śląskie (Piekary Śląskie)
śląskie (Pyskowice)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zakup oraz dostawa środków uzdatniania, pielęgnacji i pomiarów parametrów wody basenowej |
Data zamieszczenia: | 2024-05-09 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Urząd Miasta i Gminy w Międzylesiu ul.Pl. Wolności 1 57-530 Międzylesie powiat: kłodzki tel.: +48748126327 faks: +48748126126 |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Międzylesie |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel.: +48748126327 f |
Termin składania ofert: | 2024-05-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPYTANIE OFERTOWE wg rozdzielnika zapraszamy do złożenia oferty cenowej na wykonanie zadania: ,,Zakup oraz dostawa środków uzdatniania, pielęgnacji i pomiarów parametrów wody basenowej dla Basenu kąpielowego w Międzylesiu oraz odbiór opróżnionych opakowań po zużytych środkach" Postępowanie prowadzone jest zgodnie z Zarządzeniem nr 8/2021 r. Burmistrza Miasta i Gminy Międzylesie z dnia 20 stycznia 2021 r. w sprawie: zasad postępowania o zamówienie publiczne o wartości nieprzekraczającej kwoty 130 000 zł netto w jednostkach gminy Międzylesie. 1. Opis przedmiotu zamówienia, który ma spełniać podane poniżej wymagania: Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą do Zamawiającego środków uzdatniania i pielęgnacji wody basenowej oraz tabletek do pomiaru parametrów wody basenowej, a także odbiór opróżnionych opakowań po zużytych środkach: a. tabletki pomiarowe DPD1 Photometer - 16 blistrów a'10 szt.- 160 szt. kompatybilność z urządzeniem pomiarowym Lovibond Photometer System MD 200 b. chlor płynny stabilizowany w opakowaniach a'35 kg UN 1791 (140 szt.) - 4.900 kg ? substancja czynna: podchloryn sodu; ? zawartość aktywnego chloru 16% +/- 3% (?192 mg/g +/- 3%); ? pH w temp. 20?C: >11 przy stężeniu 12g/l; ? działanie biobójcze na szczepy: Pseudomonas aeruginosa, Staphylococcus aureus w stężeniu 2 mg/l w temp. 20?C; ? działanie glonobójcze; ? temperatura przechowywania ? 10?C; ? stabilność chemiczna (termin ważności) 24 miesiące od daty produkcji. c. pH Minus płynny w opakowaniach a'40 kg UN 2796 - (8 szt.) - 320 kg ? zawartość kwasu siarkowego 25 - <50 %; ? pH w temp. 20?C: 0,1. d. koagulant płynny w opakowaniach a'30 kg - (6 szt.) - 180 kg ? substancja czynna: chlorek wodorotlenku glinu w stężeniu min. 2,5%; max. 10 %; ? pH w temp. 20?C: 4,2; ? stabilność chemiczna (termin ważności) 24 miesiące od daty produkcji. e. preparat glonobójczy w opakowaniach a'30 kg UN 3082- (1 szt.) - 30 kg ? substancja czynna: czwartorzędowy polimeryczny chlorek amonu, polimer N-metylmetanaminy, chlorometyl-oksyran w stężeniu min. 25 %; max. 50%; ? działanie glonobójcze w stężeniu 40 cm?/m? oraz bakteriobójcze w stężeniu 50 cm?/m?; ? pH w temp. 20?C: 5,5 - 6; ? stabilność chemiczna (termin ważności) 24 miesiące od daty produkcji. f. żel do czyszczenia folii basenowej w opakowaniach 1 kg UN 3264 - (5 szt.) - 5 kg ? substancja czynna: kwas solny 10-25 %, kwas fosforowy 2,5-10 %, 2-butoksyetanol 1,0 - 2,5 %, kationowe substancje powierzchniowo czynne czwartorzędowe związki amonowe 2,5%, ? pH w temp. 20?C: <1, ? minimalna temp przechowywania ? 10?C, ? stabilność chemiczna (termin ważności) 24 miesiące od daty produkcji. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zwiększenia ilości środków będących przedmiotem zamówienia, o czym powiadomi Zleceniobiorcę najpóźniej do 31 lipca 2024 roku, uzgadniając z nim warunki dostawy. Dokument nr: Bk.271.13.2024, 24000000-4 Otwarcie ofert: 9. Termin otwarcia ofert: 15.05.2024 r. godz. 10.15, Urząd Miasta i Gminy w Międzylesiu, pok. nr 7. Składanie ofert: 8. TERMIN SKŁADANIA ofert: 8.1. Ofertę należy złożyć w formie papierowej do dnia 15.05.2024 r. godz. 10.00 w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miasta i Gminy w Międzylesiu; Plac Wolności 1; 57-530 Międzylesie 8.2. Oferty składane w siedzibie Zamawiającego powinny znajdować się w zamkniętym i nieprzezroczystym opakowaniu zaadresowanym do Zamawiającego z dopiskiem ,,Oferta na dostawę chemii basenowej - Basen Kąpielowy w Międzylesiu". 8.3. W PRZYPADKU KOPERTY, KTÓRA NIE BĘDZIE ZATYTUŁOWANA W W/W SPOSÓB ZAMAWIAJĄCY NIE BĘDZIE PONOSIŁ ŻADNEJ ODPOWIEDZIALNOŚCI Z TYTUŁU OTWARCIA KORESPONDENCJI PRZED UPŁYWEM TERMINU SKŁADANIA OFERT. 