dolnośląskie (Porajów)
małopolskie (Kraków)
dolnośląskie (Świebodzice)
lubuskie (Gorzów Wielkopolski)
dolnośląskie (Wrocław)
mazowieckie (Piaseczno)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zakup rampy |
Data zamieszczenia: | 2024-04-30 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Fundacja Tyflologika ul. Warszawska 89/5 61-031 Poznań powiat: Poznań fundacja@tyflologika.pl |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Poznań |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-05-16 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zakup rampy 2. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup rampy podjazdowej umożliwiającej wjazd i wyjazd do siedziby biura Zamawiającego osobom na wózkach inwalidzkich. Stan: nowe Otwarcie ofert: 11. Termin i miejsce otwarcia ofert: Otwarcie ofert nastąpi dnia 17.05.2024. r. o godz. 09:30 w biurze Zamawiającego. Zamawiający nie przewiduje publicznego otwarcia ofert. Składanie ofert: 10. Miejsce, termin oraz sposób składania ofert: Oferty należy składać w nieprzekraczalnym terminie do dnia 16.05.2024 r. do godz. 9:00: - listownie na adres Zamawiającego w zapieczętowanej kopercie z dopiskiem: Oferta dot. ,,ZAPYTANIE OFERTOWE - RAMPA" Fundacja Tyflologika ul. Warszawska 89/5 61-031 Poznań lub: - osobiście w biurze Zamawiającego w zapieczętowanej kopercie z dopiskiem: Oferta dot. ,,ZAPYTANIE OFERTOWE - RAMPA" Fundacja Tyflologika ul. Śniadeckich 6 60-774 Poznań lub: - w formie elektronicznej (skan załącznika nr 1- formularza ofertowego podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy wraz z pozostałymi wymaganymi dokumentami wskazanymi w niniejszym zapytaniu ofertowym) na adres: fundacja@tyflologika.pl z tytułem wiadomości: Oferta dot. ,,ZAPYTANIE OFERTOWE - RAMPA" Miejsce i termin realizacji: 4. Termin wykonania zamówienia: Termin wykonania przedmiotu zamówienia / Termin dostawy: maksymalnie do 31.05.2024 r. 5. Miejsce dostawy: Miejsce wykonania zamówienia: ul. Śniadeckich 6, 60-774 Poznań Wymagania: W związku z realizacją przez Fundację Tyflologika projektu pn.: ,,Zwiększenie liczby beneficjentów oraz rozpoczęcie działalności audytorskiej." w ramach Programu ,,Odporność oraz Rozwój Ekonomii Społecznej i Przedsiębiorczości Społecznej" na lata 2022-2025 Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Wykonawca zobowiązany jest wypełnić załącznik nr 1 - Formularz ofertowy. 3. Tryb udzielenia zamówienia: Postępowanie jest prowadzone w trybie zapytania ofertowego zgodnie z zasadą konkurencyjności. 6. Informacje na temat zakazu powiązań osobowych lub kapitałowych: W celu uniknięcia konfliktu interesów zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy, a Wykonawcą, polegające w szczególności na: a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa, lub nie został określony przez IZPO, c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli. Potwierdzeniem braku powiązań osobowych lub kapitałowych jest złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o braku występowania w/w powiązań w ofercie. Wzór oświadczenia znajduje się w załączniku nr 1 - Formularz ofertowy. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawcę wyżej wskazanego warunku braku powiązań osobowych lub kapitałowych w postępowaniu według formuły spełnia/nie spełnia - na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia znajdującego się w załączniku nr 1 Formularz ofertowy w punkcie II. Wymagane oświadczenia. 7. Warunki udziału w postępowaniu wraz z opisem ich spełnienia: Wykonawca w ofercie winien oświadczyć i zobowiązać się wobec poniższych stwierdzeń (Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego): 1. Zapoznałem/-liśmy się z treścią ww. zapytania ofertowego i nie wnoszę/-imy do niego żadnych zastrzeżeń oraz przyjmuję/-my warunki w nim zawarte. 2. Oferowany Przedmiot Zamówienia spełnia wymagania techniczne i jakościowe określone przedmiotem ww. zapytania ofertowego. 3. Podejmuję/-my się wykonania Przedmiotu Zamówienia opisanego w ww. zapytaniu ofertowym, zgodnie z wymogami zapytania ofertowego, obowiązującymi przepisami i należytą starannością. 4. Oświadczam, że w stosunku do Wykonawcy nie ogłoszono upadłości, nie złożono wniosku o upadłość Wykonawcy, nie otwarto w stosunku do Wykonawcy postępowania likwidacyjnego. 5. Oświadczam, iż Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia we wskazanych terminach. 