Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6011z ostatnich 7 dni
21759z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie wymiany podłóg

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie wymiany podłóg

Data zamieszczenia: 2024-05-06
Dane kontaktowe Zamawiającego: Żłobek Miejski Nr 1 w Toruniu
ul. Bażyńskich 24/26
87-100 Toruń
powiat: Toruń
tel. 56 623 12 79, kom. 798 731 785
oferty@zlobek1torun.pl
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Toruń
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 56 623 12 79, k
Termin składania ofert: 2024-05-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zapraszamy do złożenia ofert cenowych w postępowaniu na wykonanie wymiany podłóg w pomieszczeniach w budynku Żłobka Miejskiego Nr 1 w Toruniu przy Ul. Bażyńskich 24/26 w terminie od 01.08.2024r. do 29.08.2024r.
II. Opis przedmiotu zamówienia:
1. Zapytanie dotyczy usługi w zakresie:
1) zapoznanie się z aktualnym stanem pomieszczeń przeznaczonych do wymiany podłóg wskazanych poniżej: Grupa III
- sala zabaw 49,70 m2 (klepka parkietowa),
- sala zabaw 19,30 m2 (klepka parkietowa),
- sypialnia 46,90 m2 (klepkaparkietowa),
- szatnia 13,50 m2 (terakota), Grupa IV
- sala zabaw 49,60 m2 (klepka parkietowa),
- sala zabaw 19,20 m2 (klepka parkietowa),
- sypialnia 46,95 m2 (klepkaparkietowa),
- szatnia 10,50 m2 (terakota),
Łącznie 8 pomieszczeń o powierzchni ok. 255,65 m2;
2) demontażu oraz utylizacji klepek parkietowych, frezowania podkładu w celu usunięcia subitu oraz jego utylizacji;
3) kompletnego przygotowania podłoża do montażu wykładzin winylowych (odkurzanie, gruntowanie podłoża środkiem gruntującym Mapei Eco Prim T+ lub równoważne, szpachlowania ewentualnych niedoskonałości podkładu podłogowego masami naprawczymi Mapei Planipatch Xtra lub równoważnymi);
4) instalacji masy wygładzającej podłoże o grubości do 5 mm na bazie Mapei Planolit 115 lub równoważne, szlifowanie zainstalowanej masy w celu usunięcia mleczka cementowego;
5) dostawy oraz montażu wykładzin winylowych homogenicznych o parametrach:
- wykładziny dwukolorowe w każdym pomieszczeniu w kolorach uzgodnionych z Zamawiającym,
- wykładziny typu FORBO SPHERA ESSENCE / FORBO SPHERA ORIENT/ TARKETT NORMA/ TARKETT PRIMO PREMIUM/ lub równoważne,
- wykładziny o klasie ścieralności rekomendowanej do budynków publicznych do pomieszczeń o najbardziej intensywnym natężeniu ruchu (klasa T,
wykładziny zapewniające najbezpieczniejszą klasyfikację trudnopalności tj. najbezpieczniejsze z możliwych parametry wydzielanego dymu i kontrolowane rozprzestrzenianie płomieni (klasa Bfl-s1 lub Cfl-s1),
- wykładziny o klasyfikacji antypoślizgowej o współczynniku od R-9 do R-13,
6) Montażu wykładzin z wykończeniem w formie cokołu z wykładziny wywijanego na ścianę do wysokości 10 cm, zabezpieczenie krawędzi cokołu masą akrylową w kolorze białym;
7) Frezowaniu krawędzi wykładziny oraz spawaniu arkuszy sznurem spawalniczym w dedykowanym kolorze;
8) Zastosowaniu klejów dedykowanych do wykładzin winylowych Mapei Ultrabond Eco 380 z bardzo niską emisją VOC lub równoważnych;
9) Utylizacji odpadów pozostałych po montażu;
10) Uprzątnięciu pomieszczeń po zakończeniu prac.

