Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
131z dziś
6141z ostatnich 7 dni
20642z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Opracowanie projektów wykonawczych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Opracowanie projektów wykonawczych

Data zamieszczenia: 2024-05-09
Dane kontaktowe Zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ CENTRUM KSZTAŁCENIA ROLNICZEGO IM. MACIEJA RATAJA W MIECZYSŁAWOWIE
Mieczysławów 2
99-314 Mieczysławów
powiat: kutnowski
przetargi_mieczyslawow@op.pl
Województwo: łódzkie
Miasto: Mieczysławów
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-05-16 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
"Opracowanie projektów wykonawczych dla branż w ramach zadania pn.:
Rewaloryzacja zabytkowego parku krajobrazowego i strefy ekologicznej poza parkiem z łąkami nad rzeką Ochnią w miejscowości Wały."
Krótki opis przedmiotu zamówienia
3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
I.
3.1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej w ramach zadania pn.: ,,Rewaloryzacja zabytkowego parku krajobrazowego i strefy ekologicznej poza parkiem z łąkami nad rzeką Ochnią w miejscowości Wały - Mieczysławów, gmina Krzyżanów, powiat kutnowski. Etap V", w szczególności obejmuje:
3.1.1. Opracowanie mapy do celów projektowych
3.1.2. Projekt zagospodarowania terenu (PZT)
3.1.3. Badania geotechniczne
3.1.4. Projekt drogowy (alejki, drogi)
3.1.5. Projekt przebudowy stawu
3.1.6. Projekt altany, trybuny i małej architektury (ławki, kosze, stojaki na rowery, tablice informacyjne)
3.1.7. Projekt sanitarny
3.1.8. Projekt boiska i bieżni
3.1.9. Projekt boiska sportowego
3.1.10. Projekt systemu nawadniającego
3.1.11. Projekt oświetlenia terenu
3.1.12. Projekt monitoringu
3.1.13. Projekt siłowni plenerowej
3.1.14. Ekspertyza i projekt zabezpieczenia fundamentów
3.1.15. Projekt adaptacji budynku gospodarczego
Zamawiający podzielił zamówienie na dwie części:
Część Nr 1 obejmuje wykonanie, w szczególności:
a) Opracowanie mapy do celów projektowych
b) Projekt zagospodarowania terenu (PZT)
c) Badania geotechniczne
d) Projekt drogowy (alejki, drogi)
e) Projekt altany, trybuny i małej architektury (ławki, kosze, stojaki na rowery, tablice informacyjne)
f) Projekt sanitarny
g) Projekt boiska i bieżni
h) Projekt boiska sportowego
i) Projekt systemu nawadniającego
j) Projekt oświetlenia terenu
k) Projekt monitoringu
l) Projekt siłowni plenerowej
m) Ekspertyza i projekt zabezpieczenia fundamentów
Część Nr 2 obejmuje wykonanie, w szczególności:
a) Projekt przebudowy stawu
b) Projekt adaptacji budynku gospodarczego
oraz - o ile niezbędne wykonanie:
c) Opracowanie mapy do celów projektowych
d) Projektu zagospodarowania terenu (PZT)
e) Badania geotechniczne
Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ wraz z załącznikami.
5.1. Wykonawca zobowiązany jest wykonać zamówienie w terminie - maksymalnie 170 dni od dnia podpisania umowy o zamówienie publiczne. Wykonawca może skrócić termin wykonania zamówienia maksymalnie o 30 dni. Skrócenie terminu wykonania zamówienia stanowi jedno z kryterium oceny oferty. Skrócenie terminu wykonania zamówienia określa Wykonawca w dniach - w formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SWZ, wpisując o ile dni skraca termin realizacji zamówienia w stosunku do terminu maksymalnego.
5.2. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 24 miesięcznego okresu gwarancji na przedmiot zamówienia.
5.3. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 24 miesięcznego okresu rękojmi na przedmiot zamówienia.
3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
I.
3.1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej w ramach zadania pn.: ,,Rewaloryzacja zabytkowego parku krajobrazowego i strefy ekologicznej poza parkiem z łąkami nad rzeką Ochnią w miejscowości Wały - Mieczysławów, gmina Krzyżanów, powiat kutnowski. Etap V", w szczególności obejmuje:
3.1.1. Opracowanie mapy do celów projektowych
3.1.2. Projekt zagospodarowania terenu (PZT)
3.1.3. Badania geotechniczne
3.1.4. Projekt drogowy (alejki, drogi)
3.1.5. Projekt przebudowy stawu
3.1.6. Projekt altany, trybuny i małej architektury (ławki, kosze, stojaki na rowery, tablice informacyjne)
3.1.7. Projekt sanitarny
3.1.8. Projekt boiska i bieżni
3.1.9. Projekt boiska sportowego
3.1.10. Projekt systemu nawadniającego
3.1.11. Projekt oświetlenia terenu
3.1.12. Projekt monitoringu
3.1.13. Projekt siłowni plenerowej
3.1.14. Ekspertyza i projekt zabezpieczenia fundamentów
3.1.15. Projekt adaptacji budynku gospodarczego
Zamawiający podzielił zamówienie na dwie części:
Część Nr 1 obejmuje wykonanie, w szczególności:
a) Opracowanie mapy do celów projektowych
b) Projekt zagospodarowania terenu (PZT)
c) Badania geotechniczne
d) Projekt drogowy (alejki, drogi)
e) Projekt altany, trybuny i małej architektury (ławki, kosze, stojaki na rowery, tablice informacyjne)
f) Projekt sanitarny
g) Projekt boiska i bieżni
h) Projekt boiska sportowego
i) Projekt systemu nawadniającego
j) Projekt oświetlenia terenu
k) Projekt monitoringu
l) Projekt siłowni plenerowej
m) Ekspertyza i projekt zabezpieczenia fundamentów
Część Nr 2 obejmuje wykonanie, w szczególności:
a) Projekt przebudowy stawu
b) Projekt adaptacji budynku gospodarczego
oraz - o ile niezbędne wykonanie:
c) Opracowanie mapy do celów projektowych
d) Projektu zagospodarowania terenu (PZT)
e) Badania geotechniczne
Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia.
5.1. Wykonawca zobowiązany jest wykonać zamówienie w terminie - maksymalnie 170 dni od dnia podpisania umowy o zamówienie publiczne. Wykonawca może skrócić termin wykonania zamówienia maksymalnie o 30 dni. Skrócenie terminu wykonania zamówienia stanowi jedno z kryterium oceny oferty. Skrócenie terminu wykonania zamówienia określa Wykonawca w dniach - w formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SWZ, wpisując o ile dni skraca termin realizacji zamówienia w stosunku do terminu maksymalnego.
5.2. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 24 miesięcznego okresu gwarancji na przedmiot zamówienia.
5.3. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 24 miesięcznego okresu rękojmi na przedmiot zamówienia.

