Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6011z ostatnich 7 dni
21759z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie koncepcji programowo - przestrzennej dotyczącej rozbudowy

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie koncepcji programowo - przestrzennej dotyczącej rozbudowy

Data zamieszczenia: 2024-05-06
Dane kontaktowe Zamawiającego: Uniwersytecki Szpital Kliniczny Nr 1 im. prof. Tadeusza Sokołowskiego PUM w Szczecinie
ul. Unii Lubelskiej 1
71-252 Szczecin
powiat: Szczecin
tel.: 91 425-3002, fax: 91 425-3001, tel. 91 425 30 64, tel. 91 425 30 49
karolina.grigoriew@usk1.szczecin.pl
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Szczecin
Wadium: ---
Nr telefonu: tel.: 91 425-3002, f
Termin składania ofert: 2024-05-13 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Szacowanie Wartości zamówienia
Dział Techniczny w USK nr 1 PUM w Szczecinie, Ul. Unii Lubelskiej 1, zwraca się
z prośbą o przesłanie szacunkowej wyceny prac projektowych na wykonanie koncepcji
programowo - przestrzennej dotyczącej rozbudowy Kliniki Psychiatrii USK 1 PUM
o budynek Centrum Diagnostyczno - Terapeutyczno - Rehabilitacyjne w Szczecinie
przy Ul. Broniewskiego 26.
LOKALIZACJA ZADANIA:
Nowo projektowany budynek Centrum diagnostyczno-terapeutyczno - rehabilitacyjne
planuje się zlokalizować w północno - wschodniej części działki o numerze 18/3
z obrębu 2036, przy Ul. Broniewskiego 26 w Szczecinie na którym znajduje się Klinika
Psychiatrii. Lokalizacja zgodnie z załączonym załącznikiem graficznym zał. nr 1.
ZAKRES RZECZOWY USŁUGI
1. Zakres prac projektowych koncepcji programowo-przestrzennej będzie obejmował:
a) uzyskanie wypisu i wyrysu z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
dla przedmiotowego terenu,
b) pozyskanie mapy zasadniczej w formie wektorowej w celu przygotowania koncepcji,
c) opracowanie koncepcji układu funkcjonalno-użytkowego obiektu w oparciu
o miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego, obowiązujące przepisy
oraz normy i wymagania zamawiającego,
d) wykonanie koncepcji projektowej w zakresie zagospodarowania terenu, architektury,
konstrukcji, instalacji i aranżacji pomieszczeń objętej komunikacją oraz dróg
pożarowych i komunikacji,
e) opracowanie koncepcji zagospodarowania terenu w tym zagospodarowania zieleni
z ewentualnym przesadzeniem drzew i krzewów,
f) wykonanie wizualizacji graficznej dla projektowanego budynku z zewnątrz
i dla wnętrz,
NIP: 852-22-11-119 REGON: 000288892
Sąd Rejonowy w Szczecinie XIII Wydział Gospodarczy; numer KRS 0000009581g) wykonanie zbiorczego zestawienia kosztów inwestycji z podziałem na poszczególne
koszty WKI obejmujące koszty inwestycji, w tym:
o koszt wykonania dokumentacji projektowej z uzyskaniem decyzji pozwolenia
na budowę,
o zbiorcze zestawienie kosztów budowy budynku na bazie wykonanej koncepcji.
2. Dokumentacja koncepcji projektowej winna uwzględniać zakresy wszystkich branż,
w tym m.in.:
o branża budowlana: architektura, zagospodarowanie terenu, konstrukcja,
o branża drogowa,
Określenie wstępnych rozwiązań technicznych i wytycznych w zakresie projektów:
o branża sanitarna: c.o., wod.-kan., klimatyzacja, wentylacja mechaniczna,
o branża elektryczna i teletechniczna, BMS,
o alternatywnych źródeł zasilania i rozwiązań proekologicznych.
3. W skład koncepcji programowo - przestrzennej muszą wchodzić:
a) część opisowa zawierająca m.in. zestawienie powierzchni poszczególnych kondygnacji
