Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5344z ostatnich 7 dni
23313z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wymiana pokrycia i remont więźby dachowej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wymiana pokrycia i remont więźby dachowej

Data zamieszczenia: 2024-04-22
Dane kontaktowe Zamawiającego: Parafia Rzymskokatolicka p.w. Św. Mikołaja w Brzezinach
Brzeziny 619
39-111 Brzeziny
powiat: ropczycko-sędziszowski
tel.: 172214828, Tel. 600 277 905
xjozefklosowski@gmail.com
Województwo: podkarpackie
Miasto: Brzeziny
Wadium: ---
Nr telefonu: tel.: 172214828, Tel
Termin składania ofert: 2024-05-20 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
zapraszamy do złożenia oferty
dotyczącej zamówienia na realizację zadania:
pn. ,,Wymiana pokrycia i remont więźby dachowej
zabytkowych budowli tworzących Zespół Kościoła
Parafialnego w Brzezinach-Etap I- dzwonnica
i dach zakrystii".
Brzeziny, dnia 18 kwietnia 2024 r.

1. NAZWA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Wymiana pokrycia i remont więźby dachowej zabytkowych budowli tworzących Zespół
Kościoła Parafialnego w Brzezinach

5. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
l. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac konserwatorskich obejmujących
wymianę pokrycia dachowego i remont więźby dachowej zabytkowych budowli
tworzących Zespół kościoła parafialnego p.w. Św. Mikołaja w Brzezinach,
39-111 Brzeziny 619.
Zabytkowy kościół parafialny konserwowany w 1501 roku oraz dzwonnicę wpisano
do Rejestru Zabytków pod pozycją - A 348.
Głównym założeniem prac jest wymiana pokrycia dachowego poprzez wymianę
deskowania połaci dachowej i blaszanego pokrycia połaci dachowej na nowe pokrycie
z blachy aluminiowej, impregnację konstrukcji więźby dachowej zabytkowej
wolnostojącej dzwonnicy przy zabytkowym drewnianym kościele parafialnym.
Szczegółowy zakres prac do wykonania został określony w projekcie architektonicznobudowlanym prac konserwatorskich i restauratorskich - dla Kościoła pw. Św. Mikołaja
w Brzezinach.
2. Wycenę należy sporządzić na podstawie załączonych dokumentów: pozwolenia wraz
z projektem technicznym prac konserwatorskich. Projekt prac konserwatorskich
stanowi Załącznik nr 5 do Zapytania ofertowego. Pełna dokumentacja Projektu jest
także dostępna do wglądu w siedzibie Zamawiającego, po uprzednim telefonicznym
uzgodnieniu.
3. Wykonywane prace muszę być prowadzone zgodnie z warunkami określonymi
w pozwoleniu- załącznik nr.6.
4. Wykonawca zobowiązany jest uzyskać wszelkie wymagane uzgodnienia dot.
wykonania przedmiotu zamówienia.
5. Do obowiązków wykonawcy należy także wykonanie tablicy informacyjnej
z informacją o dofinansowaniu zadania w ramach Rządowego Programu Odbudowy
Zabytków zgodnie z wytycznymi zawartymi w rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia
7 maja 2021 r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez
podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub
z państwowych funduszy celowych (Dz. U. poz. 953, 2506, 1471).
6. Wszelkie użyte w opisie przedmiotu zamówienia bezpośrednie wskazania danego
producenta lub dostawcy, konkretnej marki oraz nazwy własnej poszczególnych
producentów, nazwy określonego wyrobu lub źródła lub znaku towarowego, patentu,
rodzaju lub specyficzne pochodzenie zostały użyte pomocniczo i nie stanowią

wskazania obowiązku ich stosowania w ofercie. Zamawiający dopuszcza, w każdym
aspekcie zamówienia, zastosowanie rozwiązań równoważnych lub lepszych od
wskazanych pod warunkiem, ze ich zastosowanie nie będzie prowadzić do pogorszenia
wskazanych parametrów technicznych, funkcjonalnych i jakościowych.
Udowodnienie, że oferowane rozwiązanie jest równowartościowe lub lepsze od
wymaganego, leży po stronie oferenta.
7.Zamawiający wymaga udzielenia minimum 36 miesięcznej gwarancji
i rękojmi na wykonane roboty oraz zastosowane materiały. Wykonawca może
zaproponować dłuższy okres gwarancji i rękojmi. Okres ten stanowi jedno z kryteriów
oceny ofert. Oferty wykonawcy, który zaoferuje krótszy okres gwarancji zostanie
odrzucona.

