Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1104z dziś
7174z ostatnich 7 dni
23988z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Budowa obiektu sportowego z basenem - pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Budowa obiektu sportowego z basenem - pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego

Data zamieszczenia: 2024-05-15
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Dobra
Szczecińska 16A
72-003 Dobra
powiat: policki
wydzial@dobraszczecinska.pl
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Dobra
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-05-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
,,Budowa obiektu sportowego z basenem w Bezrzeczu - pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego"
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa prowadzenia kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad budową obiektu sportowego z basenem w Bezrzeczu, przy ulicy Górnej i Miodowej, wraz z zagospodarowaniem terenu obejmującym: niwelację terenu, utworzenie układu komunikacji zewnętrznej w postaci utwardzonych dojść i dojazdu technicznego do budynku, budowę niezbędnej infrastruktury technicznej tj. instalacji zewnętrznych oraz przyłączy wodno-kanalizacyjnych i elektroenergetycznych. Inwestycja planowana jest na działce o numerze ewidencyjnym 66/144 położonej w obrębie ewidencyjnym 321101_2.0001 Bezrzecze. Inwestycja realizowana w ramach zadania inwestycyjnego pn. ,,Budowa obiektu sportowego z basenem w Bezrzeczu".

CPV: 71520000-9, 71247000-1,71521000-6,71000000-8

Dokument nr: 2024/BZP 00324990, WKI.ZP.271.14.2024.AA

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-05-23 09:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b152d74f-12a3-11ef-a7f7-6221b72ad4fc
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) z zastrzeżeniem art. 61 ust. 2 ustawy, komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami (w tym oferty oraz wszelkie oświadczenia, wnioski o wyjaśnienie treści SWZ, zawiadomienia i informacje) odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2) korespondencja przekazana Zamawiającemu w inny sposób (np. listownie, mailem) nie będzie brana pod uwagę. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: przetargi@dobraszczecinska.pl (nie dotyczy składania ofert).
3) Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Z uwagi na limit znaków wymagania techniczne wskazane są w Rozdziale XI SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Z uwagi na limit znaków RODO został wskazany w Rozdziale XXV SWZ.

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-05-23 09:00
Miejsce składania ofert: ezamowienia.gov.pl

