zachodniopomorskie (Stargard)
małopolskie (Kobylanka)
mazowieckie (Warszawa)
dolnośląskie (Wałbrzych)
śląskie (Czeladź)
mazowieckie (Warszawa)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie przeglądów technicznych pięcioletnich i rocznych |
Data zamieszczenia: | 2024-05-15 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
GMINA BYTOM - BYTOMSKIE MIESZKANIA ul. Armii Krajowej 54b 41-909 Bytom powiat: Bytom 32 532 50 13 zamowienia@bm.bytom.pl https://bm-bytom.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/435170 |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Bytom |
Wadium: | w wymaganiach |
Nr telefonu: | 32 532 50 13 |
Termin składania ofert: | 2024-05-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Wykonanie przeglądów technicznych pięcioletnich i rocznych za 2024 r. wymaganych przepisami prawa budowlanego w budynkach Gminy Bytom zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia są okresowe kontrole budynków, które mają na celu stwierdzenie czy elementy budynku mogą powodować zagrożenie dla: a) bezpieczeństwa użytkowania, b) bezpieczeństwa konstrukcji, c) bezpieczeństwa pożarowego, d) bezpieczeństwa środowiska. 2. Celem wykonania okresowej kontroli stanu technicznego budynków jest wypełnienie obowiązku zarządcy obiektu budowlanego wynikającego z: a) art. 62 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane, gdzie określono, iż obiekty budowlane powinny być w czasie ich użytkowania poddawane okresowej kontroli, co najmniej raz na pięć lat polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektu budowlanego, estetyki obiektu budowlanego oraz jego otoczenia. Kontrolą tą powinno być objęte również badanie instalacji elektrycznej i piorunochronnej w zakresie stanu sprawności połączeń, osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, oporności izolacji przewodów oraz uziemień instalacji i aparatów. b) art. 62 ust. 1 pkt 1 lit. a oraz art. 62 ust. 1 pkt 1 lit b ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane, gdzie określono, iż obiekty budowlane powinny być w czasie ich użytkowania poddawane okresowej kontroli, co najmniej raz w roku polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego elementów budynku, budowli i instalacji narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działania czynników występujących podczas użytkowania obiektu oraz instalacji i urządzeń służące ochronie środowiska. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1.2 do SWZ - Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia. 4. Przedmiot zamówienia obejmuje obiekty budowlane administrowane przez Bytomskie Mieszkania w zakresie wykonania okresowej kontroli pięcioletniej i rocznej obiektów budowlanych - wykaz adresowy obiektów budowlanych podlegających okresowej kontroli stanowi Załącznik nr 1.1. do SWZ; 5. Zamawiający nie podzielił postępowania na części. Uzasadnienie braku podziału na części: Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części ze względu na kompleksowy charakter zamówienia, który należy wykonać zgodnie z wymaganiami określonymi w Prawie Budowlanym. Podział zamówienia na wykonanie przeglądów na poszczególne adresy mógłby doprowadzić do sumarycznego zwiększenia kosztów związanych z usługami wykonywanym przez Wykonawców na poszczególnych pojedynczych adresach. Brak podziału zamówienia na części przy jednoczesnym przeprowadzeniu postępowania w jednym z trybów konkurencyjnych przewidzianych w ustawie Pzp - tryb podstawowy - nie powoduje ograniczenia konkurencji oraz zapewnia równy dostęp podmiotów z sektora mikro, małych i średnich przedsiębiorstw. Jednocześnie Zamawiający wskazuje, że kontrole okresowe obiektów budowlanych prowadzone zgodnie z art. 62 ustawy Prawo Budowlane zostały podzielone na dwa odrębne postępowania, które zostały ujęte w planie zamówień na 2024 r. w pozycji 1.3.11. Tym samym należy uznać, że wykonanie przeglądów obiektów budowalnych jest podzielony na części, a przedmiotowe postępowanie dotyczy jednej z części. 6. Zamawiający w związku z art. 441 ust. 1 ustawy Pzp przewiduje prawo opcji. Szczegółowy opis opcji znajduje się w projektowanych postanowieniach umownych. 7. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w Istotnych postanowieniach umownych stanowiących Załącznik nr 2 do SWZ. CPV: 71356100-9 Dokument nr: 2024/BZP 00325505, DZP-TP2-19/2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-05-23 11:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://bm-bytom.