mazowieckie (Nowy Dwór Mazowiecki)
mazowieckie (Płock)
mazowieckie (Nowy Dwór Mazowiecki)
dolnośląskie (Lubin)
łódzkie (Piotrków Trybunalski)
kujawsko-pomorskie (Zławieś Wielka)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zakup, dostawa i montaż mebli |
Data zamieszczenia: | 2024-04-19 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Sąd Rejonowy w Piotrkowie Trybunalskim ul. Słowackiego 5 97-300 Piotrków Trybunalski powiat: Piotrków Trybunalski tel. 44 6494 200 gospodarczy@piotrkow-tryb.sr.gov.pl |
Województwo: | łódzkie |
Miasto: | Piotrków Trybunalski |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 44 6494 200 |
Termin składania ofert: | 2024-04-26 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
II. Nazwa przedmiotu zamówienia Zakup, dostawa i montaż mebli na potrzeby Sądu Rejonowego w Piotrkowie Trybunalskim. IV. Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest zakup mebli wraz z dostawą i montażem na potrzeby Sądu Rejonowego w Piotrkowie Trybunalskim. Zamawiający wymaga aby zaoferowane meble były nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych. Wytworzone z materiałów dopuszczonych do obrotu, zapewniające bezpieczne użytkowanie. Minimalne wymagania dotyczące wyposażenia meblowego: Meble będą przeznaczone do intensywnej eksploatacji w budynku użyteczności publicznej. Zamawiający wymaga, aby zaoferowane meble były nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych. Wytworzone z materiałów dopuszczonych do obrotu, zapewniających bezpieczne użytkowanie, posiadające certyfikat zgodności z obowiązującymi normami o klasie higieniczności E1. Kolorystykę płyty oraz uchwytów Zamawiający uzgodni z Wykonawcą przed rozpoczęciem wykonania zamówienia. 1. SZAFA AKTOWA ? Wymiary szafy aktowej zewnętrzne: szerokość - 800 mm, głębokość - 440 mm, wysokość - 1870 mm, ?Szafy wyposażone w cokół o wysokości 55 mm. ?Obudowa wykonana z płyty wiórowej, trójwarstwowej, laminowanej grubości 18mm. ?Wieńce górne i dolne szaf z płyty grubości min. 18 mm. Wieniec górny i dolny schowany za drzwiami szafy. ? Drzwi wykonane z płyty wiórowej, trójwarstwowej, laminowanej grubości min. 18 mm. o 3 zawiasach dla każdego ze skrzydeł. ? Wysokość wewnętrzna szafy ok. 1779 mm, podzielona na sześć równych przestrzeni (5 półek). ? Półki wykonane z płyty wiórowej, trójwarstwowej, laminowanej grubości min. 18 mm. Głębokość półek dopasowana do głębokości szafy. Szafy aktowe posiadają minimum 2 półki stałe (usztywniające). ? Plecy wykonane z płyty HDF, o grubości 5 mm w kolorze białym od strony wewnętrznej, wsuwane we wręby w ścianach bocznych szafy. ? Wszystkie widoczne krawędzie oklejone taśmą PCV o grubości min. 0,60 mm w kolorze danej płyty. ? Szafy posiadają płynną regulację poziomowania w zakresie min 0-2 cm przy pomocy 4 stopek metalowych. Regulacji dokonuje się od wnętrza szaf - bez potrzeby ich odsuwania lub podnoszenia. Oprócz tego szafy mają posiadać od spodu (minimum 4) stałe podkładki dystansujące szafę od podłogi o wysokości 6 - 8 mm. ? Drzwi szaf skrzydłowych wyposażone w zamek meblowy z kluczem, z blokadą w obu wieńcach. Przykładowe rozwiązanie: 2. SZAFA UBRANIOWA ? Wymiary szafy ubraniowej zewnętrzne: szerokość - 600 mm, głębokość - 600 mm, wysokość - 1870 mm. ?Obudowa wykonana z płyty wiórowej, trójwarstwowej, laminowanej grubości 18mm. ?Wieńce górne i dolne szaf z płyty grubości min. 18 mm. Wieniec górny i dolny schowany za drzwiami szafy. ? Drzwi 1-skrzydłowe wykonane z płyty wiórowej, trójwarstwowej, laminowanej grubości min. 18 mm. Zamontowane na 3 zawiasach. Wyposażone w zamek meblowy. Strona zamontowania drzwi będzie uzgodniona przed wykonaniem zamówienia. ?Do