Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1211z dziś
7164z ostatnich 7 dni
24200z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wymiana istniejących drzwi wraz z dostawą i montażem kompletnych drzwi w budynku

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wymiana istniejących drzwi wraz z dostawą i montażem kompletnych drzwi w budynku

Data zamieszczenia: 2024-04-30
Dane kontaktowe Zamawiającego: Centrum Obsługi Administracji Rządowej z siedzibą w Warszawie
ul. Powsińska 69/71
02-903 Warszawa
powiat: Warszawa
tel. 22 694 61 18, tel. 22 694 61 64, 734 115 038, 735 204 537
aleksandra.wilk@centrum.gov.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 22 694 61 18, t
Termin składania ofert: 2024-05-10 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Wymiana istniejących drzwi wraz z dostawą i montażem kompletnych drzwi w budynku zlokalizowanym w Warszawie
A. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wymiana istniejących
zlokalizowanym w Warszawie, w szczególności:
drzwi
wewnętrznych
w
budynku
a. demontaż, wywóz i utylizacja istniejących drzwi wewnętrznych oraz ościeżnicy i okuć wraz
z pracami towarzyszącymi odtworzeniowymi w zakresie ościeża i ścian po dokonanym
demontażu,
b. dostawa nowych drzwi wewnętrznych pełnych jednoskrzydłowych z drewna istniejącego,
o izolacyjności akustycznej ? 42 dB z okuciami i ościeżnicą,
c. montaż nowych drzwi i ościeżnicy,
d. montowane nowe drzwi o takich samych parametrach technicznych jak dotychczas
zamontowane tj. grubość i wymiary itp., a także o takim samym wzorze i kolorze oraz
okuciach i kierunku otwarcia jak dotychczas zamontowane lub wg danych uzgodnionych
podczas wizji lokalnej (pkt B ppkt c zapytania). Poniżej rysunek poglądowy:B.
c)
drzwi o takim samym wzorze i kolorze oraz okuciach i kierunku otwarcia jak dotychczas
zamontowane lub wg danych uzgodnionych podczas wizji lokalnej;
d) zamki w drzwiach dostosowane do istniejących obiektowych wkładek;
e) prace muszą odbywać się w określone dni, po wcześniejszym uzgodnieniu, również w
soboty i niedziele. Prace mogą być przerywane na każdym etapie realizacji zadania na
wniosek Zamawiającego. Z tego powodu Wykonawca nie może wnosić żadnych roszczeń
finansowych;
f) Wykonawca zapewni wszelkie materiały oraz sprzęt i narzędzia do należytego wykonania
prac objętych zapytaniem ofertowym;
g) Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia terenu wykonywanych prac;
h) wszelkie dodatkowe koszty związane z pełną i terminową realizacją zamówienia będą
wkalkulowane w ostateczną cenę brutto wskazaną w ofercie Wykonawcy tj. m.in. wszystkie
koszty potrzebne dla prawidłowej i całkowitej realizacji zamówienia obejmujące między
innymi: koszty robocizny, materiałów, dostawy i ich montażu, pracy sprzętu, usuwania
awarii, pracy poza godz.mi pracy urzędu i w dni wolne od pracy, ewentualnej utylizacji
odpadów, dojazdów, ubezpieczeń, należności publiczno-prawnych, ewentualnego
wynajęcia specjalistycznego sprzętu itp. oraz będą wkalkulowane w ostateczną cenę
brutto wskazaną w ofercie Wykonawcy;
i)
Wykonawca
zobowiązany
jest
informować
każdorazowo
Zamawiającego
o
okolicznościach, które mogą wpłynąć, na jakość prac i opóźnienie terminu realizacji
zamówienia;

