Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1140z dziś
7151z ostatnich 7 dni
21652z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie remontów budynków

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie remontów budynków

Data zamieszczenia: 2024-05-10
Dane kontaktowe Zamawiającego: URZĄD GMINY GRABICA
Grabica 66
97-306 Grabica
powiat: piotrkowski
tel.: 44 616 11 25, tel. 0-44 / 616-00-84, tel. 0-44 / 616-11-78
Województwo: łódzkie
Miasto: Grabica
Wadium: ---
Nr telefonu: tel.: 44 616 11 25,
Termin składania ofert: 2024-05-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE Nr 4
zapraszamy do złożenia oferty na:
1. Przedmiot zamówienia i jego opis:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów budynków na terenie Gminy
Grabica - z podziałem na części:
1) Część I - Remont elewacji budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości
Rusociny
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu elewacji budynku w
Rusocinach o łącznej powierzchni ok. 55,5 m2, polegającego na wykonaniu
ocieplenia ze styropianu o grubości 20 cm wraz z wykonaniem wyprawy
tynkarskiej silikonowej/silikatowej 1,5 mm, obróbce oraz wykonaniu parapetów
z blachy stalowej powlekanej na trzech oknach po 0,8 m, obróbce blacharskiej
dachu - 15 mb wraz z montażem nowej rynny PVC - 15 mb i rury spustowej
PVC 3,5 mb. Kolorystyka użytych materiałów do uzgodnienia z Zamawiającym.
Uwagi ogólne:
W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zapewnia zakup materiałów
niezbędnych do realizacji zamówienia wraz z montażem i dostawą.
Wywóz i utylizacja odpadów po stronie Wykonawcy.
2)
Część II - Remont świetlicy w budynku OSP w Majkowie Średnim
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych w budynku OSP w
Majkowie Średnim polegających na:
a) Rozbiórka paneli PVC na ścianie, demontaż zlewozmywaka z baterią i odpływem,
b) Miejscowe wyrównanie ścian, naprawa rys i spękań oraz ułożenie siatki wzmacniającej
na całej powierzchni ścian na pow. 86,8 m?,
c) Wykonanie gładzi gipsowej z malowaniem farbą emulsyjną w kolorze uzgodnionym z
Zamawiającym,
d) Wymiana drzwi wewnętrznych 80*200 - 2 szt., 90*200 - 1 szt., drewnianych,
jednoskrzydłowych, pełnych, okleina drewnopodobna, futryna opaskowa szer. 30 cm -2
szt., szer. 40 cm - 1szt. - kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiającym,
1e) Wykonanie sufitu podwieszanego systemowego typu Armstrong na pow. 10,5*5,0=52,5
m2
f) Wykonanie modernizacji instalacji elektrycznej:
- dostarczenie i montaż lamp LED 60*60 cm - 6 szt.
- wymiana puszek - 2 szt.
- wymiana łączników - 4 szt. (2 szt. schodowe)
g) Dostarczenie i montaż klimatyzatora z funkcją grzania o wydajności dostosowanej do
remontowanego pomieszczenia.

