Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
168z dziś
5139z ostatnich 7 dni
22597z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie prac instalacyjno-budowlanych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie prac instalacyjno-budowlanych

Data zamieszczenia: 2024-05-10
Dane kontaktowe Zamawiającego: Opolska Spółdzielnia Mieszkaniowa ,,Przyszłość" w Opolu
ul. Katowicka 23
45-061 Opole
powiat: Opole
tel. 77 453 86 01 wew. 4, tel. 77 453 66 16
sekretariat@osm.opole.pl
Województwo: opolskie
Miasto: Opole
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: tel. 77 453 86 01 we
Termin składania ofert: 2024-05-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
do przetargu nieograniczonego na wykonanie prac instalacyjno-budowlanych
2. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest wymiana drzwi wewnętrznych wraz z likwidacją i zabudową
naświetli w budynku biurowo- usługowym położonym w Opolu przy Ul. Krakowskiej 37.
Wariant 1:Zgodnie ekspertyzą techniczną dostępną na stronie internetowej Spółdzielni www.osm.opole.pl i wytycznymi zamawiającego zawartymi w załączniku nr 1 do SIWZ.
Wariant 2: Zgodnie ekspertyzą techniczną dostępną na stronie internetowej Spółdzielni www.osm.opole.pl i wytycznymi zamawiającego zawartymi w załączniku nr 1 do SIWZ, z uwzględnieniem wyceny drzwi aluminiowych wymienionych w wierszach l.p. 2, 3, 5, 8-12; 13, w ,,Zestawieniu drzwi w budynku usługowo-biurowym przy Ul. Krakowskiej 37 - Kościuszki 1 w Opolu".

Otwarcie ofert: 9. MIEJSCE I TERMIN OTWARCIA OFERT
1) Zamawiający otworzy koperty z ofertami w dniu 23.05.2024 o godz. 10:00 w siedzibie
OSM ,,Przyszłość" przy Ul. Katowickiej 23, pok. nr 4.

Składanie ofert:
7. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT
- Oferty należy składać w sekretariacie Spółdzielni Opole Ul. Katowicka 23 pok. 1 w terminie do dnia 22.05.2024 do godz. 14:00.

Miejsce i termin realizacji:
3. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Zamawiający planuje wykonać zadania w terminie do: 3 m-cy od podpisania umowy.

