Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6508z ostatnich 7 dni
23466z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Remont budynku

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remont budynku

Data zamieszczenia: 2024-05-07
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Cewice
W. Witosa 16
84-312 Cewice
powiat: lęborski
sekretariat@cewice.pl
https://cewice.ezamawiajacy.pl
Województwo: pomorskie
Miasto: Cewice
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-05-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Remont budynku Urzędu Gminy w Cewicach
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I zamówienia - Roboty remontowe wewnętrzne w budynku UG w Cewicach
Zakres przedmiotu zamówienia w części I obejmuje
a) Wykonanie nowych powłok malarskich ścian i sufitów wraz ze szpachlowaniem, wyrównaniem i usunięciem ubytków,
b) Wykonanie zabudowy rur w pionie i poziomie (pod sufitem) z płyt g-k na stelażu metalowym,
c) Wymianę niektórych drzwi,
d) Czyszczenie istniejących powłok z tynku mozaikowego wraz z uzupełnieniem śladowych ubytków,
e) Wymianę posadzek w wyznaczonych pomieszczeniach (montaż paneli podłogowych o klasie ścieralności min. AC4/terakoty/płytek)
f) Wymianę kratek wentylacyjnych w całym obiekcie,
g) Demontaż odboi ściennych i wykonanie nowych odboi ściennych,
h) Montaż opraw oświetleniowych,
i) Wymianę gniazd oraz włączników elektrycznych we wszystkich pomieszczeniach budynku UG,
j) Wykonanie innych robót zgodnie z przedmiarem i projektem.
Wykonawca zobowiązany jest do:
1. Odpowiedniego zabezpieczenia terenu budowy.
2. Zapewnienia bezpieczeństwa organizacji robót na terenie budowy, w okresie trwania Umowy aż do zakończenia i odbioru końcowego robót. Sam teren prowadzenia prac powinien być zabezpieczony przed dostępem osób trzecich.
3. W przypadku niemożliwości prowadzenia robót budowlanych z powodu niesprzyjających warunków atmosferycznych należy w sposób odpowiedni
i należyty zabezpieczyć budynek przed negatywnym skutkiem warunków atmosferycznych (opady atmosferyczne, porywy wiatru itd.).
4. Materiały pochodzące z rozbiórki, stanowią własność Wykonawcy i powinny być usunięte z terenu budowy na składowisko Wykonawcy albo na wysypisko odpadów przy zastosowaniu przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2022 r., poz. 699). Koszt związany z rozbiórką, transportem, składowaniem (utylizacją) materiałów rozbiórkowych ponosi Wykonawca, nie podlega on osobnej zapłacie.
5. W przypadku uszkodzenia istniejących urządzeń technicznych w budynku UG, Wykonawca zobowiązany jest do naprawienia szkody i poniesienia wszelkich kosztów z tym związanych.
6. Uporządkowania terenu budowy.
7. Wszystkie obowiązki Wykonawcy określa projekt umowy stanowiący załącznik do postępowania.
8. Należy zachować szczególna ostrożność oraz zabezpieczyć klimakonwektory.
W przypadku uszkodzenia Wykonawca zobowiązany jest do naprawienia szkody
i poniesienia wszelkich kosztów z tym związanych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki:
1. Dokumentacja projektowa.
2. Przedmiar robót.
3. W przypadku wątpliwości interpretacyjnych co do zakresu robót będzie obowiązywać następująca kolejność n/w dokumentów:
a. dokumentacja projektowa
b. przedmiar robót
c. STWiOR
Informacje dotyczące przeprowadzenia wizji lokalnej w terenie
Zamawiający nie wymaga przeprowadzenia wizji lokalnej w terenie ani zapoznania się z dokumentacją projektową w siedzibie Zamawiającego.
Informacje pozostałe
1. W przypadku rozbieżności pomiędzy dokumentacją projektową, a przedmiarem
