Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6212z ostatnich 7 dni
23086z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Zakup i dostawa stołów konferencyjnych oraz krzeseł konferencyjnych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zakup i dostawa stołów konferencyjnych oraz krzeseł konferencyjnych

Data zamieszczenia: 2024-05-24
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Ustka
ul. Dunina 24
76-270 Ustka
powiat: słupski
Tel. 059/814 60 44, Tel. (059) 814 60 44, Fax.: (059) 814 42 57, tel. (59) 815 24 52
urzad@ustka.ug.gov.pl
Województwo: pomorskie
Miasto: Ustka
Wadium: ---
Nr telefonu: Tel. 059/814 60 44,
Termin składania ofert: 2024-06-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
zakup i dostawa 12 sztuk stołów konferencyjnych oraz 70 sztuk krzeseł konferencyjnych w ramach realizacji operacji pn. ,,Doposażenie świetlicy wiejskiej w Duninowie na potrzeby działalności służącej integracji i edukacji"
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 12 sztuk stołów konferencyjnych oraz 70 sztuk krzeseł konferencyjnych w ramach realizacji operacji pn. ,,Doposażenie świetlicy wiejskiej w Duninowie na potrzeby działalności służącej integracji i edukacji" dofinansowanej w ramach poddziałania 19.2 Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.
2. Stół konferencyjny-12 sztuk:
1) stół konferencyjny o wymiarach 160 x 80 x 75 cm (długość, szerokość, wysokość),
2) stopki niwelujące nierówności podłogi,
3) wykonane z płyty laminowanej, oklejone okleiną PCV/ABS,
4) osadzony na metalowej ramie malowanej proszkowo z kwadratowymi nogami (kolor czarny lub srebrny),
5) grubość blatu min. 18 mm.
3. Krzesło konferencyjne- 70 sztuk:
1) krzesło tapicerowane,
2) kolor tapicerki: czarny, szary bądź zielony,
3) siedzisko i oparcie wypełnione pianką poliuretanową
4) wymiary krzesła 82/45/42/54 (wysokość całkowita/ wysokość do siedziska/ głębokość/ szerokość całkowita),
5) na ramie stalowej, malowanej proszkowo (kolor czarny lub aluminiowy/srebrny),
6) możliwość sztaplowania (10-12 szt.).

CPV: 39112000-0, 39121000-6, 39153000-9

Składanie ofert:
2. Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 5 czerwca 2024 r. godz. 12:00 w Urzędzie Gminy Ustka, Ul. Dunina 24, 76-270 Ustka, osobiście lub drogą pocztową na powyższy adres.

Miejsce i termin realizacji:
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
Przedmiot umowy należy wykonać w terminie do 14 dni od dnia podpisania umowy.