6. Oświadczam, iż nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 5k rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 229 z 31.7.2014, str. 1), dalej: rozporządzenie 833/2014, w brzmieniu nadanym rozporządzeniem Rady (UE) 2022/576 w sprawie zmiany rozporządzenia (UE) nr 833/2014 dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 111 z 8.4.2022, str. 1), dalej: rozporządzenie 2022/576. 7. Oświadczam, iż w stosunku do mnie nie zachodzą przesłanki wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835). 8. Oświadczam, że przedmiot zamówienia nie był w okresie poprzednich 7 lat współfinansowany z pomocy UE lub w ramach dotacji z krajowych środków publicznych - dotyczy używanych środków trwałych 9. Oświadczam, że wartość używanego środka trwałego nie przekracza jego wartości rynkowej określonej na dzień nabycia i jest niższa niż koszt podobnego nowego środka trwałego - dotyczy używanych środków trwałych. Potwierdzeniem spełnienia warunków udziału wskazanych powyżej jest złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków udziału. Wzór oświadczenia znajduje się w załączniku nr 1 Formularz ofertowy w punkcie II Wymagane oświadczenia. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawcę wyżej wskazanych warunków udziału w postępowaniu według formuły spełnia/nie spełnia - na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia znajdującego się w załączniku nr 1 Formularz ofertowy 8. Opis sposobu przygotowania oferty - wymagane dokumenty: Ofertę stanowi: 1. Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy wraz z wymaganymi oświadczeniami, który powinien być podpisany przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. 2. Załącznik nr 2 - Oświadczenia, że używany środek trwały nie był współfinansowany ze środków krajowych lub wspólnotowych (jeśli dotyczy). Załącznik powinien być podpisany przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Wykonawca jest zobowiązany do załączenia dokumentów potwierdzających uprawnienia osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawcy, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, aktualnych na dzień podpisania oferty. W przypadku, gdy osoba podpisująca ofertę w imieniu Wykonawcy nie jest wpisana do właściwego rejestru lub ewidencji, jako osoba upoważniona do reprezentowania i składania oświadczenia woli w imieniu Wykonawcy, musi przedstawić upoważnienie w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do składania oświadczenia woli w imieniu Wykonawcy. Ocena pełnomocnictwa jest dokonywana na dzień podpisania oferty. Podana Cena musi uwzględniać wykonanie wszystkich prac i czynności oraz zawierać wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia. 9. Termin związania ofertą: Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 60 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wystąpienia o przedłużenie terminu związania ofertą. Brak zgody na przedłużenie powyższego terminu spowoduje odrzucenie oferty. Złożenie oferty uznane zostanie za skuteczne, jeżeli kompletna oferta (przygotowana zgodnie z ,,Opisem sposobu przygotowania oferty") wpłynie do Zamawiającego lub na skrzynkę mailową o podanym wyżej adresie w terminie określonym w niniejszym punkcie. Data stempla pocztowego nie decyduje o skutecznym wniesieniu oferty. Oferty złożone w inny sposób bądź po terminie podanym w niniejszym punkcie będą podlegały odrzuceniu. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie większej liczby ofert przez jednego Wykonawcę spowoduje przyjęcie ostatniej złożonej oferty przez danego Wykonawcę w odpowiedzi na niniejsze postępowanie. 12. Kryteria oceny ofert i opis sposobu ich obliczenia: Kryterium dopuszczające do dalszej oceny - ocena zgodności oferty z zapytaniem ofertowym. Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następującego kryterium: - Cena brutto przedmiotu zamówienia Zaproponowana przez Wykonawcę cena powinna zostać w ofercie podana jako cena brutto oraz z rozbiciem na cenę netto i podatek VAT. Dla zapewnienia porównywalności ofert dostawców ceną podlegającą ocenie będzie cena brutto określona w ofercie. W przypadku wskazania w ofercie ceny w walucie innej niż PLN, cena ta zostanie przeliczona na PLN według średniego kursu danej waluty opublikowanego przez Narodowy Bank Polski obowiązującego w ostatnim dniu składania ofert. Cena oferty (zarówno cena brutto, jak i cena netto) powinna zawierać wszystkie koszty niezbędne dla wykonania Przedmiotu Zamówienia. Przy dokonywaniu kalkulacji ceny należy wziąć pod uwagę wszystkie elementy składającą się na wykonanie Przedmiotu Zamówienia. 