Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6508z ostatnich 7 dni
23466z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie remontu wewnątrz lokalu użytkowego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie remontu wewnątrz lokalu użytkowego

Data zamieszczenia: 2024-05-07
Dane kontaktowe Zamawiającego: Mazowiecka Wojewódzka Komenda OHP w Warszawie
ul. Czerniakowska 71
00-715 Warszawa
powiat: Warszawa
zamowienia@mazowiecka.ohp.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
Wadium: ---
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-05-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
1. Wykonanie remontu wewnątrz lokalu użytkowego nr 86 - Ul. Puławska w Warszawie, w tym: Część 1 - Sprawdzenie instalacji elektrycznej, wymiana osprzętu (gniazda, włączniki)
- przegląd instalacji elektrycznej w lokalu,
- wymiana osprzętu elektrycznego (gniazda , włączniki) - demontaż starego osprzętu i montaż nowego, w tym:
- gniazdka natynkowe podwójne - 7szt,
- gniazdka natynkowe pojedyncze - 2szt,
- gniazdka podtynkowe podwójne - 6szt,
- gniazdka podtynkowe pojedyncze - 2szt,
- włączniki pojedyncze - 8szt,
- włączniki podwójne - 2szt,
- wykonanie niezbędnych pomiarów przez osobę uprawnioną, po wymianie osprzętu,
- zapewnienie kadry pracowniczej posiadającej odpowiednie kwalifikacje do realizacji powierzonych robót;
- wykonanie prac przy użyciu materiałów, sprzętu oraz potencjału ludzkiego wykonawcy.
Część 2 - Wykonanie remontu wnętrza lokalu
- malowanie ścian z naprawami i przygotowaniem powierzchni (za wyjątkiem pomieszczeń wc/łazienka) - 257 m2, kolor jasny szary,
- malowanie sufitów z naprawami i przygotowaniem powierzchni (za wyjątkiem pomieszczeń wc/łazienka) - 111 m2, kolor biały,
- szpachlowanie fragmentu sufitu wzdłuż witryny okiennej (powierzchnia wykończona płytą g/k) -
4,2 m2,
- ponowne podłączenie instalacji wod-kan do zlewu w pomieszczeniu kuchni, w tym:
- wymiana zaworów wraz z wężykami do baterii (po 2 szt.),
- wymiana syfonu (pod zlew dwukomorowy),
- wymiana baterii (bateria stojąca, montaż dwuotworowy),
- montaż nowej lampy oświetleniowej w kuchni (np. plafon typu LED) - 1 szt,
- wymiana listew przypodłogowych w lokalu (za wyjątkiem pomieszczeń: wc, łazienka, kuchnia, magazynek) - listwy PCV, kolor szary - 68m, wraz z montażem narożników (wewn. 36 szt, zewn, 25 szt, zakończenia listew 18 szt.),
- wymiana uszkodzonych płytek ceramicznych na wejściu do lokalu (wiatrołap) - wymiar podłogi 1,14x1,17m (skucie istniejących płytek wraz z usunięciem wycieraczki metalowej, przygotowanie powierzchni, ułożenie nowych płytek na klej wraz z fugowaniem i silikonowaniem; płytki o wym. 30x30cm kolor ciemny szary - zbliżony do podłogi wewnątrz lokalu),
- montaż progu z uszczelką pod drzwiami wejściowymi (szer. 91cm, wys. ok. 1,5cm),
- montaż parapetów wewnętrznych z tworzywa sztucznego - obudowa powierzchni wykończonej płytą g/k wzdłuż witryny okiennej (wymiary: długość 12m, głębokość ok. 0,2m),
- oczyszczenie i malowanie drewnianej balustrady (pionowa osłona grzejnika) - wymiary: 0,7x11,6m,
- oczyszczenie i lakierowanie poziomej zabudowy nad grzejnikami (listwy drewniane) - wymiary: 0,53x11,5m,
- wymiana klamki do drzwi (klamka typu gałka) - 1 kpl,
- wykonanie prac przy użyciu materiałów, sprzętu oraz potencjału ludzkiego wykonawcy.
2. Mazowiecki Wojewódzki Komendant OHP zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej na w/w zamówienie.

