Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1140z dziś
7151z ostatnich 7 dni
21652z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Pełnienie Nadzoru Inwestorskiego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Pełnienie Nadzoru Inwestorskiego

Data zamieszczenia: 2024-05-10
Dane kontaktowe Zamawiającego: Urząd Gminy Kozielice
Kozielice 73
74-204 Kozielice
powiat: pyrzycki
telefon 91 561 11 30, fax 91 563 03 65, tel. 91 563 03 71
sekretariat@kozielice.pl
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Kozielice
Wadium: nie wymaga
Nr telefonu: telefon 91 561 11 30
Termin składania ofert: 2024-05-16 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zapytania o cenę.
Nazwa : Pełnienie Nadzoru Inwestorskiego na zadaniu - ,,Przebudowa dróg gminnych
i budowa chodników na terenie gminy Kozielice" - Budowa chodników w miejscowości
Mielno Pyrzyckie.
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji
o możliwości składania ofert częściowych:
Informacja z sesji otwarcie ofert postępowania w trybie przetargu nieograniczonego znajduje się
na stronie Zamawiającego http://bip.kozielice.pl/zamowienia
Pełnienie Nadzoru Inwestorskiego na zadaniu inwestycyjnym pn. ,,Przebudowa dróg gminnych
i budowa chodników na terenie gminy Kozielice" - Budowa chodników w miejscowości Mielno
Pyrzyckie w zakresie:
Przedmiot zamówienia: Roboty polegające na przebudowie dróg gminnych w miejscowości
Mielno Pyrzyckie w zakresie budowy chodników, zjazdów oraz placów. Zakres objęty
inwestycją obejmuje działki nr 406/4, 409,579/1, 561, 406/2, 167/2, 406/1, 574 w obrębie
Mielno.
1. Zadanie A
W miejscowości Mielno Pyrzyckie w ramach inwestycji przewiduje się przebudowę pasa
drogowego na sumarycznej długości 682,28 m (odcinek 1 - 376,10 m, odcinek 2 - 158,33 m,
odcinek 3 - 105,12 m, odcinek 4 - 42,73 m) na działkach nr 406/4, 409, 579/1, 561, 406/1,
406/2, 167/2. Chodniki posiadać będą nominalną szerokość od 2,00 do 2,50 m przy czymodcinkowo przewiduje się ich zwężenie. Chodniki usytuowane przy jezdni przewiduje się
odseparowanie od niej za pomocą wyniesionego krawężnika natomiast od strony terenów
zielonych chodnik odseparowany będzie za pomocą obrzeża. Przebudowywane i budowane
zjazdy dostosowane będą do istniejących wjazdów do posesji. Na styku zjazdu i jezdni drogi
powiatowej przewiduje się zastosowanie krawężnika najazdowego wyniesionego o 4 cm.
Zjazd z pozostałych stron przewiduje się obramować wtopionym opornikiem betonowym.
Zestawienie powierzchni:
a) Powierzchnia nawierzchni chodników wynosić będzie ok. 1660 m2,
b) Powierzchnia nawierzchni zjazdów wynosić będzie ok. 575 m2,
c) Powierzchnia nawierzchni jezdni wynosić będzie ok. 215 m2,
d) Powierzchnia nawierzchni placów wynosić będzie ok. 340 m2,
2. Zadanie B
Przedmiotem niniejszego opracowania jest przebudowa odcinka drogi gminnej wraz
z
odnogą w miejscowości Mielno Pyrzyckie. Zakres inwestycji obejmuje przebudowę drogi i
poboczy oraz budowę jednego zjazdu. Obszar inwestycji obejmuje nieruchomości
o
numerach geodezyjnych 579/1 i 406/1. W ramach inwestycji przewiduje się przebudowę drogi
