Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6011z ostatnich 7 dni
21759z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Świadczenie usług w zakresie konserwacji i pomiarów elektrycznych dźwigu osobowego i...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Świadczenie usług w zakresie konserwacji i pomiarów elektrycznych dźwigu osobowego i platform dźwigowych

Data zamieszczenia: 2024-05-07
Dane kontaktowe Zamawiającego: Miejski Zarząd Gospodarki Komunalnej w Mysłowicach
ul. Partyzantów 21
41-400 Mysłowice
powiat: Mysłowice
3 2 317 43 00 502 396 732 502 396 640
zp@mzgk.myslowice.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Mysłowice
Wadium: ---
Nr telefonu: 3 2 317 43 00 502 39
Termin składania ofert: 2024-05-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
zapraszamy do złożenia oferty na: ,,Świadczenie usług
w zakresie konserwacji i pomiarów elektrycznych dźwigu osobowego i platform dźwigowych."
I.Zamawiający:
III.Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie konserwacji i pomiarów elektrycznych
następujących urządzeń:
1) dźwig hydrauliczny pośredni nr 1/2017 VIVA, rok bud. 2017 usytuowany w budynku przy Ul. Świerczyny 1
w Mysłowicach;
2) urządzenie dla niepełnosprawnych VIMEC S.R.L Typ E10, rok bud. 2017 usytuowane w budynku przy
ul. Wyspiańskiego 19 w Mysłowicach;
3) urządzenie dla niepełnosprawnych VIMEC S.R.L Typ E10, rok bud. 2017 usytuowane w budynku przy
ul. Różyckiego 2c w Mysłowicach.
2. Konserwacje, pomiary elektryczne, remonty muszą być wykonane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra
Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 30 października 2018 r. w sprawie warunków technicznych dozoru
technicznego w zakresie eksploatacji, napraw i modernizacji urządzeń transportu bliskiego (Dz.U. 2018 poz.
2176), instrukcją konserwacji, instrukcją obsługi, dokumentacją techniczną oraz według norm i warunków
technicznych Urzędu Dozoru Technicznego z zachowaniem przepisów BHP.
3. Zakres konserwacji urządzeń będzie polegać w szczególności na:
1) utrzymaniu urządzeń w stanie technicznym zapewniającym ich bezawaryjną i bezpieczną eksploatację.
2) pełnieniu funkcji całodobowego pogotowia dźwigowego, polegającego w szczególności na:
a) przyjmowaniu i rejestrowaniu zgłoszeń o awariach i usterkach wskazanych wyżej urządzeń,
b) usuwaniu na bieżąco (w terminie nieprzekraczającym 4 godzin od zgłoszenia) usterek i innych
nieprawidłowości w działaniu urządzeń,
c) natychmiastowej reakcji (nieprzekraczającej 1 godz. od zgłoszenia wraz z dojazdem na miejsce
awarii) w ramach sprawowanego pogotowia dźwigowego w przypadku zgłoszenia uwięzionych osób
w kabinie.
3) wykonaniu przeglądów według określonych harmonogramów dla poszczególnych urządzeń, zgodnie
z załącznikiem nr 1 do Rozporządzenia Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia
października 2018 r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji,
napraw i modernizacji urządzeń transportu bliskiego;
4) prowadzenie dzienników konserwacji urządzeń;
5) uczestniczenie w badaniach kontrolnych i okresowych prowadzonych przez Urząd Dozoru Technicznego;
6) reprezentowanie użytkowników wyżej wymienionych urządzeń przed organami Urzędu Dozoru
Technicznego;
7) czyszczenie maszynowni i podszybia wymienionych urządzeń raz w roku;
8) wykonanie resursu dla dźwigu hydraulicznego pośredniego usytuowanego w budynku przy ul .Świerczyny 1.
Zamawiający udostępni niezbędne do wykonania usługi dokumenty, w tym książki techniczne urządzeń.

Dokument nr: ZP/271/1/63/2024

Składanie ofert:
2. Oferty należy składać w terminie do dnia 15 maja 2024 r.
Oferty złożone po terminie lub na niewłaściwym wzorze Formularza ofertowego nie zostaną rozpatrzone.
3. Ofertę należy dostarczyć do Zamawiającego na adres poczty elektronicznej: zp@mzgk.myslowice.pl

Miejsce i termin realizacji:
V.Termin świadczenia usług
Usługi świadczone będą w terminie od 1 czerwca 2024 r. do 31 maja 2025 r.

