zachodniopomorskie (Stargard)
zachodniopomorskie (Stargard)
dolnośląskie (Wrocław)
wielkopolskie (Zagórów)
lubelskie (Puchaczów)
mazowieckie (Warszawa)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Remont schodów zewnętrznych |
Data zamieszczenia: | 2024-05-13 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Zespół Szkół Nr 2 im. Jana Wyżykowskiego ul. Szpakowa 1 59-300 Lubin powiat: lubiński tel. 722 200513, tel. 722 200 458 sekretariat@zs21ubin.pl |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Lubin |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 722 200513, tel |
Termin składania ofert: | 2024-05-24 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
zapraszamy do złożenia oferty cenowej na, Remont schodów zewnętrznych w Zespole Szkół Nr 2 im. Jana Wyżykowskiego w Lubinie. II. Opis przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest remont schodów zewnętrznych wejścia głównego (Wl- 67 m2, W2 - 78,5 m2) w Zespole Szkół Nr 2 im. Jana Wyżykowskiego w Lubinie, który obejmuje następujące roboty budowlane: a) rozbiórka istniejących schodów betonowych i z lastryko, b) niwelacja terenu oraz wykonanie koryta, c) uformowanie podbudowy z kruszywa łamanego bazaltowego, oraz zagęszczenie, d) uformowanie warstwy wyrównującej pod kostkę z miału bazaltowego, oraz jej zagęszczenie, e) osadzenie obrzeża palisadowego na lekkiej ławie betonowej, f) osadzenie stopni z obrzeża palisadowego na lekkiej ławie betonowej, g) montaż osadników wraz z wycieraczką do butów, h) ułożenie, zagęszczenie oraz zamulenie kostki brukowej, i) wywóz gruzu oraz nadmiaru materiału. 2. Szczegółowy zakres robót budowlanych ujęty w przedmiarze załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania ofertowego. 3. Zamawiający zaleca Wykonawcy wizję lokalną na terenie objętym zamówieniem w celu szczegółowego zapoznania się ze specyfikacją i charakterem prac, a także zdobycie wszelkich dodatkowych informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty, zawarcia umowy i wykonania zamówienia 4. Zamówienie obejmuje: materiały, robociznę i sprzęt, niezbędne do realizacji zadania, wymagane przy robotach budowlanych, demontażowych, instalacyjnych, montażowych, tynkarskich, porządkowych. 5. Zastosowane materiały własne Wykonawcy muszą odpowiadać w zakresie, jakości i właściwości wymaganiom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonych w ustawie - Prawo budowlane oraz wszelkim normom bezpieczeństwa i higieny w szkołach publicznych. Dokument nr: ZS2.026.3.2024 Otwarcie ofert: 2. Ocena oferty zostanie dokonana w dniu 27.05.2024 r., a wynik i wybór najkorzystniejszej oferty zostanie ogłoszony po weryfikacji w siedzibie Zamawiającego oraz przekazany mailem zainteresowanym wykonawcom. Składanie ofert: VII. Miejsce i termin składania ofert 1. Ofertę cenową (załącznik nr 1,2,3 i 4 do zapytania ofertowego) należy złożyć w sekretariacie Zamawiającego w Zespole Szkół Nr 2 im. Jana Wyżykowskiego w Lubinie, ul Szpakowa 1, 59-300 Lubin lub przesłać pocztą elektroniczną na adres e-mail sekretariat@zs21ubin.pl do dnia 24.05.2024 r. do godz. 1.500. Miejsce i termin realizacji: IV. Termin realizacji zamówienia: 24.06.2024- 16.08.2024 Wymagania: Postępowanie prowadzone bez stosowania przepisów ustawy w myśl art. 2 ust. 1 pkt.l ustawy Pzp z dnia 11 września 2019 r. (Dz. U. 2021 poz. 1129 z późn. zm.) III. Istotne warunki zamówienia: 1. Wykonawca ponosi koszty związane z przygotowaniem oferty. 2. Zamawiający nie dopuszcza wykonania zamówienia przez podwykonawców. 3. Wymagany minimalny okres gwarancji na wykonanie przedmiotu zamówienia, w tym min. na zastosowane materiały wynosi 36 miesiące od dnia odebrania przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia i podpisania (bez uwag) protokołu odbioru końcowego. 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i wariantowych. V. Opis sposobu przygotowania oferty 1. Oferent powinien przedstawić swoją ofertę na formularzu ofertowym załączonym do niniejszego zapytania - załącznik nr 1. 2. Podpisany szczegółowy zakres robót budowlanych - przedmiar - załącznik nr 2. 3. Wypełnione i podpisane oświadczenie wykonawcy - załącznik nr 3. 4. Podpisana klauzula informacyjna RODO - załącznik 4. 5. Do oferty należy dołączyć także aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. 6. Oferta musi być złożona w formie pisemnej i być podpisana przez osobę (osoby) uprawnione do występowania w imieniu Wykonawcy. VI. Kryteria wyboru: 1. Najważniejszym kryterium oceny ofert będzie cena brutto -100%. 4. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę. Kontakt: VIII. Osobą do kontaktu z oferentami jest: Kierownik gospodarczy Barbara Antos, pok. nr 101, tel. 722 200 458 |
© eurobudowa.pl 2004-2024