Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1211z dziś
7164z ostatnich 7 dni
24200z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

,,Modernizacja osnowy wysokościowej w zakresie realizacji projektu technicznego...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

,,Modernizacja osnowy wysokościowej w zakresie realizacji projektu technicznego modernizacji szczegółowej osnowy geodezyjnej wysokościowej oraz dufunkcyjnej "

Data zamieszczenia: 2024-04-30
Dane kontaktowe Zamawiającego: Powiat Drawski
Plac Elizy Orzeszkowej 3
78-500 Drawsko Pomorskie
powiat: drawski
a.gagalska@powiatdrawski.pl
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Drawsko Pomorskie
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-05-10 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
,,Modernizacja osnowy wysokościowej w zakresie realizacji projektu technicznego modernizacji szczegółowej osnowy geodezyjnej wysokościowej oraz dufunkcyjnej na obszarze powiatu drawskiego - ETAP II"
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja osnowy geodezyjnej w zakresie realizacji projektu technicznego modernizacji szczegółowej wysokościowej i wielofunkcyjnej osnowy geodezyjnej na
obszarze powiatu drawskiego.
2. Prace podzielono na dwa etapy:
1) Etap I został wykonany - wyniki prac zawarte są w operacie techniczny, zarejestrowanym w dniu 20.10.2023 r. pod nr ID P.3203.2023.1272, który zawiera:
a) sprawozdanie techniczne,
b) przenumerowanie numerów punktów realizowanej sieci niwelacyjnej,
c) wykaz znaków sieci niwelacyjnej,
d) opisy topograficzne,
e) wykaz właścicieli nieruchomości,
f) zawiadomienia o umieszczeniu znaków,
g) dokumentacja zdjęciowa.
2) Etap II, zakres prac do wykonania:
a) wyznaczenie wysokości szczegółowej osnowy geodezyjnej wysokościowej oraz osnowy dwufunkcyjnej (punkty szczegółowej osnowy geodezyjnej poziomej i wysokościowej) należy wykonać metodą niwelacji geometrycznej natomiast wyznaczenie współrzędnych płaskich szczegółowej osnowy geodezyjnej dwufunkcyjnej należy wykonać metodą statyczną GNSS.
b) określenie współrzędnych dla wszystkich punktów szczegółowej osnowy geodezyjnej wysokościowej i dwufunkcyjnej (punkty szczegółowej osnowy geodezyjnej poziomej i wysokościowej) w układzie współrzędnych płaskich prostokątnych PL-2000/5 i wysokości punktów w układzie wysokościowym PL-KRON86-NH i PL-EVRF2007-NH, a dla punktów adaptowanych również w archiwalnym układzie wysokościowym Kronsztad '86 i '60, z wymaganą dokładnością określoną w rozporządzeniu w sprawie osnów i standardów,
c) obliczenia i wyrównanie sieci,
d) sporządzenie dokumentacji geodezyjnej,
e) aktualizacja BDSOG prowadzonej w systemie informatycznym EWID 2007, danymi powstałymi z wykonania ww. prac zgodnie z wymaganiami rozporządzenia w sprawie osnów,
f) po wykonaniu prac obliczeniowych należy wyznaczyć średnią różnicę wysokości między układami wysokościowymi Kronsztad '86 i PL-EVRF2007-NH dla obszaru powiatu drawskiego.
3. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego zapoznania się z OPZ.

CPV: 72320000-4, 71356000-8,71355000-1,72310000-1

Dokument nr: 2024/BZP 00308004, ZP.272.4.2024.AG

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-05-10 10:15

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-753d4df4-06af-11ef-b81b-aebd110f5279
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-753d4df4-06af-11ef-b81b-aebd110f5279
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia,
która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu
,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki
korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej
https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy".
4. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia
ani logowania.
5. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się
drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce ,,Formularze" (,,Formularze do
komunikacji"). Za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień,
zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej
wiadomości (przycisk ,,dodaj załącznik"). W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa
Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie
ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem typu zewnętrznego lub wewnętrznego. W
zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się uprzednio podpisane dokumenty wraz z
wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informujemy, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Drawski, Starostwo Powiatowe z siedzibą w Drawsku Pomorskim,
Plac Elizy Orzeszkowej 3, 78-500 Drawsko Pomorskie, tel. 94 363 34 64, e-mail: powiatdrawski@powiatdrawski.pl.
2. Z inspektorem ochrony danych w Starostwie Powiatowym w Drawsku Pomorskim skontaktować się można poprzez e-mail:
iod@powiatdrawski.pl.

