Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
4860z ostatnich 7 dni
24816z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Odbiór i odkup mosiężnych zużytych wodomierzy mieszkaniowych do złomowania

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Odbiór i odkup mosiężnych zużytych wodomierzy mieszkaniowych do złomowania

Data zamieszczenia: 2024-04-19
Dane kontaktowe Zamawiającego: Spółdzielnia Mieszkaniowa w Opolu
ul. Kazimierza Sosnkowskiego 40-42
45-273 Opole
powiat: Opole
tel. 77 4624700, 77 4624702, tel. 77 4624741
przetargi@sm.opole.pl
Województwo: opolskie
Miasto: Opole
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 77 4624700, 77
Termin składania ofert: 2024-04-30 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
odbiór i odkup mosiężnych zużytych wodomierzy mieszkaniowych do złomowania
III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Zamówienie obejmuje odbiór i odkup wycofanych z użytku wodomierzy mieszkaniowych D15.
Waga wodomierza (korpus mosiężny + plastikowa nakładka) około 0,365kg, waga korpusu mosiężnego około 0,300kg.
Rodzaj i typ wodomierzy do wglądu w Spółdzielni Mieszkaniowej w Opolu Ul. Sosnkowskiego 40-42.
Przewidywana ilość wodomierzy -18 720 sztuk
w tym:
5 930 szt. wodomierzy zdemontowanych podczas legalizacji w 2023r.
9 100 szt. wodomierzy planowanych do zdemontowania podczas legalizacji w 2024r.
3 690 szt. wodomierzy planowanych do zdemontowania podczas legalizacji w 2025r.
Zakres zamówienia obejmuje odbiór zdemontowanych, zużytych wodomierzy do złomowania z miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Wodomierze będą do odbioru w maksymalnie czterech wyznaczonych miejscach na terenie Spółdzielni.
Wszystkie zdemontowane wodomierze stanowią własność Zamawiającego.
Prace należy wykonać w sposób zgodny z obowiązującymi normami, warunkami technicznymi, wymogami technologicznymi oraz przepisami BHP i p.poż.

Otwarcie ofert: 2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 30 kwietnia 2024 r. o godz. 10:30 w siedzibie Spółdzielni, pokój nr 211.
2. Oferty zostaną rozpatrzone w terminie do 20.05.2024 r.

Specyfikacja:
3. Specyfikacja została zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego tj. http://sm.opole.pl/44/63/przetargi-remontowo-budowlane.html oraz wywieszona na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego.

Składanie ofert:
VII. PRZYGOTOWANIE OFERTY
1. Oferta powinna być złożona w nieprzejrzystej kopercie zaadresowanej do Zamawiającego z napisem:
Nazwa wykonawcy
ZAMAWIAJĄCY:
Spółdzielnia Mieszkaniowa w Opolu Ul. Kazimierza Sosnkowskiego 40-42 45-273 Opole
Oferta
PRZETARG - odbiór i odkup mosiężnych zużytych wodomierzy mieszkaniowych do złomowania
TERMIN SKŁADANIA ofert upływa w dniu 30.04.2024r do godz. 10:00
VIII. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
1. Oferty należy składać w sekretariacie Spółdzielni, pok. 114, w terminie do 30 kwietnia 2024 r. do godz. 10:00
4. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert w formie elektronicznej na adres e-mail przetargi@sm.opole.pl.

Miejsce i termin realizacji:
V. TERMIN REALIZACJI I WARUNKI PŁATNOŚCI
1. Oczekiwany termin realizacji przedmiotu zamówienia do 14 dni od daty powiadomienia przez Spółdzielnię o gotowości przekazania wodomierzy do złomowania.
2. Termin realizacji umowy do 01.12.2025r.

