Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
683z dziś
6753z ostatnich 7 dni
23567z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Zakup nowych podkładów strunobetonowych wraz z dostawą

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zakup nowych podkładów strunobetonowych wraz z dostawą

Data zamieszczenia: 2024-05-15
Dane kontaktowe Zamawiającego: Dolnośląskie Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury Komunikacyjnej DOŁKOM spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
ul. Hubska 6
50-502 Wrocław
powiat: Wrocław
tel.697 047 608, tel.697 047 606
k.latocha@dolkom.pl
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wrocław
Wadium: nie żąda
Nr telefonu: tel.697 047 608, tel
Termin składania ofert: 2024-05-21 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
WARUNKI ZAMÓWIENIA dla postępowania zakupowego
,,Zakup nowych podkładów strunobetonowych wraz z dostawą do Sekcji Napraw Infrastruktury Zamawiającego"
3. Przedmiotem niniejszego postępowania jest zakup nowych podkładów strunobetonowych typu PS-94/SB/1435/60E1 lub PS-93/S B/1435/60E1 oraz podkładów strunobetonowych PS-83/SB/1435/49E1 wraz z dostawą do Sekcji Napraw Infrastruktury w Goczałkowie (DSN-4), szczegółowo określonych i wyspecyfikowanych w Załączniku nr 1. Załącznik nr 1 określa także warunki techniczne wykonania kruszyw.

Dokument nr: DLG-231/N/04/24

Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 21.05.2024 r. godz. 10:30. Otwarcie ofert nie jest jawne.

Składanie ofert:
Oferty należy składać za pośrednictwem poczty elektronicznej do dnia 21.05.2024 r., godz. 10:00, na adres e-mail k.latocha@dolkom.pl w formie pliku zabezpieczonego hasłem.

Miejsce i termin realizacji:
Termin wykonania zamówienia: do 30.06.2024 r.

