Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
4973z ostatnich 7 dni
22863z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie zagospodarowań w systemie zaprojektuj i wybuduj

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie zagospodarowań w systemie zaprojektuj i wybuduj

Data zamieszczenia: 2024-05-09
Dane kontaktowe Zamawiającego: GMINA SKARŻYSKO-KAMIENNA
Sikorskiego 18
26-110 Skarżysko-Kamienna
powiat: skarżyski
poczta@um.skarzysko.pl
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Skarżysko-Kamienna
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-05-24 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
,,Wykonanie zagospodarowań w systemie zaprojektuj i wybuduj"
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: ,,Aktywna Kamienna Etap IV - modernizacja placu im. A. Biernackiego przy Ul. Franciszkańskiej"
Zakres prac budowlanych i dostaw i montażu:
a) Przygotowanie podłoża pod montaż urządzeń zabawowych;
b) DOSTAWA i montaż urządzenia zabawowego Zestaw Sprawnościowy - 1 komplet;
c) DOSTAWA i montaż urządzenia zabawowego Komplet Sprawnościowy - 1 komplet;
d) DOSTAWA montaż urządzenia zabawowego Poręcze Gimnastyczne - 1 komplet;
e) DOSTAWA i montaż urządzenia zabawowego Zjazd Linowy - 1 komplet;
f) DOSTAWA i montaż urządzenia zabawowego Walec - 1 komplet;
g) DOSTAWA i montaż urządzenia zabawowego Grzybki - 1 komplet;
h) DOSTAWA i montaż lamp oświetleniowych parkowych - 1 komplety;
i) DOSTAWA i montaż elementów małej architektury ławki parkowe - 2 szt.;
j) DOSTAWA i montaż elementu małej architektury kosze na śmieci - 1 szt.
Zamawiający dopuszcza urządzenia zabawowe równoważne przy zachowaniu minimalnych wymagań określonych w PFU również dot. to wymaganych prawem norm, atestów, certyfikatów - Zamawiający dopuszcza tu ich równoważność.
Część 2: ,,Bór bezpiecznie, zdrowo i rozrywkowo - budowa mini amfiteatru"
Zakres prac budowlanych i dostaw i montażu:
a) Budowa mini amfiteatru wraz z pomieszczeniem gospodarczym
b) Przygotowanie podłoża pod budowę, utwardzenie nawierzchni pod mini amfiteatr z płyt betonowych;
c) DOSTAWA montaż lamp oświetleniowych - 3 komplety;
d) Wykonanie instalacji elektrycznej wraz ze skrzynką rozdzielczą.
Zamawiający dopuszcza elementy małej architektury równoważne przy zachowaniu minimalnych wymagań określonych w PFU również dot. to wymaganych prawem norm, atestów , certyfikatów - Zamawiający dopuszcza tu ich równoważność.
Część 3: ,,ActivePARK os. Piłsudskiego (III)"
Zakres prac budowlanych i dostaw i montażu:
a) Przygotowanie terenu pod inwestycje - demontaż płyt chodnikowych o pow. około 88 m2;
b) Budowa chodnika z kostki brukowej bez fazowej o pow. 231 m2 ;
c) Przygotowanie podłoża pod montaż urządzeń zabawowych;
d) DOSTAWA i montaż urządzenia zabawowego Huśtawka podwójna z siedziskiem płaskim i bocianim gniazdem - 1 komplet;
e) DOSTAWA i montaż urządzenia zabawowego Karuzela tarczowa z siedziskiem w formie półki - 1 komplet;
f) DOSTAWA montaż urządzenia zabawowego Karuzela wisząca potrójna - 1 komplet;
g) DOSTAWA i montaż urządzenia zabawowego Stożek wspinaczkowy - 1 komplet;
h) Wykonanie ogrodzenia wraz z furtką z paneli - pow. 52 mb;
i) Przygotowanie ternu pod nasadzenia nasadzenia - pow. 24 m2;
j) DOSTAWA i montaż elementów małej architektury ławki parkowe - 3 szt.;
k) DOSTAWA i montaż elementów małej architektury kosze na śmieci - 2 szt.
Zamawiający dopuszcza urządzenia zabawowe równoważne przy zachowaniu minimalnych wymagań określonych w PFU również dot. to wymaganych prawem norm, atestów, certyfikatów - Zamawiający dopuszcza tu ich równoważność.
Część 4: ,,Bernatka OdNowa II - rozbudowa strefy relaksu"
Zakres prac budowlanych i dostaw i montażu:
a) Modernizacja plaży - wymiana nawierzchni o pow. 780 m2 ;
b) DOSTAWA i montaż urządzenia zabawowego Huśtawka podwójna i bocianim gniazdem - 1 komplet;
c) DOSTAWA montaż urządzenia zabawowego Karuzela platforma - 1 komplet;
d) DOSTAWA i montaż urządzenia zabawowego Karuzela pojedyncza - 1 komplet;
e) DOSTAWA i montaż urządzenia zabawowego Bujak Statek 1 szt.;
f) DOSTAWA i montaż elementów małej architektury ławki półokrągłe betonowe - 2 szt.;
g) DOSTAWA i montaż elementów małej architektury kosze na śmieci 50 L - 4 szt.;
h) DOSTAWA i montaż elementów małej architektury kosze na śmieci 70 L - 2 szt.;
i) Budowa 6 miejsc postojowych dla aut osobowych, w tym 1 miejsce dla osób niepełnosprawnych.
Zamawiający dopuszcza urządzenia zabawowe równoważne przy zachowaniu minimalnych wymagań określonych w PFU również dot. to wymaganych prawem norm, atestów, certyfikatów - Zamawiający dopuszcza tu ich równoważność.

CPV: 45220000-5, 71320000-7

Dokument nr: 2024/BZP 00317622, ZP.271.19.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-05-24 10:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-259fa541-0dd1-11ef-b4f6-06f4b0c1d0b5
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym
a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2. Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk ,,Przeglądaj postępowania/konkursy").
3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy".
4. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
5. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów
w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej,
w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
a) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub
b) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści ,,Formularza do komunikacji").
6. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce ,,Formularze" (,,Formularze do komunikacji"). Za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk ,,dodaj załącznik").
7. W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem typu zewnętrznego lub wewnętrznego. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument
z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
8. Możliwość korzystania w postępowaniu z ,,Formularzy do komunikacji" w pełnym zakresie wymaga posiadania konta ,,Wykonawcy" na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie
e-Zamówienia. Do korzystania z ,,Formularzy do komunikacji" służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
9. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce ,,Komunikacja".
10. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Skarżysko-Kamienna (dane adresowe: 26-110 Skarżysko-Kamienna Ul. Sikorskiego 18)
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.);
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia lub na okres przechowywania tych danych zgodnie z wytycznymi o dofinansowania z środków UE;
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-05-24 09:00
Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.