Składanie ofert:
C. Termin i miejsce złożenia oferty.
Ofertę prosimy złożyć do dnia 10 maja 2024 r. do godz. 1200:
1. w formie pisemnej w siedzibie COAR przy Ul. Powsińskiej 69/71 w Warszawie w Kancelarii
Ogólnej COAR od poniedziałku do piątku w godz.ch od 900 do 1500, albo w formie
elektronicznej
(z
kwalifikowanym
podpisem
elektronicznym)
na
adres
e-mail: aleksandra.wilk@centrum.gov.pl.
2. Zamawiający dopuszcza przesłanie skanu własnoręcznie podpisanej oferty w wersji
papierowej
na
adres
e-mail:
aleksandra.wilk@centrum.gov.pl
pod
warunkiem
jednoczesnego przesłania oryginału oferty z własnoręcznym podpisem na adres
Zamawiającego: Centrum Obsługi Administracji Rządowej, Wydział Administrowania
Siedzibą Kancelarii, Ul. Powsińska 69/71, 02-903 Warszawa.

Wymagania:
W związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego do kwoty
130 000,00 zł netto,
Wymagania Zamawiającego:
W celu realizacji przedmiotu zamówienia:
a) należy wykonać obowiązkową wizję lokalną w Warszawie, pod rygorem odrzucenia oferty;
termin wizji lokalnej do uzgodnienia z Zamawiającym;
b) przed wizją lokalną niezbędne będzie przesłanie danych osób (imię, nazwisko, imię ojca
oraz PESEL), które będą przebywać na terenie objętym wizją lokalną. Dane te są niezbędne
do weryfikacji przez Służbę Ochrony Państwa. Są to standardowe procedury, które
bezwzględnie muszą przejść osoby chcące wejść na dany teren;
j)
Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancję na wykonanie przedmiotu umowy na
okres 24 miesięcy;
k) Wykonawca będzie odpowiadał za wszelkie szkody poniesione przez Zamawiającego (jak i
inne osoby), a wynikające z działań lub zaniechań Wykonawcy lub osób, za które ponosi
on odpowiedzialność w trakcie lub w związku z realizacją przedmiotu umowy;
l)
za działania lub zaniechania działania osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji
zamówienia Wykonawca odpowiada jak za własne działania i własne zaniechania.
m) Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania przepisów bhp i ppoż. na terenie
Zamawiającego i objętego zamówieniem oraz ponoszenia pełnej odpowiedzialności za
wszystkie następstwa wynikające z nieprzestrzegania tych przepisów Wykonawca będzie
zobowiązany do utrzymywania czystości i porządku na terenie objętym pracami;
n) Wykonawca zobowiązany jest podczas realizacji zamówienia na rzecz Zamawiającego do
stosowania postanowień art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności
osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U. z 2022 r. poz. 2240), zwanej dalej ustawą o
dostępności. W przypadku braku możliwości realizacji zamówienia z uwzględnieniem
aspektów, o których mowa powyżej, Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia
dostępu alternatywnego, o którym mowa w art. 7 ustawy o dostępności;o) po podpisaniu protokołu Wykonawca wystawi fakturę z terminem płatności do 21 dni
licząc od daty prawidłowo wystawionej faktury.
W przypadku doręczenia
oryginału oferty drogą pocztową, za termin jej złożenia zostanie uznany dzień nadesłania
skanu podpisanej oferty w wersji papierowej na adres e-mail wskazany powyżej.
D. Kryteria wyboru oferty
COAR przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie kierował się poniższymi kryteriami:
1) kryterium cena - maks. liczba punktów - 60 (waga: 0,6), przy czym stosujemy następującą
metodologię przyznawania punktów:
C = wc ?
Cmin
Crozp
? 100, gdzie:
C - kryterium ceny [pkt],
wc - waga kryterium,
Cmin - cena najniższa [zł],
Crozp - cena rozpatrywana [zł].
Oferta musi zawierać cenę łączną, maksymalną i ostateczną obejmującą wszystkie koszty Oferenta
związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
Cena wskazana w ofercie musi być podana w PLN cyfrowo i słownie jako kwota netto oraz jako
kwota brutto (w przypadku występowania podatku VAT).
2) termin realizacji zamówienia - maks. liczba punktów - 20 (waga: 0,2):
odo 3 tygodni od daty złożenia zamówienia = 20 pkt
opowyżej 3 tygodni od daty złożenia zamówienia = 0 pkt
3) kryterium aspekty społeczne - maks. liczba punktów - 20 (waga: 0,2):
