Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
381z dziś
6453z ostatnich 7 dni
23267z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie prac remontowo budowlanych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie prac remontowo budowlanych

Data zamieszczenia: 2024-05-15
Dane kontaktowe Zamawiającego: Opolska Spółdzielnia Mieszkaniowa ,,Przyszłość" w Opolu
ul. Katowicka 23
45-061 Opole
powiat: Opole
tel. 77 453 86 01 (2,3) wew. 40, 52, 60, 61, tel. 77 465-13-28
sekretariat@osm.opole.pl
Województwo: opolskie
Miasto: Opole
Wadium: 4.000 zł
Nr telefonu: tel. 77 453 86 01 (2
Termin składania ofert: 2024-06-04 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
do przetargu nieograniczonego na wykonanie prac remontowo
budowlanych
2. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia są prace remontowe- budowlane:
Temat: remont boiska wielofunkcyjnego na obiekcie rękreacyjno-sportowym.
Zakres: zgodnie z opisem pozycji przedmiaru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ.
Adres: Ozimek, Ul. Sikorskiego, Leśna.
Uwagi:
- przedmiar robót jest materiałem pomocniczym dołączonym do SIWZ wyłącznie celem ułatwienia wykonawcy obliczenia ceny oferty. Podane w przedmiarach podstawy wyceny należy traktować jako orientacyjne. Cena ofertowa winna uwzględniać wszystkie wymagania SIWZ. Jeżeli wykonawca uznaje, że dana pozycja powinna zawierać inną ilość lub jakaś pozycja została wg niego nie uwzględniona powinien to uwzględnić w swojej wycenie.
- oferowana cena winna obejmować:
- wykonanie wszelkich prac koniecznych do poprawnej realizacji zadania
- dostawę i wbudowanie wszystkich materiałów koniecznych do prawidłowego wykonania prac zgodnie z ich technologią
- wykonanie koniecznych prac rozbiórkowych i towarzyszących
- wykonanie prac porządkowych w rejonie prowadzenia robót
- wygrodzenie i odpowiednie oznakowanie terenu bezpośrednio wykorzystywanego do prowadzenia robót
- przywrócenie terenu do stanu ustalonego protokolarnie w dniu przekazania placu budowy
- roboty należy prowadzić w sposób nie utrudniający przemieszczania się lokatorom,
- należy utrzymywać czystość i porządek w trakcie prowadzenia prac
- materiały z rozbiórek należy wywieźć na miejsce wskazane przez A. O. lub na PSZOK.

Otwarcie ofert: 9. MIEJSCE I TERMIN OTWARCIA OFERT
1) Zamawiający otworzy koperty z ofertami w dniu 05.06.2024 o godz. 10:00

Składanie ofert:
Oferty należy składać w nieprzejrzystych kopertach. Koperta winna być zaadresowana na adres
- OSM ,,Przyszłość" 45-061 Opole Ul. Katowicka 23, oznaczona nazwą i dokładnym adresem oferenta oraz oznakowana: ,,Oferta - remont boiska - Ozimek''.
7. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT
Oferty należy składać w sekretariacie Spółdzielni Opole Ul. Katowicka 23 pok. 1 w terminie do
dnia 04.06.2024 do godz. 14:00.

Miejsce i termin realizacji:
3. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Zamawiający planuje wykonać zadanie w terminie: 10.09.2024r.