Uwagi ogólne:
W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zapewnia zakup materiałów niezbędnych
do realizacji zamówienia wraz z montażem i dostawą.
Wywóz i utylizacja odpadów po stronie Zamawiającego.
W ramach w/w robót, wykonawca zobowiązany jest do:
1)
2)
3)
4)
5)
6)
7)
8)
9)
zabezpieczenia terenu robót na czas ich wykonywania przed osobami postronnymi,
a w szczególności do przeciwdziałania wypadkom osób trzecich. Wykonawca
ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone osobom trzecim w
wyniku prowadzonych prac, od dnia przekazania placu budowy.
wykonania wszystkich badań potrzebnych dla udokumentowania wymaganej jakości
wykonanych robót i wbudowanych materiałów.
wykonania wszelkich obowiązków wynikających z ustawy o odpadach.
dbania o porządek na terenie robót oraz utrzymania terenu robót w należytym stanie
i porządku oraz w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych.
natychmiastowego usunięcia w sposób docelowy wszelkich szkód i awarii
spowodowanych przez wykonawcę w trakcie realizacji robót.
zabezpieczenia instalacji, urządzeń i obiektów na terenie robót i w jej bezpośrednim
otoczeniu, przed ich zniszczeniem lub uszkodzeniem w trakcie wykonywania robót.
prowadzenia robót rozbiórkowych, montażowych i budowlanych zgodnie z
wymogami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003r. w sprawie
bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. z
2003 r. nr 47 poz. 401).
uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót, zaplecza budowy, jak
również terenów sąsiadujących zajętych lub użytkowanych przez Wykonawcę w tym
dokonania na własny koszt odbudowy (renowacji) zniszczonych lub uszkodzonych
w wyniku prowadzonych prac obiektów, fragmentów terenu dróg, nawierzchni lub
instalacji.
udzielenia na przedmiot zamówienia 36 m-cy gwarancji jakości i wydłużenia okresu
rękojmi za wady fizyczne do okresu równego gwarancji, licząc od dnia odbioru
końcowego.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Każda z części
została opisana, jako CZĘŚCI od I do II. Zamawiający dopuszcza możliwość składania
ofert na wykonanie poszczególnych części zamówienia jednej lub dwóch.

CPV: 45.21.00.00-2

Dokument nr: ZP.271.4.4.2024, 4

Składanie ofert:
13. Miejsce i termin złożenia ofert:
Ofertę należy dostarczyć do dnia 17.05.2024r. do godz. 12:00 do Urzędu Gminy w
Grabicy, Grabica 66, 97-306 Grabica - Kancelaria

Miejsce i termin realizacji:
3. Termin realizacji zamówienia:
Zamówienie należy zrealizować w terminie do 30 sierpnia 2024 r.

Wymagania:
22. Opis sposobu obliczenia ceny:
1) Cenę ofertową za poszczególne Części zamówienia należy podać w ,,Formularzu
ofertowym" (odpowiednio Załącznik nr 1.1 - dla CZĘŚCI I, Załącznik nr 1.2 - dla
CZĘŚCI II) w PLN w formie ryczałtu.
Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks Cywilny (t.j. Dz. U. z 2023r. poz. 1610) ten rodzaj
wynagrodzenia określa w art. 632 następująco:
§ 1. Jeżeli strony umówiły się o wynagrodzenie ryczałtowe, przyjmujący zamówienie nie może
żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było
przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac.
§ 2. Jeżeli jednak wskutek zmiany stosunków, której nie można było przewidzieć, wykonanie
dzieła groziłoby przyjmującemu zamówienie rażącą stratą, sąd może podwyższyć ryczałt lub
rozwiązać umowę.
2) Cena na poszczególne Części zamówienia musi zawierać wynagrodzenie za
kompletne wykonanie danej Części przedmiotu zamówienia określonego w
niniejszym Zapytaniu.
3) Podstawą do wystawienia faktury będzie podpisany protokół odbioru przedmiotu
umowy.
4) Podane w ofercie ceny będą obowiązywały przez okres ważności umowy i nie będą
podlegały zmianom.
5) Wynagrodzenie ryczałtowe zostanie przysługujące za daną część zamówienia
zostanie wypłacone jednorazowo po dokonaniu odbioru końcowego przedmiotu
umowy - danej części zamówienia na podstawie prawidłowo wystawionej faktury.
5. Warunki udziału w postępowaniu oraz dokumenty wymagane w celu potwierdzenia
spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Zamawiający nie stawia warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu.
6. Zawartość oferty:
1) wypełniony formularz ofertowy (odpowiednio Załącznik nr 1.1 - dla CZĘŚCI I
i/lub Załącznik nr 1.2 - dla CZĘŚCI II);
2) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji
o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru
lub ewidencji (Wykonawca wskaże Zamawiającemu dostępność dokumentów w
Formularzu ofertowym);
3) dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień do reprezentacji osób
podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub z przedstawionych
dokumentów rejestrowych załączonych do oferty, np. pełnomocnictwo do podpisania
oferty, umowa spółki cywilnej.
Uwaga! Wszelkie dokumenty powinny być przedstawione w formie oryginału lub
kserokopii poświadczonych ,,za zgodność z oryginałem" przez uprawnionego
przedstawiciela Wykonawcy.
7. Projekt umowy lub istotne postanowienia umowy, które zostaną zawarte w jej
treści:
projekt umowy w załączeniu
8. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy, sposobu
oraz formy jego wniesienia:
nie dotyczy
9. Warunki gwarancji:
określone w projekcie umowy
10. Sposób przygotowania oferty:
Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę w ramach jednej części zamówienia, tj. nie
dopuszcza się większej liczby ofert na daną część zamówienia. Zamawiający
dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Każda z części została opisana,
jako CZĘŚĆ od I do II. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert na wykonanie
poszczególnych części zamówienia jednej lub dwóch.
Ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie, komputerze,
nieścieralnym atramentem, umieścić w zabezpieczonej kopercie i opisanej w następujący
sposób:
3) nazwa i adres wykonawcy, nazwa i adres zamawiającego, z adnotacją
,,Wykonanie remontów budynków na terenie Gminy Grabica"
12. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od zawarcia umowy bez podania
przyczyny.