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/435170 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zgodnie z art. 61 ustawy, za pośrednictwem elektronicznej platformy zakupowej (dalej: ,,Platforma") pod adresem: https://bm-bytom.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/435170 która spełnia wymagania opisane w art. 64 ustawy. Zamawiający dopuszcza również komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem: zamowienia@bm.bytom,pl, z zastrzeżeniem, że ofertę należy złożyć za pośrednictwem platformy zakupowej, o której mowa powyżej. 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na Platformie Zakupowej. Zarejestrowanie i utrzymywanie konta na Platformie Zakupowej oraz korzystanie z Platformy jest bezpłatne. 2. Wymagania techniczne i organizacyjne korzystania z Platformy Zakupowej określa Regulamin Platformy Zakupowej (dostępny pod adresem internetowym https://platforma.eb2b.com.pl/user/terms Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego tj. bezpłatnie rejestrując się lub logując (w przypadku posiadania konta w Platformie Zakupowej), akceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie oraz uznaje go za wiążący. 3. Instrukcja korzystania z Platformy: 1) w zakładce ,,Postępowania", dalej ,,Lista postępowań otwartych" wykonawca wybiera niniejsze postępowanie oraz korzystając z polecenia ,,Zgłoś się do udziału w postępowaniu" przechodzi odpowiednio do Formularza rejestracyjnego - w przypadku, kiedy wykonawca nie posiada konta na Platformie, lub panelu logowania użytkownika do Systemu w przypadku posiadania konta na Platformie; 2) po wypełnieniu formularza rejestracyjnego wykonawca otrzymuje wiadomość elektroniczną (e-mail) informującą, że może dokonać pierwszego logowania do Platformy. Rejestracja nowego konta podlega weryfikacji i akceptacji Operatora, która może potrwać do 24h (8h roboczych). 3) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Platformy. Po wprowadzeniu danych użytkownika tj. adresu e-mail oraz hasła zgłoszenie jest automatycznie akceptowane przez Platformę; 4) w zakładce ,,Załączniki organizatora" przedmiotowego postępowania dostępna jest dokumentacja postępowania (SWZ oraz pozostałe dokumenty). Pobranie dokumentu następuje po kliknięciu na wybrany załącznik i wciśnięciu polecenia ,,Pobierz". W celu pobrania wszystkich załączników jednocześnie należy wybrać polecenie ,,Pobierz paczkę", a następnie ,,Pobierz wszystkie załączniki organizatora". 5) Zaleca się, aby Wykonawca na bieżąco śledził (sugerujemy codziennie) zmiany jakich w trakcie postępowania może dokonać Zamawiający. Zalecenie dotyczy również informacji jakie Zamawiający kieruje do Wykonawców po zakończeniu składania ofert. 4. Niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie: 1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 4/1 mb/s, 2) komputer klasy PC lub lub Mac, o następującej konfiguracji: pamięć RAM min. 8 GB, procesor dwurdzeniowy o taktowaniu min. 2,4 GHz, jeden z systemów operacyjnych: MS Windows, Mac OS, Linux, z aktualnym wsparciem technicznym producenta (sugerujemy nie starsze niż 3 lata od daty wszczęcia postępowania) 3) zainstalowana dowolna wersja przeglądarki internetowej - sugerujemy najnowsze wersje: Chrome, Safari, Edge, Firefox, Opera 4) włączona obsługa JavaScript, 5) zainstalowany program obsługujący stosowane przez wykonawcę formaty plików (np. Acrobat Reader dla plików w formacie .pdf). 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", Zamawiający informuje, że: a) administratorem Pani/Pana danych osobowych są Bytomskie Mieszkania z siedzibą przy Ul. Armii Krajowej 54b, 41-909 Bytom, reprezentowane przez Dyrektora; b) dane kontaktowe inspektora ochrony danych: Bytomskie Mieszkania, 41-909 Bytom, Ul. Armii Krajowej 54b, tel. 32 532-50-00, e-mail: odo@bm.bytom.pl; c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego objętego SWZ; d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona będzie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.); e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów określonych w lit. c powyżej, a po tym czasie przez okres określony przepisami obowiązującego prawa; f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; h) posiada Pani/Pan: 1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; 2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; 3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; 4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): i) nie przysługuje Pani/Panu: 1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; 2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; 3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://bm-bytom.