Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6011z ostatnich 7 dni
20512z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Świadczenie usług konserwacyjno-naprawczych dźwigów

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Świadczenie usług konserwacyjno-naprawczych dźwigów

Data zamieszczenia: 2024-05-08
Dane kontaktowe Zamawiającego: Centrum Leczenia Oparzeń im. dr. Stanisława Sakiela w Siemianowicach Śląskich
ul. Jana Pawła II 2
41-100 Siemianowice Śląskie
powiat: Siemianowice Śląskie
tel.: 32 735-76-35.
beata.materna@clo.com.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Siemianowice Śląskie
Wadium: ---
Nr telefonu: tel.: 32 735-76-35.
Termin składania ofert: 2024-05-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
1.2.
Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest:
1) świadczenie usług konserwacyjno-naprawczych dźwigów należących do Zamawiającego, świadczenie usług
całodobowego pogotowia dźwigowego;
2) jednorazowa wymiana elementów dźwigów i przeprowadzenie prac remontowych.
Wykaz dźwigów, uwzględniający ich lokalizację, a także wykaz prac remontowych wraz z wykazem koniecznych do
wymiany elementów dźwigów zawarto w Załączniku nr 1 (Formularz ofertowy) do Zapytania ofertowego.
Szczegółowy zakres czynności objętych przedmiotem zamówienia określono także w Załączniku nr 4 (Projekt
umowy) do Zapytania ofertowego.

CPV: 50750000-7, 50531400-0, 50740000-4

Dokument nr: 14/DTT/2024

Składanie ofert:
Rozdział 9
Miejsce i termin złożenia ofert:
Oferty należy złożyć do dnia 17.05.2024 r., do godz. 10:00 w zaklejonej kopercie w Biurze Dyrektora Centrum
Leczenia Oparzeń im. dr. Stanisława Sakiela, Ul. Jana Pawła II 2, 41-100 Siemianowice Śląskie.
Dopuszcza się składanie ofert w formie elektronicznej w rozumieniu art. 781 kc lub w postaci elektronicznej
opatrzonej podpisem zaufanym (zgodnie z ustawą z dnia 5 września 2016 r. o usługach zaufania oraz identyfikacji
elektronicznej, wraz z późniejszymi zmianami, Dz.U. 2016 poz. 1579 i Rozporządzeniem Ministra Cyfryzacji z dnia
29 czerwca 2020 r. w sprawie profilu zaufanego i podpisu zaufanego, wraz z późniejszymi zmianami, Dz.U. 2020
poz. 1194) lub podpisem osobistym (zgodnie z ustawą z dnia 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych, Dz.U. 2022
poz. 671) na adres e-mail: beata.materna@clo.com.pl

Miejsce i termin realizacji:
Rozdział 2
Termin realizacji zamówienia:
Termin realizacji umowy:
1) od dnia 1.06.2024 r. do dnia 31.05.2025 r.
2) w ciągu 60 dni od daty zawarcia umowy.

