Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6011z ostatnich 7 dni
21759z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego

Data zamieszczenia: 2024-05-08
Dane kontaktowe Zamawiającego: Centralny Ośrodek Szkolenia Służby Więziennej w Kulach Oddział Zamiejscowy w Sulejowie
Sulejów
97-330 Sulejów
powiat: piotrkowski
tel. 44 645 00 87, fax 44 645 00 80
os_sulejow@sw.gov.pl
Województwo: łódzkie
Miasto: Sulejów
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 44 645 00 87, f
Termin składania ofert: 2024-05-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Komendant Centralnego Ośrodka Szkolenia Służby Więziennej w Kulach zaprasza do złożenia ofert na :
Zadanie nr 1: Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego pn.: Budowa wiaty dydaktycznej w Centralnym Ośrodku Szkolenia Służby Więziennej w Kulach (woj. śląskie)
Zadanie nr 2: Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego pn.: Budowa wiaty dydaktycznej w Oddziale Zamiejscowym w Sulejowie Centralnego Ośrodka Szkolenia Służby Więziennej w Kulach (woj. łódzkie).
Postępowanie nieprzekraczające progu stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 r. z późn. zm.), określonego w art. 2 ust.l pkt 1, o wartości poniżej 130 000 zł.
1. Opis przedmiotu zamówienia:
Adres przedmiotowej inwestycji z zadania 1: COSSW w Kulach, Kule 2, 42-110 Popów. (Woj. Śląskie) Adres przedmiotowego inwestycji z zadania 2: COSSW w Kulach Oddział Zamiejscowy w Sulejowie, 97-330 Sulejów. (Woj. łódzkie).
Zamawiający dokonał ZRłoszenia w celu uzyskania decyzji o ustaleniu warunków zabudowy na dla zadania nr li nr 2.
Zamawiający posiada mapy do celów projektowych da zadania nr 1 i 2.
Rozpoczęcie realizacji przedmiotu zadania nr 1 i /lub 2 od dnia podpisania umowy do dnia zakończenia i odbioru końcowego robót budowlanych przedmiotowej inwestycji choćby termin ten przypadł po upływie okresu przewidzianego w umowie na nadzór inwestorski tj. do 30.11.2024 r.
Wykonawca będzie występował w charakterze Inspektora Nadzoru Robót budowlanych dla realizacji robót budowlanych dla zadania nr 1 i/lub nr 2. Wykonawca musi posiadać kompleksowe uprawnienia do pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru budowlanego lub jego zespół do kierowania robotami budowlanymi przy realizacji w/w inwestycji.
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru będzie miało miejsce od chwili weryfikacji wspólnie z Zamawiającym dokumentacji sporządzonej przez wykonawcę prac projektowych, gdy autor dokumentacji odpowiednio dla zadania nr 1 lub nr 2 przedstawi dokumentację projektową do zatwierdzenia Zamawiającemu, poprzez weryfikację decyzji pozwolenia na budowę a następnie w związku z przystąpieniem do robót budowlanych związanych z realizacją każdego z projektów do dnia zakończenia i odbioru końcowego robót budowlanych
przedmiotowej inwestycji, choćby termin ten przypadł po upływie okresu przewidzianego w umowie/opisie przedmiotu zamówienia na nadzór inwestorski - załącznik do zaproszenia.
Inspektor Nadzoru oświadcza, że obowiązki określone umową wykonywać będzie samodzielnie lub z pomocą osób, które posiadają uprawnienia budowlane niezbędne do pełnienia nadzoru w zakresie wymaganym do wykonania przedmiotu umowy, przy czym Inspektor Nadzoru ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie działania lub zaniechania takich osób,
Inspektor Nadzoru powinien posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w następujących specjalnościach:
- konstrukcyjno-budowlane bez ograniczeń,
- instalacyjne w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń,
- lub równoważne wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa
Do podstawowych obowiązków Inspektora Nadzoru należeć będzie:
1) reprezentowanie Zamawiającego na budowie przy czynnościach związanych ze sprawowaniem kontroli zgodności realizacji zadania inwestycyjnego z projektem budowlanym, wykonawczym i pozwoleniem na budowę, przepisami powszechnie obowiązującego prawa oraz zasadami wiedzy technicznej;
2) sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie;
3) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających,
4) uczestniczenie w próbach i odbiorach oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania,
Inspektor Nadzoru ma prawo:
1) wydawać kierownikowi budowy lub kierownikowi robót polecenia, potwierdzone wpisem do dziennika budowy, dotyczące: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych,
2) żądać od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę,
Szczegółowy zakres obowiązków Inspektora Nadzoru zawiera umowa- załącznik nr 6

Dokument nr: COSS-DKW.2233.6.2024.KK2

Otwarcie ofert: 6. Termin otwarcia ofert: 15.05.2024r

Składanie ofert:
5. Miejsce i termin złożenia oferty: Miejsce składania oferty:
Centralny Ośrodek Szkolenia Służby Więziennej w Kulach Oddział Zamiejscowy w Sulejowie, 97-330 Sulejów - sekretariat lub dział kwatermistrzowski Forma dostarczenia oferty - jedna z wybranych poniżej:
- e-mail: os_sulejow@sw.gov.pl i katarzyna.karwulewicz@sw.gov.pl
- pocztą,
-osobiście w siedzibie zamawiającego COSSW w Kulach Oddział Zamiejscowy w Sulejowie, 97-330 Sulejów.
- fax: 44 645-00-80
TERMIN SKŁADANIA oferty : Oferty prosimy składać do 15.05.2024 r do godz. 13:00

Miejsce i termin realizacji:
3. Termin realizacji zamówienia: zgodnie z zapisami umów : Nadzór inwestorski: zadanie nr 1 i/lub/2 - od dnia podpisania umowy do 30.11.2024 r.

