śląskie (Pyskowice)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa mebli biurowych na wymiar |
Data zamieszczenia: | 2024-05-16 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Politechnika Gdańska Wydział Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki ul. G. Narutowicza 11/12 80-233 Gdańsk powiat: Gdańsk tel. +48 58 347 25 87 fax: +48 58 347 28 21 szp@eti.pg.edu.pl |
Województwo: | pomorskie |
Miasto: | Gdańsk |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. +48 58 347 25 8 |
Termin składania ofert: | 2024-05-24 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
informuje o zamiarze udzielenia zamówienia i zaprasza do składania ofert na: ,,Dostawę mebli biurowych na wymiar dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej". 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 szt. biurka i 1 szt. szafki zgodnie z poniższymi rysunkami i opisanymi technicznymi. Zamówienie obejmuje wykonanie, dostawę oraz wniesienie i montaż mebli do pomieszczenia biurowego.Poz. 1. BIURKO (zamawiana ilość 1szt.) Meble wykonane z ,,płyty meblowej" (laminowanej obustronnie melaminą). - wiórowej, trójwarstwowej, melaminowanej Płyta robocza o grubości 25mm (dwa blaty: 2000x750mm oraz 1350x750mm). Pozostałe płyty max. 18mm. Ramy podblatowe wykonane z profili 40x20x2 mm przyspawane do nóg stołu (biurka) - rury stalowe o średnicy D=40 mm. Nogi zakończone regulatorami wysokości +/- 50 mm, regulator osłonięty osłoną (skarpetą) wykonaną z PCV w tej samej kolorystyce co noga. Osłona powinna posiadać zaczepy pasujące do regulatorów wysokości. Obrót osłony powinien powodować ruch regulatora w pionie. Nie dopuszcza się nóg dokręcanych bezpośrednio do blatów lub do ramy podblatowej - całość musi być łączona w formie spawów. Wszystkie elementy metalowe malowane farbą proszkową - RAL 9006.Poz. 2 SZAFKA (zamawiana ilość 1 sztuka)Szafka wykonana z płyty meblowej 18mm. Wyposażona w trzy szuflady. Szuflady osadzone na prowadnicach rolkowych samodomykających (grawitacyjnie). Dna szuflad wykonane z płyty meblowej. 2) Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, pochodzący z bieżącej produkcji, wolny od wszelkich wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji i nie może być przedmiotem praw osób trzecich. 3) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia, w wymiarze co najmniej 24 miesiące. Okres gwarancji liczony będzie od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego, bez zastrzeżeń. 4) Przedmiotowe środki dowodowe Zamawiający żąda, aby Wykonawca złożył wraz z ofertą przedmiotowe środki dowodowe tj. dokumentację techniczną dla poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia wskazanego w ust. 2 pkt 1), potwierdzającą, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.Przez dokumentację techniczną Zamawiający rozumie: opis oferowanych mebli tj. karty katalogowe producenta, foldery producenta/dystrybutora, wydruki ze stron internetowych producenta/dystrybutora lub opisy własne wraz ze zdjęciami oferowanych mebli. Opis powinien potwierdzać wszystkie, określone powyżej wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia oraz opis materiałów użytych do wytworzenia przedmiotu zamówienia sporządzony zgodnie z Załącznikiem nr 2 do Ogłoszenia - opis ten musi potwierdzać wszystkie wymagania opisane w Ogłoszeniu. Załączone opisy muszą być weryfikowalne w okresie prowadzonego postępowania. Zamawiający zaakceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe, jeśli potwierdzają, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia określone przez Zamawiającego wymagania, cechy lub kryteria, wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający przewiduje uzupełnienie wskazanych powyżej przedmiotowych środków dowodowych. CPV: 39130000-2 Dokument nr: ZZ/130/009/D/24 Składanie ofert: 4) Oferty należy składać w: - formie pisemnej (opatrzonej własnoręcznym podpisem) - w zamkniętej i opisanej kopercie, w siedzibie Zamawiającego: Politechnika Gdańska, Wydział Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki, 80-233 Gdańsk Ul. G. Narutowicza 11/12, Budynek WETI A (nr 41), pok. 114 lub - przy pomocy środków komunikacji elektronicznej: a) w formie elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub b) w postaci elektronicznej (opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym) lub jako skan podpisanej oferty. przesłanej na adres: szp@eti.pg.edu.pl, wpisując w temacie wiadomości następujące oznaczenie: ,,ZZ/130/009/D/24 - OFERTA". 