Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1211z dziś
7164z ostatnich 7 dni
24200z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa pospółki żwirowej sortowanej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa pospółki żwirowej sortowanej

Data zamieszczenia: 2024-04-30
Dane kontaktowe Zamawiającego: Urząd Gminy Dobre
ul. T. Kościuszki 1
05-307 Dobre
powiat: miński
Telefon: 25 757 11 90 wew.36 Fax: 25 757 11 90 wew. 40
urzad@gminadobre.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Dobre
Wadium: ---
Nr telefonu: Telefon: 25 757 11 9
Termin składania ofert: 2024-05-10 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zaproszenie do składania ofert
w postępowaniu na: DOSTAWA pospółki żwirowej sortowanej 0-31,5mm w gminie Dobre - GKI 271.6.2024
2. Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pospółki żwirowej sortowanej 0-31,5mm w celu wykonania remontu dróg żwirowych w Gminie Dobre., która obejmuje: zakup, dostawę - załadunek, transport i rozładunek pospółki żwirowej sortowanej o łącznej ilości 3000 ton.
2. Realizacja zamówienia odbywać się będzie na podstawie zamówień przekazanych faksem lub e-mailem przez osobę upoważnioną ze strony zamawiającego najpóźniej 2 dni przed planowaną dostawą. Osoba upoważniona przez Zamawiającego będzie ustalać ilość pospółki żwirowej sortowanej i termin wykonania wynikający ze zgłoszonych potrzeb poszczególnych sołectw i zaakceptowanych przez Burmistrza Miasta i Gminy Dobre. Miejsce i ilość dowożonego materiału określa Zamawiający.
3. Pospółka żwirowa sortowana ma spełniać poniższe wymagania:
- pospółka żwirowa sortowana 0-31,5mm
-zawartość ziarna powyżej 2 mm 30-40%
4. DOSTAWA pospółki żwirowej sortowanej do miejscowości znajdujących się na terenie Gminy Dobre wskazanych przez Zamawiającego. DOSTAWA obejmuje dostarczenie odpowiedniego materiału na wskazane miejsce pojazdami samowyładowczymi o tonażu 20 - 30t. Realizacja zamówienia odbywać się będzie na podstawie zamówień przekazanych faksem, e-mailem lub telefonicznie przez osobę upoważnioną ze strony zamawiającego w ciągu 2 dni od daty zgłoszenia zamówienia. Osoba upoważniona przez Zamawiającego będzie ustalać każdorazowo zakres prac i termin wykonania wynikający ze zgłoszonych potrzeb poszczególnych sołectw i zaakceptowanych przez Burmistrza Miasta i Gminy Dobre. Miejsce i ilość dowożonego materiału określa Zamawiający. Zamawiający zastrzega sobie możliwość oceny wykonanych prac w poszczególnych sołectwach przez upoważnioną osobę ze strony Zamawiającego . Cena jednostkowa brutto (za 1 tonę pospółki żwirowej sortowanej) jest stała, niezależnie od odległości i ilości dowozu. Ponadto musi spełniać wymagania określone w ust. 3.
5.Weryfikacja parametrów jakościowych pospółki odbywać się będzie wizualnie przy odbiorze dostaw. W przypadku wątpliwości co do jakości towaru wykonane będą badania laboratoryjne. Jeśli dostarczony towar nie będzie spełniał norm, to w/w badanie będzie wykonane na koszt wykonawcy. Jeśli badany towar będzie spełniał normy badanie będzie wykonane na koszt zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyrywkowego ważenia dostaw pospółki.
6.Zamawiający informuje, że tam, gdzie opisał przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, które mogłoby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów, Zamawiający dopuszcza rozwiązanie równoważne opisywanym pod warunkiem, że będą one o nie gorszych właściwościach i jakości. Tam, gdzie Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający wskazuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy ,,lub równoważne".

CPV: 14210000-6, 14212120-7, 14212200-2

Składanie ofert:
6. Sposób przygotowania oferty oraz miejsce i termin składania ofert.
Ofertę w zamkniętej kopercie opatrzonej napisem lub elektronicznie: należy złożyć w Urzędzie Gminy Dobre na wykonanie zadania DOSTAWA pospółki żwirowej sortowanej 0-31,5mm w gminie Dobre - GKI 271.6.2024 pok. nr 2 do 10.05.2024r do godz. 10.00.
Oferty otrzymane po terminie składania ofert nie będą rozpatrywane.

Miejsce i termin realizacji:
4.Termin wykonania przedmiotu zamówienia:
Termin wykonania całości zamówienia: 31.10.2024 r.

Wymagania:
3. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
Za spełnienie warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, zamawiający uzna: Wykonawca złoży formularz ofertowy.
5. Warunki płatności.
Za wykonaną usługę strony rozliczać się będą na podstawie faktur. Strony ustalają , że realizacja zadania będzie odbywała się w częściach. Postanawiają, że rozliczenie za wykonanie dostaw częściowych nastąpi po dostawie na podstawie faktury VAT wystawionej przez wykonawcę z 30 dniowym terminem płatności.

7. Kryteria oceny oferty:
Cena - 100%

Oferta powinna zawierać cenę brutto.
Zaproponowana cena powinna obejmować wszelkie koszty związane z realizacją
przedmiotu zamówienia.
Zamówienie zostanie udzielone oferentowi, który przedstawi najkorzystniejszą cenowo ofertę.
8.Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zamówienia bez podania przyczyny.

Uwagi:
10.INFORMACJA O DANYCH OSOBOWYCH
1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
1) Administratorem Pani/Pana Danych Osobowych jest Burmistrz Miasta i Gminy Dobre, ul. Tadeusza Kościuszki 1, 05-307 Dobre, telefon: 25 757 1190, faks: 25 757 11 90 wew. 40;
2) Inspektorem Ochrony Danych Osobowych jest wyznaczona przez Gminę Dobre osoba, z którą można się skontaktować pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl lub na wskazany powyżej adres Administratora Danych Osobowych;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn:
Dostawa pospółki żwirowej sortowanej 0-31,5mm w gminie Dobre - GKI 271.6.2024
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843), dalej ,,ustawa Pzp";
3) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
4) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
2. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
3. Posiada Pani/Pan:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
4. Nie przysługuje Pani/Panu:
1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
5. Podanie danych osobowych jest niezbędne do udzielenia zamówienia publicznego na podstawie ustawy Pzp oraz realizacji umowy.
6. Pani/Pana dane osobowe: będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celu przetwarzania w zakresie udzielenia zamówienia publicznego na podstawie ustawy Pzp oraz realizacji umowy do momentu wygaśnięcia obowiązków przetwarzania danych wynikających z przepisów prawa. Następnie dane osobowe zostaną zarchiwizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. W przypadku unieważnienia postępowania o udzielenia zamówienia publicznego Pani/Pana dane będą przetwarzane do momentu wygaśnięcia obowiązków przetwarzania danych wynikających z przepisów prawa, w tym przepisów dotyczących archiwizacji.

Kontakt:
9. WYJAŚNIENIA
Osobą uprawnioną do udzielania informacji w sprawie zapytania ofertowego jest:
Marcin Sitnicki
Aneta Ciszewska
tel. 25 7571190 wew.36 e-mail: urzad@gminadobre.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.