Wymagania:
2. Kryteria wyboru ofert: Jedynym kryterium wyboru jest cena.
4. Okres gwarancji (jeśli dotyczy): 36 miesięcy -dla nadzoru inwestorskiego dla zadania 1 i /lub 2.
6. Warunki płatności: Przelew 30 dni
8. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, w języku Polskim.
1) Wykonawca może składać ofertę na dowolną ilość zadań od 1 do 2.
Warunkiem rozpatrywania oferty jest wycenienie wszystkich pozycji w formularzu cenowym dla wybranego zadania.
Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, w języku polskim zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2,3,4,5a,5b do zaproszenia.
Zaproponowane ceny będą porównane z innymi. Z firmą, która przedstawi najkorzystniejszą ofertę zostanie podpisana umowa , której wzór stanowi załącznik nr 6 dla zadań 1, 2 do zaproszenia . Wykonawca składając ofertę akceptuje warunki zawarte we wzorze umowy. Od decyzji Zamawiającego nie przysługują środki odwoławcze.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny. Wymagane dokumenty:
1. Formularz cenowy - wypełniony i podpisany przez Właścicieli wg CEIDG / KRS lub osoby upoważnione -załącznik nr 2,3
2. Oświadczenie - wypełnione i podpisany przez Właścicieli wg CEIDG / KRS lub osoby upoważnione-załącznik nr 4
3. Dokumenty potwierdzające posiadanie pełnomocnictwa osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych.
4. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu zamawiający żąda również przedstawienia poniższych dokumentów:
o wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego (dla zadanie 1 i 2 - odpowiednio załącznik nr 5a/5b).
Dokumenty , które może wymagać Zamawiający
Aktualny wydruk z właściwego rejestru CEIDG lub KRS albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2) Warunki stawiane wykonawcy:
a) Warunek dotyczący osób skierowanych do realizacji zamówienia dal zadania nr 1 i/lub 2 : Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, posiada uprawnienia do pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru /lub jego zespół do kierowania robotami budowlanymi przy realizacji w/w inwestycji w następujących specjalnościach:
- konstrukcyjno-budowlane bez ograniczeń
- instalacyjne w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń
- lub równoważne wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów" :
o co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
o co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do Kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
3) Zamawiający wyklucza z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, (Dz.U. z 2022 r. poz. 835) - zwanej dalej ustawą - z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp:
o wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
o wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
o wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
9. Oferta powinna zawierać:
o nazwę i adres wykonawcy,
o NIP,
o REGON,
o ofertę wykonania przedmiotu zamówienia ze wskazaniem: Ceny netto w zł w tym słownie,
Podatek VAT w zł w tym słownie, Cenę brutto w zł w tym słownie,
o Oświadczenie o zapoznaniu się z opisem przedmiotu zamówienia i nie wnoszeniu do niego Zastrzeżeń,
o Termin realizacji zamówienia,
o Okres gwarancji (jeśli dotyczy),
o Potwierdzenie terminu realizacji zamówienia do wskazanego przez Zamawiającego dnia,
o Wyrażenie zgody na warunki płatności określone w zapytaniu ofertowym,
o Datę sporządzenia oferty,
o Podpis i pieczęć wykonawcy lub osoby upoważnionej

Uwagi:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
? administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Centralnego Ośrodka Szkolenia Służby Więziennej w Kulach, Kule 2 42-110 Popów;
? inspektor ochrony danych osobowych w /COSSW w Kulach : kontakt: adres e-mail: iod_cossw_kule@sw.gov.pl tel. 34 310 40 54 ;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Nr sprawy: COSS-DKW.2233.6.2024.KK2, nazwa zadania Zadanie nr 1: Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego pn.: Budowa wiaty dydaktycznej w Centralnym Ośrodku Szkolenia Służby Więziennej w Kulach (woj. śląskie) Zadanie nr 2: Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego pn.: ,,Budowa wiaty dydaktycznej w Oddziale Zamiejscowym w Sulejowie Centralnego Ośrodka Szkolenia Służby Więziennej w Kulach (woj. łódzkie)
? postępowanie nieprzekraczające progu stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605r. z późn. zm.), określonego w art. 2 ust.l pkt 1,
? dane osobowe będą przechowywane przez czas określony w zarządzeniu Dyrektora Generalnego Służby Więziennej nr 35/2016 z dnia 15 lipca 2016 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitego rzeczowego wykazu akt, oraz instrukcji o organizacji i zakresie działania archiwum zakładowego w jednostkach organizacyjnych Służby Więziennej;
? odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania;
? w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
? posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy
? nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Kontakt:
7. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami:
mł. chor. Katarzyna Karwulewicz tel. 44 -645-00-65 zadanie nr 1 i 2 (opis przedmiotu zamówienia)

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.