na długości 66 m wraz z włączeniem odnogą o długości ok 31 m do innej drogi gminnej.
Początek przebudowywanej drogi będzie na styku jezdni drogi gminnej o nawierzchni
asfaltowej. Krawędzie jezdni na włączeniu przewiduje się wyokrąglić łukami o promieniach
R=6 i R=10m. Na wysokości końca przebudowy drogi przewiduje się zlokalizowanie zjazdu
do prywatnej posesji. Jezdnia drogi posiadać będzie szerokość wynoszącą 5,00 m natomiast
odnogi wynosić będzie 3,00 m. Krawędzie drogi przewiduje się obramować wtopionymi
opornikami betonowymi za którymi przewiduje się wykonanie pobocza gruntowego. W
ramach inwestycji nie przewiduje się budowy kanału technologicznego. Wynika to z faktu, iż
przebudowa dotyczy odcinka drogi o sumarycznej długości do 1000 m (ok. 97 m ), a
ewentualny kanał technologiczny nie miałby kontynuacji po żadnej ze stron dróg gminnych.
Zestawienie powierzchni:
a) Powierzchnia nawierzchni jezdni wynosić będzie ok 510 m2,
b) Powierzchnia nawierzchni zjazdu wynosić będzie ok 35 m2,
c) Powierzchnia poboczy wynosić będzie ok 133 m2.
3. Zadanie C.
W ramach inwestycji przewiduje się przebudowę drogi w dwóch miejscach. Pierwszy
fragment drogi na którym przewiduje się przebudowę zlokalizowany jest w okolicach posesji
48 i 48A, włączeniu do drogi na działce 574. W miejscu tym przewiduje się wykonanie
poszerzenia łuku skrzyżowania w postaci zabruku. Dodatkowo przewiduje się przebudowę
istniejącego chodnika (docelowa szerokość 1,40 m). Drugie miejsce podlegające
przebudowie zlokalizowane jest na skrzyżowaniu z drogą gminną na działce 562/3. W
miejscu tym przewiduje się wykonanie zabruku na połączeniu obu jezdni dróg oraz
dodatkowo pobocza drogi gminnej (szerokość utwardzenia pobocza - 2,00 m). Projektowane
zabruki przewiduje się obramować od strony jezdni krawężnikiem najazdowym a od strony
chodnika krawężnikiem betonowym. Ponadto na poszerzeniu pobocza obramowanie
przewiduje się wtopionym opornikiem. W ramach inwestycji nie przewiduje się budowy kanału
technologicznego. Wynika to z faktu, iż przebudowa drogi obejmuje jej przebudowę o
długości do 1000 m.
Zestawienie powierzchni:
a) Powierzchnia nawierzchni poszerzenia jezdni wynosić będzie ok 130 m2,
b) Powierzchnia nawierzchni chodnika wynosić będzie ok 23 m2.
4. Zadanie D.
W ramach inwestycji przewiduje się budowę placu manewrowego przy budynku strażnicy
OSP na działce nr 167/2 o powierzchni 365 m2 wraz ze zjazdem. Konstrukcja podbudowytaka jak przy budowie miejsc postojowych. Zadanie inwestycyjne zawiera się w osobnej
dokumentacji wraz z przebudową i rozbudową budynku strażnicy OSP. Zamawiający posiada
pozwolenie na budowę.
Do obowiązków Inspektora Nadzoru będzie należało :
a) kontrola wykonywanych robót,
b) obecność Inspektora na placu budowy min. 2 razy w tygodniu,
c) spotkania koordynacyjne i spisanie protokołu zaawansowania robót w siedzibie
Zamawiającego,
d) informowania Zamawiającego o zaistniałych utrudnieniach oraz gdy zajdzie konieczność
wykonania robót dodatkowych / zamiennych lub pomniejszenie ilościowe w stosunku do
oferty wykonawcy,
e) rozliczenie rzeczowo - finansowe wykonanych robót.

