Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6011z ostatnich 7 dni
21759z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Usługa koszenia poboczy, skarp i rowów

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Usługa koszenia poboczy, skarp i rowów

Data zamieszczenia: 2024-05-07
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Radziejowice
ul. Kubickiego 10
96-325 Radziejowice
powiat: żyrardowski
tel. 46 857 71 71
zamowienia.publiczne@radziejowice.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Radziejowice
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 46 857 71 71
Termin składania ofert: 2024-05-10 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
2. Nazwa zamówienia:
Koszenie poboczy, skarp i rowów na terenie Gminy Radziejowice.
4. Rodzaj zamówienia i tryb postępowania: usługa w trybie zapytania ofertowego opublikowanego
na stronie Zamawiającego, realizowana zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień o wartości
szacunkowej nieprzekraczającej 130 000 złotych, stanowiącym załącznik do Zarządzenia Nr 6/2020
Wójta Gminy Radziejowice z dnia 03.02.2020r. - tekst jednolity ogłoszony Zarządzeniem Nr
10/2021 Wójta Gminy Radziejowice z dnia 01.02.2021r.
5. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa koszenia poboczy, skarp i rowów na terenie Gminy
Radziejowice.

CPV: 77314100-5

Dokument nr: ZP.271.2.17.2024.SR

Składanie ofert:
11. Termin i warunki złożenia oferty:
1) Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w Sekretariacie Urzędu Gminy Radziejowice lub za
pomocą środków komunikacji elektronicznej przy użyciu ePUAPu
https://epuap.gov.pl/wps/portal (adres skrzynki ePUAP: /UGRadziejowice/SkrytkaESP) lub na
adres mailowy zamowienia.publiczne@radziejowice.pl w nieprzekraczalnym terminie do dnia
10.05.2024 r. do godz. 11:00 (decyduje data wpływu do zamawiającego).
2) Złożone oferty muszą być podpisane przez osobę upoważnioną do składania oświadczeń woli
w imieniu wykonawcy. W przypadku składania oferty za pomocą środków komunikacji
elektronicznej przy użyciu ePUAPu lub poczty mailowej, Zamawiający dopuszcza ofertę w
formie elektronicznej opatrzoną podpisem kwalifikowanym lub w postaci elektronicznej,
opatrzoną podpisem zaufanym (ePUAP) lub podpisem osobistym (e-dowódosobisty).
4) W przypadku składnia oferty pisemnie, ofertę należy złożyć w zamkniętej i oznaczonej
kopercie. Koperta powinna być opisana w następujący sposób:
,,Oferta na koszenie poboczy, skarp i rowów na terenie Gminy Radziejowice. Nie otwierać
przed 10.05.2024 r. godz. 11:00."

Miejsce i termin realizacji:
9. Termin realizacji: sukcesywnie od dnia podpisania umowy do dnia 31.10.2024 r.