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/435170 TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-05-23 11:00 Miejsce składania ofert: https://bm-bytom.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/435170 Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni Wymagania: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 2 000,00 zł. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp. 3. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) gwarancjach bankowych; c) gwarancjach ubezpieczeniowych; d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego VeloBank S.A. Oddział w Bytomiu nr 15 1560 1049 2103 2408 7777 0004 z opisaniem przelewu: ,,wadium - DZP-TP2-19/2024 Wykonanie przeglądów technicznych pięcioletnich i rocznych za 2024 r. wymaganych przepisami prawa budowlanego, w budynkach Gminy Bytom zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania" 4. UWAGA: Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuję z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako termin składania ofert). 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. W przypadku wniesienia wadium w postaci pieniężnej, zaleca się złożyć wraz z ofertą potwierdzenie nadania przelewu. 6. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 3 lit. b-d, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej zaleca się złożyć wraz z ofertą poprzez Platformę przetargową w wydzielonym odrębnym pliku SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: DZP-TP2-19/2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia są okresowe kontrole budynków, które mają na celu stwierdzenie czy elementy budynku mogą powodować zagrożenie dla: a) bezpieczeństwa użytkowania, b) bezpieczeństwa konstrukcji, c) bezpieczeństwa pożarowego, d) bezpieczeństwa środowiska. 2. Celem wykonania okresowej kontroli stanu technicznego budynków jest wypełnienie obowiązku zarządcy obiektu budowlanego wynikającego z: a) art. 62 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane, gdzie określono, iż obiekty budowlane powinny być w czasie ich użytkowania poddawane okresowej kontroli, co najmniej raz na pięć lat polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektu budowlanego, estetyki obiektu budowlanego oraz jego otoczenia. Kontrolą tą powinno być objęte również badanie instalacji elektrycznej i piorunochronnej w zakresie stanu sprawności połączeń, osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, oporności izolacji przewodów oraz uziemień instalacji i aparatów. b) art. 62 ust. 1 pkt 1 lit. a oraz art. 62 ust. 1 pkt 1 lit b ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane, gdzie określono, iż obiekty budowlane powinny być w czasie ich użytkowania poddawane okresowej kontroli, co najmniej raz w roku polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego elementów budynku, budowli i instalacji narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działania czynników występujących podczas użytkowania obiektu oraz instalacji i urządzeń służące ochronie środowiska. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1.2 do SWZ - Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia. 4. Przedmiot zamówienia obejmuje obiekty budowlane administrowane przez Bytomskie Mieszkania w zakresie wykonania okresowej kontroli pięcioletniej i rocznej obiektów budowlanych - wykaz adresowy obiektów budowlanych podlegających okresowej kontroli stanowi Załącznik nr 1.1. do SWZ; 5. Zamawiający nie podzielił postępowania na części. Uzasadnienie braku podziału na części: Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części ze względu na kompleksowy charakter zamówienia, który należy wykonać zgodnie z wymaganiami określonymi w Prawie Budowlanym. Podział zamówienia na wykonanie przeglądów na poszczególne adresy mógłby doprowadzić do sumarycznego zwiększenia kosztów związanych z usługami wykonywanym przez Wykonawców na poszczególnych pojedynczych adresach. Brak podziału zamówienia na części przy jednoczesnym przeprowadzeniu postępowania w jednym z trybów konkurencyjnych przewidzianych w ustawie Pzp - tryb podstawowy - nie powoduje ograniczenia konkurencji oraz zapewnia równy dostęp podmiotów z sektora mikro, małych i średnich przedsiębiorstw. Jednocześnie Zamawiający wskazuje, że kontrole okresowe obiektów budowlanych prowadzone zgodnie z art. 62 ustawy Prawo Budowlane zostały podzielone na dwa odrębne postępowania, które zostały ujęte w planie zamówień na 2024 r. w pozycji 1.3.11. Tym samym należy uznać, że wykonanie przeglądów obiektów budowalnych jest podzielony na części, a przedmiotowe postępowanie dotyczy jednej z części. 