okryterium niespełnione = 0 pkt
okryterium spełnione = 20 pkt - otrzyma potencjalny Wykonawca, który spełni co najmniej
jeden z poniższych warunków:
- zatrudnia co najmniej 75% pracowników na umowę o pracę lub
- skieruje do wykonania zamówienia min. 2 osoby zatrudnione w oparciu o umowę o pracę, lub-skieruje do wykonania zamówienia co najmniej jedną osobę niepełnosprawną, lub
-w ciągu ostatnich 3 miesięcy zatrudnił osobę, która bezpośrednio przed zatrudnieniem miała
status osoby bezrobotnej.
E. Opis sposobu przygotowania oferty
1. Oferta powinna zostać sporządzona na Formularzu ofertowym wg wzoru stanowiącego
załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
2. Ofertę sporządza się w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej lub elektronicznej (z
kwalifikowanym podpisem elektronicznym) pod rygorem nieważności z zastrzeżeniem lit. E. pkt
3. Wszystkie załączniki do oferty powinny być sporządzone w języku polskim.
3. Oferta oraz wszystkie załączniki muszą być podpisane przez osobę/osoby upoważnione do
reprezentowania Oferenta, zgodnie z wpisem do właściwego rejestru lub ewidencji działalności
gospodarczej lub przez osobę umocowaną do podpisania oferty. Pełnomocnictwo powinno
być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z innych załączonych dokumentów.
4. W przypadku braku pieczęci imiennej osoby podpisującej ofertę podpis musi być czytelny.
F. Dokumenty i oświadczenia wymagane od Wykonawcy:
1. Formularz ofertowy według wzoru stanowiącego załącznik do zapytania ofertowego,
2. Jeżeli są Państwo czynnym podatnikiem VAT, prosimy o dołączenie do przesłanej oferty
oświadczenia podpisanego przez osobę upoważnioną wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2
do zapytania ofertowego.
3. Prosimy o dołączenie do przesłanej oferty oświadczenia podpisanego przez osobę
upoważnioną wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3,4 do zapytania ofertowego.
G. Dodatkowe informacje
1.
Zamawiający unieważni niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
a) nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu;
b) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że przeprowadzenie postępowania lub
wykonanie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego.
2.Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów postępowania.
3.Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie
bez podania przyczyny, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty bez
skutków prawnych oraz finansowych.
4.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość niedopuszczenia do pracy skierowanych przez
Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia osób, których wstęp do budynku
Zamawiającego Służby Ochrony uznają za niepożądany (bez podania przyczyny). Z tego
względu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia i skieruje on do realizacji
przedmiotu zamówienia inne osoby.
5.
Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy również Wykonawców,
wobec których zachodzą podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 5k Rozporządzenia
Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącego środków ograniczających w związku
z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. U. UE. L. z 2014 r. Nr 229, str. 1
z późn. zm.), art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach
w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r. poz. 835 ze zm.).
6.
Z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana umowa.
Zostaną Państwo poinformowani w przypadku wyboru Państwa oferty.

Kontakt:
Osobą upoważnioną do kontaktu z Wykonawcami w sprawach technicznych i dotyczących wizji
lokalnej
jest
Pan
Jacek
Szymański,
tel.
735 204 537
w
godz.
815-1615,
e-mail:
jacek.szymanski@centrum.gov.pl.
Osobą upoważnioną do kontaktu z Wykonawcami w sprawach związanych ze składaniem ofert jest
Pani Aleksandra Wilk, tel. 22 694 61 64 lub 734 115 038, w godz. 830-1630,
e-mail:
aleksandra.wilk@centrum.gov.pl.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.