w pierwszej kolejności rozpatrywać należy zapisy dokumentacji projektowej,
a następnie przedmiaru robót.
2. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązanie równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać na etapie składania oferty, że oferowane przez niego roboty, materiały, itp. spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w odniesieniu do przedmiotu zamówienia. Zamawiający oceniając równoważność będzie kierował się takimi elementami, jak funkcjonalność i wytrzymałość, które w zaproponowanych rozwiązaniach równoważnych nie powinny być mniejsze od opisanych w dokumentach postępowania dla danego rozwiązania, materiału, czy funkcji. Dokumenty mające na celu wykazanie równoważności stanowią element oferty opisujący oferowany przedmiot, a zatem nie podlegają uzupełnieniu. Opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych powinien być na tyle szczegółowy, żeby Zamawiający przy ocenie ofert mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących ich parametrów technicznych oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne.
3. Zamawiający wymaga aby Wykonawca udzielił na wykonany przedmiot zamówienia co najmniej 36 miesięcy rękojmi za wady i 36 miesięcy gwarancji jakościowej. Zrównuje się oba okresy. Jednocześnie wydłużenie tych okresów jest możliwe. W takim przypadku zadeklarowanie dłuższego okresu będzie powodować odpowiednią punktację w kryteriach oceny ofert
4. Zmawiający nie wymaga osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań dotyczących robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia.
5. Katalogi elektroniczne - Zamawiający nie wymaga złożenia oferty w postaci katalogów elektronicznych
6. Ponadto Zamawiający wymaga, aby roboty posadzkarskie i stolarskie zostały w sposób umożliwiający korzystanie z obiektu przez osoby niepełnosprawne i osoby z ograniczeniami poruszania się oraz nie spowodowały ograniczeń dla osób niepełnosprawnych.
Wymagania związane z zatrudnieniem na podstawie stosunku pracy
1. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu aktualnych przepisów Kodeksu Pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia:
a) Roboty elektryczne
b) Roboty posadzkarskie
c) Roboty malarskie
d) Roboty montażowe
Część II zamówienia - Roboty remontowe zewnętrzne w budynku UG w Cewicach
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje
a) Termomodernizację ścian,
b) Termomodernizację cokołów,
c) Wymianę parapetów zewnętrznych,
d) Wymianę obróbek blacharskich,
e) Rozbiórkę zadaszenia nad wejściem frontowym do budynku i montaż nowego zadaszenia,
f) Wymianę zadaszenia nad wejściem tylnym do budynku,
g) Wykonanie nowego zadaszenia nad wejściem do kotłowni budynku,
h) Wykonanie zbiorczej instalacji odprowadzenia skroplin z klimatyzatorów,
i) Pokrycie kominów farbą silikonową o kolorystyce elewacji,
j) Demontaż i ponowny montaż tablic, kamer wg szkiców elewacji,
k) Wykonanie innych robót zgodnie z przedmiarem i projektem.
Wykonawca zobowiązany jest do:
1. Odpowiedniego zabezpieczenia terenu budowy.
2. Zapewnienia bezpieczeństwa organizacji robót na terenie budowy, w okresie trwania Umowy aż do zakończenia i odbioru końcowego robót. Sam teren prowadzenia prac powinien być zabezpieczony przed dostępem osób trzecich.
3. W przypadku niemożliwości prowadzenia robót budowlanych z powodu niesprzyjających warunków atmosferycznych należy w sposób odpowiedni
i należyty zabezpieczyć budynek przed negatywnym skutkiem warunków atmosferycznych (opady atmosferyczne, porywy wiatru itd.).