Dokument nr: 1/2024

Otwarcie ofert: 9. Otwarcie ofert nastąpi 20 maja 2024 r. o godz. 13:00 w siedzibie zamawiającego.

Składanie ofert:
9. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
1. Ofertę cenową należy złożyć w terminie do dnia 20 maja 2024 r. do godz. 12:00
w formie papierowej bądź elektronicznej: papierowej na adres Zamawiającego: Parafia
Rzymskokatolicka pw. Św. Mikołaja w Brzezinach, 39 -111 Brzeziny 619.
Oferta w formie elektronicznej musi być podpisana kwalifikowanym podpisem
elektronicznym lub podpisem zaufanym (profil zaufany) lub podpisem osobistym -
xjozefklosowski@gmail.com

Miejsce i termin realizacji:
6. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został wykonany w terminie do dnia 15
listopada 2024 r.

Wymagania:
3. TRYB UDZIELANIA ZAMÓWIENIA
1. Niniejsze postępowanie prowadzone jest w sposób konkurencyjny i transparentny,
w szczególności z uwzględnieniem S 8 ust. 6 Regulaminu Naboru Wniosków
o Dofinansowanie z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.
2. Do niniejszego zaproszenia do składania ofert nie stosuje się Ustawy z dnia 11 września
2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023 r. poz. 1605).
3. Zamówienie nie zostało podzielone na części ponieważ obejmuje wykonanie robót
o takim zakresie rzeczowym, że nie ma możliwości wydzielenia mniejszych
podzakresów w taki sposób, aby mogli je wykonać różni wykonawcy. Zakres oraz
wartość zamówienia powoduje, że jest ono dostępne dla małych i średnich
przedsiębiorstw. Ze względu na wielkość zamówienia i możliwe problemy w organizacji
robót zamawiający uznał zamówienie za niepodzielne.
4. Zadanie inwestycyjne dofinansowane jest ze środków Programu Rządowy Fundusz
Polski Ład: Rządowy Program Odbudowy Zabytków.
5. W sprawach nieuregulowanych zastosowanie znajdują bezwzględnie obowiązujące
przepisy prawa w szczególności ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny
(Dz.U. z 2023 r. poz. 1610).
4. SPOSÓB I MIEJSCE PUBLIKACJI ZAMÓWIENIA
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzące do wyboru wykonawcy
inwestycji zostaje upublicznione za pośrednictwem Biuletynu Informacji Publicznej Gminy
Wielopole Skrzyńskie (Sekcja: Zamówienia publiczne -Zapytania ofertowe) oraz na stronie
parafii https://brzezinyparafia.pl
7. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU WRAZ Z OPISEM SPOSOBU
OCENY SPEŁNIANIA WARUNKÓW
1. O udzielenia zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
a) w ciągu ostatnich 5 lat, przed upływem terminu otwarcia ofert, zrealizowali co najmniej
dwa zadania polegające na przeprowadzeniu prac konserwatorskich, restauratorskich przy
obiekcie/obiektach wpisanym/wpisanych do rejestru zabytków lub ewidencji zabytków
o łącznej wartości nie mniejszej niż 300 000,00 zł brutto z zastrzeżeniem, że każdy
z projektów przedstawionych do oceny będzie miał wartość nie mniejszą niż 150 000,00 zł.
W celu potwierdzenia oferent powinien dostarczyć Załącznik nr 2 Wykaz wykonanych robót
wraz z potwierdzeniem ich wykonania w formie np. protokołów odbioru, zaświadczeń
urzędowych, listów rekomendacyjnych podpisanych przez inwestora.
b) dysponują kadrą niezbędną do realizacji zamówienia, przez co rozumie się skierowanie do
wykonywania prac w ramach Projektu: min. 1 osoby posiadającej kwalifikacje dopuszczające
określone w art. 37a. Ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad
zabytkami (Dz.U. 2003 nr 162 poz. 1568)

