Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
2762z ostatnich 7 dni
20759z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Usługa z zakresu przeglądów, konserwacji, napraw urządzeń i utrzymanie w pełnej...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Usługa z zakresu przeglądów, konserwacji, napraw urządzeń i utrzymanie w pełnej sprawności technicznej systemów bezpieczeństwa

Data zamieszczenia: 2024-04-24
Dane kontaktowe Zamawiającego: Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury z siedzibą w Krakowie
ul. Przy Rondzie 5
31-547 Kraków
powiat: Kraków
tel.: 665 912 490
m.krac@kssip.gov.pl
Województwo: małopolskie
Miasto: Kraków
Wadium: ---
Nr telefonu: tel.: 665 912 490
Termin składania ofert: 2024-04-30 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
zapraszamy do:
Złożenia oferty na realizację zamówienia zgodnie z warunkami określonymi w zapytaniu
ofertowym
1. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa z zakresu przeglądów, konserwacji, napraw
urządzeń i utrzymanie w pełnej sprawności technicznej systemów bezpieczeństwa:
systemu sygnalizacji pożaru, systemu sygnalizacji włamania i napadu, systemu
wizualizacji bezpieczeństwa obiektu, systemu gaszenia gazem, systemu monitoringu
telewizyjnego, systemu automatyki bram, systemu domofonowego oraz systemu
kontroli dostępu, przeciwpożarowy wyłącznik prądu, systemy zlokalizowane są w
obiekcie Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury Ośrodek Szkolenia Ustawicznego i
Współpracy Międzynarodowej w Lublinie przy Ul. Krakowskie Przedmieście 62.
Zasadniczym celem konserwacji jest utrzymanie w pełnej sprawności technicznej
systemów jak wyżej oraz sprawdzenie poprawności działań, zmiany nastaw systemów.
Szczegółowy wykaz elementów poszczególnych systemów objętych konserwacją
stanowi załącznik numer 3, natomiast terminy oraz zakres okresowych przeglądów
konserwacyjnych został zawarty w załączniku numer 4. Przy wycenie przedmiotu
zamówienia proszę o uwzględnienie zapisów projektowanych postanowień umownych
stanowiących załącznik nr 2 jak i w umowie powierzenia załącznik nr 5.

Składanie ofert:
6. Termin i sposób składania ofert:
1) Ofertę należy złożyć do dnia 30 kwietnia 2024
2) Określenie miejsca i sposobu składania ofert:
a) pocztą elektroniczną na adres (e-mail): m.krac@kssip.gov.pl

Miejsce i termin realizacji:
1) Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Krajowa Szkoła Sądownictwa i
Prokuratury, Ośrodek Szkolenia Ustawicznego i Współpracy Międzynarodowej
adres: Ul. Krakowskie Przedmieście 62, 20-076 Lublin
3. Termin realizacji zamówienia:
Termin/okres: 12 miesięcy od dnia podpisania umowy lecz nie wcześniej niż od
lub początek: 06.06.2024 koniec: 05.06.2025