8.4. Oferty nadesłane po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane. Miejsce i termin realizacji: 2. Termin realizacji zamówienia: Od dnia podpisania umowy do 30.09.2024 r. - ostateczny termin odbioru opróżnionych opakowań. 3. Dostarczenie przedmiotu zamówienia: 4.1. Zamówienie należy zrealizować co najwyżej w trzech dostawach w terminach: a. pierwsza dostawa: do 27 maja 2024 roku (tabletki DPD1, pH minus, koagulant oraz żel do czyszczenia folii basenowej - wszystkie opakowania należy dostarczyć w pierwszej dostawie), b. druga dostawa: do 24 czerwca 2024 roku, c. trzecia dostawa: do 24 lipca 2024 roku. 4.2. Zleceniodawca dopuszcza możliwość dostarczenia przedmiotu zamówienia jedną dostawą, jednakże powinna się ona odbyć nie później niż do 27 maja 2024 roku. 4. Dostarczenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie należy dostarczyć na Basen kąpielowy w Międzylesiu; Ul. Kościelna 6; 57-530 Międzylesie. Wymagania: 5. Sposób obliczenia ceny: Oferowana przez Zleceniobiorcę cena środków uzdatniania i pielęgnacji wody basenowej zawiera: a. koszty związane z dostawą przedmiotu zamówienia, w tym koszt załadunku, rozładunku i transportu; b. odbiór opróżnionych opakowań po chemii do uzdatniania i pielęgnacji wody basenowej w uzgodnionym z Zamawiającym terminie, jednak nie później niż do 30.09.2024 r. 6. Oferta powinna zawierać: a. prawidłowo wypełniony i podpisany przez osobę upoważnioną formularz ofertowy stanowiący Załącznik nr 1 do zaproszenia; b. karty charakterystyk oferowanych produktów; c. oznakowania opakowań lub inne dokumenty, potwierdzające termin ważności środka chemicznego; d. podpisany wzór Umowy, stanowiący Załącznik nr 2 do zaproszenia. 7. Warunki płatności: Wynagrodzenie z tytułu zawartej umowy wypłacane będzie Zleceniobiorcy w terminie 14 dni od dnia złożenia w siedzibie Zleceniodawcy faktury VAT wystawionej na podstawie protokołu odbioru dostawy podpisanego przez przedstawicieli Zleceniodawcy i Zleceniobiorcy. 11. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty: O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawcę mailowo oraz za pośrednictwem strony internetowej www.miedzylesie.pl 12. Informacje dodatkowe dla składającego ofertę: 12.1. Każdy z Oferentów może złożyć tylko jedną ofertę w ramach postępowania. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 12.2. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 12.3. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu. 12.4. Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą. 12.5. Oferty złożone po terminie lub nieodpowiadające wymogom formalnym nie zostaną rozpatrzone. 12.6. Oferenci uczestniczą w postępowaniu ofertowym na własne ryzyko i koszt, nie przysługują im żadne roszczenia z tytułu odstąpienia przez Zamawiającego od postępowania ofertowego. 12.7. Ocena zgodności ofert z wymaganiami Zamawiającego przeprowadzona zostanie na podstawie analizy dokumentów i materiałów, jakie Oferent zawarł w swojej ofercie. Ocenie podlegać będzie zarówno formalna jak i merytoryczna zgodność oferty z wymaganiami. 12.8. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzania w toku oceny ofert wiarygodności przedstawionych przez Oferentów dokumentów, wykazów, danych i informacji. Uwagi: 10. Przy wyborze wykonawcy Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium: 100 pkt. - cena cena oferowana minimalna brutto Liczba punktów = -----------------------------------------------------------x 100 % cena badanej oferty brutto 13. Oświadczenie wymagane od wykonawcy w zakresie wykonania obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13, art. 14 RODO - rozporządzenie parlamentu europejskiego i rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) 13.1. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu. Do obowiązków tych należą m.in. obowiązki wynikające z RODO, w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (art. 13 ust. 4). 13.2. Ponadto wykonawca będzie musiał wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. 13.3. W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem wykonawcy w postępowaniu, zobowiązuje się wykonawcę do złożenia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO. 13.4. Oświadczenie w zakresie wykonania obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13, art. 14 RODO wymagane przez Zamawiającego od Wykonawcy znajduje się w formularzu ofertowym załącznik 1 do zapytania ofertowego. |
© eurobudowa.pl 2004-2024