i funkcje pomieszczeń, zwięzły opis funkcjonalno - użytkowy, opis konstrukcji, opis
instalacji oraz wyposażenie obiektów,
b) część rysunkowa - rzuty, przekroje, elewacje i zagospodarowanie terenu,
c) wizualizacje - zewnętrzne - bryły i otoczenia budynku oraz wpisania go w istniejąca
zabudowę i wewnętrzne pomieszczeń.
4. Wykonawca dostarczy projekt koncepcyjny sporządzony w wersji papierowej w 3 egz.
i elektronicznej pliki w formacie PDF, DWG, WORD, EXCEL, w 1-egz. na płycie CD,
dodatkowo wizualizacje (format pliku TIFF lub PDF, plik zamknięty z kompresją LZW)
o rozdzielczości 150 dpi
5. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego braku możliwości otwarcia
dokumentacji elektronicznej na dysponowanym oprogramowaniu, taka dokumentacja
zostanie zwrócona do Projektanta w celu niezwłocznego poprawienia dokumentacji
i zapisania jej w odpowiednim formacie i wersji programu,
ZAŁOŻENIA DO KONCEPCJI:
Zamawiający przewiduje budowę nowego budynku w pn.-wsch. części działki (zał. nr 1).
Układ zabudowy oraz kubatura budynku musi uwzględniać wytyczne ujęte
w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego terenu i oczekiwaniach
użytkownika.
Planowana budowa budynku powinna być połączona funkcjonalnie z istniejącym
budynkiem pawilonu CD łącznikiem, w celu komunikacji z wszystkimi pozostałymi
Strona 2 z 5obiektami Kliniki Psychiatrii. Komunikacja z pozostałymi budynkami jest możliwa
na poziomie piwnicy z pawilonem CD.
Zamawiający przewiduje budowę budynku 4 kondygnacyjnego z jedną kondygnacją
piwniczną i trzema naziemnymi.
3. W przedmiotowym budynku planuje się zlokalizować:
a) Parter :
Gabinety lekarski PZP: 6
Gabinety psychologiczne: 3
Gabinet Psychoterapeutyczne: 2
Gabinet zabiegowy: 1
Rejestracja i informacja PZP: 1
Rejestracja i informacja PZK: 1
Gabinety psychologiczne PZK: 2
Gabinet zbiorczy (pracownika socjalnego, doradca zawodowy) PZK: 1
Gabinet zbiorczy ( asystenci zdrowienia) PZK: 1
Socjalny: 1
Toaleta dla personelu: 1
Toaleta dla pacjentów: 2 (M i D)
Pomieszczenie dla sprzątających: 1
Gabinet EEG: 1
b) Piętro 1 :
Gabinet do podawania esketaminy: 1
Gabinet neurostymulacji: 1
Gabinety lekarskie PZP: 3
Sala terapii rehabilitacyjnej: 2
Stołówka i kuchnia (dla pacjentów z dziennego): 1
Sala terapii zajęciowej: 2
Szatnia dla pacjentów: 1
Gabinet lekarzy/rezydentów: 1
Gabinet lekarski (zastępca ordynatora): 1
Gabinet psychologów: 1
Gabinet terapeutów zajęciowych: 1
Magazynek terapeutów zajęciowych: 1
Zabiegowy: 1
Dyżurka pielęgniarek: 1
Gabinet badań: 1
Toaleta dla personelu: 1
Toaleta dla pacjentów: 2 (M i D)
Pomieszczenie dla sprzątających: 1
c) Piętro 2 :
Sala terapii psychoterapeutycznej: 2
Pomieszczenie socjalne dla pacjentów grupy nerwicowej: 2
Gabinet obserwacyjny: 2 (lustro weneckie)
Strona 3 z 5Gabinet psychoterapeutów: 2
Gabinet konsultacyjny: 1 (gabinet badań)
Toaleta dla personelu: 1
Toaleta dla pacjentów: 2 (M i D)
Gabinet lekarski środowiska: 3
Gabinet psychologów środowiskowych: 1
Pomieszczenie dla sprzątających: 1
Gabinet pielęgniarki oddziałowej: 1
Gabinet Superwizja (konsultacyjny, miejsce superwizji, konsyliów, większych spotkań)
Gabinet ordynatora: 1
Gabinet koordynatora środowiska: 1
Socjalny: 1
Piwnica (opcjonalnie) :
Magazyn: 2
Pomieszczenie dla sprzątających: 1
Łącznik z Pawilonem C
Socjalny: 1
Szatnia dla personelu: 1
IV.Koncepcje rozwiązań funkcjonalno-użytkowych wymagać będą uzgodnienia z
Zamawiającym na cyklicznych spotkaniach.