Wymagania:
Informacje dodatkowe:
2) Warunki płatności: do 21 dni
licząc od doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury
VAT/rachunku pod warunkiem odbioru przedmiotu zamówienia bez zastrzeżeń;
3)
i Deklaracja dostępności Zamawiającego znajduje się na stronie internetowej:
https://www.kssip.gov.pl/deklaracja-dostepnosci;
2. Warunki udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy:
1) posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także
dysponujący osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia,
2) znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
niniejszego zamówienia,
4. Kryteria oceny ofert:
Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie stosował następujące
kryteria
i ich wagi:
1) Kryterium cena: 100 %
Opis sposobu oceny kryterium oraz obliczania wartości kryterium:
Punkty w kryterium cena oferty zostaną przyznane wg wzoru:
cena oferty = (C min/C n) x 100%
gdzie:
C min - cena oferty niepodlegającej odrzuceniu z najniższą ceną,
C n - cena oferty ocenianej;
5. Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty:
Zamawiający wybierze ofertę:
1) spełniającą wszystkie wymagania oraz warunki udziału w postępowaniu oraz taką,
która uzyska największą liczbę punktów zgodnie z wyżej przyjętymi kryteriami oceny
ofert.
2) Wykonawcy, który nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie
art. 7 ust.1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w
zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2022 r. poz. 835). W przypadku Wykonawcy
wykluczonego na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o
szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na
Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2022 r. poz.
835), Zamawiający odrzuci ofertę takiego Wykonawcy.
7. Informacje dodatkowe:
1) Ofertę należy sporządzić na załączonym do zapytania ofertowego formularzu oferty
i przekazać do Zamawiającego zgodnie ze sposobem określonym w ust. 6 pkt 2.
2) W ofercie należy wskazać cenę z VAT i bez VAT na określony w zapytaniu
ofertowym przedmiot zamówienia. Cenę oferty, ceny jednostkowe, wszelkie
obliczenia należy dokonać z dokładnością do pełnych groszy (z dokładnością do
dwóch miejsc po przecinku, zarówno przy kwotach netto i brutto), przy czym
końcówki poniżej 0,5 grosza pomija się, a końcówki 0,5 grosza i wyższe zaokrągla się
do 1 grosza.
10. Uwagi końcowe:
1) W przypadku, gdy w wyniku niniejszego postępowania wartość zamówienia
wyniesie lub przekroczy kwotę 130 000 zł (bez VAT), złożone oferty posłużą
wyłącznie do oszacowania wartości zamówienia w celu przeprowadzenia
postępowania w trybie ustawy Pzp;
2) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania o udzielenie
zamówienia bez podawania przyczyny na każdym etapie postępowania;
3) Zamawiający może unieważnić postępowanie, w szczególności, jeżeli:
4z6|S t r o n aa) cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa
kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,
chyba że, Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu
najkorzystniejszej oferty;
b) Wykonawcy tak samo ocenieni, złożą oferty dodatkowe o takiej samej cenie lub
koszcie;
c)
wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie
postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym,
czego nie można było wcześniej przewidzieć;
d) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą
zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia
publicznego;
4) Wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty oraz jej dostarczeniem ponosi
Wykonawca.
5) Wykonawcom biorącym udział w postępowaniu nie przysługują żadne roszczenia z
tytułu unieważnienia postępowania przez Zamawiającego.
6) Zamawiający zastrzega, że jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi
na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów
oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną, a jeżeli
zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający może wezwać
Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez
Zamawiającego ofert dodatkowych.
7) Zamawiający zastrzega, że może podjąć negocjacje z Wykonawcą/Wykonawcami
w zakresie ceny oferty.
8) Zamawiający dokona poprawy oczywistych omyłek rachunkowych polegających
na błędnym przemnożeniu, zsumowaniu poszczególnych pozycji w formularzu
ofertowym z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek.
9) Zamawiający może wezwać Wykonawcę do wyjaśnienia treści złożonej oferty.
Nieprzedłożenie przez Wykonawcę wyjaśnień treści oferty w wyznaczonym przez
Zamawiającego terminie skutkować będzie odrzuceniem oferty. Niedopuszczalne
jest prowadzenie między Zamawiającym a Wykonawcą negocjacji dotyczących
złożonej oferty, poza sytuacją opisaną w ust. 10 pkt. 7)
10) Zamawiający przewiduje możliwość jednokrotnego wezwania Wykonawcy
do uzupełnienia dokumentów, wskazanych w zapytaniu ofertowym, w sytuacji
ich niezłożenia wraz z ofertą. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę uzupełnionych
dokumentów w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie skutkować będzie
odrzuceniem oferty. Nie wzywa się Wykonawcy, jeżeli dokument służy
apotwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów
oceny ofert.
11) Oferty zawierające zapisy niezgodne z postanowieniami zapytania lub wniesione
po terminie składania ofert pozostawia się bez rozpatrzenia.

Uwagi:
9. Klauzula informacyjna dla Wykonawcy:
Administratorem danych osobowych zawartych w dokumentach postępowania,
w tym w ofercie składanej przez Wykonawcę ubiegającego się o udzielenie zamówienia
publicznego, a także w dokumentach podwykonawców oraz podmiotów trzecich
udostępniających zasoby oraz w dokumentach związanych z realizacją udzielonego
zamówienia jest Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury (dalej: KSSiP), z siedzibą
przy ul. Przy Rondzie 5, 31-547 Kraków.
Administrator informuje, że:
1) Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych (IOD), również w zakresie realizacji praw,
o których mowa w pkt. 5, realizowany jest za pośrednictwem adresu mailowego:
iod@kssip.gov.pl.
2) Pani/Pana dane będą przetwarzane w celu udzielenia i realizacji zamówienia
publicznego oraz jego rozstrzygnięcia, ponadto zawarcia umowy w sprawie
zamówienia publicznego oraz jej realizacji, na podstawie ustawy z dnia 11 września
2019 r. Prawo zamówień publicznych- zgodnie z art. 6 ust. 1 c RODO.
1 W razie potrzeby należy wskazać też godzinę.
3z6|S t r o n a3) Pani/Pana dane będą przetwarzane jedynie przez upoważnionych pracowników
KSSiP zaangażowanych w proces udzielenia i realizacji zamówienia publicznego oraz
mogą być udostępniane organom i osobom uprawnionym na mocy przepisów
prawa.
4) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą do czasu zakończenia procesu
udzielenia i realizacji zamówienia publicznego. Po zakończeniu procesu dane będą
przechowywane przez okres określony w przepisach prawa oraz wewnętrznych
procedurach archiwizacyjnych KSSiP.
5) Przysługuje Pani/Panu, na zasadach określonych w RODO i przepisach prawa
krajowego, prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich
sprostowania lub ograniczenia przetwarzania.
6) Wskazane w punkcie 5 prawa podlegają następującym ograniczeniom:
a) skorzystanie z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych (art. 16
RODO) nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie
zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia
publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać
integralności protokołu postępowania oraz jego załączników;
b) prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych (art. 18 RODO) nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do
czasu zakończenia postępowania.
7) Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych
Osobowych.
8) Podanie danych w procesie udzielenia i realizacji zamówienia publicznego
jest wymogiem ustawowym, jest niezbędne do skutecznego jego przeprowadzenia.
Niepodanie danych skutkuje brakiem możliwości udziału w procesie.
9) Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w celach związanych
z automatycznym podejmowaniem decyzji, w tym w oparciu o profilowanie.
10) Pani/Pana dane nie będą przekazywane do państw trzecich, ani do organizacji
międzynarodowych.

Kontakt:
8. Wszelkich informacji udziela:
Pan: Mariusz Krać
tel.: 665 912 490, e-mail: m.krac@kssip.gov.pl

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.