Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6011z ostatnich 7 dni
21759z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Odbiór i demontaż pojazdów usuniętych z drogi

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Odbiór i demontaż pojazdów usuniętych z drogi

Data zamieszczenia: 2024-05-08
Dane kontaktowe Zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg Publicznych w Białobrzegach
ul. Kościelna 109
26-800 Białobrzegi
powiat: białobrzeski
+48 613 23 38
pzdpbialobrzegi@post.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Białobrzegi
Wadium: ---
Nr telefonu: +48 613 23 38
Termin składania ofert: 2024-05-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
,,Odbiór i demontaż pojazdów usuniętych z drogi na podstawie art. 130a prawo o ruchu drogowym stanowiących własność Powiatu Biało brzeskiego"
3. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Odbiór wskazanego przez Zamawiającego pojazdu z parkingu strzeżonego, na którym przechowywane są pojazdy.
2) Demontaż pojazdu wycofanego z eksploatacji na podstawie ustawy z dnia 20 stycznia 2005 r. o recyklingu pojazdów wycofanych z eksploatacji (Dz. U. z 2018 r. póz. 578 z późn. zm.).
3) Wydanie zaświadczenia, o którym mowa w art. 24 ust 1 pkt 2 lub art. 25 ust. 1 ustawy z dnia 20 stycznia 2005 r. o recyklingu pojazdów wycofanych z eksploatacji (Dz. U. z 2018 r. póz. 578 z późn. zm.).
4. Szczegółowy zakres zamówienia:
Wykonawca zobowiązany będzie do:
1) Obiór i demontaż pojazdu stanowiący własność Powiatu Białobrzeskiego z parkingu strzeżonego znajdującego się przy Ul. Kościelna 109, 26-800 Białobrzegi.
2) Odbiór pojazdu własnym transportem i na własny koszt z miejsca ich przechowywania.
3) Przyjęcie do demontażu pojazdu kompletnego i niekompletnego przeznaczonego przez Zamawiającego do demontażu.
4) Wydanie i dostarczenie' do siedziby Zamawiającego zaświadczenia o demontazu/przyjęciu niekompletnego pojazdu (na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 2 lub art. 25 ust. 1 ustawy z dnia 20 stycznia 2005 r. (Dz. U. z 2020 r., poz. 2056) o recyklingu pojazdów wycofanych z eksploatacji) wraz z tablicami rejestracyjnymi (jeśli pojazd będzie je posiadał) terminie 5 dni roboczych od dnia odebrania pojazdu z parkingu strzeżonego,

Dokument nr: PZDP-111-271.15.2024/ZO

Składanie ofert:
10. Miejsce i termin składania ofert:
1) Ofertę można złożyć:
- Osobiście w siedzibie Powiatowego Zarządu Dróg Publicznych w Białobrzegach Ul. Kościelna 109, 26-800 Białobrzegi.
- Przesłać na adres email: pzdpbialobrzegi@post.pl
- Przesiać pocztą na adres Powiatowego Zarządu Dróg Publicznych w Białobrzegach Ul. Kościelna 109, 26-800 Białobrzegi.
2) TERMIN SKŁADANIA ofert upływa 15.05.2024 r. o godz. 14:00.

Miejsce i termin realizacji:
5. Termin realizacji zamówienia i warunki płatności:
1) Umowa z Wykonawcą zostanie zawarta na czas określony od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2026 r. Wykonawca zobowiązany jest do odbierania zgłoszonych pojazdów każdorazowo po otrzymaniu pisemnego zlecenia od Zamawiającego w terminie 5 dni od dnia otrzymania zlecenia.

Wymagania:
2) Wynagrodzenie za wykonanie usługi zostanie przekazane na rachunek bankowy Zamawiającego w terminie 14 dni od dnia otrzymania faktury/rachLinku za wykonaną usługę demontażu pojazdu.
6. Kryteria wyboru najkorzystniejszej oferty:
Jedynym kryterium wyboru oferty jest cena. Należy podać cenę za 1 kg masy pojazdu. Kwota ta jest ceną ostateczną i obejmuje wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia. Wybrana zostanie oferta z najwyższą ceną. Kwota ta jest ostateczna i obejmuje wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia. W przypadku zaoferowania takiej samej ceny przez co najmniej dwóch wykonawców, Zamawiający wezwie do złożenia oferty dodatkowej. Oferta dodatkowa nie może być niższa od złożonej wcześniej oferty.
7. Inne postanowienia dotyczące udziału w postępowaniu:
1) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
2) Oferty, które wpłyną po wyznaczonym terminie składania ofert, niekompletne - nie będą rozpatrywane.
3) Oferty powinny być podpisane czytelnie przez Wykonawcę, zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, adres mailowy.
4) Oferty składane na formularzu według załącznika 1.
5) Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
6) Rozliczenie między Wykonawcą a Zamawiającym będą prowadzone w polskich złotych.
8. Opis sposobu przygotowania ofert:
1) Ofertę należy przygotować w języku polskim, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia.
2) Wykonawcą przedstawi ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi \\\\y zaproszeniu do składania ofert,
3) Wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę.
4) Przygotowując ofertę, Wykonawca winien dokładnie zapoznać się z zawartością wszystkich dokumentów składających się na treść zapytania, którą należy odczytać wraz z ewentualnymi późniejszymi modyfikacjami i zmianami wnoszącymi przez Zamawiającego i publikowanymi na stronie internetowej Zamawiającego.
5) Wszelkie modyfikacje, uzupełnienia, ustalenia oraz zmiany stają się integralną częścią zaproszenia do składania ofert i będą wiążące przy składaniu ofert.
6) Oferent określając cenę za jeden zdemontowany pojazd musi uwzględniać wszystkie koszty i wydatki związane z realizacją usługi.
7) Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
8) Złożona oferta powinna zawierać załącznik nr 1 oraz załącznik r 2.
9. Warunki:
Do oferty należy dołączyć:
ł) Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie gospodarki odpadami.
2) Decyzja właściwego organu w zakresie gospodarki odpadami wymaganej w związku z prowadzeniem stacji demontażu.
3) Dokument potwierdzający wpis do rejestru, o którym mowa w ait. 49 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2018 póz. 992 z późn. zm.).
Wszystkie dokumenty muszą być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę uprawnioną do podpisania oferty, z dopiskiem ,,za zgodność z oryginałem".
3) Przy ofertach składanych pocztą decyduje data stempla pocztowego.
4) Oferty składane osobiście należy złożyć w zamkniętej kopercie oraz powinna zostać opisana:
Oferta na: ,,Odbiór i demontaż pojazdów usuniętych z drogi na podstawie art. 130a prawo o ruchu drogowym stanowiących własność Powiatu Białobrzeskiego"
11. Zawiadomienie o wyborze oferty:
Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadamia o tym fakcie wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty.

Kontakt:
2. Osoby uprawnione do kontaktowania się z wykonawcami:
Klaudia Regulska Referent w Dziale Technicznym - nr tel. 48 613 23 38 w godz. 7.30 - 15.00

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.