Wymagania:
II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
1. Zamówienie udzielone zostanie w trybie zapytania o cenę, którego zasady określa Regulamin udzielania zamówień na roboty budowlane, remontowe, dostawy i usługi przez Spółdzielnię Mieszkaniową w Opolu. Regulamin dostępny na stronie http://sm.opole.pl/24/53/przepisv-spoldzielcze.html
2. W procedurze przetargowej nie mają zastosowania przepisy ustawy o zamówieniach publicznych.
IV. USTALENIE CENY ZAMÓWIENIA
1. Cena zamówienia (wartość netto) winna być ustalona z uwzględnieniem Wytycznych Zamawiającego określonych w niniejszej specyfikacji. Zaproponowana cena powinna obowiązywać w całym okresie realizacji.
2. Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty niezbędne do realizacji zamówienia wynikające wprost z przedmiotu zamówienia i zakresu robót, jak również w nim nie ujęte, a bez których nie można wykonać zamówienia.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji lub ograniczenia ilości sztuk podanych w Dziale III powyżej. Faktyczna ilość wodomierzy do złomowania może ulec zmianie o około +/-10% w stosunku do szacowanej ilości.
3. Zapłata na rzecz Zamawiającego zostanie dokonana na podstawie protokołu przekazania zużytych wodomierzy na rachunek bankowy Spółdzielni w terminie 5 dni roboczych.
VI. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW JAKIE POWINNA ZAWIERAĆ OFERTA
1. Formularz ofertowy według wzoru - załącznik nr 1 do SWZ, z propozycją ceny netto przedmiotu zamówienia opracowaną zgodnie z niniejszą SWZ.
2. Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego oraz nazwę i adres Oferenta.
3. Konsekwencje złożenia oferty nie zgodnie z ww. opisem ponosi Wykonawca.
3. W przypadku przesłania ofert drogą pocztową, decyduje data doręczenia. Oferty złożone po terminie podanym powyżej zostaną zwrócone Oferentom.
Przesłane dokumenty powinny być podpisane i zeskanowane do pliku *.pdf oraz spakowane do pliku w formacie *.zip zaszyfrowanego hasłem. Hasło do rozpakowania plików oferty należy wysłać na wyżej wskazany adres e-mail, w dniu otwarcia ofert, najpóźniej do godziny 10:00. Informujemy, że w przypadku wysłania oferty na adres e-mail, oferta uznana jest za doręczoną jeśli została dostarczona do serwera poczty odbiorcy. Po stronie Oferenta jest uzyskanie potwierdzenia czy oferta została prawidłowo dostarczona i odczytana.
Oferent, najpóźniej w terminie 7 dni od daty powiadomienia o wyborze oferty, zobowiązany będzie dostarczyć ofertę w oryginale na adres Zamawiającego, pod rygorem utraty wadium.
5. Oferent może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną ofertę pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma na piśmie powiadomienie o chęci wprowadzenia zmian lub wycofania oferty. Ofertę można wycofać lub wprowadzić do niej zmiany przed ostatecznym terminem składania ofert.
IX. TERMIN I WYBÓR OFERT
1. Oceny ofert dokona Komisja Przetargowa na posiedzeniu zamkniętym.
3. O wynikach przetargu Oferenci zostaną powiadomieni pisemnie.
X. KRYTERIA OCENY OFERT
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierował się będzie następującymi kryteriami:
cena oferty - waga 100 pkt.
XI. INFORMACJA DOTYCZĄCA ZAWARCIA UMOWY
1. Przyjęcie oferty przez Zamawiającego nie stanowi zawarcia umowy.
2. Projekt umowy, zawierający wszystkie uwarunkowania oferty, stanowi załącznik do niniejszej SWZ.
3. Najpóźniej w terminie 14 dni od daty powiadomienia o wyborze oferty, wybrany Wykonawca zobowiązany jest podpisać umowę.
4. Oferent zobowiąże się do zawarcia umowy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 .
5. Oferent będzie związany złożoną ofertą do dnia 31,05.2024r.
6. Zamawiający powiadomi wybranego Wykonawcę o miejscu i terminie podpisania umowy.
7. Zamawiający na etapie zawierania umowy dopuszcza możliwość korekty zakresu.
2. W niniejszym postępowaniu wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje będą przekazywane wyłącznie w formie pisemnej na adres Zamawiającego lub faksem lub drogą elektroniczną na adresy/numery wskazane w niniejszym punkcie, a udzielane odpowiedzi będą przekazywane Oferentom na adresy/numery wskazane w zapytaniu.
3. Zamawiający niezwłocznie udzieli wyjaśnień co do treści SWZ, załączników, dokumentacji technicznej nie później niż 26.04.2024r. pod warunkiem, że pisemny wniosek (zapytanie) o wyjaśnienie treści SWZ, załączników, dokumentacji technicznej wpłynął do Zamawiającego nie później niż do 23.04.2024r. do godz. 12:00 (decyduje data i godzina doręczenia). Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści SWZ,

załączników, dokumentacji technicznej wpłynie po terminie składania wniosku lub dotyczy udzielonych wyjaśnień Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający przekazuje wykonawcom, którym przekazał SWZ, bez ujawniania źródła zapytania.
4. Zapytania powinny być składane w formie pisemnej w siedzibie Zamawiającego lub mailem na adres przetargi@sm.opole.pl
XIII. UPRAWNIENIA ZAMAWIAJĄCEGO
Zamawiający zastrzega sobie prawo swobodnego wyboru oferty, prawo nie wybrania żadnej z ofert oraz unieważnienia przetargu, bez podania przyczyny.

Kontakt:
XII. UDZIELANIE WYJAŚNIEŃ
1. Osobami uprawnionymi do kontaktu z Oferentami jest w sprawach formalnych: Pani Anna Feruś, tel. 77 4624741, 77 4624702.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.