Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
822z dziś
6832z ostatnich 7 dni
21333z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Remont konstrukcji dachowej budynku

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remont konstrukcji dachowej budynku

Data zamieszczenia: 2024-05-09
Dane kontaktowe Zamawiającego: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Lokalowej w Świętochłowicach Spółka z o.o
ul. Tunelowa 2
41-600 Świętochłowice
powiat: Świętochłowice
tel. 32 245 40 21; fax 32 245 48 44
Województwo: śląskie
Miasto: Świętochłowice
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 32 245 40 21; f
Termin składania ofert: 2024-05-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
zapraszamy do złożenia oferty w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania ofertowego
poza ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U.
z 2023 r. poz. 1605) na:
,,Remont konstrukcji dachowej budynku przy Ul. Sztygarskiej 4 w Świętochłowicach
wraz z robotami towarzyszącymi".
1. Opis przedmiotu zamówienia:
1.1 Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie konstrukcji
dachowej budynku przy Ul. Sztygarskiej 4 w Świętochłowicach zarządzanym przez
Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Lokalowej w Świętochłowicach Sp. z o.o.
1.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają dokumenty zamówienia, w tym:
a) przedmiar robót stanowiący załącznik nr 1 do zapytania ofertowego;
b) wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
1.3 W zakres robót budowlanych wchodzą również prace, które powinny być wykonane
w celu zapewnienia pełnego bezpieczeństwa i właściwej organizacji robót budowlanych
z wykorzystaniem materiałów oraz urządzeń ochronnych i zabezpieczających w
zakresie BHP, oraz zabezpieczenia przeciwpożarowego.
1.4 Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na wykonane roboty budowlane
wynosi 60 miesięcy.
1.5 Roboty będą prowadzone w zamieszkałym budynku oraz w otoczeniu innych
zamieszkałych budynków. Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia dojazdu
oraz dojścia do okolicznych posesji w trakcie prowadzenia prac oraz utrzymania na
bieżąco czystości wykorzystywanych dróg komunikacyjnych, parkingów i chodników.
1.6 Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty częściowej.
1.7 Do realizacji zamówienia należy przystąpić w trybie pilnym tj. niezwłocznie po zawarciu
umowy.

Dokument nr: 15/DZP/ADM 2/2024

Otwarcie ofert: 9.2 Otwarcie ofert nastąpi dnia 17.05.2024 r. o godz.10: 30 w siedzibie Zamawiającego -
Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Lokalowej w Świętochłowicach Sp. z o.o. przy
ul. Tunelowej 2 - Pokój nr 8. Otwarcie ofert nie ma charakteru publicznego.

Składanie ofert:
9. Miejsce i termin składania oraz otwarcia ofert:
9.1 Ofertę należy złożyć w jeden z następujących sposobów:
a) osobiście w siedzibie Zamawiającego - Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki
Lokalowej w Świętochłowicach Sp. z o.o. przy Ul. Tunelowej 2 - Kancelaria - parter;
b) przesyłką pocztową na adres Zamawiającego: Miejskie Przedsiębiorstwo
Gospodarki Lokalowej w Świętochłowicach Sp. z o.o., Ul. Tunelowa 2, 41-600
Świętochłowice,
Z uwagi na pilną potrzebę udzielenia zamówienia Zamawiający ustala termin
składania ofert na dzień 17.05.2024 r. do godz. 10:00.

Miejsce i termin realizacji:
2. Termin wykonania zamówienia: do 60 dni od dnia podpisania umowy.

