Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1211z dziś
7164z ostatnich 7 dni
24200z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Przebudowa i remont pomieszczeń w budynku internatu

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Przebudowa i remont pomieszczeń w budynku internatu

Data zamieszczenia: 2024-04-30
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Władysława Grabskiego w Sędziejowicach
Kolonia 10
98-160 Sędziejowice-Kolonia
powiat: łaski
43 677 10 04
przetargi@zsckrsedziejowice.pl
Województwo: łódzkie
Miasto: Sędziejowice-Kolonia
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: 43 677 10 04
Termin składania ofert: 2024-05-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Przebudowa i remont pomieszczeń w budynku internatu w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Władysława Grabskiego w Sędziejowicach
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na
przebudowie i remoncie pomieszczeń w budynku internatu w Zespole Szkół Centrum
Kształcenia Rolniczego im. Władysława Grabskiego w Sędziejowicach. Parter
budynku przewidziany na internat męski, piętro internat damski.

CPV: 45000000-7, 45450000-6, 45400000-1,45410000-4,45430000-0,45442100-8,45442180-2,45422100-2,45421131-1,45111300-1

Dokument nr: 2024/BZP 00308480, ZSCKR.01.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-05-15 10:15

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1dddffa6-06da-11ef-bfd2-32fa350b5bfc
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu, z
wyłączeniem składania ofert, które należy złożyć elektronicznie, w sposób opisany w cz. XVI SWZ, odbywa się drogą elektroniczną
za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce ,,Formularze" (,,Formularze do komunikacji"). Za
pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i
udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk
,,dodaj załącznik"). W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w
sprawie wymagań dla
dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,
mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu
udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym.
W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane
dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
Możliwość korzystania w postępowaniu z ,,Formularzy do komunikacji" w pełnym zakresie wymaga posiadania konta ,,Wykonawcy"
na Platformie e-Zamówienia.
Do korzystania z ,,Formularzy do komunikacji" służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia
wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej, wskazanych w SWZ.
Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej, za pośrednictwem platformy e-Zamówienia -
https://ezamowienia.gov.pl/. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem
postępowania lub numerem ogłoszenia z BZP.
Na platformie e-Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl/założona jest odrębna strona przeznaczona dla niniejszego postępowania i
w jej ramach udostępnione są dokumenty postępowania, narzędzia do komunikacji z Zamawiającym oraz narzędzia służące
złożeniu/wycofaniu oferty.
Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformie
https://ezamowienia.gov.pl/ przesłanych przez Zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie
może trafić do folderu SPAM.
Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa
Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl. oraz informacje zamieszczone w
zakładce ,,Centrum Pomocy".
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy
plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
Zamawiający dopuszcza, w wyjątkowych przypadkach, komunikację z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, e-mail:
przetargi@zsckrsedziejowice.pl
Pełna informacja w zakresie komunikacji elektronicznej znajduje się w cz. XV SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych
oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119
z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej ,,RODO") informujemy, że:
- Administratorem danych osobowych Wykonawcy jest - Dyrektor Zespołu Szkół
Centrum Kształcenia Rolniczego im. Władysława Grabskiego w Sędziejowicach,
Sędziejowice - Kolonia 10, 98 - 160 Sędziejowice. Inspektorem danych osobowych jest
Pan Michał Bartela. Telefon do szkoły - 43 677 10 04. Adres email: sekretariat@zs
ckrsedziejowice .pl
- Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w
celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny
stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywający
na Zamawiającym - w oparciu o przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych oraz
aktów wykonawczych do Pzp.
- Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym
udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 Pzp.
- Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp, przez okres
4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy
przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Obowiązek
podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Państwa dotyczących jest wymogiem
ustawowym określonym w przepisach Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z
Pzp.
- Państwa dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz
nie będą podlegały profilowaniu, stosowanie do art. 22 RODO.
- Do Państwa danych osobowych mogą mieć dostęp, wyłącznie na podstawie zawartych
umów powierzenia przetwarzania, podmioty zewnętrzne realizujące usługi na rzecz
zamawiającego, nadto podmioty korzystające z Biuletynu Informacji Publicznej, Biuletynu
Zamówień Publicznych, systemu E-zamówienia, Bazy konkurencyjności oraz internetowej
platformy zakupowej e-Katalogi, będącej w gestii Urzędu Zamówień Publicznych.