Wymagania:
II.Tryb zamówienia
1. Z uwagi na wartość zamówienia nieprzekraczającą 130 tysięcy złotych ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo
zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.) nie stosuje się.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
3. Wykonawcy uczestniczą w postępowaniu na własne ryzyko i koszt, nie przysługują im żadne roszczenia z tytułu
odstąpienia przez Zamawiającego od zapytania ofertowego.
IV.Wymagania wobec Wykonawców
Wykonawca musi:
1. dysponować aktualnymi uprawnieniami do naprawy dźwigów wydane przez Urząd Dozoru Technicznego na
podstawie art. 9 ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o dozorze technicznym (Dz. U. 2023 r. poz. 1622);
2. posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności objętej niniejszym zapytaniem
ofertowym w przypadku osób fizycznych lub ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej prowadzonej
działalności gospodarczej w przypadku osób prawnych, spółek cywilnych.
VI.Dokumenty oraz termin składania ofert:
1. Jeżeli jesteście Państwo zainteresowani złożeniem ofert, uprzejmie prosimy o wypełnienie i podpisanie przez
osobę uprawnioną:
a) Formularza cenowego, stanowiącego Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego;
b) Formularza ofertowego, stanowiącego Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego.
Ponadto wraz z ofertą należy złożyć dokumenty, o których mowa w Rozdziale IV.
Oferta musi być podpisana przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentowania oferenta (wskazane we
właściwym dla wykonawcy rejestrze). W przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika, do oferty należy
dołączyć pełnomocnictwo, z którego wynika umocowanie do dokonania takiej czynności (oryginał lub kopie
potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez notariusza lub osobę reprezentującą wykonawcę).
4. Zamawiający będzie publikował wszystkie informacje dot. przedmiotowego zapytania na stronie internetowej
https://mzgk.nowybip.pl/zamowienia-publiczne, tj.
a) odpowiedzi na ewentualne pytania zadane przez potencjalnych Wykonawców przed terminem składania
ofert;
b) informację o złożonych ofertach;
c) zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania.
5. W związku z powyższym, Zamawiający nie będzie wysyłał do Wykonawców odrębnych pism w przedmiotowym
zakresie.
6. Po wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie podpisana z Wykonawcą umowa lub przekazane zostanie
wybranemu Wykonawcy zlecenie. W przypadku Wykonawcy będącego spółką cywilną przed podpisaniem
umowy Zamawiający będzie wymagał przedłożenia potwierdzonej za zgodność z oryginałem kopii umowy
spółki wraz ze wszystkimi aneksami.
VI.Ocena ofert:
Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie kryterium:
,,Wartość oferty brutto" - waga 100%
Zamawiający zastrzega, że oferowane ceny i przedstawione przez Oferentów projekty stanowią informację
publiczną w rozumieniu ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz.U. z 2022 r.
2poz. 902) i w przypadku zastrzeżenia jej przez oferenta jako tajemnicy przedsiębiorstwa lub tajemnicy
przedsiębiorcy jego oferta zostanie odrzucona.
Złożenie ofert nie jest wiążące dla Zamawiającego.
W przypadku, gdy wartość oferty z najniższą ceną przekroczy kwotę środków przeznaczonych na realizację
zamówienia, dopuszcza się możliwość dalszych negocjacji z Wykonawcą, którego oferta została uznana za
najkorzystniejszą, lub rezygnację z zamówienia.
VII.
Wynagrodzenie Wykonawcy i warunki płatności:
Wynagrodzenie Wykonawcy stanowi sumę miesięcznych wartości brutto usług serwisowych dla poszczególnych
urządzeń przez cały okres obowiązywania Umowy.
Cena przedstawiona w Formularzu ofertowym - Załącznik nr 1 zawiera wszystkie koszty ponoszone przez
Wykonawcę związane ze świadczeniem usług, o których mowa w Rozdziale III.
Wynagrodzenie będzie regulowane w formie przelewu na rachunek bankowy Wykonawcy po każdym miesiącu
świadczenia usług, na podstawie prawidłowo wystawionej faktury VAT wystawionej zgodnie z poniższymi danymi:
Nabywca:
Miasto Mysłowice
ul. Powstańców 1
41-400 Mysłowice
REGON 276255393
NIP 2220012288
Odbiorca:
Miejski Zarząd Gospodarki Komunalnej
ul. Partyzantów 21,
41-400 Mysłowice
Płatność nastąpi w terminie do 30 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego.
UWAGA! Wszelkie pytania dotyczące przedmiotowego zapytania muszą być kierowane pisemnie na wyżej
wymieniony adres e-mail.

Uwagi:
IX.
Klauzula informacyjna dotycząca danych osobowych osób fizycznych składających oferty w odpowiedzi na
zapytanie ofertowe
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016
r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego
dalej w skrócie ,,RODO", informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Miejskim Zarządzie Gospodarki Komunalnej
w Mysłowicach jest Dyrektor Miejskiego Zarządu Gospodarki Komunalnej w Mysłowicach z siedzibą
w Mysłowicach, przy ul. Partyzantów 21, 41-400 Mysłowice, adres e-mail: mzgk@mzgk.myslowice.pl, tel. (32)
317 43 00.
2. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu wyłonienia wykonawcy, zawarcia oraz realizacji
niniejszego zamówienia.
3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO, tj. przetwarzanie jest
niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie
osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy;
4. Z uwagi na fakt, że dane stanowią informację publiczną, będą one mogły być udostępniane wszystkim
zainteresowanym nimi podmiotom lub na podstawie umów powierzenia.
5. Dane nie będą transferowane do państw trzecich oraz organizacji międzynarodowych, chyba, że przepisy prawa
stanowią inaczej.
6. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do wyłonienia wykonawcy do realizacji niniejszego
zamówienia.
7. Dane będą przetwarzane do momentu ustania celu przetwarzania oraz w celach archiwalnych.
38. Przysługuje Pani/Panu prawo:
o dostępu do treści swoich danych osobowych,
o sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych,
o ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych,
o przenoszenia swoich danych osobowych.
9. W każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych (w tym
należących do szczególnej kategorii), ale cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania,
którego dokonano zgodnie z prawem, przed jej wycofaniem.
10. Posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres:
ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, telefon: 22/860 70 86), gdy przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana
dotyczących narusza przepisy RODO.
11. Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w celu zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani
profilowania, o którym mowa w art. 22 RODO.
12. Wszelkie informacje związane z danymi osobowymi można uzyskać z wyznaczonym przez Administratora
Inspektorem Ochrony Danych: iod@mzgk.myslowice.pl.

Kontakt:
VIII. Osoby uprawnione do kontaktu, udzielające dodatkowych informacji:
Magdalena Woźniak, zp@mzgk.myslowice.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.