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 miesiące

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WKI.ZP.271.14.2024.AA
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa prowadzenia kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad budową obiektu sportowego z basenem w Bezrzeczu, przy ulicy Górnej i Miodowej, wraz z zagospodarowaniem terenu obejmującym: niwelację terenu, utworzenie układu komunikacji zewnętrznej w postaci utwardzonych dojść i dojazdu technicznego do budynku, budowę niezbędnej infrastruktury technicznej tj. instalacji zewnętrznych oraz przyłączy wodno-kanalizacyjnych i elektroenergetycznych. Inwestycja planowana jest na działce o numerze ewidencyjnym 66/144 położonej w obrębie ewidencyjnym 321101_2.0001 Bezrzecze. Inwestycja realizowana w ramach zadania inwestycyjnego pn. ,,Budowa obiektu sportowego z basenem w Bezrzeczu".
4.2.6.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust 1 pkt 7 ustawy Pzp. tj. udzielanie zamówień polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych zgodnych z przedmiotem tego zamówienia do wysokości 10% wartości zamówienia podstawowego polegających na wydłużeniu świadczenia usługi w przypadku, gdy termin zakończenia robót wydłuży się o okres większy niż 3 miesiące. Wysokość wynagrodzenia za realizację zamówień podobnych może zostać ustalona na identycznych zasadach, jak w odniesieniu do wynagrodzenia dotyczącego zamówienia podstawowego.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: 2) Kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zdolności technicznej lub zawodowej:
4.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą się doświadczeniem w realizacji co najmniej 2 (dwóch) usług podobnych do usługi objętej przedmiotem zamówienia wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Przez usługi podobne uważa się:
a. Nadzór inwestorski nad 1 (jedną) robotą budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie obiektu kubaturowego, obejmującą swym zakresem wykonanie robót konstrukcyjnych, elewacyjnych, instalacyjnych i wykończeniowych, o kubaturze min. 18.000 m3,
b. Nadzór inwestorski nad 1 (jedną) robotą budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie krytego basenu lub krytego aquaparku (akwaparku), lub krytego parku wodnego lub innego obiektu pełniącego funkcję krytej pływalni, w ramach której wykonano prace związane z niecką basenową o wymiarach minimum 16x8m i systemem uzdatniania wody.
Uwaga: Zamawiający dopuszcza możliwość wykazania się doświadczeniem w realizacji dwóch usług podobnych (wymienionych w ppkt a i b wykonywanych w ramach jednej inwestycji, przy wyraźnym wskazaniu zakresu przedmiotowego inwestycji wskazanego w ppkt a i b .
4.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy wykażą, że dysponują osobami, które będą pełnić funkcję Inspektorów Nadzoru inwestorskiego posiadającymi ważne uprawnienia budowlane bez ograniczeń do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie, w specjalnościach:
a) konstrukcyjno-budowlanej,
b) drogowej,
c) sanitarnej,
d) elektrycznej,
e) telekomunikacyjnej
lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (załącznik nr 2 do SWZ) oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do SWZ).
2. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie; załącznik nr 5 do SWZ.
2) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 6 do SWZ.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Dokumenty wymagane przez Zamawiającego, które należy złożyć składając ofertę:
1) formularz ofertowy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ;
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji lub innego właściwego rejestru, w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu (odpowiednio: Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby) jest umocowana do złożenia ww. dokumentów, a jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów w załączniku nr 1;
3) pełnomocnictwa lub inne dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania (odpowiednio: wykonawcy, podmiotu udostępniającego zasoby, wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), jeżeli w imieniu (odpowiednio: wykonawcy, podmiotu udostępniającego zasoby, wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) działa osoba, której umocowanie do reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w ust. 7 ppkt 2);
4) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ;
Uwaga! W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia ww. dokument składa każdy z wykonawców.
5) oświadczenie wykonawcy o poleganiu na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ;
Uwaga! Ww. dokument należy złożyć tylko wtedy, gdy wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotu udostępniającego zasoby.
6) podmiotowe środki dowodowe:
a. zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby może być zastąpione innym podmiotowym środkiem dowodowym potwierdzającym, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tego podmiotu;
Uwaga! Ww. dokument należy złożyć tylko wtedy, gdy wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotu udostępniającego zasoby.
b. oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wskazujące, które roboty budowlane lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ.
Uwaga! Ww. dokument należy złożyć w przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia;
7) dowód zapłaty wadium (jeżeli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Możliwe zmiany postanowień przyszłej umowy określają przepisy art. 455 ustawy Pzp.
2. Zmiana postanowień umowy może nastąpić za zgodą obu stron na piśmie pod rygorem nieważności w formie aneksu do umowy.
3. Dopuszcza się zmianę terminu realizacji umowy w przypadku, gdy zmianie ulegnie termin realizacji inwestycji, o której mowa w § 1 ust. 1. Zmian terminu realizacji niniejszej umowy , nastąpi w takim przypadku stosownie do zmiany terminu realizacji inwestycji, o której mowa w § 1 ust. 1.
4. Dopuszcza się zmianę wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku, gdy wydłuży się termin realizacji inwestycji, o której mowa w § 1 ust.1 o okres większy niż 2 miesiące, na zasadach określonych w § 8 ust. 4.
5. Przewiduje się możliwość dokonania zmian umowy w stosunku do treści oferty, w szczególności konieczne będzie wprowadzenie zmian:
a) będących następstwem zawieszenia wykonywania przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego, lub
b) będące następstwem działania organów administracji i innych podmiotów o kompetencjach zbliżonych do organów administracji w szczególności eksploatatorów infrastruktury oraz właścicieli gruntów, lub
c) w przypadku przedłużenia, z przyczyn niezależnych od Inspektora Nadzoru, czasu wydania ewentualnych decyzji administracyjnych przez właściwe organy, jeżeli okres ten będzie dłuższy w stosunku do terminów wynikających z obowiązujących prawem terminów.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: 2) Kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: 30 dni

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.