13. Zawarcie umowy: Oferent, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza zobowiązany jest do zawarcia umowy z Zamawiającym w terminie do 10 dni od daty rozstrzygnięcia konkursu ofert. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, będzie uchylał się od zawarcia umowy Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert. 14. Warunki zmiany umowy: 1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy, wymagają formy pisemnej w postaci aneksów do umowy, pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmiany umow zawartej w wyniku przeprowadzenia Zapytania Ofertowego, w następujących przypadkach: a. Wystąpienie siły wyższej, przez którą rozumie się wydarzenia, które w chwili podpisania umowy nie mogły być przez Strony przewidziane i zostały spowodowane przez okoliczności od nich niezależne takie jak wojna, pożar, susza, powódź, inne naturalne klęski, uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu zamówienia w terminach określonych w umowie, o ile nie doprowadzi to do zmiany charakteru umowy. b. Zmiana nie prowadzi do zmiany charakteru umowy i zostały spełnione łącznie następujące warunki: i. konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, 15. Dodatkowe informacje: 1. Poprzez złożenie oferty Oferent wyraża zgodę na podanie do wiadomości pozostałych Oferentów szczegółów oferty. Oferent ma prawo nie wyrazić zgody na podanie do wiadomości informacji dotyczących tajemnicy przedsiębiorstwa zgodnie z przepisami o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (ustawa z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. 2020 poz. 1913)). 2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Oferty częściowe i wariantowe nie będą brane pod uwagę. 3. Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego. 4. W niniejszym postępowaniu zostanie odrzucona oferta Wykonawcy, który: a. złoży ofertę niezgodną z treścią niniejszego zapytania ofertowego, b. złoży ofertę nie dostosowaną do przewozu osób niepełnosprawnych, to znaczy nie spełniającą punktu 9 i 10 minimalnych parametrów wymienionych w pkt. 2 - Opis przedmiotu zamówienia, c. złoży ofertę niekompletną, tj. nie zawierającą oświadczeń i dokumentów wymaganych w niniejszym postępowaniu pomimo jednokrotnego wezwania do uzupełnienia/wyjaśnienia oferty w tym zakresie w terminie określonym przez Zamawiającego. d. złożył ofertę po terminie. 5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Oferenta do uzupełnienia braków, korekty błędów lub wyjaśnień treści złożonych ofert. W powyższym celu Zamawiający wyznaczy zakres wymaganych korekt i/lub uzupełnień oraz odpowiedni termin na ich dokonanie. Niedotrzymanie tego terminu będzie skutkować odrzuceniem oferty i wykluczeniem z postępowania. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do pozostawienia bez rozpatrzenia oferty niezgodnej z wymogami niniejszego zapytania, tj. niespełniającej wymagań formalnych lub merytorycznych w przypadku, gdy Oferent na wezwanie Zamawiającego nie dokonał uzupełnienia braków, korekty błędów lub wyjaśnień treści złożonej oferty w wyznaczonym zakresie i terminie. W przypadku zaistnienia powyższej okoliczności Oferentom nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego. 7. Zamawiający informuje, że postępowanie nie jest prowadzone w oparciu o ustawę z dnia 11 września 2019 r - Prawo Zamówień Publicznych, dlatego nie jest możliwe stosowanie środków odwoławczych określonych w tej ustawie. 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od procedury wyboru oferenta, unieważnienia postępowania ofertowego, uznania, że postępowanie ofertowe nie dało rezultatu. Zamawiający może unieważnić postępowanie w szczególności w przypadku, gdy: - Nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. - Cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, - Środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane lub wcześniej przyznane zostały cofnięte. - Błędów w treści zapytania ofertowego o kluczowym znaczeniu, ujawnione po zakończeniu postępowania, które mogą wpłynąć na zaburzenie zasad uczciwej konkurencji, równego traktowania wykonawców, przejrzystości i niedyskryminacji. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo anulowania lub nie rozstrzygnięcia przeprowadzonego postępowania ofertowego z powodu błędów w treści zapytania ofertowego o kluczowym znaczeniu, ujawnione po zakończeniu postępowania, które mogły wpłynąć na zaburzenie zasad uczciwej konkurencji, równego traktowania wykonawców, przejrzystości i niedyskryminacji. |
© eurobudowa.pl 2004-2024