferty.
8. Informacje o wyniku postępowania, zamknięciu postępowania bez wyboru oferty albo jego
unieważnieniu Zamawiający informuje niezwłocznie wszystkich Wykonawców, którzy złożyli
ofertę.
8. Opis sposobu przygotowania oferty
1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę zgodnie z wymaganiami niniejszego zaproszenia,
wszystkie pozycje muszą być wypełnione.
2. Ofertę należy sporządzić w języku polskim na komputerze lub inną techniką w sposób czytelny
i trwały.
3. Każda strona oferty powinna być ponumerowana. Każda naniesiona przez Wykonawcę zmiana
powinna być przez niego parafowana.
4. Oferta musi być kompletna i składająca się z nw. dokumentów:
1) formularz oferty - załącznik nr 2 do zaproszenia,
2) formularz asortymentowo-cenowy - załącznik nr 3 do zaproszenia,
3) pozostałe dokumenty wskazane w pkt. 5 zaproszenia.
5. Dopuszcza się przedkładanie dokumentów w kopiach, przy czym w razie wątpliwości
Zamawiającego może on wezwać do przedstawienia oryginału dokumentu.
6. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
9. Opis sposobu obliczania ceny
1. Na załączonym formularzu ofertowym, należy przedstawić cenę ofertową netto i brutto za
wykonanie przedmiotu zamówienia.
2. Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą - z dokładnością do dwóch miejsc po
przecinku oraz słownie.
3. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
4. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą
w złotych polskich.
10. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującym kryterium:
cena: 100 %
2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną brutto.
3. Przyznawanie ilości punktów poszczególnym ofertom będzie się odbywać wg następującej
zasady:
C min
Co =---------------- x 100 x 100 %
Cbo
Co - ilość otrzymanych punktów za kryterium ,,cena"
Cmin - najniższa ,,cena" spośród ofert nie odrzuconych
Cbo - ,,cena" oferty badanej.
4. W przypadku, gdy najkorzystniejsza oferta zawierająca taką samą cenę złożona jest przez kilku
Wykonawców, Zamawiający wezwie do złożenia ofert dodatkowych, negocjacji.
11. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz
przekazywania oświadczeń i dokumentów.
2. Zamawiający przewiduje porozumiewanie się z Wykonawcami w formie pisemnej, faksem lub
drogą elektroniczną.
3. Wszelkie pytania i wątpliwości dotyczące prowadzonego postępowania należy kierować na
adres Zamawiającego, tj.:
Zarząd Dróg Miejskich i Żeglugi w Świnoujściu ul. Wybrzeże Władysława IV 12
72-600 Świnoujście
sekretariat@zdmiz.swi.pl
Telefon/fax: (91) 321 55 45
14. Termin związania ofertą
Termin związania ofertą wynosi 30 dni
15. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy.
1. Warunki umowy zamieszczone są we wzorze umowy stanowiącym załącznik
nr 4 do Zaproszenia.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadkach wskazanych we wzorze
umowy.

Kontakt:
Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest:
W sprawach merytorycznych:Pan Jarosław Surosz w godz. 0800 - 1400adres e-mailowy: dyspozytor@zdmiz.swi.pl
W sprawach dotyczących postępowania:
Pani Patrycja Piechocińska-Łazdowska tel. 798795811, poniedziałek - czwartek w godz. 0800
- 1200adres e-mailowy: zamowieniapubliczne@zdmiz.swi.pl

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.