Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
4973z ostatnich 7 dni
22863z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa mebli biurowych na wymiar

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa mebli biurowych na wymiar

Data zamieszczenia: 2024-05-16
Dane kontaktowe Zamawiającego: Politechnika Gdańska Wydział Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki
ul. G. Narutowicza 11/12
80-233 Gdańsk
powiat: Gdańsk
tel. +48 58 347 25 87 fax: +48 58 347 28 21
szp@eti.pg.edu.pl
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdańsk
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. +48 58 347 25 8
Termin składania ofert: 2024-05-24 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
informuje o zamiarze udzielenia zamówienia i zaprasza
do składania ofert na: ,,Dostawę mebli biurowych na wymiar dla Wydziału Elektroniki,
Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej".
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 szt. biurka i 1 szt. szafki zgodnie z
poniższymi rysunkami i opisanymi technicznymi. Zamówienie obejmuje wykonanie,
dostawę oraz wniesienie i montaż mebli do pomieszczenia biurowego.Poz. 1. BIURKO (zamawiana ilość 1szt.)
Meble wykonane z ,,płyty meblowej"
(laminowanej obustronnie melaminą).
- wiórowej, trójwarstwowej,
melaminowanej
Płyta robocza o grubości 25mm (dwa blaty: 2000x750mm oraz 1350x750mm).
Pozostałe płyty max. 18mm.
Ramy podblatowe wykonane z profili 40x20x2 mm przyspawane do nóg stołu (biurka) - rury
stalowe o średnicy D=40 mm. Nogi zakończone regulatorami wysokości +/- 50 mm, regulator
osłonięty osłoną (skarpetą) wykonaną z PCV w tej samej kolorystyce co noga. Osłona
powinna posiadać zaczepy pasujące do regulatorów wysokości. Obrót osłony powinien
powodować ruch regulatora w pionie. Nie dopuszcza się nóg dokręcanych bezpośrednio do
blatów lub do ramy podblatowej - całość musi być łączona w formie spawów. Wszystkie
elementy metalowe malowane farbą proszkową - RAL 9006.Poz. 2 SZAFKA (zamawiana ilość 1 sztuka)Szafka wykonana z płyty meblowej 18mm. Wyposażona w trzy szuflady.
Szuflady osadzone na prowadnicach rolkowych samodomykających (grawitacyjnie). Dna
szuflad wykonane z płyty meblowej.
2) Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, pochodzący z bieżącej produkcji, wolny
od wszelkich wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji i nie może być
przedmiotem praw osób trzecich.
3) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji na oferowany przedmiot
zamówienia, w wymiarze co najmniej 24 miesiące. Okres gwarancji liczony będzie od
daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego, bez zastrzeżeń.
4) Przedmiotowe środki dowodowe
Zamawiający żąda, aby Wykonawca złożył wraz z ofertą przedmiotowe środki dowodowe
tj. dokumentację techniczną dla poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia
wskazanego w ust. 2 pkt 1), potwierdzającą, że oferowane dostawy spełniają wymagania
określone przez Zamawiającego.Przez dokumentację techniczną Zamawiający rozumie: opis oferowanych mebli tj. karty
katalogowe producenta, foldery producenta/dystrybutora, wydruki ze stron internetowych
producenta/dystrybutora lub opisy własne wraz ze zdjęciami oferowanych mebli.
Opis powinien potwierdzać wszystkie, określone powyżej wymagania dotyczące
przedmiotu zamówienia oraz opis materiałów użytych do wytworzenia przedmiotu
zamówienia sporządzony zgodnie z Załącznikiem nr 2 do Ogłoszenia - opis ten musi
potwierdzać wszystkie wymagania opisane w Ogłoszeniu. Załączone opisy muszą być
weryfikowalne w okresie prowadzonego postępowania.
Zamawiający zaakceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe, jeśli
potwierdzają, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia określone przez
Zamawiającego wymagania, cechy lub kryteria, wyszczególnione w opisie przedmiotu
zamówienia.
Zamawiający przewiduje uzupełnienie wskazanych powyżej przedmiotowych środków
dowodowych.