Wymagania:
Rozdział 4
Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełnienia:
1) Wykonawca musi dysponować całodobowym dyżurem pogotowia dźwigowego we wszystkie dni tygodnia
oraz pracownikami wyposażonymi w podstawowe części zamienne, narzędziami, transportem, łącznością,
niezbędnymi do realizacji przedmiotu zamówienia.
12) Czynności związane z realizacją przedmiotu zamówienia, wykonywane będą przez:
? osoby z kwalifikacjami i uprawnieniami SEP - grupa G1 typ D (dozór) - minimum 1 osoba;
? serwisantów,
posiadających
aktualne
Świadectwo
Kwalifikacyjne
kategorii
I,
uprawniające
do wykonywania czynności związanych z konserwacją dźwigów SEP - grupa G1 typ E (eksploatacja)
do wykonywania prac na stanowisku: eksploatacji, konserwacji sieci, urządzeń i instalacji o napięciu 1 kV
- minimum 3 osoby.
Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca dołącza do oferty oświadczenie
potwierdzające, że będzie dysponował wymaganymi zasobami. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3
do Zapytania ofertowego.
Rozdział 5
Projekt umowy:
Projektowane postanowienia umowy zawarto w Załączniku nr 4 do Zapytania ofertowego.
Rozdział 6
Inne istotne informacje dotyczące zamówienia:
Inne istotne informacje dotyczące zamówienia określono w treści Zapytania ofertowego, w szczególności
w Załączniku nr 4 (Projekt umowy) do Zapytania ofertowego.
Rozdział 7
Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą do dnia 14.06.2024 r.
W przypadku, gdy wybór najkorzystniejszej oferty nie nastąpi przed upływem terminu związania ofertą, zamawiający
przed upływem terminu związania ofertą, może zwrócić się jednokrotnie do wykonawców o wyrażenie zgody na
przedłużenie tego terminu o wskazywany przez niego okres, nie dłuższy niż 30 dni.
Rozdział 8
Sposób przygotowania oferty
Ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej, na komputerze lub odręcznie (zgodnie z wzorem -
Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego), nieścieralnym atramentem i przekazać na adres Centrum Leczenia Oparzeń
im. dr. Stanisława Sakiela, 41-100 Siemianowice Śląskie, ul. Jana Pawła II 2, z adnotacją "Zapytanie ofertowe
nr sprawy 14/DTT/2024 do postępowania na serwis dźwigów".
Oferta oraz wszystkie załączone do oferty dokumenty wymagają podpisu osoby/osób uprawnionych do
reprezentowania Wykonawcy. W przypadku podpisywania oferty przez osobę/y niewskazaną/e w dokumencie
rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo.
Rozdział 10
Wyjaśnienie treści zapytania ofertowego:
Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego.
Prosimy by wnioski o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego przekazywać drogą elektroniczną (w formie
edytowalnej) na adres e-mail: beata.materna@clo.com.pl
Zamawiający jest zobowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści
zapytania ofertowego wpłynął do zamawiającego nie później niż na cztery dni przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego wpłynął po upływie terminu składania wniosku,
2zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpatrywania.
Treść pytań oraz wyjaśnienia zostaną zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego w części przewidzianej
dla zamówień publicznych, bez ujawniania źródła zapytania.
Rozdział 11
Cena oferty:
Cena oferty uwzględnia wszystkie wymogi i zobowiązania, o których mowa w niniejszej zapytaniu ofertowym
i projekcie umowy.
Cena musi być podana w PLN cyfrowo i słownie, z wyodrębnieniem należnego podatku VAT.
Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia.
Ceny w ofercie należy określać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Sposób obliczenia wartości oferty dla części 1):
W każdym wierszu do miesięcznej ryczałtowej ceny netto należy doliczyć należny podatek VAT uzyskując
miesięczną ryczałtową wartość brutto. Miesięczne ryczałtowe wartości brutto poszczególnych wierszy należy
zsumować. Suma wierszy daje wartość oferty dla części 1).
Sposób obliczenia wartości oferty dla części 2):
W każdym wierszu cenę jednostkową netto przemnożyć przez ilość, co da wartość netto. Następnie do wartości netto
należy doliczyć należny podatek VAT uzyskując wartość brutto. Wartości brutto poszczególnych wierszy należy
zsumować. Suma wierszy daje wartość oferty dla części 2).
Całkowitą wartość oferty brutto (1+2) należy obliczyć w następujący sposób:
Wartości brutto poszczególnych części (1 + 2) należy zsumować uzyskując całkowitą wartość oferty brutto.
Jeżeli zaoferowana cena lub koszt, lub ich istotne części składowe wydają się rażąco niskie w stosunku do przedmiotu
zamówienia lub budzą wątpliwości zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie
z wymaganiami określonymi przez zamawiającego lub wynikającymi z odrębnych przepisów, zamawiający może
zwrócić się o udzielenie wyjaśnień, w tym złożenie dowodów, dotyczących wyliczenia ceny lub kosztu, lub ich
istotnych części składowych.
Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny lub kosztu spoczywa na wykonawcy.
Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy, który nie udzielił wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz ze
złożonymi dowodami potwierdza, że oferta zawiera rażąco niską cenę lub koszt w stosunku do przedmiotu
zamówienia.
Rozdział 12
Opis sposobu komunikacji w postępowaniu:
W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się
za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy - Prawo pocztowe, osobiście, za pośrednictwem
posłańca lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Korespondencja wymaga podpisu osoby/osób
upoważnionych do reprezentacji Wykonawcy. W przypadku komunikacji elektronicznej dokumenty lub oświadczenia