6. Termin i sposób składania ofert 1) TERMIN SKŁADANIA ofert upływa w dniu 24.05.2024 r. o godz. 11:00. 2) Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę. 3) Oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane. 4) Dokumenty w formie kopii powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy. Miejsce i termin realizacji: 7) Termin realizacji zamówienia:Zamawiający wyznacza termin wykonania zamówienia: maksymalnie do 30 dni kalendarzowych, liczonych od dnia złożenia zamówienia u wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą ofertę, do dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego, bez zastrzeżeń. 8) Miejsce realizacji zamówienia: Politechnika Gdańska Wydział Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki, Ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, budynek WETI A (nr 41) pok. 429. Wymagania: 1. Tryb udzielenia zamówienia Postępowanie prowadzone jest na podstawie art. 2 ust. 1 pkt. 1 w zw. z art. 30 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.) - dalej ustawa Pzp. Niniejsze ogłoszenie o zamówieniu zamieszczone jest w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie podmiotowej Zamawiającego: https://dzp.pg.edu.pl Zamawiający udziela zamówienia w sposób zapewniający przejrzystość, bezstronność i obiektywizm oraz równe traktowanie podmiotów zainteresowanych wykonaniem zamówienia, z uwzględnieniem okoliczności mogących mieć wpływ na jego udzielenie. Zamawiający zastrzega, że niniejsze ogłoszenie stanowi zaproszenie do składania ofert i nie stanowi oferty, a otrzymanie w wyniku niniejszego zaproszenia oferty Wykonawcy nie jest równoznaczne ze złożeniem zamówienia przez Politechnikę Gdańska bądź zawarciem jakiejkolwiek umowy, a nadto nie łączy się z koniecznością zawarcia przez Zamawiającego umowy. Zamawiający nie udostępnia informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli podmiot zainteresowany wykonaniem zamówienia, nie później niż przed zawarciem umowy o wykonanie zamówienia zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane i jednocześnie wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Zastrzeżone informacje muszą stanowić tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 1233). Stosowne zastrzeżenie Wykonawca powinien złożyć na formularzu OFERTA, stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia. W przeciwnym razie cała oferta może zostać ujawniona. Zastrzeżenie informacji, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji będzie traktowane, jako bezskuteczne i skutkować będzie zgodnie z uchwałą SN z dnia 20 października 2005 (sygn. III CZP 74/05) ich odtajnieniem. Warunki płatności: 5.1) Zapłata za przedmiot umowy nastąpi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w wykazie podmiotów prowadzonym przez Szefa Krajowej Administracji Skarbowej, o którym mowa w art. 96b ustawy o podatku od towarów i usług i na fakturze, w terminie 21 dni od dnia doręczenia prawidłowo wystawionej faktury. Faktura zostanie wystawiona na podstawie, obustronnie podpisanego, bez zastrzeżeń, protokołu zdawczo- odbiorczego, który będzie potwierdzeniem należytego wykonania Umowy. 5.2) Za dzień zapłaty uważać się będzie dzień obciążenia rachunku Zamawiającego. 5.3) Fakturę należy wystawić na następujące dane: Politechnika Gdańska ul. G. Narutowicza 11/12 80-233 Gdańsk NIP 584-020-35-93. Faktura w swej treści zawierać musi numer niniejszego zamówienia ZZ/130/009/D/24. 5.4) Wykonawca oświadcza, że faktura wystawiona w formie papierowej nie będzie wystawiona w formie elektronicznej, i na odwrót. 5.5) W przypadku faktury papierowej lub w formacie elektronicznym np. PDF (Portable Document Format) może być ona przesłana przez Wykonawcę drogą mailową na adres Zamawiającego: efaktury@pg.edu.pl. 5.6) Wykonawca oświadcza, że zapewnia autentyczność pochodzenia, integralność treści i czytelność faktury przesłanej drogą elektroniczną. 