- W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych jesteście Państwo
uprawnieni do:
a)dostępu do swoich danych osobowych - na podstawie art. 15 RODO,
b)sprostowania lub uzupełnienia swoich danych osobowych - na podstawie art. 16 RODO,
przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować
33
zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą
postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać
integralności protokołu oraz jego załączników.
c) żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z
zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do
ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w
celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej
osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii
Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych
osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia,
d)prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają
Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy
RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): - Nie przysługuje Państwu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b)prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO.
Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Państwu obowiązku
informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane
przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które
Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba
że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-05-15 10:00
Miejsce składania ofert: Platforma eZamówienia pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl. Wykonawca przygotowuje ofertę przy pomocy interaktywnego "Formularza ofertowego" udostępnionego przez Zamawiającego na Platformie eZamówienia i zamieszczonego w podglądzie postępowania w zakładce "Informacje podstawowe". Sposób złożenia oferty opisany na stronie https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-08-31

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZSCKR.01.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na
przebudowie i remoncie pomieszczeń w budynku internatu w Zespole Szkół Centrum
Kształcenia Rolniczego im. Władysława Grabskiego w Sędziejowicach. Parter
budynku przewidziany na internat męski, piętro internat damski.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45442100-8 - Roboty malarskie
45442180-2 - Powtórne malowanie
45422100-2 - Stolarka drewniana
45421131-1 - Instalowanie drzwi
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający zastosuje następujące
kryteria oceny ofert, przypisując im odpowiednią wagę punktową zakładając, że w zakresie
każdego kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej 1% wagi kryterium = 1 punkt. 1) W przypadku kryterium ,,Cena brutto" oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po
przecinku ilość punktów wynikającą z działania:
CN
C = ----------------------------------- x 60 pkt
COB
a) Maksymalna liczba punktów jaką może uzyskać oferta w kryterium oceny ofert jakim
jest ,,Cena brutto" wynosi - 60 pkt.
b) Zgodnie z art. 225 pkt 1 Pzp, w przypadku, gdy wybór oferty prowadziłby do powstania
u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług,
do ceny najkorzystniejszej oferty lub oferty z najniższą ceną zostanie odpowiednio doliczony
podatek VAT, który Zamawiający miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.
3. Zasady oceny ofert wg kryterium ,,Długość okresu gwarancji" (D) :
a) Wykonawca zobowiązany jest udzielić co najmniej 60 miesięcznej gwarancji na całość
przedmiotu zamówienia. Zamawiający przyzna punkty, jeśli Wykonawca wydłuży okres
gwarancji do 72 miesięcy lub 84 miesięcy. Wykonawca otrzyma 40 pkt - w przypadku wydłużenia okresu
gwarancji do 84 miesięcy.
Wykonawca otrzyma 20 pkt - w przypadku wydłużenia okresu
gwarancji do 72 miesięcy
Wykonawca otrzyma 0 pkt - w przypadku utrzymania minimalnego
okresu gwarancji (tj. 60 miesięcy gwarancji na przedmiot dostawy).
4. Końcowa ocena ofert
a) Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów ze
wszystkich kryteriów. Uzyskana liczba punktów w ramach kryterium zaokrąglona będzie do
drugiego miejsca po przecinku. Jeżeli trzecia cyfra po przecinku (i/lub następne) jest
mniejsza od 5 wynik zostanie zaokrąglony w dół, a jeżeli cyfra jest równa lub większa od 5
wynik zostanie zaokrąglony w górę.
b) Sposób wyznaczenia końcowej oceny oferty nastąpi wg wzoru:
Ko = C + D
c) Przy ocenie ofert wartość wagowa wyrażona w procentach będzie wyrażona w punktach:
(1 % = 1 pkt.)
d) Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością
do dwóch miejsc po przecinku, przy wykorzystaniu matematycznych zasad zaokrąglania;
najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
e) Zamawiający udzieli zamówienia temu (tym) Wykonawcy (Wykonawcom), którego(ych)
oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, tj. uzyska największą łączną ilość punktów ze
wszystkich kryteriów.
f) Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcejofert
przedstawiają taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający:
- spośród tych ofert wybiera ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o
najwyższej wadze.
- jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający
wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem.
g) Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa powyżej w pkt f) ,
Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie
określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt, przy
29
czym, Wykonawcy składający oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen lub kosztów
wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych ofertach.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu
na zasadach określonych w cz. VII SWZ, oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu,
określone na podstawie art. 112 Pzp dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile
wynika to z odrębnych przepisów;
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający wymaga posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną
minimum 1.000.000,00 zł.
- Jeżeli w trakcie realizacji umowy polisa straci ważność, Wykonawca jest zobowiązany
do przedłożenia kserokopii nowej polisy poświadczonej za zgodność z oryginałem.
13
- Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez
Zamawiającego wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP na dzień wystawienia
dokumentu.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże (Załącznik Nr 3 do SWZ), że
zrealizował należycie/zakończył, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem
terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy
w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane
(o wartości każdej z tych robót minimum 500.000,00 zł) odpowiadające
swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot
zamówienia, polegających na wykonywaniu prac ogólnobudowlanych,
hydraulicznych i elektrycznych w budynkach.
b) Warunek dotyczący osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji
zamówienia.
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże (Załącznik Nr 4 do SWZ), że
dysponuje i skieruje do realizacji zamówienia co najmniej 3 osoby z
uprawnieniami zawodowymi do wykonywania samodzielnych funkcji w
budownictwie, w tym:
- jedną osobę posiadającą uprawnienia do kierowania robotami
budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, która będzie
pełnić funkcję kierownika budowy;
- co najmniej jedną osobę posiadającą uprawnienia do kierowania
robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie
instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych,
wodociągowych i kanalizacyjnych;
- co najmniej jedną osobę posiadającą uprawnienia do kierowania
robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci,
instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych ww.
Osoby te muszą spełniać następujące wymagania:
- posiadać uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych
w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń
w branży konstrukcyjno-budowlanej zgodnie z Ustawą z dnia 7 lipca
1994
r. - Prawo Budowlane (tj. Dz.U.2021.2351 ze zm.) oraz zgodnie z
Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r
w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych
funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831) oraz być
zrzeszoną we właściwym samorządzie zawodowym zgodnie z przepisami
Ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów
oraz inżynierów budownictwa (tj. Dz.U. 2022.1557ze zm.) i opłacać składki
z tytułu obowiązującego
ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, lub
- spełniać warunki, o których mowa w art. 12a ustawy Prawo budowlane, tj.
być osobą której odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na
zasadach określonych w przepisach odrębnych lub spełniającą wymogi, o
których mowa w art. 20a Ustawy o samorządach zawodowych architektów
oraz inżynierów budownictwa (,,świadczenie usług
transgranicznych").Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22
grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych
w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t. j. Dz.U.2022.1616) oraz
być zrzeszoną we właściwym samorządzie zawodowym zgodnie z
14
przepisami Ustawy o samorządach zawodowych architektów oraz
inżynierów budownictwa i opłacać składki z tytułu obowiązującego
ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej,
W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten musi
być spełniony przez co najmniej jednego z Wykonawców.
Przed podpisaniem umowy Wykonawca jest zobowiązany przedstawić
ww. dokumenty lub kserokopie dokumentów poświadczonych za
zgodność z oryginałem.
UWAGA: Ilekroć Zamawiający wymaga określonych uprawnień do
pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na
podstawie aktualnie obowiązującej ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo
budowlane (tj. Dz.U.2021.2351 ze zm.) oraz rozporządzeniem Ministra
Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania
zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w
budownictwie, rozumie przez to również odpowiadające im ważne
uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących
przepisów prawa lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie
kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,
uznanych przez właściwy organ zgodnie z ustawą o zasadach uznawania
kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii
Europejskiej.
