Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1367z dziś
7546z ostatnich 7 dni
23060z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa wraz z montażem mebli biurowych i mebli kuchennych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa wraz z montażem mebli biurowych i mebli kuchennych

Data zamieszczenia: 2024-05-07
Dane kontaktowe Zamawiającego: Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu
ul. Wojska Polskiego 28
60-637 Poznań
powiat: Poznań
agnieszka.nowak@up.poznan.pl
https://platformazakupowa.pl/pn/up_poznan
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Poznań
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-05-24 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
DOSTAWA wraz z montażem mebli biurowych i mebli kuchennych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu - liczba części 5
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia w części nr 1 jest zakup i dostawa mebli kuchennych dla jednostki organizacyjnej Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu - Katedry Roślin Ozdobnych, Dendrologii i Sadownictwa.
2. Zakres zamówienia obejmuje również wniesienie, rozładunek i montaż mebli w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego.
3. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia został umieszczony w Załączniku do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia, stanowiącym jednocześnie formularz cenowy, odpowiednio dla części 1.
4. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, Zamawiający wymaga w zakresie części 1 złożenia oferty po odbyciu przez Wykonawcę wizji lokalnej pomieszczenia w Katedrze Roślin Ozdobnych, Dendrologii i Sadownictwa Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu, Ul. Dąbrowskiego 159, 60-594 Poznań (budynek A). Termin wizji lokalnej zostanie ustalony po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym - w celu uzgodnienia terminu wizji lokalnej Wykonawca zobowiązany jest do skontaktowania się z Zamawiającym drogą elektroniczną za pośrednictwem strony internetowej prowadzonego postępowania wskazanej w Rozdziale 1 SWZ lub za pośrednictwem poczty e-mail pod adresem wskazanym w Rozdziale 2 SWZ. Zamawiający wskazuje, że odbycie wizji lokalnej przez Wykonawcę jest obowiązkowe, a jej brak będzie stanowił przyczynę odrzucenia oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp.
1. Przedmiotem zamówienia w części nr 2 jest zakup i dostawa mebli biurowych i odbojnic na ściany dla jednostki organizacyjnej Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu - Studium Języków Obcych.
2. Zakres zamówienia obejmuje również wniesienie, rozładunek i montaż mebli w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego.
3. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia został umieszczony w Załączniku do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia, stanowiącym jednocześnie formularz cenowy, odpowiednio dla części 2.
4. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, Zamawiający wymaga w zakresie części 2, przed przystąpieniem do realizacji zamówienia, odbycia wizji lokalnej pomieszczeń lekcyjnych, w których będą montowane odbojnice, w celu dokładnego zwymiarowania pomieszczeń.
1. Przedmiotem zamówienia w części nr 3 jest zakup i dostawa mebli biurowych i krzeseł dla jednostki organizacyjnej Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu - Katedry Żywienia Człowieka i Dietetyki.
2. Zakres zamówienia obejmuje również wniesienie, rozładunek i montaż mebli w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego.
3. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia został umieszczony w Załączniku do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia, stanowiącym jednocześnie formularz cenowy, odpowiednio dla części 3.
1. Przedmiotem zamówienia w części nr 4 jest zakup i dostawa mebli biurowych i krzeseł dla jednostki organizacyjnej Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu - Biura Kanclerza.
2. Zakres zamówienia obejmuje również wniesienie, rozładunek i montaż mebli w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego.
3. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia został umieszczony w Załączniku do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia, stanowiącym jednocześnie formularz cenowy, odpowiednio dla części 4.
1. Przedmiotem zamówienia w części nr 5 jest zakup i dostawa mebli biurowych, krzeseł i lustra dla jednostki organizacyjnej Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu - Dziekanatu Wydziału Inżynierii Środowiska i Inżynierii Mechanicznej.
2. Zakres zamówienia obejmuje również wniesienie, rozładunek i montaż mebli w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego.
3. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia został umieszczony w Załączniku do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia, stanowiącym jednocześnie formularz cenowy, odpowiednio dla części 5.

CPV: 39100000-3, 39141000-2, 39130000-2,39120000-9, 39130000-2,39110000-6, 39120000-9

Dokument nr: 2024/BZP 00312340, AZ.262.1208.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-05-24 09:15

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/up_poznan
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy zakupowej znajdującej się pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/up_poznan
Platforma zakupowa znajdująca pod wskazanym powyżej adresem służy do elektronicznego składania ofert, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych, innych oświadczeń lub dokumentów.
Zamawiający dopuszcza komunikację elektroniczną (za wyjątkiem złożenia oferty i dokumentów, o których mowa w Rozdziale 18 SWZ) przy użyciu poczty elektronicznej, pod adresem e-mail:
agnieszka.nowak@up.poznan.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Ofertę wraz ze wszystkimi załącznikami składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku ,,Wyślij wiadomość do zamawiającego" po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.
3. Niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie zakupowej:
a. stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b. komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c. zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer,
d. włączona obsługa JavaScript,
e. zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f. Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
g. Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
4. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce ,,Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
5. Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny być zgodne z ,,Obwieszczeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych".
6. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf
7. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów:
a. .zip
b. .7Z
8. Ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu, zamawiający zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES.
9. Oferta oraz wszelkie dokumenty i oświadczenia składane elektronicznie muszą zostać podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W procesie składania oferty na platformie, podpis elektroniczny Wykonawca składa bezpośrednio na dokumencie, który następnie przesyła do systemu.
10. W przypadku wykorzystania formatu podpisu XAdES zewnętrzny, Zamawiający wymaga dołączenia odpowiedniej ilości plików tj. podpisywanych plików z danymi oraz plików podpisu w formacie XAdES.
11. Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy Pzp, nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, w sposób niebudzący wątpliwości zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, załączając stosowne wyjaśnienia, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Na platformie w formularzu składania oferty znajduje się miejsce wyznaczone do dołączenia części oferty stanowiącej tajemnicę przedsiębiorstwa.
12. Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", Zamawiający informuje, że:
a. administratorem danych osobowych przekazywanych przez Wykonawców jest Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu, Ul. Wojska Polskiego 28, 60-637 Poznań;
b. inspektorem ochrony danych osobowych w Uniwersytecie Przyrodniczym w Poznaniu jest Pan Tomasz Napierała tomasz.napierala@up.poznan.pl tel. 61 848-7799;
c. uzyskane dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
d. odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp;
e. dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały okres obowiązywania umowy;
f. podanie przez Wykonawcę danych osobowych jest dobrowolne, lecz równocześnie jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
g. w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
h. Wykonawcy oraz osoby, których dane osobowe zostały podane w związku z postępowaniem posiadają:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych,
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników)
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego)
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO
i. nie przysługuje Wykonawcom oraz osobom, których dane osobowe zostały podane w związku z postępowaniem:
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/up_poznan
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-05-24 09:00
Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/up_poznan

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.