Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
4083z ostatnich 7 dni
24364z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa blach

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa blach

Data zamieszczenia: 2024-04-19
Dane kontaktowe Zamawiającego: Akademia Morska w Szczecinie Politechnika Morska w Szczecinie Politechnika Morska w Szczecinie
Wały Chrobrego 1/2
70-500 Szczecin
powiat: Szczecin
tel. 91 48-09-531
i.urbanska@pm.szczecin.pl
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Szczecin
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 91 48-09-531
Termin składania ofert: 2024-04-26 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia :

1. Blacha stalowa gatunku S235JR (1.0038) (niskostopowa stal konstrukcyjna)
Wymiary: 2mm x 2500 mm x 1250 mm - 2 arkusze

2. Blacha zimnowalcowana gatunku DC01
Wymiary: 2 mm x 1250 mm x 2500 mm - 2 arkusze

kierujemy zapytanie ofertowe na: ,,Dostawę blach dla Politechniki Morskiej w Szczecinie w ramach projektu pt.: ,,Inteligentny system wyznaczania drogi wodnej dla żeglugi śródlądowej zwiększający bezpieczeństwo nawigacji, uzupełniony o możliwość dynamicznego pozyskiwania danych hydrologicznych i fizykochemicznych" (nr projektu: HYDROSTRATEG1/001P/2022).
Projekt współfinansowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju w ramach Rządowego Programu Strategicznego Hydrostrateg ,,Innowacje dla gospodarki wodnej i żeglugi śródlądowej"

Dokument nr: BZP-AZ/265558/24

Składanie ofert:
Miejsce oraz termin składania ofert:
a. Złożenie oferty cenowej nie jest równoznaczne ze złożeniem zamówienia przez Zamawiającego i nie łączy się z koniecznością zawarcia przez niego umowy.
b. Zamawiający oczekuje odpowiedzi - złożenia oferty - w terminie do dnia 26.04.2024 roku na adres w siedzibie zamawiającego Ul. Wały Chrobrego 1-2, 70-500 Szczecin do Kancelarii pok. 73A lub na adres mailowy i.urbanska@pm.szczecin.pl

Miejsce i termin realizacji:
Termin realizacji:
Zamówienie będzie zrealizowane w terminie maksymalnie do 10 dni kalendarzowych od dnia wysłania zamówienia do Wykonawcy.

Wymagania:
Termin płatności:
Zapłata nastąpi przelewem po wykonaniu przedmiotu zamówienia, w terminie do 14 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury.

Przelew zostanie dokonany na rachunek Wykonawcy, który jest zgodny z rachunkiem bankowym wskazanym w Wykazie podmiotów zarejestrowanych jako podatnicy VAT, niezarejestrowanych oraz wykreślonych i przywróconych do rejestru VAT. W przypadku wskazania rachunku bankowego niezgodnego z Wykazem, zapłata bez żądania odsetek za opóźnienie w zapłacie, nastąpi po wyjaśnieniu prawidłowości rachunku bankowego.
Opis przygotowania oferty:

1. Oferta powinna zawierać:
Formularz oferty z określeniem cen jednostkowych brutto oraz ceny łącznej brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do zapytania ofertowego) z datą sporządzenia oraz podpisem osób upoważnionych.
2. Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą - z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
3. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.
4. Całość zapytania ofertowego prowadzone jest w języku polskim.
5. Każdy oferent może złożyć tylko jedną ofertę cenową przygotowaną w języku polskim.
6. Cenę podaną w ofercie należy wpisać w sposób czytelny, wyrażając w polskich złotych uwzględniając wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych oraz wariantowych.
Uwaga!
Oferta musi zostać podpisana przez osoby upoważnione ze strony Wykonawcy (wg KRS/wpisu do ewidencji lub na podstawie dołączonego pełnomocnictwa).

z uwagi na fakt gromadzenia odpowiedniej ilości ofert, niezbędnych w procedurze Politechniki Morskiej w Szczecinie.
c. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
d. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
e. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień/uzupełnienia braków/korekt błędów dotyczących treści złożonych ofert, wyznaczając w tym celu odpowiedni termin i zakres wymaganych wyjaśnień.
Niedotrzymanie wyznaczonego terminu będzie skutkowało odrzuceniem oferty.
f. Ewentualne poprawki w ofercie muszą być naniesione w sposób czytelny oraz opatrzone podpisem osoby podpisującej ofertę.
g. W przypadku wystąpienia omyłek (pisarskich, rachunkowych) w ofercie, Zamawiający poprawi powyższe błędy i zawiadomi o tym oferenta, którego oferta została skorygowana.
h. W przypadku, gdy oferta jest niezgodna z treścią zapytania ofertowego i nie ma możliwości jej poprawienia, oferta podlega odrzuceniu.