Wymagania:
2. Postępowanie prowadzone jest na podstawie § 13 ust 1 pkt 1 Regulaminu udzielania zamówień przez Dołkom Sp. z o.o. oraz niniejszych Warunków Zamówienia. Regulamin dostępny jest na stronie internetowej Zamawiającego: http://dolkom.pl
4. Oferowane przez Wykonawcę podkłady strunobetonowe muszą być:
4.1. Wprowadzone do obrotu w Polsce w sposób zapewniający pozytywną weryfikację podsystemu w ramach interoperacyjności kotel.
4.2. Dopuszczone do stosowania na sieci kolejowej przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
4.3. Na potwierdzenie powyższych wymagań wymagane jest złożenie na wezwanie Zamawiającego:
4.3.1. W zakresie wprowadzenia do obrotu - Kopii deklaracji zgodności WE składnika interoperacyjności
4.3.2. W zakresie dopuszczenia do stosowania na sieci PKP PLK S.A. - Kopii Dopuszczenia do stosowania na liniach kolejowych zarządzanych przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. w trybie procedury SMS PW-17 wraz z warunkami dopuszczenia do stosowania.
Wykonawca powinien posiadać aktualne badania okresowe podkładów strunobetonowych, wykonane przez uprawnione, niezależne od producenta laboratorium akredytowane, a obejmujące wszystkie badania opisane w ,,Warunkach technicznych wykonania i odbioru podkładów i podrozjazdnic strunobetonowych" ld-101.
Zamawiający ma prawo żądać przedstawienia wyników zarówno na etapie postępowania, jak też podczas realizacji Zamówienia.
5. Warunki udziału Wykonawców w postępowaniu zakupowym
W postępowaniu zakupowym mogą brać udział wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
5.1. Posiadają kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia działalności związanej z dostawą podkładów strunobetonowych.
5.2. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia.
5.3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz zdolności techniczne i zawodowe, w szczególności dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
5.4. Posiadają wymagane dokumenty dopuszczające zabudowę oferowanych podkładów strunobetonowych, zgodnie z zapisami punktu 4 Warunków Zamówienia.
7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych ani wariantowych.
9. Opis sposobu przygotowania oferty
9.1. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę z zastrzeżeniem ust.2 §19 Regulaminu udzielania zamówień przez Dołkom Sp. z o.o.
9.2. Ofertę należy przygotować ściśle według wymagań określonych w niniejszych Warunkach Zamówienia.
9.3. Umocowanie osób podpisujących ofertę musi wynikać bezpośrednio z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli umocowanie takie nie wynika wprost z dokumentu określającego status prawny oferenta (odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej), to do oferty należy dołączyć oryginał lub notarialnie poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię pełnomocnictwa udzielonego przez upoważnione osoby.
9.4. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
9.5. Oferta musi być sporządzona w języku polskim.
9.6. Wszystkie strony dokumentów powinny być ponumerowane i parafowane przez osobę (lub osoby, jeżeli do reprezentowania Wykonawcy upoważnione są dwie lub więcej osób) podpisującą/podpisujące ofertę zgodnie z treścią dokumentu określającego status prawny oferenta lub treścią załączonego do oferty pełnomocnictwa.
9.7. Wszelkie miejsca w dokumentach, w których Wykonawca naniósł poprawki lub zmiany wpisywanej przez siebie treści muszą być parafowane przez osobę (osoby) podpisującą/podpisujące ofertę.
9.8. Zamawiający nie dopuszcza dokonywania w treści załączonych do niniejszych Warunków Zamówienia wzorów dokumentów jakichkolwiek zmian (skrótów, opuszczeni lub dopisków ) za wyjątkiem miejsc wykropkowanych lub specjalnie oznaczonych , np. gwiazdką (*).
9.9. Żadne dokumentu wchodzące w skład oferty nie podlegają zwrotowi przez Zamawiającego.
10. Dokumenty i oświadczenia wymagane od Wykonawców
10.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
10.2. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, podpisane przez osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy, którego wzór stanowi Załącznik nr 2 do Formularza Oferty
10.3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, podpisane przez osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy, którego wzór stanowi Załącznik nr 3 do Formularza Oferty
10.4. Pełnomocnictwo dla osób składających w imieniu Wykonawcy oświadczenia woli lub wiedzy w toku postępowania, jeżeli umocowanie tych osób nie wynika z wpisów do właściwego rejestru lub ewidencji.
Hasło należy przekazać na żądanie Zamawiającego po upływie terminu składania ofert.
Z treścią złożonych ofert oraz protokołem otwarcia ofert Wykonawcy mogą zapoznać się od momentu przekazania przez Zamawiającego zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania zakupowego.
12. Termin związania ofertą
Wykonawca zostaje związany ofertą przez 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
13. Opis kryteriów, którymi będzie kierował się Zamawiający przy wyborze ofert, ich znaczenie i sposób oceny.
13.1. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które nie będą podlegać odrzuceniu.
13.2. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:
13.2.1. Jej treść nie odpowiada Warunkom Zamówienia.
13.2.2. Jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
13.2.3. Zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu Zamówienia.
13.2.4. Wykonawca nie złożył w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego wyjaśnień dotyczących złożonej oferty.
13.2.5. Została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z postępowania zakupowego.
13.2.6. Wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłek pisarskich i rachunkowych w treści oferty.
13.2.7. Jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów prawa.
13.2.8. Została złożona w formie niedopuszczonej niniejszym Regulaminem.
13.3. O odrzuceniu oferty Zamawiający niezwłocznie informuje Wykonawcę, którego ofertę odrzucił, podając uzasadnienie.
13.4. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria: - Cena - 100%
13.5. Zasady przyznawania punktów w jedynym kryterium oceny ofert ,,Cena -100%":
o w przypadku, gdy do postępowania złożone zostaną, co najmniej dwie oferty nie podlegające odrzuceniu, punkty przyznane danej ofercie zostaną obliczone wg poniższego wzoru:
Xmin
W obliczana =---x W max
X obliczana
gdzie:
Wobliczana - wartość punktowa, którą należy wyznaczyć Wmax - waga kryterium ceny - maksymalna liczba punktów, która może być przyznana w kryterium ceny ( W max = 100)
Xmin - wartość najniższej ceny spośród złożonych ofert Wykonawców
Xobiiczana - wartość ceny obliczanej oferty
13.6. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów. Wyliczenie punktów zostanie dokonane zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.
13.7. Jeżeli Zamawiający nie może dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
13.8. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
14. Wadium
Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
15. Zabezpieczenie należytego wykonania Umowy
Zamawiający nie przewiduje obowiązku wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania Umowy.
16. Informacje o negocjacjach handlowych z Wykonawcami po złożeniu ofert
16.1. Zamawiający po złożeniu ofert przeprowadzi dodatkowe negocjacje handlowe, do których zaproszeni zostaną Wykonawcy w liczbie nie większej niż trzech, których oferty nie podlegają odrzuceniu i uzyskają najwyższe oceny punktowe.
16.2. Po przeprowadzeniu negocjacji handlowych Zamawiający przekaże Wykonawcom, biorącym udział w negocjacjach handlowych wykaz zmian wynikających z negocjacji, na podstawie których, Wykonawcy złożą ofertę ostateczną w formie zgodnej z dopuszczoną dla składania ofert. W przypadku gdy przedmiotem negocjacji była tylko cena, Wykonawcę, który nie przystąpił do negocjacji obowiązuje cena wskazana w ofercie sprzed negocjacji handlowych.
16.3. Miejsce, termin oraz formę złożenia ofert ostatecznych określi w zaproszeniu do złożenia ofert ostatecznych Zamawiający, po przeprowadzeniu negocjacji.
16.4. Oferta ostateczna danego Wykonawcy nie może być mniej korzystna od tej, którą złożył on przed negocjacjami handlowymi.
17. Zawarcie umowy
17.1. Zamawiający udzieli niniejszego zamówienia temu Wykonawcy, którego bilans ceny będzie najkorzystniejszy dla Zamawiającego.
17.3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy na realizację przedmiotu zamówienia, Zamawiający może wybrać innego Wykonawcę i zawrzeć z nim umowę bez przeprowadzenia ponownego badania i oceny ofert.
18. Zakończenie postępowania zakupowego
18.1. Postępowanie może zostać zamknięte bez dokonania wyboru oferty.
18.2. Zamawiający niezwłocznie powiadomi pisemnie uczestników postępowania
0 zamknięciu postępowania bez dokonania wyboru oferty