Wymagania:
6. Szczegółowy zakres zamówienia:
1) Zakres zamówienia obejmuje wykonywanie prac drogowych polegających na koszeniu
poboczy, skarp i rowów przy użyciu kosiarki bijakowej bocznej i kosiarki na wysięgniku na
terenie Gminy Radziejowice zgodnie ze zleceniem Zamawiającego.
2) Zamawiający przewiduje wykonanie usługi na maksymalnie 240 000 m.b. poboczy na terenie
Gminy Radziejowice.
3) Powyższy zakres usług jest szacunkowy, Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia
zakresu w trakcie realizacji zamówienia. Zamawiający zapewnia w ramach zamówienia
realizację na minimum 180 000 m.b. poboczy na terenie Gminy Radziejowice.
4) Sprzęt niezbędny do realizacji zamówienia zapewni Wykonawca.
5) Usługa realizowana będzie na każdorazowe zlecenie Zamawiającego, w zależności od bieżących
potrzeb.
6)
Wykonawca przystąpi do realizacji usługi najpóźniej w ciągu dwóch dni roboczych od dnia
otrzymania zlecenia od Zamawiającego.
7) Wykonawca zobowiązuje się wykonywać przedmiot zamówienia zgodnie ze złożoną ofertą oraz
zgodnie z obustronnymi ustaleniami wynikającymi z zapytania ofertowego oraz pozostałych
załączników.
8) Pozostałe informacje dotyczące obowiązków Wykonawcy oraz sposobu wykonywania
przedmiotu zamówienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 2 do
niniejszego Zapytania.
8. Warunki udziału w postępowaniu oraz dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków.
1) Na potrzeby realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest dysponować co najmniej
jedną kosiarką bijakową boczną i co najmniej jedną kosiarką na wysięgniku.
2) W celu potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w ust. 1 Wykonawca złoży wykaz
sprzętu, jakim dysponuje na potrzeby realizacji zamówienia, zgodnie z zapisami w formularzu
ofertowym.
10. Zasady składania ofert.
1) Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
2) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
3) Oferta musi zawierać nazwę, adres wykonawcy i cenę, wyrażoną w kwocie netto i brutto oraz
musi być podpisana przez osobę lub osoby uprawnione do występowania w obrocie prawnym
w imieniu wykonawcy.
4) Oferta wykonawcy musi być sporządzona w całości w języku polskim.
5) Treść oferty musi odpowiadać treści niniejszego Zapytania.
6) Wykonawca zobowiązany jest wypełnić formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 do
niniejszego Zapytanie.
7) Formularz oferty musi być wypełniony na komputerze, maszynie do pisania lub
niezmazywanym pisakiem z zachowaniem czytelności.
8) Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
9) Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
3) Złożone oferty nie zostaną ujawnione do terminu składania ofert.

5) Koperta może zawierać oznaczenie wykonawcy
6) Oferta złożona po terminie zostanie odrzucona
7) Ofertę złożoną po terminie Zamawiający zwróci wykonawcy niezwłocznie.12. Termin związania ofertą: Wykonawca będzie związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu
związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
13. Ocena i badanie ofert:
1) W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień lub
uzupełnień dotyczących treści złożonych ofert.
2) Oferta wykonawcy podlega odrzuceniu, jeżeli jej treść nie spełnia warunków wymaganych w
zapytaniu do składania ofert.
3) Zamawiający zastrzega sobie prawo do oceny szczegółowej wyłącznie oferty najkorzystniejszej.
4) Zamawiający poprawi w ofercie:
a) oczywiste omyłki pisarskie,
b) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych
poprawek,
c) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z niniejszym Zapytaniem, niepowodujące
istotnych zmian w treści oferty,
- niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
5) Jeżeli zaoferowana cena, wydaje się rażąco niska w stosunku do przedmiotu zamówienia i budzi
wątpliwości Zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z
wymaganiami określonymi przez Zamawiającego lub wynikającymi z odrębnych przepisów,
Zamawiający może zwrócić się o udzielenie wyjaśnień, w tym złożenie dowodów, dotyczących
wyliczenia ceny.
14. Cena i warunki płatności:
1) Cena wykonania zamówienia musi obejmować wszystkie elementy składowe, za wykonanie
których Zamawiający jest zobowiązany wykonawcy zapłacić, w tym również podatek VAT,
wszelkie koszty wykonawcy związane z realizacją zamówienia oraz całkowite koszty zawarcia
umowy cywilno-prawnej, jakimi będzie z jej tytułu obciążony zamawiający.
2) W przypadku osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej w zaoferowanej cenie
należy uwzględnić wszelkie koszty ponoszone przez Zamawiającego, w szczególności należności
publicznoprawne zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz zgodnie z oświadczeniem
wykonawcy, złożonym przed podpisaniem umowy.
3) Cenę należy podać w złotych polskich - brutto z wydzieleniem wartości podatku VAT, z
dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, tj. do pełnego grosza.
4) Cena stanowiąca wynagrodzenie wykonawcy jest ceną kosztorysową zamówienia. Cenę oferty
należy obliczyć na podstawie zakresu prac wskazanych przez Zamawiającego w niniejszym
zapytaniu ofertowym.
5) Warunki płatności zostały szczegółowo opisane we wzorze umowy, która stanowi załącznik nr 2
do niniejszego Zapytania.
16. Podpisanie umowy:
1) Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej spośród ofert niepodlegających
odrzuceniu.
2) O wyborze oferty Zamawiający równocześnie powiadomi wykonawców, którzy złożyli oferty w
postępowaniu.
3) Wykonawca zobowiązany będzie zawrzeć umowę w terminie i miejscu wskazanym przez
Zamawiającego po uprzednim uzgodnieniu.
4) Zamawiający załącza do niniejszego Zapytania wzór umowy (załącznik nr 2), w której
uzupełnieniu podlegały będą jedynie dane ustalone w wyniku przeprowadzonego
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