Niniejsze zapytanie nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 § 1 Kodeksu Cywilnego z 23.04.1964r. (Dz. U. z 2023 r., poz. 1610 z późn. zm.), dalej KC, ani zaproszenia do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 KC.
Warunkiem rozpatrywania przez Zamawiającego złożonej oferty jest spełnienie i złożenie przez Wykonawcę odpowiednich oświadczeń wymienionych w niniejszym zapytaniu ofertowym oraz formularza ofertowego wg wzoru.

Warunki zmiany, odwołania i unieważnienia zapytania
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania zmian warunków zapytania ofertowego, a także jego odwołania lub unieważnienia oraz zakończenie zapytania bez wyboru ofert, w szczególności, gdy:
a. cena najkorzystniejszej oferty przekroczy kwotę przeznaczoną na finansowanie zamówienia,
b. w przypadku rozwiązania umowy o dofinansowanie przez NCBR, co skutkowałoby nieprzyznaniem środków dotacyjnych, które miały być przeznaczone na sfinansowanie zamówienia,
c. wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie zapytania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym lub prywatnym Zamawiającego, czego nie można było wcześniej przewidzieć,
d. zapytanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą realizację przedmiotowego zamówienia,
e. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zapytania z istotnych powodów,
f. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zapytania bez podania przyczyny.
2. W przypadku unieważnienia zapytania, Zamawiający nie ponosi kosztów postępowania oraz nie jest zobowiązany do zwrotu jakichkolwiek kosztów na rzecz Dostawców.

Dodatkowe informacje:

1. Zamawiający informuje, że w niniejszym zapytaniu ofertowym Wykonawcom nie przysługują środki ochrony prawnej określone w ustawie z dnia 11.09.2019 r. - Prawo Zamówień Publicznych.
2. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi e-mailem wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.
3. Zamawiający prześle zamówienie do wybranego Wykonawcy e-mailem po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.
4. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od realizacji zamówienia, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownej oceny.

Uwagi:
Oferty będą oceniane według kryterium:
Cena - 100%
Kryterium ceny dla każdego z zadań zostanie obliczone według następującego wzoru:
(Cena najniższej oferty / Cena badanej oferty) x 100 = liczba punktów za kryterium cena.
Ochrona danych osobowych:
Klauzula informacyjna dla procedury udzielania zamówień wyłączonych ze stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej ,,RODO", informujemy, że:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Politechnika Morska w Szczecinie ul. Wały Chrobrego 1-2, 70-500 Szczecin, tel. (91) 48 09 400, pm.szczecin.pl;
2. dane kontaktowe do inspektora ochrony danych e-mail: iod@pm.szczecin.pl;
3. Pani/Pana dane osobowe dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem prowadzonym w trybie Zapytania ofertowego, tj. w procedurze wyboru wykonawcy i dalej w związku z podpisaniem i realizacją umowy;
4. odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy obowiązującego prawa, w tym w szczególności przepisy ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej oraz podmiotom przetwarzającym dane w naszym imieniu, na podstawie umowy powierzenia danych;
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do momentu zakończenia realizacji celów określonych w pkt. 3, a po tym czasie przez okres wymagany przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa;
6. podanie danych osobowych jest dobrowolne w celu zawarcia i wykonywania umowy łączącej Zamawiającego z Wykonawcą w ramach niniejszego postępowania prowadzonego w trybie Zapytania ofertowego, aczkolwiek odmowa ich podania uniemożliwi podjęcie współpracy pomiędzy ww. stronami;
7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. posiada Pani/Pan:
o prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących na podstawie art. 15 RODO;
o prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych na podstawie art. 16 RODO;
o prawo do żądania usunięcia danych osobowych w przypadkach określonych w art. 17 RODO;
o na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
o prawo do przenoszenia danych osobowych w przypadkach określonych w art. 20 RODO;
o prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych w przypadkach określonych w art. 21 RODO.
Z tych praw może Pani/Pan skorzystać, składając wniosek w formie pisemnej do Inspektora Ochrony Danych na adres poczty elektronicznej: iod@pm.szczecin.pl;
9. ma również Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.

Kontakt:
Osobą upoważnioną do kontaktu w sprawie niniejszego zapytania jest:
Izabela Urbańska - tel. 91 48-09-531, e-mail: i.urbanska@pm.szczecin.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.