Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1367z dziś
7546z ostatnich 7 dni
23060z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Poprawa infrastruktury drogowej - etap IIIB

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Poprawa infrastruktury drogowej - etap IIIB

Data zamieszczenia: 2024-05-07
Dane kontaktowe Zamawiającego: Miasto i Gmina Nowe Miasto
Apteczna 8
09-120 Nowe Miasto
powiat: płoński
info@ugnowemiasto.pl
https://nowemiasto.ezamawiajacy.pl/pn/nowemiasto/demand/notice/public/128810/details
Województwo: mazowieckie
Miasto: Nowe Miasto
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-05-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Miasta i Gminy Nowe Miasto - etap IIIB
Krótki opis przedmiotu zamówienia
- Nowe Miasto, Ul. Piastów działka nr 353 od Ul. Płońskiej (DW632) do Ul. Królewskiej (300634W) km 0+040 - 0+896
Obejmuje wykonanie pełnej dokumentacji projektowej, wraz z uzyskaniem wszelkich zgód i pozwoleń na budowę, budowę drogi w zakresie budowy nawierzchni z betonu asfaltowego, zjazdów wraz z wykonaniem odwodnienia, kanału technologicznego (jeżeli zamawiający nie uzyska odstępstwa), oznakowania SOR i TOR a także projektami usunięcia ewentualnych kolizji z istniejącym uzbrojeniem terenu z uwzględnieniem warunków geologicznych. Zakłada się pozostawienie istniejącej niwelety na obecnych rzędnych z uwarunkowaniem poprawy spływu wody powierzchniowej.
Początek trasy wyznacza skrzyżowanie na skrzyżowaniu z drogą wojewódzką nr 620, koniec na skrzyżowaniu z Ul. Królewską. Odcinek obejmuje przebudowę drogi od km 0+000 do km 0+896
Długość drogi 0+040 - 0+896 wynosi około 856 m.
Suma działek do podziału 46 szt.
Program funkcjonalno-użytkowy pozwoli określić wszystkie wymagania dotyczące wykonania dokumentacji projektowej, a także przebudowy drogi w systemie ,,zaprojektuj - wybuduj".
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera program funkcjonalno - użytkowy oraz projekt umowy.
- Droga Miszewo Wielkie nr 300626W działka nr 83/1, 367, 83/2 od skrzyżowania z drogą nr 300678W oraz Ul. Królewską nr 300643W długości około 1807,0 m
Obejmuje wykonanie pełnej dokumentacji projektowej, wraz z uzyskaniem wszelkich zgód
i pozwoleń na budowę, budowę drogi w zakresie budowy nawierzchni z betonu asfaltowego, zjazdów wraz z wykonaniem odwodnienia, kanału technologicznego (jeżeli Zamawiający nie uzyska odstępstwa), oznakowania SOR i TOR a także projektami usunięcia ewentualnych kolizji z istniejącym uzbrojeniem terenu z uwzględnieniem warunków geologicznych.
Początek trasy wyznacza skrzyżowanie z Ul. Królewską. Odcinek obejmuje przebudowę drogi od skrzyżowania z drogą nr 300678W oraz Ul. Królewską nr 300643W długości około 1807,0 m.
Długość drogi wynosi około 1807 m.
Suma działek do podziału 12 szt.
Program funkcjonalno-użytkowy pozwoli określić wszystkie wymagania dotyczące wykonania dokumentacji projektowej, a także przebudowy drogi w systemie ,,zaprojektuj - wybuduj".
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera program funkcjonalno - użytkowy oraz projekt umowy.
- Droga nr 300617W w miejscowości Gawłowo działka nr 203, 58 od km 0+000 do km 1+750
Obejmuje wykonanie pełnej dokumentacji projektowej, wraz z uzyskaniem wszelkich zgód
i pozwoleń na budowę, budowę drogi w zakresie budowy nawierzchni z betonu asfaltowego, zjazdów wraz z wykonaniem odwodnienia, kanału technologicznego (jeżeli Zamawiający nie uzyska odstępstwa), oznakowania SOR, TOR a także projektami usunięcia ewentualnych kolizji z istniejącym uzbrojeniem terenu z uwzględnieniem warunków geologicznych.
Początek trasy wyznacza skrzyżowanie w m. Gawłowo. Odcinek obejmuje przebudowę drogi od km 0+000 do km 1+750. Koniec drogi granica z powiatem Nowy Dwór Mazowiecki.
Długość drogi wynosi około 1750 m
Suma działek do podziału 20 szt.
Program funkcjonalno-użytkowy pozwoli określić wszystkie wymagania dotyczące wykonania dokumentacji projektowej, a także przebudowy drogi w systemie ,,zaprojektuj - wybuduj".
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera program funkcjonalno - użytkowy oraz projekt umowy.

CPV: 45233120-6, 71220000-6,71242000-6, 71320000-7,45111230-9,45112730-1,45113000-2,45231000-5, 45232000-2,45233000-9

Dokument nr: 2024/BZP 00312488, ZPI.271.5.2024.JM

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-05-22 10:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://nowemiasto.ezamawiajacy.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://nowemiasto.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja między Zamawiającym
a Wykonawcami (w szczególności składanie ofert, wymiana informacji, składanie oświadczeń i dokumentów) odbywa się drogą
elektroniczną za pośrednictwem platformy e-Zamawiający pod adresem: https://nowemiasto.ezamawiajacy.pl.W sytuacjach
awaryjnych (np. awaria platformy) przewiduje się możliwość komunikacji za pomocą poczty elektronicznej pod adresem:
info@ugnowemiasto.pl W takim wypadku, każda ze stron na żądanie drugiej potwierdza fakt otrzymania wiadomości elektronicznej.
6. Ogólne zasady korzystania z Platformy:
1) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie https://nowemiasto.ezamawiajacy.pl,
lub https://oneplace.marketplanet.pl.
2) Wykonawca po wybraniu opcji ,,Przystąp do postępowania" zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl,
gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując
kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje
regulamin, klika polecenie ,,zarejestruj się".
3) Rejestracja konta następuje poprzez:
- kontakt z numerem telefonu podanym w potwierdzeniu
Lub
- jeżeli użytkownik nie skontaktuje się telefonicznie konto zostanie aktywowane w ciągu maksymalnie 6 godzin roboczych
4) Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym a
Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem
Platformy Zakupowej. Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania poprzez kafelek
,,Wiadomości" kierujący do modułu za korespondencji.
Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca
winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platforma zakupowa Miasta i Gminy Nowe Miasto tel. +48 22
257 22 23 (infolinia dostępna w dni robocze, w godz.ch 9.00-17.00) e-mail: oneplace@marketplanet.pl
Zamawiający określa dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako:
a) dokumenty w formacie ,,pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES,
b) dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż ,,pdf", wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W
związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć, prócz podpisanego dokumentu, oddzielny plik z podpisem.
Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:
a) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
b) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów
operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
c) Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet
Explorer minimalnie wersja 10.0;
d) Włączona obsługa JavaScript;
e) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
10) Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods,
odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv,
zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
administrator Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta i Gminy Nowe Miasto, 09 - 120 Nowe Miasto, Ul. Apteczna 8
Inspektorem ochrony danych osobowych z którym można się skontaktować poprzez , e-mail: iod@ugnowemiasto.pl
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych;
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm ).
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://nowemiasto.ezamawiajacy.pl/pn/nowemiasto/demand/notice/public/128810/details
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-05-22 10:00
Miejsce składania ofert: https://nowemiasto.ezamawiajacy.pl

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.