2. Postanowienia uzupełniające
1) Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada
wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w
szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne
przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację
zamówienia. 2) Sposób spełniania warunków udziału w postępowaniu przez wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia .
a) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim
przypadku winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu
o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy
w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do
oferty.
b) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców,
oświadczenie (Załącznik Nr 2 do SWZ) składa każdy z Wykonawców wspólnie
ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków
udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym
każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków.
c) Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z
postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o
zamówienie.
d) Przedsiębiorcy prowadzący działalność w formie spółki cywilnej traktowani są jak
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy ci
zobowiązani są dołączyć do oferty oświadczenie, o którym mowa w ppkt 2
(Załącznik Nr 2 do SWZ).
3. Warunki jakie musi spełnić Wykonawca polegający na zasobach innych podmiotów:
15
a) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w
postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych
podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego
łączących go z nimi stosunków prawnych.
b) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji
zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach
podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają usługi, do
realizacji których te zdolności są wymagane.
c) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów
udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu
udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na
potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy
potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował
niezbędnymi zasobami tych podmiotów - wg treści załącznika nr 8 do SWZ,
podpisanego przez podmiot trzeci, udostepniający zasoby.
d) Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez podmioty
udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na
wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, a
także zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia,
które zostały przewidziane względem Wykonawcy.
e) Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu udostępniającego zasoby
nie potwierdzają spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w
postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia,
Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez
Zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo
wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.
UWAGA! Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na
zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie
polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających
zasoby.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Wykaz podmiotowych środków dowodowych (oświadczeń lub dokumentów),
składanych przez Wykonawcę w celu potwierdzenia, że nie podlega on wykluczeniu oraz
spełnia warunki udziału w postępowaniu:
1) Oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy z dnia 11 września
2019 r. Prawo zamówień publicznych o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków
udziału w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 2 do SWZ.
UWAGA! WYKONAWCA POWYŻSZE OŚWIADCZENIE DOŁĄCZA DO OFERTY.
2. Wykaz podmiotowych środków dowodowych (oświadczeń lub dokumentów)
składanych przez Wykonawcę w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia:
1) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i
Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy,
sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
2)oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku
przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007
16
r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275 ze zm.), z innym
wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy
kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty,
niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - wzór
oświadczenia stanowi - Załącznik nr 5 do SWZ;
a) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej
Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych wyżej, - składa dokument lub dokumenty
wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,
potwierdzające, że:
b) nie naruszył obowiązków dotyczących płatności podatków, opłat lub składek na
ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne,
c)nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator
lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona
ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury
przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
4) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce
zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których
mowa powyżej, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem
zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób
uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć,
złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem
sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub
gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w
postępowaniu, dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający
żąda:
a) dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej
tego ubezpieczenia oraz dowodu opłacenia składki, wg stanu na dzień
składania oferty.
2) W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w
postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający
żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:
a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie
ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju,
wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te
zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty
budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym
czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i
prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są
referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz
którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej
przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie
uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty (Załącznik nr 3 do SWZ).
17
b) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia
publicznego - w zakresie o jakim mowa w pkt XV ust. 1 pkt 4b, wraz z
informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień,
doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia
publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz
informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami zgodnego ze
wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ
4. Jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio
podmiotowe środki dowodowe nie są już aktualne, Zamawiający może w każdym
czasie wezwać Wykonawcę do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych
środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia.
5. Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych,
jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w
szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r.
o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile
wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy,
dane umożliwiające dostęp do tych środków.
6. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków
dowodowych, które Zamawiający posiada, jeżeli Wykonawca wskaże te środki oraz
potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.
