Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Oświetlenie - realizacja budżetu obywatelskiego |
Data zamieszczenia: | 2024-05-06 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Nysa ul. Kolejowa 15 48-300 Nysa powiat: nyski tel. +48 77 40 80 500 j.krzywon@www.nysa.pl |
Województwo: | opolskie |
Miasto: | Nysa |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. +48 77 40 80 50 |
Termin składania ofert: | 2024-05-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
(roboty budowlane) 3. Nazwa i opis przedmiotu zamówienia. Oświetlenie we wsi Jędrzychów - realizacja budżetu obywatelskiego Szczegółowy zakres zadania. Zakres rzeczowy podstawowych robót: 1. Założenia programowe do projektowania: - zasilanie zgodnie z warunkami przyłączenia określonymi przez TAURON Dystrybucja S.A., - szafka sterująca z dodatkowym zabezpieczenie za układem pomiarowym, umożliwiająca łączność bezprzewodową oraz rezerwą miejsca dla kompensatora energii biernej pojemnościowej, - sterownik oświetlenia ulicznego astronomiczny z komunikacją zdalną (minimalny wymóg GSM) - słupy aluminiowe lub stalowe ocynkowane 8 sztuki, w kolorze INOX, zasilanie linia kablowa, oprawy LED 10 sztuk o parametrach: - skuteczność świetlna co najmniej 120 lm/W dla opraw drogowych, - trwałość oprawy wg standardu L80B10 nie mniejsza niż 100 000h, - układ zasilania oprawy powinien umożliwiać programowanie strumienia świetlnego w wyznaczonych godz.ch, - temperatura barwowa światła 3500 - 4200K, - oprawa musi posiadać aktualną deklarację zgodności CE, potwierdzającą wykonanie jej zgodnie z normami europejskimi nadaną przez niezależne laboratorium badawcze akredytowane na terytorium UE oraz certyfikat ENEC i ENEC+ 2. Prace przedprojektowe: - uzyskanie materiałów niezbędnych do projektowania, - wykonanie aktualnych podkładów geodezyjnych do celów projektowych w skali 1:500, - pozyskanie map ewidencji gruntów i wypisów z rejestru gruntów, - wykonanie koncepcji zagospodarowania terenu (2 egz.), którą przed przystąpieniem do opracowania dokumentacji projektowej należy uzgodnić z Zamawiającym. 3. Prace projektowe: - projekt zagospodarowania działki lub terenu, (w 3 egz.) - projekt techniczny (w 3 egz.), wraz z projektem nowego obwodu kablowego pomiędzy istniejącą tablicą oświetlenia ulicznego w stacji OPZ70011 a projektowaną rozdzielnicą oświetleniową. 4. Inne opracowania (wykonać w 1 egz.): - operat terenowo-prawny składający się z: wykazu działek i ich właścicieli, aktualnych wypisów z rejestru gruntów i map ewidencji gruntów oraz dokumentów potwierdzających prawo do dysponowania nieruchomością na cele budowlane, - kosztorysy inwestorskie i przedmiary robót, - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, - wszelkie inne opracowania niezbędne do uzyskania uzgodnień, decyzji, pozwolenia na budowę i realizacji inwestycji. 5. Decyzje i uzgodnienia: - uzyskanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego o ile będzie wymagana, - czasowe zajęcie terenu nie będącego własnością Gminy Nysa, należy uzgodnić z właścicielem w formie oświadczenia wyrażającego zgodę do dysponowania nieruchomością w celu przeprowadzenia robót budowlanych wzór oświadczenia do wglądu w pok. 111, - trwałe zajęcie terenu nie będącego własnością Gminy Nysa, należy uzgodnić z właścicielem w formie zawartej umowy użyczenia gruntu - wzór umowy do wglądu w pok. 111, - uzgodnienia z właścicielami gruntów powinny zostać potwierdzone ich podpisem na mapie, - uzgodnienia i decyzje niezbędne do uzyskania przez Zamawiającego pozwolenia na budowę i realizacji inwestycji. 6. Inne postanowienia: - o wszelkich uzgodnieniach i warunkach uzyskanych w trakcie projektowania, winien być bez zwłoki informowany Zamawiający, tak aby możliwe było podjęcie negocjacji z właścicielami i zarządcami terenów i mediów, - przed przystąpieniem do opracowywania części kosztowej należy uzyskać od Zamawiającego założenia wyjściowe do kosztorysowania, - całą dokumentację stanowiącą przedmiot zamówienia należy opracować w formie standardowej (na papierze) oraz elektronicznej (nośnik CD), - przedmiot umowy powinien spełniać wymagania zawarte w aktualnie obowiązujących przepisach, a w szczególności: o ustawa Prawo budowlane, o rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, o rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego, o ustawa Prawo zamówień publicznych, o rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym, o rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego. 7. Zgodnie z wykonaną dokumentacją projektową, wykonanie robót elektromontażowych w zakresie budowy jedenastu punktu oświetlenia drogowego na dziewięciu słupach. Składanie ofert: 9. Miejsce oraz termin składania ofert. Ofertę należy złożyć drogą elektroniczną na adres e-mail: j.krzywon@www.nysa.pl Termin przesłania oferty upływa w dniu 15.05.2024 r. o godz. 1200. Miejsce i termin realizacji: 4. Termin wykonania zamówienia: 30.11.2024 r. Wymagania: 2. Tryb udzielania zamówienia. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej mniejszej od kwoty 130.000,00 złotych. Do niniejszego postępowania nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych Ofertę opracować na podstawie aktualizacji warunków przyłączenia WP/032958/2024/O03R07 wydanych przez TAURON Dystrybucja S.A. z dn. 17.04.2024 r. oraz wizji lokalnej przeprowadzonej w terenie. 5. Opis warunków udziału w postępowaniu. O udzielenie niniejszego zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, w szczególności dotyczące: a) posiadania kompetencji lub uprawnień do wykonywania określonej działalności zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. b) sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. c) zdolności technicznej i zawodowej Weryfikacja spełnienia tego warunku dokonywana jest w oparciu o osoby wskazane do realizacji zamówienia oraz wykonane roboty budowlane. Wykonawca w celu potwierdzenia, że: 1) spełnia warunek dotyczący zdolności zawodowej zobowiązany jest wykazać, że do realizacji zamówienia wskaże osobę przewidzianą do pełnienia funkcji projektanta posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. 2) spełnia warunek dotyczący zdolności zawodowej zobowiązany jest wykazać, że do realizacji zamówienia skieruje osoby odpowiedzialne za wykonawstwo robót (przewidzianych do pełnienia funkcji kierownika budowy i robót) w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: elektrycznych i elektroenergetycznych. 3) spełnia warunek dotyczący zdolności technicznej zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat wykonał 3 roboty budowlane związane z oświetleniem ulicznym wykonywanym na rzecz zarządców dróg publicznych o wartości minimum 100.000,00 zł brutto każda robota. 6. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 5 Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) wykaz robót budowlanych wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania wraz z dowodami określającymi, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazującymi czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, 3) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w zaproszeniu, 4) wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób. 7. Termin związania ofertą. Wykonawca pozostaje związany złożoną ofertą przez 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 8. Opis sposobu przygotowywania oferty. 1. Wymagania podstawowe. 1) Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę i zaproponować tylko jedną cenę. 2) Oferta musi obejmować całość zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i wariantowych. 3) Oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia). Oznacza to, iż jeżeli z dokumentu(ów) określającego(ych) status prawny Wykonawcy(ów) lub Pełnomocnictwa (pełnomocnictw) wynika, iż do reprezentowania Wykonawcy(ów) upoważnionych jest łącznie kilka osób dokumenty wchodzące w skład oferty muszą być podpisane przez wszystkie te osoby. 4) Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 5) We wszystkich przypadkach, gdzie jest mowa o pieczątkach, Zamawiający dopuszcza złożenie czytelnego zapisu o treści pieczęci zawierającego co najmniej oznaczenie nazwy firmy i siedziby. 6) Dokumenty wchodzące w skład oferty mogą być przedstawiane w formie oryginałów lub poświadczonych przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopii. 2. Zawartość oferty. Kompletna oferta musi zawierać: 1) formularz oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik do niniejszego zaproszenia, 2) dokumenty wymienione w pkt 6 niniejszego zaproszenia 3) załącznik Nr 1 (protokół z przeprowadzenia wizji lokalnej). 10. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie: Lp. Kryterium Znaczenie procentowe kryterium Maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta za dane kryterium 1 Cena(C) 100 100 2 W przypadku kryterium "Cena" oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą z działania: C min Pi (C) = --- o Max (C) Ci gdzie: Pi(C) ilość punktów jakie otrzyma oferta "i" za kryterium "Cena"; Cmin najniższa cena spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert; Ci cena oferty "i"; Max(C) maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta za kryterium "Cena". 11. Sposób porozumiewania się z Wykonawcami 1. W niniejszym postępowaniu oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie lub drogą elektroniczną. 2. Osobami upoważnionymi przez Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami są: Jacek Krzywoń, email: j.krzywon@www.nysa.pl; 3. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zaproszenia 4. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający, bez ujawniania źródła zapytania, zamieszcza na stronie internetowej na której udostępnione zostało zaproszenie 12. Informację o udzieleniu zamówienia: Po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający udzieli Wykonawcy zamówienia w formie pisemnej. |
© eurobudowa.pl 2004-2024