W celu potwierdzenia kwalifikacji Wykonawca powinien dostarczyć dane wskazanej
osoby/wskazanych osób wraz z kopią dokumentów potwierdzających uprawnienia Załącznik
nr 3 Wykaz osób.
2. Oferta złożona po terminie składania ofert zostanie przez Zamawiającego odrzucona.
3. Oferta powinna być złożona w języku polskim i w formie pisemnej.
4. Wraz z ofertą należy złożyć wymagane załączniki
5. Osoba podpisująca ofertę w imieniu Wykonawcy musi być upoważniona do
reprezentowania Wykonawcy. W przypadku, jeśli prawo wynika z reprezentacji nie
wynika z publicznych rejestrów jak CEIDG albo KRS, oferta, do której nie dołączono
pełnomocnictwa będzie uznana za nieważną.
6. Oferty niekompletne (tj. niezawierające wszystkich obowiązkowych elementów) lub
złożone po wyznaczonym terminie nie będą brały udziału w postępowaniu.
Zamawiający może dokonać wezwania oferenta do uzupełnienia oferty o brakujące,
zawierające błędy lub niekompletne dokumenty (wykaz osób, wykaz wykonanych
robót).
7. Kopie dokumentów muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez
osobę/osoby składające ofertę.
8. Za termin złożenia oferty przyjmuje się termin dostarczenia oferty do Zamawiającego.

10. WARUNKI ZAWARCIA ORAZ ZMIANY ZAPISÓW UMOWY
1. Udzielenie zamówienia wymaga podpisania umowy pomiędzy Zamawiającym,
a Wykonawcą. Po wyborze najkorzystniejszej oferty zawarcie umowy z Wykonawcą
nastąpi do 14 dni od daty wyboru Wykonawcy.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy,
w przypadku, gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa
w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy. Zmiana jest możliwa
w zakresie w jakim jest niezbędna do zrealizowania zamówień zgodnie
z obowiązującym prawem.
3. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy
w drodze aneksu w stosunku do treści oferty w przypadku nieprzewidzianych zdarzeń
w momencie dokonywania wybranej oferty, a w szczególności nieprzewidzianych
zdarzeń losowych (np. nietypowe warunki pogodowe, rozprzestrzeniania się
pandemii).
4. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy,
w przypadku, gdy termin zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia przez
Wykonawcę jest niemożliwy z powodu okoliczności leżących po stronie
Zamawiającego. Zmiana terminu jest możliwa o okres, o jaki działanie Zamawiającego
spowodowało opóźnienie w realizacji zamówienia.
5. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w razie
konieczności uzyskania dodatkowej dokumentacji niezbędnej do prawidłowej
realizacji przedmiotu zamówienia, w tym niezbędnych decyzji, pozwoleń/zezwoleń.
Zmiana jest możliwa w zakresie w jakim wykonanie zamówienia zgodnie z dodatkową
dokumentacją wpłynie na zakres rzeczowy, sposób wykonania, cenę lub termin
wykonania zamówienia.
6. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy,
w przypadku stwierdzenia w trakcie realizacji zamówienia niezgodności stanu
istniejącego w obiektach z posiadaną dokumentacją, gdy zmiana jest konieczna do
prawidłowego wykonania zamówienia jeżeli wpłynie na rzeczowy sposób wykonania,
cenę lub termin wykonania zamówienia.
11. WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZABEZPIECZENIA NALEŻYTEGO
WYKONANIA UMOWY
Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy

12. WARUNKI PŁATNOŚCI
Zamawiający przewiduje zapłatę wynagrodzenia w dwóch transzach :
- pierwsza transza w wysokości do 2 % wartości brutto przedmiotu umowy (wyplata z wkładu
własnego) w terminie 14 dni od daty prawidłowo wystawionej faktury zaliczkowej przez
Wykonawcę
- pozostała część wynagrodzenia umownego Wykonawcy (wartość dofinansowania
z promesy) zostanie wypłacona po zakończeniu realizacji inwestycji w wysokości pozostałej
do zapłaty kwoty wynagrodzenia, po dokonaniu odbioru końcowego zadania i okazaniu
protokołu odbioru końcowego, w terminie do 21 dni od daty prawidłowo wystawionej faktury
przez Wykonawcę.