wewnętrznej strony drzwi zamontowane lustro o wymiarach min. 300x550 mm. ?Szafa ubraniowa posiada jedną półkę górną, zamocowaną na stałe na wysokości ok. 290 mm poniżej górnego wieńca. Pod górną półką przymocowany drążek stalowy na wieszaki. ? Plecy wykonane z płyty HDF, o grubości 5 mm w kolorze białym od strony wewnętrznej, wsuwane we wręby w ścianach bocznych szafy. ? Wszystkie widoczne krawędzie oklejone taśmą PCV o grubości min. 0,60 mm w kolorze danej płyty. Szafy wyposażone w cokół o wysokości 55 mm. ?Szafy posiadają płynną regulację poziomowania w zakresie min 0-2 cm przy pomocy 4 stopek metalowych. Regulacji dokonuje się od wnętrza szaf - bez potrzeby ich odsuwania lub podnoszenia. Oprócz tego szafy mają posiadać od spodu (minimum 4) stałe podkładki dystansujące szafę od podłogi o wysokości 6 - 8 mm. Przykładowe rozwiązanie: 3. BIURKO ? Wymiary zewnętrzne dla 10 szt.: szerokość - 1600 mm, głębokość - 700 mm, wysokość - 760 mm, ? Wymiary zewnętrzne dla 1 szt.: szerokość - 1500 mm, głębokość - 700 mm, wysokość - 760 mm, ? Wymiary zewnętrzne dla 2 szt.: szerokość - 1400 mm, głębokość - 700 mm, wysokość - 760 mm, ?Blat wykonany z płyty wiórowej, trójwarstwowej, laminowanej o grubości 28 mm. ?Korpus i blenda wykonane z płyty wiórowej, trójwarstwowej, laminowanej, grubości 18 mm, oklejonej obrzeżem PCV grubości min. 1-2 mm, w kolorze płyty. ? Blat biurka przystosowany do zastosowania systemu prowadzenia okablowania strukturalnego (dwa otwory). ? Pod blatem zamontowane prowadnice i wysuwana półka pod klawiaturę wykonana z płyty wiórowej. ? Elementy biurka połączone ze sobą za pomocą wysokiej jakości złączy mimośrodowych. ? Korpus biurka klejony, montowany u producenta. Przykładowe rozwiązanie: 4. NADSTAWKA NA BIURKO ? Wymiary zewnętrzne dla 10 szt.: szerokość - 1600 mm, głębokość - 200 mm, wysokość - 200 mm, ? Wymiary zewnętrzne dla 1 szt.: szerokość - 1500 mm, głębokość - 200 mm, wysokość - 200 mm, Nadstawka wykonana z płyty wiórowej, trójwarstwowej, laminowanej, grubości 18 mm, oklejonej obrzeżem PCV grubości min. 1-2 mm, w kolorze płyty. ? Elementy nadstawki połączone ze sobą za pomocą wysokiej jakości złączy mimośrodowych. Przykładowe rozwiązanie: 5. NADSTAWKA NA BIURKO ? Wymiary zewnętrzne dla 2 szt.: szerokość - 1400 mm, głębokość - 300 mm, wysokość - 600 mm, ? Nadstawka wykonana z płyty wiórowej, trójwarstwowej, laminowanej, grubości 18 mm, oklejonej obrzeżem PCV grubości min. 1-2 mm, całość w kolorze płyty. ? Elementy nadstawki połączone ze sobą za pomocą wysokiej jakości złączy mimośrodowych. ? Układ półeczek zbliżony do układu z przykładowego zdjęcia. Przykładowe rozwiązanie: KONTENER ? Wymiary zewnętrzne: szerokość - 430 mm, głębokość - 550 mm, wysokość - 570 mm (wymiar bez kółek), ? Kontener stanowi uzupełnienie biurka. Kontener wykonany jest z płyty trójwarstwowej, laminowanej - korpus i fronty grubości min. 18 mm, plecy - min. 12mm, w tym samym kolorze. ? Wszystkie widoczne krawędzie są trwale zabezpieczone obrzeżem PCV o grubości 0,80 mm. ?Kontener wyposażony w 4 kółka jezdne. ?Kontener posiada zamek centralny z wkładką patentową, blokujący jednocześnie wszystkie szuflady. ?Prowadnice szuflad są łożyskowane, zapewniają wysuw szuflad w zakresie 90%. ?Kontener powinien posiadać uchwyty. ?Kontener wyposażony w 3 szuflady. Przykładowe rozwiązanie: 7. SZAFKA GOSPODARCZA ? Wymiary szafki zewnętrzne: szerokość - 900 mm, głębokość - 480 mm, wysokość - 760 mm. Blat wykonany z płyty wiórowej, trójwarstwowej, laminowanej o grubości 28 mm, oklejonej obrzeżem PCV grubości min. 1-2 mm, w kolorze płyty. ? Korpus, drzwi wykonane z płyty wiórowej, trójwarstwowej, laminowanej, grubości