Uwagi:
19. Klauzula informacyjna RODO
19.1. Zamawiający działając na mocy art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego
1 Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE ( ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UEL119 z 2016 r ,str. 1-88), zwanego dalej ,,RODO", informuje Pana/Panią, że:
19.1.1. Administratorem Danych Osobowych jest Dolnośląskie Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury Komunikacyjnej DOŁKOM sp. zo.o., zwana dalej Spółką, z siedzibą pod adresem: 50-502 Wrocław ul. Hubska 6.
19.1.2. W Spółce funkcjonuje adres iodo@dolkom.pl Specjalisty Ochrony Danych Osobowych w Dolnośląskim Przedsiębiorstwie Napraw Infrastruktury Komunikacyjnej DOŁKOM sp. zo.o.,
udostępniony osobom, których dane osobowe są przetwarzane przez Spółkę.
19.1.3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu:
19.1.3.1. przeprowadzenia postępowania o udzielenie Zamówienia,
19.1.3.2. wyłonienia wykonawcy oraz udzjelenia Zamówienia poprzez zawarcie Umowy,
19.1.3.3. przechowywanie dokumentacji postępowania o udzielenie Zamówienia na wypadek kontroli prowadzonej przez uprawnione organy i podmioty,
19.1.3.4. przekazania dokumentacji postępowania o udzielenie Zamówienia do archiwum, a następnie jej zbrakowania (trwałego usunięcia i zniszczenia);
w zakresie: dane zwykłe - imię , nazwisko, zajmowane stanowisko, miejsce pracy a także w przypadku złożenia pełnomocnictwa, oświadczeń i innych dokumentów - dane osobowe w nim zawarte.
19.1.4. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych przez Spółkę jest art. 6 ust.1 lit. c i f RODO, przy czym za prawnie uzasadniony interes Spółki wskazuje się konieczność przeprowadzenia postępowania o udzielenie Zamówienia.
19.1.5. Dane osobowe będą udostępniane innym odbiorcom, jeżeli przepisy szczególne tak stanowią.
19.1.6. Ma Pani / Pan prawo do żądania dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.
19.1.7. Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tzn. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
19.1.8. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, niemniej jednak bez ich podania nie jest możliwe dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie Zamówienia.
19.1.9. Spółka nie będzie przeprowadzać zautomatyzowanego podejmowania decyzji w tym profilowania na podstawie podanych danych osobowych.
19.2. Wykonawca zobowiązuje się poinformować w imieniu Zamawiającego wszystkie osoby fizyczne kierowane do realizacji Zamówienia oraz osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą, które zostaną wskazane, jako podwykonawca, a których dane osobowe zawarte są w składanej ofercie lub jakimkolwiek załączniku lub dokumencie składanym w postępowaniu o udzielenie Zamówienia, o:
19.2.1. fakcie przekazania danych osobowych Zamawiającemu,
19.2.2. przetwarzaniu danych osobowych przez Zamawiającego.
19.3. Na mocy art. 14 RODO, Wykonawca zobowiązuje się wykonać w imieniu Zamawiającego obowiązek informacyjny wobec osób, o których mowa w ustępie 19.2. przekazując im treść klauzuli informacyjnej, o której mowa w ustępie 19.1. wskazując jednocześnie tym osobom Wykonawcę, jako źródło pochodzenia danych osobowych, którymi dysponował będzie Zamawiający.

Kontakt:
8. Osoby upoważnione do kontaktu ze strony Zamawiającego
Kamil Latocha tel.697 047 608 e-mail: k.latocha@dolkom.pl Stanisław Wróblewski tel.697 047 606 e-mail: s.wroblewski@dolkom.pl

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.