13. DODATKOWE INFORMACJE
1. Zamawiający niezwłocznie po dokonaniu oceny ofert opublikuje ogłoszenie o wyborze
najkorzystniejszej oferty na stronie prowadzonego zamówienia oraz prześle
zawiadomienie do wykonawców, którzy złożyli ofertę.
2. Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy zostanie przekazana telefonicznie
Wykonawcy, którego ofertę wybrano.
3. Ewentualne spory w relacjach z wykonawcami o roszczenia cywilnoprawne
w sprawach, w których zawarcie ugody jest dopuszczalne, będą poddane mediacjom
lub innemu polubownemu rozwiązaniu sporu przed Sądem Powszechnym właściwym
według siedziby Zamawiającego.
4. Wykonawca składając ofertę pozostaje nią związany przez okres 40 dni. Bieg terminu
związania ofertą rozpoczyna się w dniu wskazanym jako termin składania ofert.
5. Zamawiający podczas oceny ofert będzie miał uprawnienie do wzywania wykonawców
w sprawie wyjaśnienia treści oferty oraz w sprawie uzupełnienia niezłożonych lub
niewłaściwie złożonych dokumentów.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zapytania ofertowego bez
podania przyczyny na każdym etapie postępowania, a także do pozostawienia
postępowania bez wyboru oferty.

Uwagi:
8. OPIS KRYTERIÓW OCENY OFERT, WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH
KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT
l. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi
kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie
oceniał spełnienie tych kryteriów:
Lp. Kryterium oceny Opis kryterium Waga -- udział
w ocenie
1 Cena Cena brutto oferty za realizację
przedmiotu zamówienia.
80%
2 Wydłużony
okres gwarancji
i rękojmi za
wady
Zaoferowany okres gwarancji i
rękojmi za wady, określony w
miesiącach liczony od dnia odbioru
końcowego bez uwag.
20%
2. Liczba punktów za kryterium ,,cena" będzie obliczona wg poniższego wzoru:
Liczba punktów = (cena brutto oferty z najniższą ceną/cena brutto badanej oferty) x 100 pkt
x 80%
3. Liczba punktów za kryterium ,,okres gwarancji i rękojmi za wady" będzie przyznana
w następujący sposób:
1) Zaoferowany okres gwarancji i rękojmi wynoszący 36 miesięcy - 0 punktów
2) Zaoferowany okres gwarancji i rękojmi wynoszący od 37 do 59 miesięcy - 10
punktów
3) Zaoferowany okres gwarancji i rękojmi wynoszący 60 i więcej miesięcy - 20
punktów
Przy obliczaniu punktów w kryterium Zamawiający będzie brał pod uwagę pełne
miesiące.
4. Ocena końcowa dla poszczególnych wykonawców zostanie ustalona poprzez
sumowanie punktów uzyskanych za poszczególne kryteria oceny ofert.

5. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta przedstawiająca najkorzystniejszy
bilans ceny oraz pozostałych kryteriów oceny ofert.
6. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie
liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
7. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień
dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.

14. INFORMACJA DOTYCZĄCA OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE LI 19 z dnia 4 maja 2016
r., str. 1; zwanym dalej ,,RODO") informujemy, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Parafia Rzymskokatolicka pw. Św.
Mikołaja w Brzezinach 619, 39-111 Brzeziny.
2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art.6 ust. 1 lit. C RODO
w celu związanym z przedmiotowym postepowaniem o udzielenie zamówienia
publicznego, prowadzonego w trybie zapytania ofertowego
3) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym
udostępniona zostanie dokumentacja postepowania
4) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana
dotyczących jest związany z udziałem w postepowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego
5) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO 6) Posiada Pani/Pan:
a) Na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana
dotyczących
b) Na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych
(skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku
postepowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy
w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu
oraz jego załączników)
c) Na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art.
18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania
w odniesieniu do przechowywania,, w celu zapewnienia korzystania ze środków
ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub
z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa
członkowskiego)
d) Prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna
Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza
przepisy RODO
7) Nie przysługuje Pani/Panu:
a) W związku z art. 17 ust. 3 lit. B, d lub e RODO prawo do usunięcia danych
osobowych
b) Prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO

c) Na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych
osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych
jest art.6 ust. lit. C RODO
8) Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne
z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora; organem
właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul
Stawki 2, 00-193 Warszawa.

Kontakt:
Dane kontaktowe dla Wykonawców: ks. Proboszcz Józef Kłosowski
Tel. 600 277 905

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.