CPV: 39130000-2

Dokument nr: ZZ/130/009/D/24

Składanie ofert:
4) Oferty należy składać w:
- formie pisemnej (opatrzonej własnoręcznym podpisem) - w zamkniętej i opisanej
kopercie, w siedzibie Zamawiającego: Politechnika Gdańska, Wydział Elektroniki,
Telekomunikacji i Informatyki, 80-233 Gdańsk Ul. G. Narutowicza 11/12, Budynek WETI A
(nr 41), pok. 114
lub
- przy pomocy środków komunikacji elektronicznej:
a) w formie elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub
b) w postaci elektronicznej (opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym)
lub jako skan podpisanej oferty.
przesłanej na adres: szp@eti.pg.edu.pl, wpisując w temacie wiadomości następujące
oznaczenie: ,,ZZ/130/009/D/24 - OFERTA".
6. Termin i sposób składania ofert
1) TERMIN SKŁADANIA ofert upływa w dniu 24.05.2024 r. o godz. 11:00.
2) Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją
ofertę.
3) Oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane.
4) Dokumenty w formie kopii powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem
przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z
formą reprezentacji Wykonawcy.

Miejsce i termin realizacji:
7) Termin realizacji zamówienia:Zamawiający wyznacza termin wykonania zamówienia: maksymalnie do 30 dni
kalendarzowych, liczonych od dnia złożenia zamówienia u wykonawcy, który złożył
najkorzystniejszą ofertę, do dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego, bez
zastrzeżeń.
8) Miejsce realizacji zamówienia:
Politechnika Gdańska Wydział Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki, Ul. Narutowicza
11/12, 80-233 Gdańsk, budynek WETI A (nr 41) pok. 429.