6. Zamawiający w związku z art. 441 ust. 1 ustawy Pzp przewiduje prawo opcji. Szczegółowy opis opcji znajduje się w projektowanych postanowieniach umownych. 7. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w Istotnych postanowieniach umownych stanowiących Załącznik nr 2 do SWZ. 4.2.6.) Główny kod CPV: 71356100-9 - Usługi kontroli technicznej 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak 4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: 1. W przypadku wykorzystania limitu kwotowego ujętego w § 8 ust. 1 Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania w niniejszej umowie z prawa opcji w kwocie nieprzekraczającej 10% kwoty wskazanej w § 8 ust. 1 w zakresie: a) przeprowadzania okresowej pięcioletniej kontroli stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektów budowlanych, estetyki obiektów budowlanych oraz ich otoczenia wraz z badaniem instalacji elektrycznej i piorunochronnej w zakresie stanu sprawności połączeń, osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, oporności izolacji przewodów praz uziemień instalacji i aparatów; b) okresowej rocznej kontroli stanu technicznego i elementów budynków, budowli i instalacji narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działania czynników występujących podczas użytkowania obiektów oraz instalacji i urządzeń służących ochronie środowiska; 2. Ostateczna kwota przeznaczona na realizację przedmiotu umowy będzie uzależniona od potrzeb Zamawiającego i posiadanych przez niego środków finansowych. 3. Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia w ramach prawa opcji jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Zamawiający ma prawo nie skorzystać z prawa opcji szczególnie w warunkach nieuzyskania środków finansowych na ten cel, a Wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu żadne roszczenie. 4. Zamawiający ma prawo skorzystać z prawa opcji wielokrotnie do wyczerpania maksymalnej kwoty wyszczególnionej w ust. 1. 5. Zamawiający ma prawo skorzystać z prawa opcji w całym terminie obowiązywania umowy wskazanym w § 2 ust. 1 niniejszej umowy. 6. Skorzystanie z prawa opcji może nastąpić - pod rygorem nieważności - na podstawie pisemnego oświadczenia Zamawiającego (podpisanego przez Dyrektora) przekazanego Wykonawcy. Skorzystanie z prawa opcji nie wymaga aneksowania umowy. 7. Pisemne oświadczenie o skorzystaniu z prawa opcji w okresie obowiązywania umowy wymaga wskazania przez Zamawiającego zakresu zmiany wynagrodzenia z uwzględnieniem limitu ujętego w ust. 1. 8. W przypadku skorzystania z prawa opcji Wykonawcy będzie się należeć wynagrodzenie zgodne z cenami jednostkowymi określonymi w Załączniku nr 4 do umowy - formularz cenowy. 9. W przypadku skorzystanie z prawa opcji przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest świadczyć przedmiot umowy na warunkach w niej określonych. 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: 1) co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; oraz 2) co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz 3) co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów UWAGA: W przypadku Wykonawców zagranicznych dopuszcza się kwalifikacje równoważne do ww. zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (j.t. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.). UWAGA: Zamawiający nie określa szczególnego sposobu spełniania określonego wyżej warunku przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Zamawiający nie korzysta z dyspozycji zawartej w art. 117 ust. 1 ustawy Pzp). UWAGA: Zamawiający dopuszcza posiadanie przez jedną osobę kilku wymaganych uprawnień. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie wymaga 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt VII.4. SWZ: wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz osób należy złożyć w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym 5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: Zamawiający nie wymaga 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: Oferta musi zawierać: a) formularz oferty (Załącznik nr 3a do SWZ); b) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnianiu warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt VII.1 SWZ (oświadczenie składa się pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym - Załącznik nr 3b do SWZ; c) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru potwierdzającego, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, jeśli ofertę składa osoba prowadząca działalność gospodarczą lub podmiot wpisany do ww. rejestrów. UWAGA: Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentu, o którym mowa w pkt 7 lit. c powyżej, jeżeli Zamawiający może go uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów. oraz jeżeli dotyczy d) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców - oświadczenie, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Załącznik Nr 3c do SWZ); e) oświadczenie, o którym mowa w pkt VII. 3 SWZ, w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie; UWAGA: W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunku udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. f) pełnomocnictwo do działania w imieniu Wykonawcy, jeżeli do reprezentowania Wykonawcy wskazano inną osobę niż upoważnioną z mocy prawa lub inny dokument, z którego wynika upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentu, o którym mowa w lit. c powyżej; g) pełnomocnictwo dla pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; UWAGA: Pełnomocnictwa, o których mowa w lit. f i g powyżej, przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku, gdy pełnomocnictwo zostało wystawione w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z pełnomocnictwem w postaci papierowej. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z pełnomocnictwem w postaci papierowej, może dokonać mocodawca (osoba/osoby wystawiające pełnomocnictwo) lub notariusz. h) oświadczenie, o którym mowa w pkt VII. 2 SWZ w przypadku polegania na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby; i) zobowiązanie podmiotu udostępniającego Wykonawcy zasoby, w przypadku, gdy Wykonawca polega na zasobach podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp (Załącznik nr 3d do SWZ) lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. UWAGA: W przypadku, gdy zobowiązanie (inny podmiotowy środek dowodowy) zostało wystawione w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenia za zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej, może dokonać podmiot udostępniający zasoby lub notariusz SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 2 000,00 zł. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp. 3. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) gwarancjach bankowych; c) gwarancjach ubezpieczeniowych; d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego VeloBank S.A. Oddział w Bytomiu nr 15 1560 1049 2103 2408 7777 0004 z opisaniem przelewu: ,,wadium - DZP-TP2-19/2024 Wykonanie przeglądów technicznych pięcioletnich i rocznych za 2024 r. wymaganych przepisami prawa budowlanego, w budynkach Gminy Bytom zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania" 4. UWAGA: Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuję z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako termin składania ofert). 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. W przypadku wniesienia wadium w postaci pieniężnej, zaleca się złożyć wraz z ofertą potwierdzenie nadania przelewu. 6. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 3 lit. b-d, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej zaleca się złożyć wraz z ofertą poprzez Platformę przetargową w wydzielonym odrębnym pliku. 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1. Zgodnie z art. 58 ustawy Pzp o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie (konsorcja, spółki cywilne). 2. W przypadku gdy o udzielenie zamówienia ubiegać się będą Wykonawcy wspólnie, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. W zakresie nieuregulowanym w SWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r., poz. 2415). 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: 1. Projektowane postanowienia umowy zawarto w Załączniku nr 2 do SWZ. 1.1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy (tzw. zmiany kontraktowe w oparciu o art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy) w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami zawartymi w Załączniku nr 2 do SWZ. 1.2. Zmiana umowy może także nastąpić w przypadkach, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 2-4 oraz ust. 2 ustawy. 2. Przed zawarciem umowy należy dopełnić formalności, które zostały wskazane w Rozdziale XVII SWZ. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2024-06-21 |
© eurobudowa.pl 2004-2024