Składanie ofert:
3. TERMIN SKŁADANIA ofert upływa w dniu: 14.05.2024 o godz. 11:00
4. Oferta winna być przesłana:
a) za pośrednictwem poczty na adres: Mazowiecka Wojewódzka Komenda OHP w Warszawie, Ul. Czerniakowska 71, 00-715 Warszawa
b) e-maila: zamowienia@mazowiecka.ohp.pl
lub
c) dostarczona osobiście do siedziby Mazowieckiej Wojewódzkiej Komendy OHP w Warszawie, Ul. Czerniakowska 71, 00-715 Warszawa ( 7 piętro).

Wymagania:
a) Kryteria oceny ofert:
Cena brutto: 100%
najniższa oferowana cena brutto
CENA = ------------------------------------ x 100 pkt
cena badanej oferty brutto Maksymalna liczba punktów, jaką można uzyskać w tym kryterium jest równa 100 pkt.
5. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu:
a) Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami niezbędnymi do wykonania niniejszego zamówienia: w zakresie remontu instalacji elektrycznych (Część nr 1) zapewni osoby posiadające stosowne uprawnienia (uprawnienia budowlane elektryczne przyznane przez
Polską Izbę Inżynierów Budownictwa, SEP - kwalifikacje w zakresie eksploatacji lub dozoru urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych).
6. Wymagane od Wykonawców oświadczenia oraz dokumenty
6.1. Wykonawca wraz z ofertą złoży następujące dokumenty:
a) Oświadczenie Wykonawcy, w tym o spełnianiu warunków, o których mowa w pkt. 5, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do Zapytania oraz oświadczenie stanowiące Załącznik nr 6;
b) Wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami- opracowany wg druku dołączonego do specyfikacji - załącznik nr 4 do Zapytania.
c) Aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej sporządzony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem (UWAGA: Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia tych dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów);
d) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w lit. c powyżej.
6.2. Wszystkie wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej ,,za zgodność z oryginałem" przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy.
6.3. W przypadku nie złożenia jakiegokolwiek z wymienionych w pkt 6.1 dokumentów lub złożenie dokumentów zawierających błędy lub niekompletnych lub w niewłaściwej formie np. brak potwierdzenia kopii przez uprawnione osoby do reprezentacji wykonawcy, Zamawiający może wezwać Wykonawcę jednorazowo, w zakresie danego rodzaju dokumentu, do jego uzupełnienia. Brak uzupełnienia dokumentu spowoduje odrzucenie oferty danego Wykonawcy.

Uwagi:
7. Ochrona Danych Osobowych:
Zgodnie z art. 13 ust1 i 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż:
1. Administratorem Państwa danych osobowych przetwarzanych w związku z prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest Mazowiecka Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy w Warszawie, z siedzibą w Warszawie przy ul. Czerniakowskiej 71, 00 - 715 Warszawa, tel. 22 827 21 54, adres e-mail: mazowiecka@ohp.pl, zwana dalej Administratorem.
Z inspektorem ochrony danych można skontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej: iodo@mazowiecka.ohp.pl.
2. Celem przetwarzania Państwa danych jest rozpatrzenie złożonej przez Państwa oferty na świadczenie usługi organizacji warsztatów oraz ewentualne zawarcie przez Państwa umowy
na świadczenie oferowanej usługi, a także przechowywanie na poczet kontroli działania oraz innych kontroli przewidzianych przepisami prawa, w tym kontroli skarbowych.
3. Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych będzie: art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (dalej ,,Rozporządzenie") tj. niezbędność do wykonania umowy lub do podjęcia działań na Państwa żądanie przed zawarciem umowy
4. Państwa dane mogą być przekazywane podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa. Państwa dane nie będą przekazywane innym odbiorcom poza tymi, o których mowa w zdaniu poprzednim.
5. Okres, przez który Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres wymagany przepisami prawa, tj. 10 lat od dnia zakończenia realizacji wyżej wymienionego Projektu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu;
Posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.;
Podanie danych jest warunkiem ważności oferty i ewentualnego zawarcia umowy.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.