Uwagi:
4. Kryteria wyboru ofert:
Nr:
1.
Nazwa kryterium:
Cena
Waga:
100%
Liczba przyznanych punktów w ramach w.w. kryterium dla poszczególnych części
zamówienia zostanie obliczone według wzoru:
Cena - najniższa cena ryczałtowa - 100%
Najniższa cena brutto spośród złożonych ofert
Wartość punktowa Ceny = ---------------------------------------------------------------------- x 100
Cena brutto ocenianej oferty
W przypadku w.w. kryterium oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po
przecinku ilość punktów wynikającą z działania wyliczonego na podstawie
powyższego wzoru.
Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą ilość
punktów.
Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że zostały złożone
oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te
oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiajęcgo ofert dodatkowych
zawierających nową cenę.
3Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen wyższych niż
zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie
danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy Grabica, Grabica 66, 97-306 Grabica, NIP:771-17-33-
841, REGON 590647865, tel. 44/616-11-25 e-mail: urzadgminy@grabica.pl;
inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Gminy w Grabicy jest Pan Piotr Pryliński, tel. +48
535801123, e-mail: kontakt@nawigatordanych.pl
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia znak: ZP.271.4.4.2024 pn.
,,Wykonanie remontów budynków na terenie Gminy Grabica" prowadzonego w oparciu o Regulamin
dokonywania zakupu dostaw, usług i robót budowlanych na potrzeby Gminy Grabica o wartości poniżej 130
000,00 zł netto.
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie osoby lub podmioty uprawnione do uzyskania
danych osobowych na podstawie przepisów prawa.
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do przeprowadzenia postępowania
o udzielenie zamówienia, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez Instrukcję
kancelaryjną oraz przepisy prawa o archiwizacji dokumentów
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest
wymogiem ustawowym określonym w przepisach Kodeksu Cywilnego, związanym z udziałem w
postępowaniu o udzielenie zamówienia; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Kodeksu
Cywilnego;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
? na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
? na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
? na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
? prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że
przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
? w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
? prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
? na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Informacja o ograniczeniach:
? W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymagałoby
niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający żąda od osoby, której dane dotyczą wskazania
dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub
daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
? Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art.18 ust.1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych
osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
? W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymagałoby
niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający żąda od osoby, której dane dotyczą wskazania
dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub
daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych nie może
skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień
umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego
załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do
przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw
innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej
lub państwa członkowskiego.

Kontakt:
411. Osoby uprawnione do kontaktu z Wykonawcami:
Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest:
- w zakresie przedmiotu zamówienia: Zbigniew Kałużny,
w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 - 15:30,
tel. 0-44 / 616-11-78
- w zakresie procedury zapytania ofertowego: Małgorzata Tarnowska
w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 - 15:30,
tel. 0-44 / 616-00-84

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.