CPV: 71320000-7, 71248000-8

Dokument nr: 2024/BZP 00315744, ZP.271.4.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-05-16 09:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-90eed841-0d63-11ef-b4f6-06f4b0c1d0b5
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która
jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
3. Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z wykonawcami:
3.1. w sprawach merytorycznych - Dominik Królak,
12. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się
drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce ,,Formularze" (,,Formularze do
komunikacji"). Za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień,
zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej
wiadomości (przycisk ,,dodaj załącznik").
W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla
dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym ,
mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu
udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny,
wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ
zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
13. Możliwość korzystania w postępowaniu z ,,Formularzy do komunikacji" w pełnym zakresie wymaga posiadania konta
,,Wykonawcy" na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z ,,Formularzy do
komunikacji" służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta
uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
14. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie
postępowania w zakładce ,,Komunikacja".
15. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy
plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
16. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz
informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
17. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą
skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz
udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce ,,Zgłoś problem".
18. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem
Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail:
przetargi_mieczyslawow@op.pl (nie dotyczy składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych - zwane dalej RODO), pragniemy Państwa poinformować, że:
21.1. Administratorem danych osobowych jest: Dyrektor Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego z siedzibą w Mieczysławowie.
21.2. Pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania danych osobowych a także egzekucji przysługujących praw, można kierować do Inspektora Ochrony Danych Osobowych za pośrednictwem adresu: rodo.gorzow@gmail.com lub pod numerem telefonu 600-437-801.
21.3. Podanie danych osobowych jest warunkiem koniecznym do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
21.4. Ogólną podstawę do przetwarzania danych stanowi art. 6 ust. 1 lit. c ogólnego rozporządzenia.
21.5. Dane osobowe mogą być udostępniane innym podmiotom, uprawnionym do ich otrzymania na podstawie obowiązujących przepisów prawa, a ponadto odbiorcom danych w rozumieniu przepisów o ochronie danych osobowych, tj. podmiotom świadczącym usługi pocztowe, kurierskie, usługi informatyczne, bankowe, ubezpieczeniowe, Wykonawcom biorącym udział w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego. Dane osobowe mogą być również przekazywane do państw trzecich, na podstawie szczególnych regulacji prawnych, w tym umów międzynarodowych.
21.6. Dane osobowe będą przetwarzane, w tym przechowywane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (j.t. Dz. U. z 2020 r. poz. 164 ze zm.).
21.7. W związku z przetwarzaniem danych osobowych, na podstawie przepisów prawa, posiada Pani/Pan prawo do:
21.7.1. dostępu do treści swoich danych, na podstawie art. 15 ogólnego rozporządzenia;
21.7.2. sprostowania danych, na podstawie art.16 ogólnego rozporządzenia.
21.7.3. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 21.8. Nie przysługuje Pani/Panu:
21.8.1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
21.8.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
21.8.3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO.

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-05-16 09:00
Miejsce składania ofert: Platforma e-Zamówienia

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.