min. 18 mm, oklejonej obrzeżem PCV grubości min. 1-2 mm, w kolorze płyty. ? Plecy wykonane z płyty HDF, o grubości 5 mm w kolorze białym, wsuwane we wręby w ścianach bocznych szafki. ? Szafka z jedną półką, drzwi suwane. Przykładowe rozwiązanie - bez zamka meblowego 8. SZAFKA POD DRUKARKĘ ? Wymiary szafki zewnętrzne: szerokość - 450 mm, głębokość - 700 mm, wysokość - 760 mm. ? Korpus wykonany z płyty wiórowej trójwarstwowej, laminowanej grubości 18mm, plecy wykonane z płyty wiórowej trójwarstwowej, laminowanej grubości 12mm, wsuwane we wręby w ścianach bocznych szafki. ? Wszystkie widoczne krawędzie są trwale zabezpieczone obrzeżem PCV o grubości min. 1-2 mm. Jedna półka wykonana z płyty wiórowej, trójwarstwowej, laminowanej grubości 18mm, mocowana na stałe. ? Szafka wyposażona w cokół o wysokości 55 mm. Przykładowe rozwiązanie - zamiast kółek cokół tak jak w opisie wyżej V. Dodatkowe informacje 1. Zamawiający informuje, iż meble będące przedmiotem zamówienia Wykonawca zobowiązany jest wykonać w taki sposób, aby były funkcjonalne. 2. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana za najkorzystniejszą dokonana szczegółowych oględzin, w trakcie których będzie miał możliwość weryfikacji pomiarów i kolorystyki, przed rozpoczęciem realizacji przedmiotu zamówienia. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszystkich prac związanych z prawidłową realizacją przedmiotu zamówienia, w tym: ?dostarczenia przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego; ?wniesienia i ustawienia mebli we wskazanych miejscach; ?zachowania porządku i czystości w trakcie realizacji zamówienia w siedzibie Zamawiającego; 4. Wykonawca zawiadomi Zamawiającego o przewidywanym terminie dostarczenia przedmiotu zamówienia. 5. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia, do siedziby Zamawiającego w formie gotowych mebli do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń. 6. Zamawiający dopuszcza możliwość montażu/ składania mebli w siedzibie Zamawiającego w miejscu i terminie uzgodnionym z Zamawiającym. 7. Zamawiający zastrzega, że prace związane z wniesieniem, ewentualnym montażem i dostarczeniem mebli do poszczególnych pokoi wykonawca zobowiązany jest wykonać w godz.ch pracy sądu. 8. W przypadku gdy prace dostawy i montażu mebli utrudniałyby pracę sądu lub jego wydziału czy też oddziału Zamawiający może zlecić montaż mebli po godz.ch urzędowania. 9. Zamawiający informuje, iż meble należy dostarczyć i zamontować w: jednym pokoju na parterze; czterech pokojach na I piętrze (pierwszym piętrze); dwóch pokojach na II piętrze (drugim piętrze) w budynku z klatką schodową oraz windą. Składanie ofert: XIV. Miejsce i termin składania ofert Termin złożenia ofert do dnia: 26 kwietnia 2024 r. do godz. 10:00. Sąd Rejonowy w Piotrkowie Trybunalskim Ul. Słowackiego 5, 97-300 Piotrków Trybunalski. Oddział Gospodarczy pokój 21 (parter nowego budynku). Lub przesłać na adres: gospodarczy@piotrkow-tryb.sr.gov.pl Oferty złożone po terminie nie będą brały udziału w postepowaniu. Miejsce i termin realizacji: XII. Termin wykonania zamówienia Zamówienie należy wykonać w terminie do dnia 05 czerwca 2024 roku. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązany jest zawrzeć umowę z Zamawiającym niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty. Wymagania: III. Tryb udzielenia zamówienia Postępowanie prowadzone jest w trybie art. 2 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.) zamówienie o wartości nieprzekraczającej kwoty 130 000,00 zł. VI. Warunki udziału w postępowaniu Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (tj. Dz. U. z 2024r. poz. 507) - załącznik nr 2 do zapytania ofertowego. VII. Cena Kryterium wyboru: najniższa cena 1. Wykonawca określi cenę brutto oferty, która stanowić będzie wynagrodzenie ryczałtowe za realizację całego przedmiotu zamówienia, podając ją w zapisie liczbowym i słownie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 3. Wynagrodzenie obejmuje wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia. 4. Niedoszacowanie pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu zamówienia nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia. VIII. Odpowiedzialność Wykonawcy 1. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność materialną za powstałe szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników oraz osób trzecich w związku z realizacją przedmiotu zamówienia. 2. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za powstałe szkody będące następstwem niewykonania i nienależytego wykonania przedmiotu zamówienia. 3. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za ewentualne szkody powstałe w transporcie przedmiotu zamówienia. IX. Certyfikaty Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wszelkich niezbędnych certyfikatów atestów na materiały użyte do realizacji przedmiotu zamówienia. Przekazane Zamawiającemu dokumenty mają być w języku polskim lub zawierać tłumaczenie na język polski. X. Okres gwarancji Wymagany okres gwarancji wynosi 24 miesiące od dnia odebrania przedmiotu zamówienia i otrzymania protokołu odbioru przez upoważnionego pracownika Sądu Rejonowego w Piotrkowie Trybunalskim. Gwarancja obejmuje wszystkie uszkodzenia, usterki, wady mebli wynikające z zastosowania niewłaściwych materiałów lub niewłaściwego wykonania. XI. Podwykonawcy Zamawiający nie wyraża zgody na udział podwykonawców. XIII. Pytania do treści zapytania ofertowego Wykonawca może zgłosić się o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego w terminie nie późniejszym niż do dnia 23 kwietnia 2024 r. do godziny 12:00 przesyłając wniosek o wyjaśnienie treści zapytania na adres mail: gospodarczy@piotrkow-tryb.sr.gov.pl. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego wpłynie po upływie terminu składania wniosku, lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania. XV. Przygotowanie oferty Oferta winna być przygotowana na wzorze formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do zapytania ofertowego. ? Forma papierowa oferty W przypadku przesłania oferty w formie papierowej Wykonawca jest obowiązany oznaczyć kopertę w następujący sposób: Sąd Rejonowy w Piotrkowie Trybunalskim Oddział Gospodarczy ul. Słowackiego 5 97-300 Piotrków Trybunalski Z dopiskiem: Oferta w postępowaniu pn. ,,Zakup, dostawa i montaż mebli na potrzeby Sądu Rejonowego w Piotrkowie Trybunalskim". ? Forma elektroniczna oferty W przypadku przesłania oferty w formie elektronicznej należy przesłać na adres: gospodarczy@piotrkow-tryb.sr.gov.pl XVI. Unieważnienie postępowania Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny. Uwagi: XVII. Informacja RODO 1. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z udzieleniem zamówień publicznych jest Sąd Rejonowy w Piotrkowie Trybunalskim, reprezentowany przez Prezesa Sądu Rejonowego w Piotrkowie Trybunalskim, ul. Słowackiego 5, 97-300 Piotrków Trybunalski, tel. 44 6494 201, e-mail: administracja@piotrkow-tryb.sr.gov.pl. 2. Państwa dane osobowe przetwarzane są zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) oraz Ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 10.05.2018r. (tj. Dz.U.2019 poz. 1781). 3. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdą Państwo pod linkiem https://www.piotrkow-tryb.sr.gov.pl/zamowienia-publiczne,m,m2,167. |
© eurobudowa.pl 2004-2024