Wymagania:
3. Warunki udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, posiadający doświadczenie
w realizacji tego typu zleceń tj. posiadają niezbędny potencjał techniczny, dysponują
osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz znajdują się w sytuacji
ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Weryfikacja doświadczenia odbędzie się na podstawie oświadczenia stanowiącego
załącznik nr 4 do zapytania, złożonego wraz z ofertą.
4. Podwykonawcy:
Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.
Wykonawca, który zamierza wykonywać zamówienie przy udziale podwykonawcy,
musi wyraźnie w ofercie wskazać, jaką część (zakres zamówienia) wykonywać będzie
w jego imieniu podwykonawca oraz podać firmę podwykonawcy (o ile jest już znany).
Należy w tym celu wypełnić odpowiedni punkt formularza oferty, stanowiącego
załącznik nr 3 do zapytania. W przypadku, gdy Wykonawca nie zamierza wykonywać
zamówienia przy udziale podwykonawców, należy wpisać w formularzu ,,nie dotyczy"
lub inne podobne sformułowanie. Jeżeli Wykonawca zostawi ten punkt niewypełniony
(puste pole), Zamawiający uzna, iż zamówienie zostanie wykonane siłami własnymi, tj.
bez udziału podwykonawców.
5. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie muszą złożyć Wykonawcy:
5.1 Wykonawca zobowiązany jest złożyć wypełniony formularz ofertowy sporządzony
według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego,
podpisany przez Wykonawcę lub przez osobę/y upoważnioną/e do składania
oświadczeń w imieniu Wykonawcy.
5.2 Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć:
a) kosztorys ofertowy uproszczony, sporządzony zgodnie z zapisami pkt 7.8)
niniejszego zapytania;
b) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiące załącznik
nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego;
c) oświadczenie o spełnieniu wymogów wynikających z RODO o treści zamieszczonej
w formularzu ofertowym - załącznik nr 3 do zapytania;
d) wskazanie osoby pełniącej funkcję kierownika robót w treści formularza
ofertowego;
e) stosowne oryginalne lub notarialnie poświadczone pełnomocnictwo lub inny
stosowny dokument, jeżeli oferta podpisywana jest przez pełnomocnika lub też
w przypadku, gdy umocowanie do podpisania oferty nie wynika z dokumentu
rejestrowego Wykonawcy - jeżeli dotyczy.
6. Opis sposobu przygotowania oferty:
6.1 Oferta musi być:
a) sporządzona zgodnie z wymogami określonymi w niniejszym zapytaniu ofertowym;
b) złożona w formie pisemnej, w języku polskim;
c) podpisana przez Wykonawcę lub przez osobę/y upoważnioną/e do składania
oświadczeń w imieniu Wykonawcy;
d) złożona w nieprzejrzystej i zaklejonej kopercie lub opakowaniu, na którym należy
umieścić: nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy, opis:
Zapytanie ofertowe na: ,,Remont konstrukcji dachowej budynku przy
ul. Sztygarskiej 4 w Świętochłowicach" - nie otwierać przed 17.05.2024 r., godz.
10:00.
6.2 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert w formie elektronicznej.
6.3 Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę w jednym egzemplarzu.
6.4 Wszelkie koszty przygotowania i złożenia oferty ponosi Wykonawca.
7. Opis sposobu obliczenia oferty:
7.1 Dla zamówienia ustala się wynagrodzenie kosztorysowe.
7.2 Wykonawca poda cenę za realizację zamówienia w tabeli formularza ofertowego -
załącznik nr 3 do zapytania.
7.3 Cenę oferty Wykonawca oblicza za pomocą kosztorysu ofertowego uproszczonego,
sporządzonego na podstawie przedmiaru robót.
7.4 Cena oferty to całkowite wynagrodzenie brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia
łącznie z należnym podatkiem VAT.
7.5 Stawka podatku VAT dla robót objętych przedmiotem zamówienia wynosi 8 %.
7.6 Wykonawca jest zobowiązany wypełnić formularz ofertowy - wszystkie pola bez
wprowadzania zmian lub dodatkowych pozycji.
7.7 Cenę ofertową, ceny jednostkowe, wartość poszczególnych pozycji kosztorysowych
oraz wartości kosztorysów należy podać w złotych polskich z dokładnością do dwóch
miejsc po przecinku.
7.8 Sposób przygotowania kosztorysów ofertowych:
a) Wykonawca sporządza kosztorys ofertowy metodą uproszczoną;
b) Wykonawca nie może samodzielnie wprowadzić zmian do przedmiaru robót;
c) Wykonawca nie może dopisywać i wykreślać pozycji z przedmiaru robót oraz
zmieniać ilości robót wynikających wprost z przedmiaru;