CPV: 71247000-1

Dokument nr: BI.271.8.1.IN.Ch.MP.2024.MI

Otwarcie ofert: Otwarcie nastąpi w dniu 16.05.2024 r. o godz. 12.10

Składanie ofert:
Oferty należy składać do dnia: 16.05.2024 r. godz. 12.00
w siedzibie zamawiającego
Gmina Kozielice
Kozielice 73
74-204 Kozielice
Pokój nr 2 sekretariat

Miejsce i termin realizacji:
VI. Termin wykonania zamówienia:
Termin zakończenia do 14.12.2024 r. - zakończenie rozliczenia dotacji

Wymagania:
Gmina Kozielice zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
na podstawie Zarządzenia nr 6.2024 z dnia 08 stycznia 2024 r. oraz Zarządzenia nr 27.2024 z
dnia 28 marca 2024 r. w sprawie wprowadzenia regulaminu zamówień publicznych, których
wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 130 000,00 zł w Gminie
Kozielice.
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania o cenę na podstawie regulaminu udzielania
zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości
kwoty 130 000,00 zł w Gminie Kozielice .
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie ogłoszenie:
Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczone zostanie na stronie internetowej:
www.bip.kozielice.pl
V. Informacja o możliwości lub wymogu złożenia oferty wariantowej:
zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz podstawy wykluczenia::
1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się osoby, które:
1) nie podlegają wykluczeniu;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w ogłoszeniu.
2. Warunki udziału w postępowaniu dotyczą:
1)
posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności
zawodowej, działalność zawodowa prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu
zamówienia
Zamawiający wymaga posiadania uprawnień do wykonywania określonej
czynności w pełnym zakresie tj. uprawnienia budowlane branży drogowej bez
ograniczeń.
2)
sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
Zamawiający nie określa warunków
3) zdolności technicznej lub zawodowej,
wymagane jest spełnienie minimalnych warunków dotyczących wykształcenia,
kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, potencjału technicznego wykonawcy lub osób
skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, umożliwiające realizację
zamówienia na odpowiednim poziomie jakości.
a) Wiedza i doświadczenie wykonawcy, w realizacji (zakończeniu) w okresie ostatnich
3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 4 zadań polegających pełnieniu
obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w tym jedno o wartości
nadzorowanych robót budowlanych o wartości min, 2 mln. złotych, które polegały
na wykonaniu nadzoru inwestorskiego przy budowie lub przebudowie dróg.
b) Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do
wykonania zadania.
Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli Oferent udokumentuje, żebędzie dysponować przynajmniej 1 osobą uprawnioną zgodnie z wymogami ustawy
Prawo budowlane (t.j. Dz. U. 2020 poz. 1333 z późn. zm.) do pełnienia
samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, która posiadać będzie od
przynajmniej 5 lat uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi bez
ograniczeń w specjalności drogowej.
3. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się osoby, które podlegają wykluczeniu na
podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp.
4. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również osoby, które podlegają
wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
VIII. Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału
w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia
Wykonawcy składając ofertę załączają do niej Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu
warunków udziału w postępowaniu oraz o nie podleganiu wykluczeniu - wypełnione i podpisane
przez wykonawcę, które stanowić będzie wstępne potwierdzenie spełnienia warunków udziału w
postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia
wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich
zasoby, zamieszcza informacje dotyczące tych podmiotów w oświadczeniu.
Jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega
na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych
podmiotów należy złożyć również zobowiązanie tego podmiotu.
Na wezwanie zamawiającego wykonawcy zobowiązani będą również do złożenia następujących
dokumentów:
1) dokumenty potwierdzające, że osoba jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w
zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
2) wykaz zadań pełnienia obowiązków Inspektora Nadzoru wykonanych nie wcześniej niż w
okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie,
3) oświadczenia na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych osoby ubiegającej się o
zamówienie,
IX. Informacja na temat wadium:
zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
X. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
kryteria oceny ofert przyjęte w niniejszym postępowaniu:
Lp.
1Nazwa kryterium
CenaWaga kryterium
60
2.Doświadczenie40
Kryterium Oferty doświadczenie
a) nadzór inwestorski nad 3 robotami budowlanymi
b) nadzór inwestorski nad 4 robotami budowlanymi
c) nadzór inwestorski nad 5 robotami budowlanymi
d) nadzór inwestorski nad 6 i więcej robotami budowlanymi
XI. Składanie ofert:
- 0 pkt
- 10 pkt
- 20 pkt
- 40 pkt
XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą
rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Nie dotyczy
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z
adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje
dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Nie dotyczy
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem
aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona
aukcja elektroniczna
Nie dotyczy
XVI. Informacje o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i
7 ustawy Pzp:
zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1
pkt. 6 i 7 ustawy Pzp.
XVII. Informacja o przeprowadzonym dialogu technicznym:
zamawiający informuje, że nie przeprowadzono dialogu technicznego dot. niniejszego
postępowania.
XVIII. Inne informacje:
1. Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Kozielice w dniu 08.05.2024 r

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.