Wymagania:
2.1. USZCZEGÓŁOWIENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
- Ekspertyza i załącznik nr 1 do SIWZ są podstawą do sporządzenia oferty cenowej (prace ujęte w w/w materiałach, a nie wycenione w ofercie nie będą podlegały dodatkowej wycenie. Przedmiary robót są materiałami pomocniczymi dołączonymi do SIWZ wyłącznie celem ułatwienia wykonawcy obliczenia ceny oferty. Podane w przedmiarach podstawy wyceny należy traktować jako orientacyjne. Cena ofertowa winna uwzględniać wszystkie wymagania SIWZ. Jeżeli wykonawca uznaje, że dana pozycja powinna zawierać inną ilość lub jakaś pozycja została wg niego nie uwzględniona powinien to uwzględnić w swojej wycenie).
- Oferowana cena winna obejmować:
- wykonanie wszelkich prac koniecznych do poprawnej realizacji zadania w tym naprawę i uzupełnienie ubytków tynków i wymalowań,
dostawę i wbudowanie wszystkich materiałów koniecznych do poprawnej realizacji prac zgodnie z ich technologią,
- wykonanie wszelkich robót niezbędnych do prawidłowego zrealizowania przedmiotu zamówienia,
wykonanie koniecźnych prac rozbiórkowych i towarzyszących,
- wykonywanie codziennych prac porządkowych po robotach. Klatka schodowa i korytarze na sucho i mokro, celem uniknięcia przenoszenia na obuwiu gruzu i kurzu do poszczególnych lokali; mycie poręczy, skrzynek na listy, lamperii. W przypadku nienależytego wykonywania prac porządkowych, Wykonawca zostanie obciążony kosztami ich wykonania przez inny podmiot.
ustawienie, najem i rozbiórkę rusztowań lub podnośnika,
- wygrodzenie i odpowiednie oznakowanie terenu bezpośrednio wykorzystywanego do
prowadzenia robót,
przywrócenie terenu do stanu ustalonego protokolarnie w dniu przekazania placu budowy.
- Roboty należy prowadzić w sposób nie utrudniający przemieszczania się użytkownikom lokali,
- Połączenia tynków istniejących i uzupełniających nie mogą być zauważalne,
- Kolory farb wymalowań należy dobrać w taki sposób, aby nie odróżniały się od istniejących
- Każdorazowe wyłączenia prądu winne być poprzedzone pisemną informacją wywieszoną co
najmniej 48 godzin przed terminem wyłączenia,
- Należy przestrzegać regulaminu porządku domowego obowiązującego w Spółdzielni (hałas, sprzątanie, nie niszczenie mienia Spółdzielni itp.).
4. WARUNKI ZAMÓWIENIA
W przetargu mogą brać udział Oferenci, którzy:
a) złożą oświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.
b) opracują ofertę zgodnie z pkt. 6 i złożą ważną ofertę wraz z oświadczeniami i dokumentami w terminie i miejscu wskazanym w pkt. 7 1
5. WADIUM
Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium.
6. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
Oferta powinna być napisana w języku polskim, w czytelny sposób.
Oferta musi być w całości spięta lub zszyta w sposób trwały, uniemożliwiający jej przypadkowe zdekompletowanie.
Wszystkie strony oryginału oferty powinny być ponumerowane oraz podpisane przez osobę (osoby) uprawnione do występowania w imieniu Oferenta. Wszelkie poprawki powinny być naniesione czytelnie oraz opatrzone datą i podpisem osoby uprawnionej.
Ceny ofertowe powinny być podane cyfrowo i słownie, (bez podatku VAT).
Oferty należy składać w nieprzejrzystych kopertach. Koperta winna być zaadresowana na adres
- OSM ,,Przyszłość" 45-061 Opole ul. Katowicka 23, oznaczona nazwą i dokładnym adresem oferenta oraz opisana: ,,Oferta - wymiana drzwi Krakowska 37".
OFERTA POWINNA ZAWIERAĆ:
Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
- oferowaną cenę wykonania zamówienia;
- kosztorys ofertowy opracowany na podstawie dokumentacji technicznej dostępnej na stronie www.osm.opole.pl z podaniem składników cenotwórczych;
- potwierdzenie wykonania prac w terminie określonym w pkt. 3 specyfikacji lub informację, w jakim terminie licząc od dnia podpisania umowy Oferent wykona przedmiot zamówienia;
- aktualny wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert dokument potwierdzający status prawny Oferenta i dopuszczający Oferenta do obrotu prawnego w zakresie obejmującym zamówienie;
- oświadczenie o dostarczeniu przed podpisaniem umowy odnawialnej polisy odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości co najmniej dwukrotnie wyższej od składanej oferty;
- warunki płatności (w całości po wykonaniu i odbiorze prac lub częściowo (maksymalnie 2 faktury częściowe, 30% wynagrodzenia płatne po wykonaniu i odbiorze całości prac objętych umową);
- referencje (przygotowane zgodnie z kryteriami wyboru ofert),
- imienne wskazanie kierownika robót oraz kserokopie uprawnień,
- oświadczenie o minimum pięcioletnim okresie udzielanej gwarancji, jakości wykonanych prac remontowych oraz wszystkich wbudowanych materiałów w ramach realizacji zadania;
- oświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.
- Oferty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane.
2) Otwarcie kopert, podanie nazw i adresów oferentów oraz oferowanych cen wykonania zamówienia odbędzie się publicznie z udziałem oferentów.
3) Po otwarciu kopert z ofertami Zamawiający ma uprawnienia do odrzucenia oferty:
z powodu braku lub niewłaściwego przygotowania oferty lub któregokolwiek z dokumentów wymienionych w pkt.6,
z powodu braku wymaganych podpisów, o z powodu braku proponowanej ceny wynagrodzenia.
4) Informacja o wynikach postępowania przetargowego zostanie zamieszczona na stronie internetowej Spółdzielni oraz na tablicy ogłoszeń OSM ,,Przyszłość" Opole ul. Katowicka 23.
10. ZAWARCIE UMOWY
Z Oferentem, którego oferta zostanie przyjęta w postępowaniu przetargowym, zostanie podpisana umowa wg wzoru, który stanowi załącznik nr 2 do Specyfikacji.

Uwagi:
8. KRYTERIA WYBORU OFERT I ICH ZNACZENIE OCENA OFERT:
a. Cena - 97 %
b. Wiarygodność Oferenta - 3 %
3 % - referencje za zrealizowane prace o podobnym charakterze z ostatnich 3 lat, pod warunkiem załączenia referencji na zrealizowane prace
na kwotę nie mniejszą niż 50 tyś. zł (kwoty wynikające z referencji nie będą sumowane w celu spełnienia postawionego warunku, maksymalnie po 1 % za każdą referencję za zrealizowane prace na kwotę niemniej-
szą niż 50 tyś. zł, maksymalnie 3%).
Pod uwagę będą brane wyłącznie referencje podmiotów, prowadzących działalność z zakresu zarządzania nieruchomościami lub będące właścicielami nieruchomości, które zostały wystawione i podpisane przez osoby lub organy uprawnione do podpisywania umów. Referencie winny obejmować informacje o należytym wykonaniu prac (bez usterek) oraz wykonaniu prac w terminie zgodnym z zawarta umowa.

Kontakt:
11 .UDZIELANIE WYJAŚNIEŃ
Wszelkich szczegółowych wyjaśnień udzielają pracownicy:
- Działu ds. Obsługi Technicznej i Eksploatacji OSM. "Przyszłość" Opole ul. Katowicka 23 pok.
10, 9, 8, 7 tel. 77 453 86 01 wew. 4;
e-mail: sekretariat@osm.opole.pl
emucha@osm.opole.pl
- Administracji Osiedla ,,Centrum", Opole ul. Kośnego 31B - tel. 77 453 66 16
e-mail: centrum@osm.opole.pl
- wybrania oferty, której termin jest niezgodny ze specyfikacją,
- ograniczenia zakresu robót objętych zamówieniem,
bez jakichkolwiek roszczeń odszkodowawczych ze strony Oferentów.

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.