Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
432z dziś
5288z ostatnich 7 dni
25244z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa farby drogowej akrylowej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa farby drogowej akrylowej

Data zamieszczenia: 2024-04-19
Dane kontaktowe Zamawiającego: Pomorski Ośrodek Ruchu Drogowego w Gdańsku
Ulica: Równa 19/21
80-067 Gdańsk
powiat: Gdańsk
Telefon: 58 300 15 20 Faks: 58 300 15 29, tel. 514-059-509
pord@pord.pl
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdańsk
Wadium: ---
Nr telefonu: Telefon: 58 300 15 2
Termin składania ofert: 2024-04-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
DOSTAWA farby drogowej akrylowej
zwracamy się
z zapytaniem ofertowym na ,,Dostawę farby drogowej akrylowej"
I.
Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa farby drogowej akrylowej w ilości:
? 1700 kg koloru białego oraz
?
100 kg koloru czerwonego
przeznaczonej do poziomego oznakowania dróg - płyt poślizgowych znajdujących się w Ośrodku
Doskonalenia Techniki Jazdy Autodromu Pomorze w Pszczółkach, Ul. Żuławska 5.
II.
Opis przedmiotu zamówienia:
1.
Zamawiający wymaga, aby farba:
o była wykonana na bazie żywicy akrylowej w dyspersji rozpuszczalników organicznych;
? była przeznaczona do malowania na asfalcie i betonie;
? była przeznaczona do malowania ręcznego oraz maszynowego;
? charakteryzowała się wydajnością nie niższą niż 0,65 kg/m2;
? była gotowa do użytku, tj. nie wymagała mieszania z rozpuszczalnikiem przed użyciem;
? była przejezdna po godz. od czasu aplikacji;
? została dostarczona w opakowaniach min. 15 - max. 35 - kilogramowych;
? dostawa na palecie, wyładunek w miejscu skazanym przez Zamawiającego;

Dokument nr: ODTJ.263.18.2024

Składanie ofert:
VII.Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego: Pomorski Ośrodek Ruchu Drogowego w
Gdańsku, ul Równa 19/21, 80 - 067 Gdańsk, budynek A (dwukondygnacyjny) I piętro, pok. nr 101
(sekretariat czynny w godz. 8-15) lub mailem na adres: pord@pord.pl w terminie do 23.04.2024 r.
do godz. 11:00.
Decydująca jest data dostarczenia oferty w powyższe miejsce, a nie data nadania. Za dostarczenie
oferty przez pocztę lub kuriera pod wskazany adres odpowiada Wykonawca.

Miejsce i termin realizacji:
VI.Termin wykonania przedmiotu zamówienia - do 30.04.2024 r.

Wymagania:
III.
Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu o poniższe kryteria wyboru ofert.
Kryteria wyboru oferty:
cena 100 %
Kryterium ceny będzie obliczone wg wzoru:
najniższa cena ofertowa brutto
spośród nie odrzuconych ofert
ilość punktów = _________________________________
cena ofertowa badanej oferty
x 100 x waga kryterium (100%)
Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która zdobędzie najwyższą ilość
punktów.
IV.
Opis sposobu przygotowania ofert
1. Oferta oraz formularz cenowy musi zawierać:
? Datę sporządzenia i czytelny podpis osoby upoważnionej do składania ofert,
? Pełną nazwę Wykonawcy, jego adres lub siedzibę.
2. Opis sposobu obliczenia ceny:
Zamawiający wymaga aby, Wykonawca, podał jednostkową cenę ofertową netto za 1
kg farby( osobno dla koloru białego i czerwonego), następnie przemnożył przez ilość
(1700 kg oraz 100 kg) oraz podał wartość ofertową netto oraz wartość ofertową brutto.
? Wartość ofertową brutto należy podać w złotych liczbowo i słownie.
? Cena jednostkowa netto podana przez Wykonawcę za 1 kg farby nie będzie podlegała
zmianom.
Oferta powinna być sporządzona na dołączonym formularzu ofertowym
Zaoferowana przez Wykonawcę cena powinna obejmować wszystkie koszty, które Wykonawca
poniesie przy realizacji niniejszej usługi, w tym w szczególności koszty zapakowania i dostawy
przedmiotu zamówienia do Zamawiającego.
W przypadku wątpliwości co do treści zapytania lub warunków realizacji zamówienia,
Wykonawca może kierować do Zamawiającego pytania celem wyjaśnienia wątpliwości.
Zamawiający udzieli niezwłocznie odpowiedzi na zadane pytania.
Cena brutto (i wszystkie jej składniki) powinna być wyrażona w złotych z dokładnością
do dwóch miejsc po przecinku. Wyliczenie zaokrągleń winno być dokonane zgodnie z zasadami
przybliżeń dziesiętnych.
Zapłata wynagrodzenia nastąpi na podstawie faktury VAT, w terminie 14 dni od dnia doręczenia
Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT, na rachunek bankowy Wykonawcy
wskazany na fakturze.
?
3.
4.
5.
6.
7.
V.UWAGA: Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania bądź unieważnienia
zapytania ofertowego i ponownego skierowania zapytań ofertowych zawierających
uzupełnione lub zmodyfikowane przez Zamawiającego warunki. O takim fakcie wszyscy
Wykonawcy, którzy terminowo złożyli kompletną i prawidłową pod względem
formalnym ofertę, zostaną poinformowani oraz zaproszeni do złożenia nowej oferty.