powinny zostać złożone w formie elektronicznej w rozumieniu art. 781 kc lub w postaci elektronicznej opatrzonej
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Rozdział 13
Podstawy wykluczenia z postępowania
Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzenia Rady (WE)
nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi
i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z późn. zm.),
zwanego dalej ,,rozporządzeniem 765/2006" i rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014
r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną,
suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z późn. zm.),
zwanego dalej ,,rozporządzeniem 269/2014" albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na
listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o szczególnych
rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1
marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593
i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014
3albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została
wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym
mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na
Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy
z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony
w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub
będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji
w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy
o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących
ochronie bezpieczeństwa narodowego.
Wraz z ofertą Wykonawca składa oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z postępowania na podstawie
art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania
wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835).
Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego.
Rozdział 14
Zabezpieczenie należytego wykonania umowy:
Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana (uznana za najkorzystniejszą), zobowiązany jest przed zawarciem
umowy, do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, w wysokości 5% ceny całkowitej podanej
w ofercie.
Zabezpieczenie służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy.
Zabezpieczenie może być wnoszone, według wyboru wykonawcy, w jednej lub kilku następujących formach:
pieniądzu;
poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że
zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;
gwarancjach bankowych;
gwarancjach ubezpieczeniowych;
poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada
2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy wskazany przez
zamawiającego.
Jeżeli zabezpieczenie wniesiono w pieniądzu, zamawiający przechowuje je na oprocentowanym rachunku bankowym.
Zamawiający zwraca zabezpieczenie wniesione w pieniądzu z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku
bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia tego rachunku oraz prowizji
bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wykonawcy.
W przypadku wniesienia zabezpieczenia w postaci gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, treść gwarancji
bankowej/ubezpieczeniowej, musi zostać uzgodniona przez Wykonawcę z Zamawiającym przed jej wystawieniem.
Ważność gwarancji na okres wykonania przedmiotu umowy musi być dłuższa o 30 dni od daty upływu końcowego
terminu realizacji umowy.
Zwrot lub zwolnienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy nastąpi w terminie do 30 dni od dnia wykonania
zamówienia i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonane.
Szczegóły dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy zawarto w Załączniku nr 4 (Projekt umowy)
do Zapytania ofertowego.
Rozdział 15
Podstawy odrzucenia oferty:
Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:
1. Została złożona po terminie składania ofert.
2. Została złożona przez wykonawcę podlegającego wykluczeniu z postępowania lub niespełniającego warunków
udziału w postępowaniu.
3. Została złożona przez wykonawcę, który nie złożył w przewidzianym terminie wymaganych oświadczeń
lub dokumentów potwierdzających brak podstaw wykluczenia, spełnianie warunków udziału w postępowaniu
lub potwierdzających zgodność oferty z warunkami zamówienia lub innych wymaganych dokumentów
lub oświadczeń.
4. Jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
5. Nie została sporządzona lub przekazana w sposób zgodny z wymaganiami określonymi w Rozdziale 8 i 9
4Zapytania ofertowego.
6. Zawiera rażąco niską cenę lub koszt w stosunku do przedmiotu zamówienia.
7. Zawiera błędy w obliczeniu ceny.
8. Wykonawca w wyznaczonym terminie zakwestionował poprawienie omyłki.
9. Wykonawca nie wyraził pisemnej zgody na przedłużenie terminu związania ofertą.
10. Wykonawca nie wyraził pisemnej zgody na wybór jego oferty po upływie terminu związania ofertą.
11. Została złożona bez odbycia wizji lokalnej lub bez sprawdzenia dokumentów niezbędnych do realizacji
zamówienia dostępnych na miejscu u zamawiającego, w przypadku gdy zamawiający tego wymagał w treści
Zapytania ofertowego.

Uwagi:
Rozdział 3
Kryteria oceny ofert:
1.
KryteriumWagaSposób obliczenia
A - cena100 pktnajniższa zaoferowana całkowita wartość oferty brutto
A = ---------------------------------------------------------------------- x 100 pkt
całkowita wartość brutto oferty badanej
Wynik
Oferta z najwyższą liczbą punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane
zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, który uzyska
najwyższą ilość punktów.

Kontakt:
Rozdział 16
Wskazanie osób uprawnionych do komunikowania się z wykonawcami:
Beata Materna e-mail: beata.materna@clo.com.pl, nr tel.: 32 735-76-35.

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.