Wymagania:
4. WARUNKI ZAMÓWIENIA
W przetargu mogą brać udział Oferenci, którzy:
a) złożą oświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 3,
b) opracują ofertę zgodnie z pkt. 6 i złożą ważną ofertę wraz z oświadczeniami i dokumentami w terminie i miejscu wskazanym w pkt. 7,
c) wniosą wadium w wysokości i w sposób wskazany w pkt. 5 SIWZ.
5. WADIUM
Każdy Oferent winien dokonać wpłaty wadium w kwocie 4.000 zł na konto Spółdzielni w PKO BP
5. A. Oddział Opole nr 19 1020 3668 0000 5802 0010 2541 lub przedstawić gwarancję zapłaty wadium do dnia i godziny złożenia oferty. Wadium podlega zwrotowi w ciągu 5 dni po ogłoszeniu wyników przetargu, a Oferentowi, który został wybrany w przetargu, po podpisaniu z nim umowy. W przypadku gdy Oferent, którego oferta została wybrana w przetargu uchyli się od podpisania umowy, wadium przepada na rzecz OSM ,,Przyszłość" w Opolu.
6. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
'Oferta powinna być napisana w języku polskim, w czytelny sposób.
Oferta musi być w całości spięta lub zszyta w sposób trwały, uniemożliwiający przypadkowe zdekompletowanie.
Wszystkie strony oryginału oferty powinny być ponumerowane oraz podpisane przez osobę (osoby) uprawnione do występowania w imieniu Oferenta. Wszelkie poprawki powinny być naniesione czytelnie oraz opatrzone datą i podpisem osoby uprawnionej.
Ceny ofertowe powinny być podane cyfrowo i słownie, (bez podatku VAT).
OFERTA POWINNA ZAWIERAĆ:
Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
- oferowaną cenę wykonania zamówienia;
- kosztorys ofertowy (wartość pozycji z narzutami, z podsumowaniem elementów) z podaniem składników cenotwórczych,
- potwierdzenie terminu wykonania prac zgodnie z pkt. 3 Specyfikacji lub informację w jakim terminie licząc od dnia podpisania umowy Oferent wykona przedmiot zamówienia;
- aktualny wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert dokument potwierdzający status prawny Oferenta i dopuszczający Oferenta do obrotu prawnego w zakresie obejmującym zamówienie;
- oświadczenie o dostarczeniu przed podpisaniem umowy odnawialnej polisy odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości co najmniej dwukrotnie wyższej od składanej oferty;
- warunki płatności (zgodnie z kryteriami wyboru ofert)]
- referencje (przygotowane zgodnie z kryteriami wyboru ofert)]
- oświadczenie o minimum pięcioletnim okresie udzielanej gwarancji, jakości wykonanych prac remontowych oraz wszystkich wbudowanych materiałów w ramach realizacji zadania;
- imienne wskazanie kierownika robót / kierownika budowy członka izby zawodowej;
- oświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ;
- oświadczenie o rodzaju proponowanego zabezpieczenia gwarancji (depozyt lub ubezpieczenie w wysokości 5% wartości wynagrodzenia).
Oferty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane.
2) Otwarcie kopert, podanie nazw i adresów oferentów oraz oferowanych cen wykonania zamówienia odbędzie się publicznie z udziałem oferentów.
3) Po otwarciu kopert z ofertami Zamawiający ma prawo do odrzucenia oferty;
a) z powodu braku lub niewłaściwego przygotowania oferty lub któregokolwiek z dokumentów wymienionych w pkt.6 |
b) z powodu braku wymaganych podpisów
c) z powodu braku proponowanej ceny wynagrodzenia.
d) z powodu braku wpłaty wadium.
4) Informacja o wynikach postępowania przetargowego zostanie zamieszczona na stronie internetowej Spółdzielni oraz na tablicy ogłoszeń OSM ,,Przyszłość" Opole ul. Katowicka 23.
10. ZAWARCIE UMOWY
Z Oferentem, którego oferta zostanie przyjęta w postępowaniu przetargowym, zostanie podpisana umowa wg wzoru, który stanowi załącznik nr 2 do niniejszej Specyfikacji.

Kontakt:
11. UDZIELANIE WYJAŚNIEŃ
Wszelkich szczegółowych wyjaśnień udzielają pracownicy:
- Działu ds. Obsługi Technicznej i Eksploatacji OSM. "Przyszłość" Opole ul. Katowicka 23 pok. 10, tel. 77 453 86 01 (2,3) wew. 40, 52, 60, 61, e-mail: sekretariat@osm.opole.pl
- Administracja Osiedla ,,Ozimek" Opole, ul. księdza Kałuży 17, 77 465-13-28, e-mail: ozimek@osm.opole.pl.

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.