5.7) Wykonawca nie jest zobowiązany do wysyłania ustrukturyzowanej faktury elektronicznej do Zamawiającego za pośrednictwem platformy zgodnie z przepisami ustawy z dnia 9 listopada 2018 r. o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno- prywatnym (j.t. Dz.U. z 2020 r. poz. 1666 ze zm.). 3. Opis sposobu przygotowania oferty: 1) Oferta musi zawierać co najmniej: a) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do ogłoszenia b) opcjonalnie pełnomocnictwo (jeśli dotyczy) c) dokumentację techniczną oferowanego przedmiotu zamówienia, o której mowa w ust. 2 pkt. 4 niniejszego ogłoszenia. 2) Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę i zaproponować tylko jedną cenę. 3) Ofertę należy złożyć pisemnie w języku polskim. 5) Oferta musi być podpisana przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. 6) Konsekwencje złożenia oferty niezgodnie z ww. opisem ponosi wyłącznie Wykonawca. 7) Jeżeli upoważnienie do podpisania oferty nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo określające jego zakres i wystawione przez osoby do tego upoważnione. 4. Opis sposobu obliczania ceny oferty 1) Wykonawca określa cenę za realizację zamówienia w formularzu ofertowym sporządzonym z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia. 2) Cena musi być określona w złotówkach. 3) Cenę oferty należy określić w wartości brutto z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 4) Stawka podatku VAT powinna być obowiązującymi w dniu składania oferty. określona zgodnie z przepisami prawa 5) Cenę oferty należy obliczyć uwzględniając wszystkie elementy związane z prawidłową terminową realizacją zamówienia. Koszty poniesione przez Wykonawcę, a nie uwzględnione w cenie oferty nie będą przez Zamawiającego dodatkowo rozliczane. 6) Wszelkie rozliczenia, pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, będą prowadzone w PLN. 7) Cena określona w ofercie obowiązuje przez cały okres związania ofertą i będzie wiążąca dla zawieranej umowy. 8) Cena nie będzie podlegać żadnym negocjacjom. 9) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, rozliczenia będą dokonywane wyłącznie z pełnomocnikiem. 10) Jeżeli w postępowaniu zostanie złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. podatku od towarów i usług (t.j. Dz. U. z dnia 2024 r. poz. 361), dla celów zastosowania kryterium ceny lub kosztu Zamawiający doliczy do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotę podatku od towaru i usług, która miałby obowiązek doliczyć. W takim przypadku Wykonawca, składając ofertę ma obowiązek poinformować Zamawiającego, że wybór jego oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego oraz wskazać nazwę i wartość towaru lub usługi bez kwoty podatku a także wskazać stawkę podatku od towarów i usług, która zgodnie z wiedzą Wykonawcy będzie miała zastosowanie. 5. Termin związania ofertą Termin związania ofertą: 30 dni tj. do dnia 22.06.2024 r. 7. Kryteria oceny ofert 1) Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującym kryterium: cena oferty 100% w poniższy sposób: a) Ocenie podlega cena całkowita brutto oferty w PLN. b) Ofercie z najniższą ceną Zamawiający przyzna maksymalną liczbę 100 punktów. c) Pozostałym ofertom Zamawiający przyzna punkty obliczone wg wzoru: Cn Pc = ------ x 100 Cb gdzie: Pc - liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium ,,cena oferty"; Cn - najniższa cena brutto spośród złożonych ważnych, nieodrzuconych ofert w PLN; Cb - cena brutto ocenianej oferty w PLN; 100 - waga kryterium. Obliczenia dokonywane będą przez Zamawiającego z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 2) W przypadku, gdy zostaną złożone dwie lub więcej ofert z taką samą ceną, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy składający oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane we wcześniej złożonych ofertach. 