4. Materiały pochodzące z rozbiórki, stanowią własność Wykonawcy i powinny być usunięte z terenu budowy na składowisko Wykonawcy albo na wysypisko odpadów przy zastosowaniu przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2022 r., poz. 699). Koszt związany z rozbiórką, transportem, składowaniem (utylizacją) materiałów rozbiórkowych ponosi Wykonawca, nie podlega on osobnej zapłacie.
5. W przypadku uszkodzenia istniejącego uzbrojenia terenu lub urządzeń budowlanych, technicznych Wykonawca zobowiązany jest do naprawienia szkody i poniesienia wszelkich kosztów z tym związanych.
6. Uporządkowania terenu budowy.
7. Wszystkie obowiązki Wykonawcy określa projekt umowy stanowiący załącznik do postępowania
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki:
1. Dokumentacja projektowa.
2. Przedmiar robót.
3. W przypadku wątpliwości interpretacyjnych co do zakresu robót będzie obowiązywać następująca kolejność n/w dokumentów:
a. dokumentacja projektowa
b. przedmiar robót
c. STWiOR
Informacje dotyczące przeprowadzenia wizji lokalnej w terenie
Zamawiający nie wymaga przeprowadzenia wizji lokalnej w terenie ani zapoznania się z dokumentacją projektową w siedzibie Zamawiającego.
Informacje pozostałe
7. W przypadku rozbieżności pomiędzy dokumentacją projektową, a przedmiarem
w pierwszej kolejności rozpatrywać należy zapisy dokumentacji projektowej,
a następnie przedmiaru robót.
8. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązanie równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać na etapie składania oferty, że oferowane przez niego roboty, materiały, itp. spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w odniesieniu do przedmiotu zamówienia. Zamawiający oceniając równoważność będzie kierował się takimi elementami, jak funkcjonalność i wytrzymałość, które w zaproponowanych rozwiązaniach równoważnych nie powinny być mniejsze od opisanych w dokumentach postępowania dla danego rozwiązania, materiału, czy funkcji. Dokumenty mające na celu wykazanie równoważności stanowią element oferty opisujący oferowany przedmiot, a zatem nie podlegają uzupełnieniu. Opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych powinien być na tyle szczegółowy, żeby Zamawiający przy ocenie ofert mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących ich parametrów technicznych oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne.
9. Zamawiający wymaga aby Wykonawca udzielił na wykonany przedmiot zamówienia co najmniej 36 miesięcy rękojmi za wady i 36 miesięcy gwarancji jakościowej. Zrównuje się oba okresy. Jednocześnie wydłużenie tych okresów jest możliwe. W takim przypadku zadeklarowanie dłuższego okresu będzie powodować odpowiednią punktację w kryteriach oceny ofert
10. Zmawiający nie wymaga osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań dotyczących robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia.
11. Katalogi elektroniczne - Zamawiający nie wymaga złożenia oferty w postaci katalogów elektronicznych
12. Ponadto Zamawiający wymaga, aby roboty blacharskie i montażowe na zewnątrz budynku i przed wejściem wykonane zostały w sposób umożliwiający korzystanie z obiektu przez osoby niepełnosprawne i osoby z ograniczeniami poruszania się oraz nie spowodowały ograniczeń dla osób niepełnosprawnych.
Wymagania związane z zatrudnieniem na podstawie stosunku pracy
1. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu aktualnych przepisów Kodeksu Pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia:
a) Roboty termomodernizacyjne
b) Roboty blacharskie
c) Roboty montażowe