Wymagania:
1. Tryb udzielenia zamówienia
Postępowanie prowadzone jest na podstawie art. 2 ust. 1 pkt. 1 w zw. z art. 30 ust. 4
ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r.
poz. 1605 ze zm.) - dalej ustawa Pzp.
Niniejsze ogłoszenie o zamówieniu zamieszczone jest w Biuletynie Informacji
Publicznej na stronie podmiotowej Zamawiającego: https://dzp.pg.edu.pl
Zamawiający udziela zamówienia w sposób zapewniający przejrzystość, bezstronność
i obiektywizm oraz równe traktowanie podmiotów zainteresowanych wykonaniem
zamówienia, z uwzględnieniem okoliczności mogących mieć wpływ na jego udzielenie.
Zamawiający zastrzega, że niniejsze ogłoszenie stanowi zaproszenie do składania
ofert i nie stanowi oferty, a otrzymanie w wyniku niniejszego zaproszenia oferty
Wykonawcy nie jest równoznaczne ze złożeniem zamówienia przez Politechnikę
Gdańska bądź zawarciem jakiejkolwiek umowy, a nadto nie łączy się z koniecznością
zawarcia przez Zamawiającego umowy.
Zamawiający nie udostępnia informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w
rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli podmiot
zainteresowany wykonaniem zamówienia, nie później niż przed zawarciem umowy o
wykonanie zamówienia zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane i jednocześnie
wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Zastrzeżone
informacje muszą stanowić tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16
kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 1233).
Stosowne zastrzeżenie Wykonawca powinien złożyć na formularzu OFERTA,
stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia. W przeciwnym razie cała oferta
może zostać ujawniona. Zastrzeżenie informacji, które nie stanowią tajemnicy
przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji będzie
traktowane, jako bezskuteczne i skutkować będzie zgodnie z uchwałą SN z dnia 20
października 2005 (sygn. III CZP 74/05) ich odtajnieniem.
Warunki płatności:
5.1) Zapłata za przedmiot umowy nastąpi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy
wskazany w wykazie podmiotów prowadzonym przez Szefa Krajowej Administracji
Skarbowej, o którym mowa w art. 96b ustawy o podatku od towarów i usług i na fakturze,
w terminie 21 dni od dnia doręczenia prawidłowo wystawionej faktury. Faktura zostanie
wystawiona na podstawie, obustronnie podpisanego, bez zastrzeżeń, protokołu zdawczo-
odbiorczego, który będzie potwierdzeniem należytego wykonania Umowy.
5.2) Za dzień zapłaty uważać się będzie dzień obciążenia rachunku Zamawiającego.
5.3) Fakturę należy wystawić na następujące dane: Politechnika Gdańska ul. G.
Narutowicza 11/12 80-233 Gdańsk NIP 584-020-35-93. Faktura w swej treści zawierać
musi numer niniejszego zamówienia ZZ/130/009/D/24.
5.4) Wykonawca oświadcza, że faktura wystawiona w formie papierowej nie będzie
wystawiona w formie elektronicznej, i na odwrót.
5.5) W przypadku faktury papierowej lub w formacie elektronicznym np. PDF (Portable
Document Format) może być ona przesłana przez Wykonawcę drogą mailową na adres
Zamawiającego: efaktury@pg.edu.pl.
5.6) Wykonawca oświadcza, że zapewnia autentyczność pochodzenia, integralność treści
i czytelność faktury przesłanej drogą elektroniczną.
5.7) Wykonawca nie jest zobowiązany do wysyłania ustrukturyzowanej faktury
elektronicznej do Zamawiającego za pośrednictwem platformy zgodnie z przepisami
ustawy z dnia 9 listopada 2018 r. o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach
publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-
prywatnym (j.t. Dz.U. z 2020 r. poz. 1666 ze zm.).
3. Opis sposobu przygotowania oferty:
1) Oferta musi zawierać co najmniej:
a) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego
załącznik nr 1 do ogłoszenia
b) opcjonalnie pełnomocnictwo (jeśli dotyczy)
c) dokumentację techniczną oferowanego przedmiotu zamówienia, o której mowa w ust. 2
pkt. 4 niniejszego ogłoszenia.
2) Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę i zaproponować tylko jedną cenę.
3) Ofertę należy złożyć pisemnie w języku polskim.
5) Oferta musi być podpisana przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentowania
Wykonawcy zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym
dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez
upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.
6) Konsekwencje złożenia oferty niezgodnie z ww. opisem ponosi wyłącznie Wykonawca.
7) Jeżeli upoważnienie do podpisania oferty nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego
status prawny Wykonawcy to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo
określające jego zakres i wystawione przez osoby do tego upoważnione.
4. Opis sposobu obliczania ceny oferty
1) Wykonawca określa cenę za realizację zamówienia w formularzu ofertowym
sporządzonym z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do niniejszego
ogłoszenia.
2) Cena musi być określona w złotówkach.
3) Cenę oferty należy określić w wartości brutto z dokładnością do dwóch miejsc po
przecinku.
4) Stawka podatku VAT powinna być
obowiązującymi w dniu składania oferty.
określona
zgodnie
z
przepisami
prawa
5) Cenę oferty należy obliczyć uwzględniając wszystkie elementy związane z prawidłową
terminową realizacją zamówienia. Koszty poniesione przez Wykonawcę, a nie
uwzględnione w cenie oferty nie będą przez Zamawiającego dodatkowo rozliczane.
6) Wszelkie rozliczenia, pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, będą prowadzone w
PLN.
7) Cena określona w ofercie obowiązuje przez cały okres związania ofertą i będzie wiążąca
dla zawieranej umowy.
8) Cena nie będzie podlegać żadnym negocjacjom.
9) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
rozliczenia będą dokonywane wyłącznie z pełnomocnikiem.
10) Jeżeli w postępowaniu zostanie złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u
Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r.
podatku od towarów i usług (t.j. Dz. U. z dnia 2024 r. poz. 361), dla celów zastosowania
kryterium ceny lub kosztu Zamawiający doliczy do przedstawionej w tej ofercie ceny
kwotę podatku od towaru i usług, która miałby obowiązek doliczyć. W takim przypadku
Wykonawca, składając ofertę ma obowiązek poinformować Zamawiającego, że wybór
jego oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego
oraz wskazać nazwę i wartość towaru lub usługi bez kwoty podatku a także wskazać
stawkę podatku od towarów i usług, która zgodnie z wiedzą Wykonawcy będzie miała
zastosowanie.
5. Termin związania ofertą
Termin związania ofertą: 30 dni tj. do dnia 22.06.2024 r.
7. Kryteria oceny ofert
1) Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się
następującym kryterium: cena oferty 100% w poniższy sposób:
a) Ocenie podlega cena całkowita brutto oferty w PLN.
b) Ofercie z najniższą ceną Zamawiający przyzna maksymalną liczbę 100 punktów.
c) Pozostałym ofertom Zamawiający przyzna punkty obliczone wg wzoru:
Cn
Pc = ------ x 100
Cb
gdzie:
Pc - liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium ,,cena oferty";
Cn - najniższa cena brutto spośród złożonych ważnych, nieodrzuconych ofert w PLN;
Cb - cena brutto ocenianej oferty w PLN;
100 - waga kryterium.
Obliczenia dokonywane będą przez Zamawiającego z dokładnością do dwóch miejsc
po przecinku.
2) W przypadku, gdy zostaną złożone dwie lub więcej ofert z taką samą ceną,
Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie
określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy składający oferty
dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane we wcześniej
złożonych ofertach.
3) W toku dokonywania oceny złożonych ofert Zamawiający może żądać udzielenia
przez Wykonawcę wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty.
4) Zamawiający poprawi w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie, informując o tym
niezwłocznie Wykonawcę, którego oferta została poprawiona. Przez oczywistą
omyłkę pisarską w szczególności należy rozumieć widoczne, wbrew zamierzeniu
niewłaściwe użycie wyrazu, widocznie mylną pisownię wyrazu, ewidentny błąd
gramatyczny, niezamierzone opuszczenie wyrazu (ów) lub jego części.
5) Zamawiający poprawi oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji
rachunkowych dokonanych poprawek, informując o tym niezwłocznie Wykonawcę,
którego oferta została poprawiona.
6) Zamawiający poprawi inne omyłki polegające na niezgodności oferty z treścią
ogłoszenia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty, informując o tym
niezwłocznie Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
7) Zamawiający przewiduje możliwość uzupełnienia dokumentów wymaganych wraz z
ofertą.
8) Zamawiający odrzuci ofertę w przypadkach określonych w art. 226 ustawy Pzp.
9) Zamawiający unieważni postępowanie w okolicznościach określonych w art. 255 i
256 ustawy Pzp.
10) Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, w
stosunku do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności, o których mowa w art. 7
ust. 1 pkt 1-3 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałaniawspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego
z dnia 13 kwietnia 2022 r. (Dz. U. z 2024 r., poz. 507) zwanej dalej ustawą sankcyjną.
Zamawiający samodzielnie dokona weryfikacji Wykonawcy pod kątem wykluczenia z
postępowania w oparciu o ww. przesłanki. W przypadku Wykonawcy wykluczonego na
podstawie art. 7 ust. 1 ustawy sankcyjnej, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art.
226 ust. 1 pkt. 2 lit a) ustawy Pzp w związku z art. 7 ust. 1 i 3 ustawy sankcyjnej.