3) W toku dokonywania oceny złożonych ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawcę wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty. 4) Zamawiający poprawi w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie, informując o tym niezwłocznie Wykonawcę, którego oferta została poprawiona. Przez oczywistą omyłkę pisarską w szczególności należy rozumieć widoczne, wbrew zamierzeniu niewłaściwe użycie wyrazu, widocznie mylną pisownię wyrazu, ewidentny błąd gramatyczny, niezamierzone opuszczenie wyrazu (ów) lub jego części. 5) Zamawiający poprawi oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, informując o tym niezwłocznie Wykonawcę, którego oferta została poprawiona. 6) Zamawiający poprawi inne omyłki polegające na niezgodności oferty z treścią ogłoszenia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty, informując o tym niezwłocznie Wykonawcę, którego oferta została poprawiona. 7) Zamawiający przewiduje możliwość uzupełnienia dokumentów wymaganych wraz z ofertą. 8) Zamawiający odrzuci ofertę w przypadkach określonych w art. 226 ustawy Pzp. 9) Zamawiający unieważni postępowanie w okolicznościach określonych w art. 255 i 256 ustawy Pzp. 10) Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności, o których mowa w art. 7 ust. 1 pkt 1-3 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałaniawspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego z dnia 13 kwietnia 2022 r. (Dz. U. z 2024 r., poz. 507) zwanej dalej ustawą sankcyjną. Zamawiający samodzielnie dokona weryfikacji Wykonawcy pod kątem wykluczenia z postępowania w oparciu o ww. przesłanki. W przypadku Wykonawcy wykluczonego na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy sankcyjnej, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 2 lit a) ustawy Pzp w związku z art. 7 ust. 1 i 3 ustawy sankcyjnej. Uwagi: 8. Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych oraz swobodnego przepływu takich danych Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, zm.: Dz. Urz. UE. L. z 2018r. nr 127, str.2), dalej ,,RODO", Zamawiający informuje, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Politechnika Gdańska ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk; 2) inspektorem ochrony danych osobowych w Politechnice Gdańskiej jest mgr inż. Paweł Baniel: tel. +48 58 348-66-29, iod@pg.edu.pl; 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na ,,Dostawę mebli biurowych na wymiar dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej" nr: ZZ/130/009/D/24" prowadzonym w trybie art. 2 ust. 1 pkt. 1 w zw. z art. 30 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.) dalej ,,ustawa Pzp"; 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 ust. 1 ustawy Pzp; 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Dokumentacja postępowań o zamówienie publiczne finansowanych ze środków pochodzących z funduszy Unii Europejskiej (EU) przechowywana będzie również przez okres wynikający z umów o dofinansowanie projektów finansowanych ze środków pochodzących z UE. 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8) posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników); - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania wodniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.); - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w Warszawie, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 10) Dodatkowo, stosownie do art. 19 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający informuje o ograniczeniach, o których mowa w art. 19 ust. 2 i 3 oraz 75 ustawy Pzp: 1) w przypadku, gdy Wykonawca skorzysta z prawa do uzyskania potwierdzenia, czy przetwarzane są dotyczące go dane osobowe, to Zamawiający będzie uprawniony do żądania od Wykonawcy dodatkowych informacji precyzujących żądanie (np. nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia); 2) w przypadku, gdy Wykonawca skorzysta z prawa do ograniczenia przetwarzania jego danych osobowych, to Zamawiający będzie uprawniony do przetwarzania tych danych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia. Kontakt: 8) Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści ogłoszenia drogą elektroniczną na adres email: szp@eti.pg.edu.pl. |
© eurobudowa.pl 2004-2024