CPV: 45262690-4, 45430000-0, 45321000-3, 45262690-4,45440000-3

Dokument nr: 2024/BZP 00313580, ZP-ZIR.271.1.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-05-22 10:15

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://cewice.ezamawiajacy.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://cewice.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Korespondencja prowadzona jest za
pomocą Platformy Zakupowej dostępnej pod adresem wskazanym poniżej. 4.1. zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania
Wykonawcy do Systemu na subdomenie Gminy Cewice; https://cewice.ezamawiajacy.pl, lub
https://oneplace.marketplanet.pl.4.2.Wykonawca po wybraniu opcji,,Przystąp do postępowania" zostanie przekierowany do strony
https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta.
Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego;podaje adres e-mail, ustanawia hasło,następnie powtarza
hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie ,,zarejestruj się".4.3 Rejestracja konta Wykonawcy następuje
automatycznie poprzez: podpisanie się pod wnioskiem podpisem elektronicznym LUB Kontakt z numerem telefonu podanym w
potwierdzeniu LUB Jeżeli Wykonawca nie podpisze się na wniosku ani nie skontaktuje się telefonicznie konto zostanie aktywowane
w ciągu maksymalnie 6 godzin roboczych.4.4. Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu.
Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są przy
użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Za datę przekazania zaświadczeń oraz
informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki,,Korespondencja".5. Wykonawca może zwrócić się do
Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ. Wniosek należy przesłać za pośrednictwem Platformy Zakupowej przez
opcję,,Zadaj pytanie" lub przy użyciu zakładki,,Korespondencja". Zamawiający informuje, iż w przypadku wątpliwości związanych z
zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca powinien skontaktować się z dostawcą rozwiązania Platforma zakupowa Gminy
Cewice tel. +48 22 257 22 23(infolinia dostępna w dni robocze, w godz.ch 9.00-17.00) email:oneplace@marketplanet.pl8.
Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:8.1. Stały
dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;8.2. Komputer klasy PClub MAC, o następującej
konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MSWindows 7 , Mac Os x 10.4, Linux,
lub ich nowsze wersje;8.3. Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2,najlepiej w najnowszej wersji w
przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;8.4. Włączona obsługa JavaScript;8.5. Zainstalowany program Acrobat Reader
lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.9. Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości
do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps,odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx,pptx,csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg,
mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip,tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml,css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES,
ASIC,XMLenc.10. Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:10.1. Plik załączony przez
Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany - format kodowaniaUTF8. Możliwość
otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1.Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 rozporządzenia
2016/679, w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX Pzp, do upływu terminu na ich
wniesienie.2. Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym
mowa w
art.16rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą
postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.3. Zgłoszenie żądania ograniczenia
przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust.
1 rozporządzenia2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania. 4. W
przypadku gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art.18ust. 1 rozporządzenia 2016/679, spowoduje
ograniczenie przetwarzania danych osobowych
zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie
zamówienia zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2
rozporządzenia 2016/679. 5. Ograniczenia zasady jawności, o których mowa w ust. 3 i art. 18 ust. 3-6 Pzp, stosuje się odpowiednio
6.W przypadku korzystania przez osobę,której dane osobowe są przetwarzane przez zamawiającego, z uprawnienia, o którym
mowa w art. 15ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania
dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.
7.Skorzystanieprzez osobę, której dane osobowe są przetwarzane, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych
osobowych, o którym mowa wart. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz
jegozałączników.8. W postępowaniu są przetwarzane dane osobowe podlegające ochronie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.z2019 r. poz. 1781)oraz rozporządzenia 2016/679. Dane te mogą dotyczyć w
szczególności samego wykonawcy (osoby fizycznej prowadzącej działalność gospodarczą), jego pełnomocnika (osoby fizycznej), jak
też informacji o osobach, które w swojej ofercie wykonawca przedkłada celem wykazania spełniania warunków udziału w
postępowaniu, braku podstaw do wykluczenia z postępowania, jak i potwierdzenia wymogów zamawiającego dotyczących
wykonania przedmiotu zamówienia.9. W
postępowaniu i po zakończeniu postępowania do przetwarzania dany ch osobowych osób fizycznych stosuje się przepisy ustawy z
dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1781) oraz rozporządzenia 2016/679.10. Zgodnie z art. 13
ust. 1 i 2 rozporządzenia 2016/679, zamawiający informuje, że: 1) administratorem danych osobowych osób fizycznych jest
Zamawiający -Gmina Cewice Ul. W. Witosa 16, 84-312 Cewice, tel.: 59 861-34-60; fax:59 861-34-62, email: sekretariat@cewice.pl,
2) Zamawiający wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować Pani Monika Zygmunt-Jakuć, kontakt:
iod@cewice.pl, tel.: 791-711- 174, 3) dane osobowe osób fizycznych przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c
rozporządzenia 2016/679 w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. Remont budynku Urzędu Gminy w Cewicach ZP-ZIR.271.1.2024 prowadzonym przez Zamawiającego - Gminę Cewice,4) w odniesieniu do danych osobowych osób
fizycznych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 rozporządzenia 2016/679
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1.Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą,z uprawnienia do
sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia2016/679,nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.
2.Zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia2016/679, nie ogranicza
przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.
3.W przypadku gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679,spowoduje
ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia
zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o
których mowa w art. 18 ust.2 rozporządzenia 2016/679

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://cewice.ezamawiajacy.pl
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-05-22 10:00
Miejsce składania ofert: Ofertę składa się w języku polskim pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej, opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym na Platformie dostępnej pod adresem https://cewice.ezamawiajacy.pl w zakładce OFERTY

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.