d) kosztorys ofertowy winien obejmować wszystkie pozycje wyszczególnione w
przedmiarze robót;
e) Zamawiający nie dopuszcza zaoferowania zerowej ceny jednostkowej pozycji
kosztorysowej;
f) jeżeli Wykonawca roboty z danej pozycji przedmiarowej wyceni w innej pozycji, przy
pozycji niewycenionej należy wskazać pozycję, w której dane roboty zostały
umieszczone (wycenione);
g) W kosztorysie ofertowym należy podać:
? stawkę roboczogodziny,
? koszty pośrednie,
? zysk,
? cenę jednostkową dla poszczególnych pozycji kosztorysowych,
? wartość poszczególnych pozycji kosztorysowych (cena jednostkowa pozycji jw.
pomnożona przez obmiar),
? wartość kosztorysu, jako sumę wszystkich pozycji kosztorysowych.
Wszystkie błędy ujawnione w przedmiarze robót Wykonawca powinien zgłosić
Zamawiającemu przed terminem składania ofert.
W przypadku uszczegółowienia i/lub zmian do pozycji przedmiaru,
wprowadzonych przez Zamawiającego w wyniku zapytań Wykonawców, należy
wszystkie wprowadzone modyfikacje uwzględnić w cenie, jak również w opisach
pozycji przedmiarowych.
7.9 Cena musi obejmować wszystkie koszty i składniki niezbędne do realizacji zamówienia
wraz z materiałami, robocizną, pracą sprzętu, robotami towarzyszącymi,
świadczeniami i usługami (w tym ubezpieczenie, o którym mowa we wzorze umowy)
oraz pozostałe prace i czynności niezbędne do osiągnięcia wymaganych parametrów
technicznych przedmiotu zamówienia oraz należny podatek VAT.
7.10 Skutki finansowe błędnego obliczenia ceny oferty, wynikające z nieuwzględnienia
wszystkich okoliczności, które mogą wpływać na cenę, obciążają Wykonawcę.
8. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty:
Przy ocenie ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: cena
zamówienia - 100%.
10. Informacja o trybie oceny ofert:
10.1 W toku dokonywania oceny złożonych ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez
Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert.
10.2 Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy do upływu terminu składania ofert nie
złożyli wymaganych dokumentów lub pełnomocnictw lub, którzy złożyli dokumenty
zawierające błędy lub wadliwe pełnomocnictwa, do ich uzupełnienia w wyznaczonym
terminie, chyba, że, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu
lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
10.3 Wszystkie oferty zostaną sprawdzone pod względem rachunkowym. Zamawiający
poprawia omyłki rachunkowe, pisarskie oraz inne omyłki polegające na niezgodności
oferty z zapytaniem ofertowym, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty.
10.4 Oferta zostanie odrzucona, jeżeli:
a) jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego, z zastrzeżeniem pkt. 10.3)
powyżej;
b) została złożona po terminie składania ofert;
c) Wykonawca, nie złożył w wyznaczonym terminie dokumentów i pełnomocnictw,
o których mowa w pkt. 10.2) powyżej;
d) Wykonawca, nie złożył w wyznaczonym terminie wyjaśnień, o których mowa w pkt.
9.1) powyżej;
e) Wykonawca nie wyceni wszystkich pozycji formularza ofertowego;
f) oferta zawiera błędy w obliczeniu ceny.
10.4. Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli:
a) nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu;
b) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza
przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że Zamawiający może
zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty;
c) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiająca
zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy.
10.5 Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zapytania ofertowego bez
podawania przyczyny.
11. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty
w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia:
11.1 O wynikach postępowania Zamawiający poinformuje Wykonawców drogą
elektroniczną, pod warunkiem wskazania w formularzu ofertowym adresu e-mail.
11.2 Zamawiający, zawiadomi wybranego Wykonawcę o terminie i miejscu podpisania
umowy.
11.3 Z wyłonionym Wykonawcą zostanie zawarta umowa zgodna ze wzorem stanowiącym
załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
12. Powierzenie przetwarzania danych osobowych:
Zamawiający nie przewiduje w trakcie realizacji zamówienia powierzenia Wykonawcy
przetwarzania danych osobowych, których jest administratorem.