CPV: 45432100-5, 45432130-4, 45432111-5

Dokument nr: ZM1.ZO.1.2024

Składanie ofert:
6. Ofertę należy złożyć do dnia 14 maja 2024r. do godz. 10.00 w siedzibie Żłobka Miejskiego nr 1 w Toruniu w ZAMKNIĘTEJ KOPERCIE z napisem: "Oferta cenowa na wykonanie wymiany podłóg w pomieszczeniach budynku Żłobka Miejskiego nr 1 w Toruniu przy Ul. Bażyńskich 24/26", lub przesłać mailowo na adres oferty@zlobekt1torun. pl

Miejsce i termin realizacji:
III. Termin realizacji zadania: 01.08.24r. - 29.08.24r.

Wymagania:
5. Wykonawca związany jest ofertą 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminy składania ofert.
IV. Warunki udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności i czynności,
2) posiadają wiedzę i doświadczenie do wykonywania zamówienia,
3) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia,
4) znajdują się w sytuacji ekonomiczno - finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
V. Kryteria oceny ofert:
Kryterium Waga
Cena 90 %
Okres udzielonej gwarancji 10 %
1. Punktacja za kryterium "cena brutto", zostanie obliczona zgodnie z następującym wzorem:
- najniższa oferta cenowa : P1 =90 pkt;
- kolejne oferty cenowe : Pn=90 - 10x(Cn : C1)pkt: gdzie C1 - oznacza wartość najniższej zaoferowanej ceny, gdzie Cn - oznacza wartość kolejnych ofert.
2. Punktacja za kryterium "okres gwarancji", zostanie obliczona zgodnie z następującym wzorem:
- najdłuższy zaoferowany okres gwarancji: P1 =10 pkt;
- kolejne oferty : Pn = 10 - 10 x (Gn : G1) pkt;
gdzie G1 - oznacza najdłuższy zaoferowany okres gwarancji; gdzie Gn - oznacza okres gwarancji kolejnych ofert.
Wykonawca maksymalnie może zdobyć 100 pkt. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą sumę punktów.
VI. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:
1. Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:
1) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo - ofertowy (wg. załącznika nr 1),
2) oświadczenie oferenta:
- o braku powiązań osobowych i kapitałowych z Zamawiającym,
- o posiadaniu uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności będących przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustaw nakładającymi obowiązek posiadania takich uprawnień,
- potwierdzające, iż prace zostaną wykonane z materiałów posiadających odpowiednie atesty i dopuszczenia do stosowania w budownictwie,
- przyjęciu wszystkich wymogów zawartych w niniejszym zapytaniu ofertowym (wg. załącznika nr 2),
2. Zapytanie ofertowe prowadzone jest w języku polskim.
VII. Sposób przygotowania oferty i miejsce składania ofert:
1. Oferta winna zawierać cenę netto i brutto wyrażone w pln z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
2. Zaoferowana w ofercie cena brutto musi być ceną ostateczną, tj. uwzględniać wszelkie koszty i opłaty związane z realizacją zamówienia opisanego w zapytaniu. Wykonawca winien dokonać dokładnego rozeznania i skalkulować cenę w sposób szczególnie rzetelny, uwzględniając wszystkie rodzaje robót i składniki kosztów.
3. Oferta winna zawierać proponowany przez Wykonawcę okres gwarancji na usługę wyrażony w miesiącach.
4. Oferta musi być opatrzona podpisami osób uprawnionych pod rygorem nieważności.
5. Zamawiający zaleca, aby6 podpis(y) złożony(e) na formularzu ofertowo - cenowym umożliwił(y) identyfikację osoby/osób, która(e) go złożyła(y).
VIII. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcą oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów:
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zaświadczenia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazać pisemnie drogą elektroniczną.
XV. Informacje o formalnościach:
1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszelkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyniku postępowania poprzez publikację informacji na stronie: www.zlobek1torun.pl zakładka "Zamówieniapubliczne ".
2. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, ale nie później niż w terminie związania ofertą.
3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
4. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.
5. Niniejsze postępowanie prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.
6. Z udziału w postępowaniu w zapytaniu ofertowym wykluczone są podmioty powiązane kapitałowo i/lub osobowo z Zamawiającym oraz znajdujące się na liście podmiotów i osób względem których zastosowane zostały środki sankcyjne, o których mowa w ustawie z dn. 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