7. Jeżeli Wykonawca nie złożył oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy,
podmiotowych środków dowodowych, innych dokumentów lub oświadczeń
składanych w postępowaniu lub są one niekompletne lub zawierają błędy,
Zamawiający wzywa Wykonawcę odpowiednio do ich złożenia, poprawienia lub
uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że:
a) oferta wykonawcy podlegają odrzuceniu bez względu na ich złożenie,
uzupełnienie lub poprawienie lub
b) zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
8. Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści
oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust.1 ustawy, lub złożonych podmiotowych
środków dowodowych lub innych dokumentów lub oświadczeń składanych w
postępowaniu.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga przedstawienia przedmiotowych środków dowodowych przez
Wykonawcę.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Zamawiający wymaga, aby w przypadku powierzenia
części zamówienia Podwykonawcom, Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia,
których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom oraz podał (o ile są mu wiadome na
tym etapie) nazwy/firmy Podwykonawców- Załącznik nr 6 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
a) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim
przypadku winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu
o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy
w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do
oferty.
b) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców,
oświadczenie (Załącznik Nr 2 do SWZ) składa każdy z Wykonawców wspólnie
ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków
udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym
każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków.
c) Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z
postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o
zamówienie.
d) Przedsiębiorcy prowadzący działalność w formie spółki cywilnej traktowani są jak
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy ci
zobowiązani są dołączyć do oferty oświadczenie, o którym mowa w ppkt 2
(Załącznik Nr 2 do SWZ).
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z zapisami zał. nr 7 do SWZ - wzór umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający zastosuje następujące
kryteria oceny ofert, przypisując im odpowiednią wagę punktową zakładając, że w zakresie
każdego kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej 1% wagi kryterium = 1 punkt. 1) W przypadku kryterium ,,Cena brutto" oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po
przecinku ilość punktów wynikającą z działania:
CN
C = ----------------------------------- x 60 pkt
COB
a) Maksymalna liczba punktów jaką może uzyskać oferta w kryterium oceny ofert jakim
jest ,,Cena brutto" wynosi - 60 pkt.
b) Zgodnie z art. 225 pkt 1 Pzp, w przypadku, gdy wybór oferty prowadziłby do powstania
u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług,
do ceny najkorzystniejszej oferty lub oferty z najniższą ceną zostanie odpowiednio doliczony
podatek VAT, który Zamawiający miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.
3. Zasady oceny ofert wg kryterium ,,Długość okresu gwarancji" (D) :
a) Wykonawca zobowiązany jest udzielić co najmniej 60 miesięcznej gwarancji na całość
przedmiotu zamówienia. Zamawiający przyzna punkty, jeśli Wykonawca wydłuży okres
gwarancji do 72 miesięcy lub 84 miesięcy. Wykonawca otrzyma 40 pkt - w przypadku wydłużenia okresu
gwarancji do 84 miesięcy.
Wykonawca otrzyma 20 pkt - w przypadku wydłużenia okresu
gwarancji do 72 miesięcy
Wykonawca otrzyma 0 pkt - w przypadku utrzymania minimalnego
okresu gwarancji (tj. 60 miesięcy gwarancji na przedmiot dostawy).
4. Końcowa ocena ofert
a) Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów ze
wszystkich kryteriów. Uzyskana liczba punktów w ramach kryterium zaokrąglona będzie do
drugiego miejsca po przecinku. Jeżeli trzecia cyfra po przecinku (i/lub następne) jest
mniejsza od 5 wynik zostanie zaokrąglony w dół, a jeżeli cyfra jest równa lub większa od 5
wynik zostanie zaokrąglony w górę.
b) Sposób wyznaczenia końcowej oceny oferty nastąpi wg wzoru:
Ko = C + D
c) Przy ocenie ofert wartość wagowa wyrażona w procentach będzie wyrażona w punktach:
(1 % = 1 pkt.)
d) Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością
do dwóch miejsc po przecinku, przy wykorzystaniu matematycznych zasad zaokrąglania;
najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
e) Zamawiający udzieli zamówienia temu (tym) Wykonawcy (Wykonawcom), którego(ych)
oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, tj. uzyska największą łączną ilość punktów ze
wszystkich kryteriów.
f) Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcejofert
przedstawiają taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający:
- spośród tych ofert wybiera ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o
najwyższej wadze.
- jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający
wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem.
g) Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa powyżej w pkt f) ,
Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie
określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt, przy
29
czym, Wykonawcy składający oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen lub kosztów
wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych ofertach.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2024-06-13

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.