Dokument nr: DT-2220-3(1)/2024

Składanie ofert:
V.Zamawiający prosi o przedstawienie szacunkowej wyceny w/w zakresu koncepcji do
dnia 13.05.2024 r. do godz. 10:00.
Prosimy przesłanie wyceny na adresy:
Kontakt: Dział Techniczny: Karolina Grigoriew, mail: karolina.grigoriew@usk1.szczecin.pl

Wymagania:
6. Kryterium stanowi 100% ceny,
7. Do wyceny należy podać niezbędny czas wykonania dokumentacji projektowej koncepcji
budynku.
8. Termin płatności wynosi 30 dni od daty otrzymania faktury VAT, wystawionej
po odbiorze końcowym odbioru dokumentacji - podpisanym protokole
zdawczo- odbiorczym.

Uwagi:
Klauzula informacyjna z art. 13 RODO.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L
119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
? administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytecki Szpital Kliniczny nr 1
im. prof. Tadeusza Sokołowskiego PUM w Szczecinie, z siedzibą: ul. Unii Lubelskiej 1,
71-252 Szczecin,
Dane kontaktowe:
- kontakt listowny na adres: ul. Unii Lubelskiej 1, 71-252 Szczecin,
Strona 4 z 5?
- kontakt telefoniczny: 91 425 30 00
- kontakt e-mail: szpital@usk1.szczecin.pl
inspektorem ochrony danych osobowych w Uniwersyteckim Szpitalu Klinicznym nr 1
im. prof. Tadeusza Sokołowskiego PUM w Szczecinie jest Pani/Pan:
- Witold Frankiewicz.
Dane do kontaktu:
listownie: USK - 1, ul. Unii Lubelskiej 1, 71-252 Szczecin
adres e-mail: iod@usk1.szczecin.pl
telefon: 91 425 33 05
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w
celu związanym z postępowaniem na udzielenie zamówienia publicznego. Odbiorcami
Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty upoważnione na podstawie
stosownych przepisów prawa.
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez czas wynikający ze stosownych
przepisów dotyczących archiwizacji dokumentów.
Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana
dotyczących jest wymogiem ustawowym związanym z udziałem w postępowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego.
W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w
sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
Posiada Pani/Pan:
? na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana
dotyczących;
? na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych
osobowych1;
? na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa
w art. 18 ust. 2 RODO 2;
? prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy
uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących
narusza przepisy RODO.
Nie przysługuje Pani/Panu:
o w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
o prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
o na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych
osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest
art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
1 Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o
udzielenie zamówienia publicznego
2 Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w
celu zapewnienia ustalenia, dochodzenia lub ochrony roszczeń lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub
prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Kontakt:
karolina.grigoriew@usk1.szczecin.pl
tel. 91 425 30 64,
Weronika Małecka, mail: weronika.malecka@usk1.szczecin.pl tel. 91 425 30 49

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.