śląskie (Piekary Śląskie)
śląskie (Pyskowice)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa energii elektrycznej |
Data zamieszczenia: | 2024-05-09 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Promienistych 1 31-481 Kraków powiat: Kraków +48126298030 malopolski@arimr.gov.pl https://platformazakupowa.pl/pn/arimr |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | Kraków |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | +48126298030 |
Termin składania ofert: | 2024-05-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
"DOSTAWA energii elektrycznej dla Biur Powiatowych ARiMR w województwie małopolskim" Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej do niżej wymienionych obiektów Zamawiającego zlokalizowanych w województwie małopolskim: 1. Biuro Powiatowe ARiMR w Bochni, Proszówki 625 2. Biuro Powiatowe ARiMR w Brzesku, Ul. Szczepanowska 23, 3. Biuro Powiatowe ARiMR w Chrzanowie, Ul. Fabryczna 20, 4. Biuro Powiatowe ARiMR w Dąbrowie Tarnowskiej, Ul. Piłsudskiego 33, 5. Biuro Powiatowe ARiMR w Gorlicach, Ul. W. Pola 2, 6. Biuro Powiatowe ARiMR w Limanowej, Ul. Piłsudskiego 6, 7. Biuro Powiatowe ARiMR w Nowym Sączu, Ul. Kraszewskiego 44, 8. Biuro Powiatowe ARiMR w Nowym Sączu, Ul. Kraszewskiego 44, budynek magazynowy 9. Biuro Powiatowe ARiMR w Nowym Targu, Ul. Składowa 7, 10. Biuro Powiatowe ARiMR w Proszowicach, Ul. Krakowska 32, 11. Biuro Powiatowe ARiMR w Tarnowie, Ul. Krakowska 134, 12. Biuro Powiatowe ARiMR w Zakopanem, Ul. Do Samków 29, 13. Biuro Powiatowe ARiMR w Wadowicach, Ul. Mickiewicza 36 14. Biuro Powiatowe ARiMR w Miechowie , Ul. M. Konopnickiej 23 A Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części i tym samym nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamówienie nie podlega podziałowi na części ze względów obiektywnych z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia oraz konieczność zapewnienia kompleksowej obsługi świadczonej przez jednego wykonawcę, a także możliwość uzyskania lepszych ofert cenowych przy udzielaniu zamówienia o większym zakresie przedmiotowym. Podział na zadania, który ewentualnie zwiększyłby krąg wykonawców realizujących tę dostawę spowodowałby znaczne utrudnienia w zakresie administrowania takimi umowami, a potrzeba skoordynowania działań różnych Wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu jego wykonaniu. Szczegółową charakterystykę elektroenergetyczną poszczególnych punktów poboru energii elektrycznej dla każdego obiektu objętego zamówieniem wraz z dokładnym ich adresem, numerem PPE, numerami liczników, grupą przyłączeniową, rodzajem przyłącza, mocą umowną, zabezpieczeniem przedlicznikowym, grupą taryfową oraz prognozowanym poborem energii elektrycznej w okresie 12 miesięcy określono w treści Załącznika nr 2 do projektowanych postanowień umowy (PPU). Zamawiający wymaga, aby wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpiło na warunkach i zasadach określonych w projektowanych postanowieniach umowy (PPU) wraz z załącznikami, które stanowią Załącznik nr 5 do SWZ. Wszystkie warunki realizacji zamówienia zostały szczegółowo przedstawione w SWZ i załącznikach. Przewidywana ilość zużycia energii elektrycznej łącznie dla wszystkich PPE Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy (01.07.2024r. - 30.06.2025r.) z rozbiciem na poszczególne taryfy wynosi jak poniżej : Taryfa C11 183 850 kWh Taryfa C12a szczyt 22 900 kWh Taryfa C12a pozaszczyt 60 600 kWh Taryfa C21 42 000 kWh Taryfa G11 14 100 kWh Łącznie: 323 450 kWh CPV: 09300000-2 Dokument nr: 2024/BZP 00316687, BOR06.2619.01.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-05-17 10:15 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/pn/arimr 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/arimr 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Informacje techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zostały szczegółowo przedstawione w Specyfikacji Warunków Zamówienia. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje dotyczące RODO (obowiązku informacyjnego) zostały przedstawione w Specyfikacji Warunków Zamówienia. Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/arimr TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-05-17 10:00 Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć na Platformie Zakupowej udostępnionej przez Zamawiającego na stronie internetowej https://platformazakupowa.pl/pn/arimr Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-07-01 do 2025-06-30 Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: BOR06.2619.01.2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej do niżej wymienionych obiektów Zamawiającego zlokalizowanych w województwie małopolskim: 1. Biuro Powiatowe ARiMR w Bochni, Proszówki 625 2. Biuro Powiatowe ARiMR w Brzesku, ul. Szczepanowska 23, 3. Biuro Powiatowe ARiMR w Chrzanowie, ul. Fabryczna 20, 4. Biuro Powiatowe ARiMR w Dąbrowie Tarnowskiej, ul. Piłsudskiego 33, 5. Biuro Powiatowe ARiMR w Gorlicach, ul. W. Pola 2, 6. Biuro Powiatowe ARiMR w Limanowej, ul. Piłsudskiego 6, 7. Biuro Powiatowe ARiMR w Nowym Sączu, ul. Kraszewskiego 44, 8. Biuro Powiatowe ARiMR w Nowym Sączu, ul. Kraszewskiego 44, budynek magazynowy 9. Biuro Powiatowe ARiMR w Nowym Targu, ul. Składowa 7, 10. Biuro Powiatowe ARiMR w Proszowicach, ul. Krakowska 32, 11. Biuro Powiatowe ARiMR w Tarnowie, ul. Krakowska 134, 12. Biuro Powiatowe ARiMR w Zakopanem, ul. Do Samków 29, 13. Biuro Powiatowe ARiMR w Wadowicach, ul. Mickiewicza 36 14. Biuro Powiatowe ARiMR w Miechowie , ul. M. Konopnickiej 23 A Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części i tym samym nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamówienie nie podlega podziałowi na części ze względów obiektywnych z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia oraz konieczność zapewnienia kompleksowej obsługi świadczonej przez jednego wykonawcę, a także możliwość uzyskania lepszych ofert cenowych przy udzielaniu zamówienia o większym zakresie przedmiotowym. Podział na zadania, który ewentualnie zwiększyłby krąg wykonawców realizujących tę dostawę spowodowałby znaczne utrudnienia w zakresie administrowania takimi umowami, a potrzeba skoordynowania działań różnych Wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu jego wykonaniu. Szczegółową charakterystykę elektroenergetyczną poszczególnych punktów poboru energii elektrycznej dla każdego obiektu objętego zamówieniem wraz z dokładnym ich adresem, numerem PPE, numerami liczników, grupą przyłączeniową, rodzajem przyłącza, mocą umowną, zabezpieczeniem przedlicznikowym, grupą taryfową oraz prognozowanym poborem energii elektrycznej w okresie 12 miesięcy określono w treści Załącznika nr 2 do projektowanych postanowień umowy (PPU). Zamawiający wymaga, aby wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpiło na warunkach i zasadach określonych w projektowanych postanowieniach umowy (PPU) wraz z załącznikami, które stanowią Załącznik nr 5 do SWZ. Wszystkie warunki realizacji zamówienia zostały szczegółowo przedstawione w SWZ i załącznikach. Przewidywana ilość zużycia energii elektrycznej łącznie dla wszystkich PPE Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy (01.07.2024r. - 30.06.2025r.) z rozbiciem na poszczególne taryfy wynosi jak poniżej : Taryfa C11 183 850 kWh Taryfa C12a szczyt 22 900 kWh Taryfa C12a pozaszczyt 60 600 kWh Taryfa C21 42 000 kWh Taryfa G11 14 100 kWh Łącznie: 323 450 kWh 4.2.6.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-07-01 do 2025-06-30 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 100 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. Zgodnie z opisem w SWZ. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z opisem w SWZ. 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z opisem w SWZ. 5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Zgodnie z opisem w SWZ 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień umownych w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Warunki zmian zostały opisane przez Zamawiającego w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 5 do SWZ. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 100 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: 30 dni |
© eurobudowa.pl 2004-2024