Uwagi:
15. Kryteria oceny ofert:
1) W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi
kryteriami:
Łączna cena wykonania zamówienia - waga = 100%,
wykonawca, który zaoferuje najniższą cenę otrzyma 100 pkt;
pozostałe oferty będą oceniane wg wzoru:
K1 = (Cmin : Cx) x 100 pkt
K1 - ilość punktów przyznanych danej ofercie w kryterium cena,Cmin - najniższa cena wykonania zamówienia,
2) Uzyskana z wyliczenia ilość punktów zostanie ostatecznie ustalona z dokładnością do drugiego
miejsca po przecinku z zachowaniem zasady zaokrągleń matematycznych.
3) Oferta niepodlegająca odrzuceniu, która uzyska największą sumę punktów, zostanie uznana za
najkorzystniejszą.
Cx - cena oferty badanej.
Oferta wykonawcy może uzyskać maksymalnie 100 pkt.
18. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO:
Klauzula informacyjna z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych
oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (Dz. Urz.
UE L 119 z 04 maja2016, str. 1), dalej ,,RODO" stosowana w celu związanym z zapytaniem
ofertowym.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 RODO informuję, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Radziejowice, adres siedziby -
Urząd Gminy Radziejowice, ul. Kubickiego 10, 96-325 Radziejowice.
2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować
w sprawach związanych z ochroną danych osobowych, w następujący sposób:
a. pod adresem poczty elektronicznej: iod@radziejowice.pl,
b. pisemnie na adres siedziby Administratora.3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z przepisami ustawy
Prawo zamówień publicznych prowadzonym w trybie zapytania ofertowego.
4) W związku z przetwarzaniem danych w celu i na potrzeby realizacji zadań Gminy Radziejowice
odbiorcami danych osobowych Pani/Pana mogą być:
a. organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na
zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i celach, które wynikają
z przepisów powszechnie obowiązującego prawa;
b. inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Gminy Radziejowice,
przetwarzają dane osobowe, dla których administratorem jest Wójt Gminy Radziejowice.
c. dostawcy systemów informatycznych i usług IT;
d. operatorzy pocztowi i kurierscy dostarczający korespondencję.
5) Po spełnieniu celu, dla którego Pani/Pana dane zostały zebrane, będą przechowywane zgodnie z
przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. (Dz.U. z 2011 r. Nr
14 poz. 67 z późn. zm.) w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt
oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, chyba że przepisy
szczególne stanowią inaczej.
6) Pani/Pana dane nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
7) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących
jest wymogiem określonym w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych, związanym z
udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania
określonych danych wynikają z ww. ustawy.
8) Posiada Pani/Pan prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, prawo ich
sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
9) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.

Kontakt:
17. Kontakt z zamawiającym:
1) Zamawiający urzęduje w następujących dniach roboczych i godzinach:
Poniedziałek 8:00 - 18:00
Wtorek, środa 8:00-16:00
Czwartek 8:00-12:00
Piątek 8:00-14:00
2) Wszystkie zawiadomienia, wnioski oraz informacje Zamawiający oraz Wykonawcy mogą
przekazywać w formie pisemnej lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej przy użyciu
ePUAPu lub poczty mailowej.
3) Przesłanie dokumentu e-mailem bez względu na włączenie czy wyłączenie opcji potwierdzenia
uznane będzie jako dokonane, tj. wysłane i otrzymane w tej samej chwili, w przypadku gdy
nadawca informacji nie otrzyma informacji zwrotnej o błędach.
4) Osoby upoważnione do kontaktów:
Sylwia Ryżyńska- e-mail: zamowienia.publiczne@radziejowice.pl

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.