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-05-10 10:00
Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pomocą Platformy e-Zamówienia

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.272.4.2024.AG
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja osnowy geodezyjnej w zakresie realizacji projektu technicznego modernizacji szczegółowej wysokościowej i wielofunkcyjnej osnowy geodezyjnej na
obszarze powiatu drawskiego.
2. Prace podzielono na dwa etapy:
1) Etap I został wykonany - wyniki prac zawarte są w operacie techniczny, zarejestrowanym w dniu 20.10.2023 r. pod nr ID P.3203.2023.1272, który zawiera:
a) sprawozdanie techniczne,
b) przenumerowanie numerów punktów realizowanej sieci niwelacyjnej,
c) wykaz znaków sieci niwelacyjnej,
d) opisy topograficzne,
e) wykaz właścicieli nieruchomości,
f) zawiadomienia o umieszczeniu znaków,
g) dokumentacja zdjęciowa.
2) Etap II, zakres prac do wykonania:
a) wyznaczenie wysokości szczegółowej osnowy geodezyjnej wysokościowej oraz osnowy dwufunkcyjnej (punkty szczegółowej osnowy geodezyjnej poziomej i wysokościowej) należy wykonać metodą niwelacji geometrycznej natomiast wyznaczenie współrzędnych płaskich szczegółowej osnowy geodezyjnej dwufunkcyjnej należy wykonać metodą statyczną GNSS.
b) określenie współrzędnych dla wszystkich punktów szczegółowej osnowy geodezyjnej wysokościowej i dwufunkcyjnej (punkty szczegółowej osnowy geodezyjnej poziomej i wysokościowej) w układzie współrzędnych płaskich prostokątnych PL-2000/5 i wysokości punktów w układzie wysokościowym PL-KRON86-NH i PL-EVRF2007-NH, a dla punktów adaptowanych również w archiwalnym układzie wysokościowym Kronsztad '86 i '60, z wymaganą dokładnością określoną w rozporządzeniu w sprawie osnów i standardów,
c) obliczenia i wyrównanie sieci,
d) sporządzenie dokumentacji geodezyjnej,
e) aktualizacja BDSOG prowadzonej w systemie informatycznym EWID 2007, danymi powstałymi z wykonania ww. prac zgodnie z wymaganiami rozporządzenia w sprawie osnów,
f) po wykonaniu prac obliczeniowych należy wyznaczyć średnią różnicę wysokości między układami wysokościowymi Kronsztad '86 i PL-EVRF2007-NH dla obszaru powiatu drawskiego.
3. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego zapoznania się z OPZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 72320000-4 - Usługi bazy danych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71356000-8 - Usługi techniczne
71355000-1 - Usługi pomiarowe
72310000-1 - Usługi przetwarzania danych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty, spośród ofert Wykonawców, którzy spełniają
warunki udziału oraz nie podlegają wykluczeniu postępowaniu zastosuje następujące kryteria:
1) cena oferty - waga kryterium 60 %
2) okres obowiązywania gwarancji (G) - waga kryterium 40 %
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres obowiązywania gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale 5 SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: zdolności technicznej lub zawodowej.
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował:
A. wykonaniem, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem wartości, przedmiotu zamówienia, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, co najmniej dwóch usług o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia. Za prace o podobnym charakterze Zamawiający uzna założenie lub modernizację osnowy wysokościowej, która zawierała wykonanie minimum 800 km niwelacji geometrycznej. Podana minimalna ilość kilometrów musi dotyczyć jednego zamówienia, przez co rozumie się, ze musi wynikać z jedostkowej umowy.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek może zostać spełniony co najmniej przez jednego wykonawcę.
B. dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
1) co najmniej 1 osoby posiadającej uprawnienia zawodowe z zakresu nr 3
w dziedzinie geodezji kartografii określone w art. 43 pkt 3 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2023 r. poz. 1752 ze zm.), posiadającą co najmniej roczne doświadczenie w pracach związanych z założeniem lub modernizacją osnowy wysokościowej;