Uwagi:
13. Klauzula informacyjna RODO:
13.1 Administratorem Państwa danych osobowych w rozumieniu Rozporządzenia
Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 w sprawie ochrony
osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (,,RODO")
jest Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Lokalowej w Świętochłowicach Sp. z o.o.
zwane dalej Administratorem.
13.2 Kontakt z Administratorem jest możliwy: listownie na adres siedziby: ul. Tunelowa 2,
41- 600 Świętochłowice, telefonicznie pod nr tel. 32 245 40 21 mailowo na adres
poczty elektronicznej: sekretariat@mpglswietochlowice.pl.
13.3 Z inspektorem ochrony danych można się skontaktować pod adresem poczty
elektronicznej iod@mpglswietochlowice.pl.
13.4 Pani/Pana dane niezbędne do udziału w postępowaniu będą przetwarzane w celu
związanym z realizacją postępowania o udzielenie zamówienia prowadzonym w trybie
zapytania ofertowego (poza ustawą Prawo Zamówień Publicznych) oraz działanie
przez Administratora w interesie publicznym zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c, e oraz art. 10
RODO.
13.5 Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom uprawnionym do ich
otrzymywania na podstawie przepisów prawa lub umowy, w tym: podwykonawcom,
firmom zapewniającym niszczenie dokumentów i nośników danych, biurom obsługi
prawnej, itp.
13.6 Ze względu na jawność postępowania o udzielenie zamówienia prowadzonego w trybie
zapytania ofertowego (poza ustawą Prawo Zamówień Publicznych), odbiorcami
Pani/Pana danych osobowych mogą być wszystkie zainteresowane osoby lub
podmioty. Ograniczenie dostępu do danych może wystąpić jedynie w szczególnych
przypadkach, jeśli jest to uzasadnione ochroną prywatności, interesem publicznym lub
informacja stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa.
13.7 W związku z jawnością postępowania o udzielenie zamówienia Pani/a dane mogą być
także przekazywane do państw trzecich.
13.8 Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem związanym z zawarciem
umowy w celu realizacji zamówienia.
13.9 Posiada Pani/Pan prawo żądania dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania,
sprzeciwu na dalsze przetwarzanie, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do
przenoszenia danych.
13.10 Administrator informuje, że przepisy ograniczają prawo do skorzystania:
o ze sprostowania lub uzupełnienia danych (art. 16 RODO), jeżeli zrealizowanie tego
prawa mogłoby skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia lub
zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia prowadzonego w trybie zapytania
ofertowego (poza ustawą Prawo Zamówień Publicznych);
o z ograniczenia przetwarzania (art. 18 RODO), które nie może zostać zrealizowane do
czasu zakończenia tego zamówienia.
13.11 Posiada Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO (www.uodo.gov.pl)
w razie uznania, że przetwarzanie danych przez Administratora narusza przepisy
prawa.
13.12 Podane przez Panią/a dane będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia
zakończenia zamówienia. Jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie postępowania
prowadzonego w trybie zapytania ofertowego (poza ustawą Prawo Zamówień
Publicznych) przekroczy 4 lata, Administrator przechowuje dane przez cały okres
obowiązywania tej umowy.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.