Uwagi:
IX.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO",
informujemy, że:
Administrator
Administratorem Pani/Pana danych jest Pomorski Ośrodek Ruchu Drogowego w Gdańsku z
siedzibą w Gdańsku, ul. Równa 19/21, 80 - 067 Gdańsk, zwany dalej ,,PORD". Z administratorem
można się kontaktować poprzez adres email: pord@pord.pl lub tradycyjnie w formie pisemnej na
adres siedziby administratora.
Inspektor ochrony danych
Zgodnie z art. 37 RODO został wyznaczony Inspektor ochrony danych. We wszystkich sprawach
związanych z przetwarzaniem i ochroną danych osobowych może Pani/Pan kontaktować się z
Inspektorem Ochrony Danych pod adresem: Bartosz Mendyk Kancelaria dr Bartosz Mendyk, ul.
Sędomierska 2/3, 05-300 Mińsk Mazowiecki bądź za pośrednictwem adresu e-mail: iod@pord.pl.
Cel i podstawy przetwarzania
Dane osobowe przetwarzane będą:
?na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e) RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem,
którego wartość nie przekracza 130 000 zł netto, wyłączonym ze stosowania przepisów
ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022 r. poz. 1710,
tekst jednolity) prowadzonym w trybie zapytania ofertowego, jak też - jeżeli do tego dojdzie
- zawarcia czy wykonania umowy w sprawie realizacji zamówienia stanowiącego przedmiot
postępowania.
?na podstawie art. 13 ust. 3 RODO w celu związanym z rozliczeniem należności, ustaleniem,
dochodzeniem roszczeń, z archiwizacją.
Odbiorcy danych osobowych lub kategoria odbiorców
Odbiorcami danych osobowych mogą być instytucje administracji publicznej, ze środków których
finansowane jest zamówienie stanowiące przedmiot zamówienia, powołani biegli zewnętrzni - a
w granicach celów ustalonych powyżej - również zewnętrzne kancelarie lub osoby świadczące
usługi prawne, a także osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja
postępowania w oparciu o przepisy obowiązującego prawa, w szczególności przepisy ustawy z 26
września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz.U.2022 poz. 902, tekst jednolity).
Okres przechowywania danych
Dane osobowe będą przechowywane:
?przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas
trwania umowy przekracza 4 lata okres przechowywania obejmuje cały okres trwania
umowy,
?okres przedawnienia roszczeń.
Prawa osób, których dane dotyczą
Każda osoba fizyczna, której dane osobowe przekazano Zamawiającemu w ofercie i/lub innych
dokumentach składanych przez Wykonawcę posiada:
?prawo dostępu do danych osobowych jej dotyczących na podstawie art. 15 RODO,
?prawo do sprostowania jej danych osobowych na podstawie art. 16 RODO,
?prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych na
podstawie art. 18 RODO, z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2
RODO,
?prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że
przetwarzanie danych osobowych jej dotyczących narusza przepisy RODO.
Żadnej osobie fizycznej, której dane osobowe przekazano Zamawiającemu w ofercie i/lub innych
dokumentach składanych przez Wykonawcę nie przysługuje:
?
prawo do usunięcia danych osobowych w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO
?
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO i prawo
sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 21 RODO, gdyż
podstawą prawną przetwarzania jej danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c.
Informacja o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym o profilowaniu, o
którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO
w odniesieniu do ww. danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
automatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.

Kontakt:
VIII.Informacji w powyższej sprawie udziela: p. Agnieszka Łobocka tel. 514-059-509

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.