Uwagi:
XVI. Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych:
Żłobek Miejski nr 1 w Toruniu spełniając obowiązek informacyjny towarzyszący zbieraniu danych osobowych, art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95 46 WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych zwane RODO), informuję że:
1. Administratorem Danych Osobowych jest Żłobek Miejski nr 1 w Toruniu reprezentowany przez Dyrektora Żłobka, NIP: 879-21-74-954, REGON: 870530684, tel. 56 623 12 79:
2. Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w Żłobku Miejskim nr 1 w Toruniu jest Pan Jakub Rutkowski, tel.: 56 611 89 92, e-mail:rodo1@tcuw.torun.pl;
3. Dane osobowe pozyskane od Państwa przetwarzane będą dla potrzeb wewnętrznych Żłobka, tj. przeprowadzenia procedury udzielania zamówień publicznych w Żłobku Miejskim Nr 1 w Toruniu;
4. Podstawy prawne do przetwarzania danych osobowych w w/w zakresie:
1) art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. (RODO);
2) Ustawa z dn. 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019r. poz. 2019 ze zm.);
3) Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks cywilny;
4) Ustawa z dnia 29 kwietnia 1994r. o rachunkowości;
5) Ustawa z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych;
6) Rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 1 października 2010r. w sprawie szczególnych zasad rachunkowości banków;
7) Regulamin w sprawie zasad udzielania zamówień publicznych w Żłobku Miejskim Nr 1 w Toruniu.
5. Odbiorcami danych osobowych będą osoby upoważnione do przetwarzania danych osobowych w tym zakresie. Żłobek Miejski Nr 1 w Toruniu nie będzie przekazywał zbieranych danych do państw trzecich.
6. Pani/Pana dane nie podlegają zautomatyzowaniu podejmowanych decyzji, w tym również w formie profilowania.
7. Osobie/osobom powierzającej/cym dane osobowe przysługuje prawo do:
1) dostępu do powierzonych danych osobowych,
2) sprostowania powierzonych danych osobowych,
3) usunięcia powierzonych danych osobowych,
4) ograniczenia przetwarzania powierzonych danych,
5) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania powierzonych danych,
6) przenoszenia powierzonych danych,
7) cofnięcia zgody powierzenia danych w dowolnym momencie,
8) wniesienia skargi do organu nadzorczego.
8. Powierzone dane osobowe będą przechowywane zgodnie z przepisami w Żłobku Miejskim Nr 1 w Toruniu przez okres 5 lat.
9. Podanie danych osobowych w zakresie niezbędnym do realizacji procedury udzjelenia zamówień publicznych Żłobka Miejskiego Nr 1 w Toruniu, jest obowiązkowe, w pozostałym zakresie jest dobrowolne. W przypadku braku zgody na przetwarzanie danych osobowych, Żłobek Miejski Nr 1 w Toruniu nie będzie miał podstaw prawnych do realizacji procedury udzjelenia zamówień publicznych.

Kontakt:
VIX. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do kontaktu z Wykonawcami:
1. Osobą uprawnioną do kontaktu z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania jest Dyrektor Żłobka Miejskiego Nr 1 w Toruniu Pani Marzena Zajączkowska tel. 56 623 12 79 lub kom. 798 731 785 lub e-mail: oferty@zlobek1torun.pl
2. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzjelenia zamówienia w godzinach pracy administracji żłobka tj. od godz. 7.00 do 15.00.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.