Wymagania:
w trybie art. 2 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2023 roku poz. 1605 ze zm.) oraz art. 701- 705 ustawy Kodeks Cywilny ( Dz. U. z 2023 roku, póz. 1610 ze zm.)
poniżej
130.000,00 złotych netto
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.
IV. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY:
1. Oferent powinien sporządzić ofertę w języku polskim na formularzu ofertowym załączonym do niniejszego zapytania (załącznik nr 1).
2. Oferta musi być kompletna i przygotowana zgodnie z treścią niniejszego zapytania ofertowego.
3. Każdy Wykonawca może w niniejszym postępowaniu złożyć tylko jedną ofertę.
4. Oferta musi zawierać:
1) Pełną nazwę oferenta.
2) Adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu oraz numer NIP.
3) Cenę oferowaną jako cenę obejmującą wynagrodzenie za wszystkie obowiązki wykonawcy, niezbędne do zrealizowania zamówienia zgodnie z wyznaczonym zakresem, w tym koszty dostawy, transportu i rozładunku towaru oraz podatek VAT. Oznacza to, że cena ta musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją dostawy wynikające wprost, jak również nie ujęte, a niezbędne do wykonania przedmiotu umowy.
4) Oferta musi być podpisana przez osobę lub osoby uprawnione do występowania w imieniu Wykonawcy, przy czym podpis musi być czytelny lub opisany pieczątkami imiennymi. Jeżeli uprawnienie do działania w imieniu wykonawcy nie wynika z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji Gospodarczej lub innego rejestru, to wówczas do oferty należy przedłożyć stosowne Pełnomocnictwo.
5. Wraz z formularzem oferty (stanowiącym załącznik nr 1) należy złożyć:
1) Podpisane oświadczenie stanowiące załącznik nr 3 do niniejszego zapytania;
2) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy)
V. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Oferent musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
2. Oferent nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 w zw. z ust. 9 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2024 r. poz. 507 ze zm.).
VI. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT;
1. Ofertę należy złożyć w zamkniętej zaadresowanej kopercie z dopiskiem Zakup i dostawa 12 sztuk stołów konferencyjnych oraz 70 sztuk krzeseł konferencyjnych - oferta - nie otwierać przed 5 czerwca 2024 r. godz. 12:00.
3. Oferty złożone po terminie będą zwrócone składającym bez otwierania.
4. Oferent może, przed upływem terminu składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
VII. OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY:
1. Wykonawca przedstawi cenę za realizację zamówienia w sposób określony w Formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 1 do zaproszenia, w PLN z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
2. Wskazana cena za realizację przedmiotu zamówienia powinna obejmować wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, bez których wykonanie przedmiotu byłoby niemożliwe, w tym podatek VAT.
3. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w formularzu ofertowym zastosowaną stawkę VAT.
4. Cena musi był podana cyfrowo w PLN i słownie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Cn - najniższa cena brutto za realizacje przedmiotu zamówienia spośród ofert niepodlegających odrzuceniu Cb - cena brutto badanej oferty
3. Spośród złożonych ofert zostanie wybrana ta, która odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji oraz oferuje wykonanie dostawy objętej zamówieniem za najniższą cenę - uzyskała najwyższą możliwą liczbę punktów (100) wyliczoną według powyższego wzoru.
4. Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
5. Jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w którym jedynym kryterium oceny ofert jest cena, nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
6. Wykonawcy składając oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
IX. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY:
1. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów, którzy złożyli oferty w terminie wskazanym w pkt VI ust. 2 za pośrednictwem Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Ustka.
2. Zawarcie umowy nastąpi bez zbędnej zwłoki jednak nie później niż w terminie 30 dni od daty wyboru najkorzystniejszej oferty.
X. PRZESŁANKI ODRZUCENIA OFERTY:
Zamawiający odrzuci ofertę złożoną przez Wykonawcy/Oferenta:
1) gdy oferta jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów,
2) gdy treść oferty jest niezgodna z wymaganiami Zamawiającego określonymi w zapytaniu ofertowym,
3) który pomimo jednokrotnego wezwania we wskazanym terminie nie złożył:
a) poprawnych dokumentów potwierdzających warunki udziału w postępowaniu (jeżeli zostały wyznaczone),
b) wymaganych pełnomocnictw lub złożył wadliwe pełnomocnictwa,
c) nie złożył żądanych wyjaśnień.
4) oferta zawiera omyłki w obliczeniu ceny, których nie można poprawić, jako oczywiste omyłki rachunkowe,
5) oferta została złożona po wyznaczonym terminie,
6) gdy Oferent nie udzielił wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz ze złożonymi dowodami potwierdza, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu
zamówienia. Przy czym poprzez rażącą niską cenę należy rozumieć cenę oferty Wykonawcy, która jest poniżej J4 średniej arytmetycznej złożonych ofert ( cena oferty netto).
Zamawiający będzie dokonywał jednokrotnego wezwania od przedłożenia dokumentów, przy czym dopuszcza się wezwanie do dodatkowych wyjaśnień o ile taka potrzeba wystąpi a Wykonawca odpowiedział na wezwanie Zamawiającego zgodnie z treścią wezwania.
2. Zamawiający jest uprawniony dokonać zmian warunków zaproszenia, w tym terminu składania ofert oraz unieważnić postępowanie bez podania przyczyny - zgodnie z art. 701 ust. 3 Kodeksu Cywilnego.

Kontakt:
XI. INFORMACJE DODATKOWE:
1. Osobą upoważnioną do kontaktu z oferentami:
1) Sprawy merytoryczne (dot. przedmiotu zamówienia i warunków realizacji): Pani Aleksandra Sieńko, tel. (59) 815 24 52, a.sienko@ustka.ug.gov.pl
2) Sprawy proceduralne: Pani Joanna Krupa - Wilusz, tel. tel. (59) 815 24 55, e-mail: j.krupa@ustka.ug.gov.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.