Uwagi:
8. Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych oraz
swobodnego przepływu takich danych
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1, zm.: Dz. Urz. UE. L. z 2018r. nr 127, str.2), dalej ,,RODO", Zamawiający
informuje, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Politechnika Gdańska ul.
Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk;
2) inspektorem ochrony danych osobowych w Politechnice Gdańskiej jest mgr inż.
Paweł Baniel: tel. +48 58 348-66-29, iod@pg.edu.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w
celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na ,,Dostawę
mebli biurowych na wymiar dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki
Politechniki Gdańskiej" nr: ZZ/130/009/D/24" prowadzonym w trybie art. 2 ust. 1 pkt. 1 w
zw. z art. 30 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.
U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.) dalej ,,ustawa Pzp";
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym
udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 ust. 1 ustawy
Pzp;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy
Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a
jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas
trwania umowy. Dokumentacja postępowań o zamówienie publiczne finansowanych ze
środków pochodzących z funduszy Unii Europejskiej (EU) przechowywana będzie
również przez okres wynikający z umów o dofinansowanie projektów finansowanych ze
środków pochodzących z UE.
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana
dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp,
związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w
sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana
dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych
(skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy
w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu
oraz jego załączników);
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w
art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania wodniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony
prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na
ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.);
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w
Warszawie, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana
dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych
osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych
osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest
art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
10) Dodatkowo, stosownie do art. 19 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający informuje o
ograniczeniach, o których mowa w art. 19 ust. 2 i 3 oraz 75 ustawy Pzp:
1) w przypadku, gdy Wykonawca skorzysta z prawa do uzyskania potwierdzenia, czy
przetwarzane są dotyczące go dane osobowe, to Zamawiający będzie uprawniony do
żądania od Wykonawcy dodatkowych informacji precyzujących żądanie (np. nazwy lub
daty postępowania o udzielenie zamówienia);
2) w przypadku, gdy Wykonawca skorzysta z prawa do ograniczenia przetwarzania
jego danych osobowych, to Zamawiający będzie uprawniony do przetwarzania tych
danych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.

Kontakt:
8) Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści ogłoszenia drogą
elektroniczną na adres email: szp@eti.pg.edu.pl.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.