2) co najmniej 1 osoby posiadającej uprawnienia zawodowe z zakresu nr 1
w dziedzinie geodezji kartografii określone w art. 43 pkt 3 ustawy Prawo
geodezyjne i kartograficzne, posiadającą co najmniej roczne doświadczenie w pracach związanych z założeniem lub modernizacją osnowy wysokościowej;
3) co najmniej 2 osób posiadających wykształcenie geodezyjne (średnie lub wyższe), posiadające co najmniej roczne doświadczenie w pracach związanych z założeniem lub modernizacją osnowy wysokościowej;
Zamawiający wymaga od Wykonawców wskazania w ofercie imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych i doświadczeniu tych osób. Lista osób musi zawierać wykaz prac, w których uczestniczyli z podaniem Identyfikatora pracy lub nr umowy i nazwy PODGiK oraz nazwy zlecającego.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: F. odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie braku podstaw do wykluczenia zgodnie z art. 109 ust. 1 pkt 4 Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
G. oświadczenie o przynależności bądź braku przynależności do grupy kapitałowej - załącznik nr 8 do SWZ, składany do 3. dnia od daty otwarcia ofert.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty
sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być
wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy - jako spełnianie warunku określonego w Rozdziale IV ust. 2 lit A SWZ - załącznik nr 5 do SWZ;
2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług lub kierowanie pracami, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - jako spełnianie warunku określonego w Rozdziale IV ust. 2 lit. B SWZ - załącznik nr 6 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale 6 ust. 1 SWZ składa z ofertą każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia w postępowaniu.
3. Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Istotne postanowienia umowy zawarte zostały w Załączniku nr 8 do SWZ.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w szczególności wystąpienia okoliczności, o których mowa w ustawie Prawo zamówień publicznych, a także w następujących przypadkach:
1) zmiany dotyczące terminu realizacji zamówienia, jeśli pojawiły się okoliczności natury obiektywnej, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania Umowy (np. stan klęski żywiołowej, stan epidemii, stan nadzwyczajny, itp.) uniemożliwiające dotrzymanie terminu realizacji wskazanego w Umowie, za które nie odpowiada Wykonawca,
2) pozostałe zmiany:
a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy, (np. zmiana danych teleadresowych, zmiana formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy itp.),
b) w przypadku stwierdzenia rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana umowy będzie umożliwiać usuniecie rozbieżności i doprecyzowanie umowy celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony.
3. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa powyżej jest:
1) inicjowanie zmian przez Wykonawcę lub Zamawiającego,
2) uzasadnienie zmiany,
3) forma pisemna pod rygorem nieważności.
4. Dopuszczalne są wszelkie zmiany nieistotne rozumiane, jako zmiany umowy wywołane przyczynami zewnętrznymi, które w sposób obiektywny uzasadniają potrzebę tych zmian, niepowodujące zachwiania równowagi ekonomicznej pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym, które nie prowadzą również do zachwiania pozycji konkurencyjnej Wykonawcy w stosunku do
innych Wykonawców biorących udział w postępowaniu, jak też nie prowadzą do zmiany kręgu Wykonawców zdolnych do wykonania zamówienia lub zainteresowanych udziałem w postępowaniu.
5. Wszystkie powyższe zapisy stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty, spośród ofert Wykonawców, którzy spełniają
warunki udziału oraz nie podlegają wykluczeniu postępowaniu zastosuje następujące kryteria:
1) cena oferty - waga kryterium 60 %
2) okres obowiązywania gwarancji (G) - waga kryterium 40 %
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres obowiązywania gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2024-06-20

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.