Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
4973z ostatnich 7 dni
22863z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Leasing używanego wozidła przegubowego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Leasing używanego wozidła przegubowego

Data zamieszczenia: 2024-05-17
Dane kontaktowe Zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Inowrocławiu - Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33
88-100 Inowrocław
powiat: inowrocławski
+48523564304
k.glonek@pgkimino.pl
https://pgkimino.ezamawiajacy.pl/pn/pgkimino/demand/notice/public/129886/details
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Inowrocław
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: +48523564304
Termin składania ofert: 2024-05-27 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Leasing używanego wozidła przegubowego.
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa, polegająca na sfinansowaniu zakupu i dostawy używanego wozidła marki: VOLVO, model: A30G. Rok produkcji: 2018. Wartość wozidła przegubowego to 1.199.250,00 zł brutto. Wartość netto: 975.000,00 zł. Wyboru wykonawcy dokonano w dniu 15 maja 2024 r. Formalności związane z podpisaniem umowy dostawy są w trakcie. Wykonawca zobowiązał się dostarczyć wozidło przegubowe w ciągu 7 dni od dnia podpisania umowy dostawy. Miejsce dostawy wozidła mieści się w Inowrocławiu przy Ul. Bagiennej 77.
3. Warunki leasingu:
a) finansowanie w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu (bilansowo, jako leasing finansowy), z podziałem na część kapitałową i odsetkową,
b) raty leasingowe miesięczne (sposób liczenia rat leasingowych wg programu Leasingodawcy),
c) okres trwania umowy leasingu - 60 miesięcy,
d) środkami rozliczeniowymi za usługę będzie złoty polski,
e) termin płatności rat leasingowych będzie określony w umowie leasingu, Zamawiający zakłada zawarcie umowy leasingu na wzorze obowiązującym u Leasingodawcy, z zastrzeżeniem, że postanowienia zawarte w SWZ zostaną uwzględnione w umowie leasingowej. Wykonawca przed podpisaniem umowy przedstawi Zamawiającemu do zaakceptowania wzór umowy leasingu wraz z ogólnymi warunkami leasingu. W przypadku wystąpienia rozbieżności pomiędzy zapisami SWZ a wzorem umowy Leasingodawcy stosuje się SWZ. Integralną część umowy będzie stanowił SWZ i oferta Wykonawcy,
f) opłata wstępna - 3 % wartości netto przedmiotu leasingu - jest traktowana jako pierwsza rata (płatna po podpisaniu umowy leasingu)
g) 59 równych rat, płatnych zgodnie z harmonogramem,
h) wysokość kwoty wykupu płatna po okresie trwania umowy leasingu (po wpłaceniu ostatniej stałej raty leasingu) - 1 % wartości netto przedmiotu leasingu,
i) przedmiot leasingu podlega ubezpieczeniu przez Zamawiającego i na jego koszt przez cały okres obowiązywania umowy, w firmie ubezpieczeniowej wybranej przez Zamawiającego. Ubezpieczenie obejmuje ubezpieczenie majątkowe maszyn budowlanych wraz z OC, NNW lub ubezpieczenie na warunkach Autocasco wraz z zapewnieniem ochrony ubezpieczeniowej podczas pracy maszyny na placu od wszystkich ryzyk (uszkodzenie, zniszczenie lub utrata mienia) wraz z OC , NNW. W przypadku braku dokonania ubezpieczenia przedmiotu leasingu przez Zamawiającego - ubezpieczenie takie będzie mógł zawrzeć Wykonawca obciążając Zamawiającego kosztem składki ubezpieczenia,
j) Zamawiający nie będzie ponosił dodatkowych opłat związanych z zawarciem i obowiązywaniem umowy leasingu (w szczególności opłat za administrowanie polisą ubezpieczeniową, opłat za administrowanie umową, opłat za wydruk itp.), nieuwzględnionych w złożonej ofercie.

CPV: 66114000-2

Dokument nr: 2024/BZP 00327950, DFZ.8/2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-05-27 10:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://pgkimino.ezamawiajacy.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: http://pgkimino.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Minimum to:
1. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:
1.1. Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
1.2. Komputer klasy PC lub MAC spełniający wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania używanej przeglądarki internetowej;
1.3. Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa w wersji wspieranej przez producenta obsługująca TLS 1.2;
1.4. Włączona obsługa JavaScript;
1.5. Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf. Szczegóły w SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zał. nr 10 do SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z SWZ

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://pgkimino.ezamawiajacy.pl/pn/pgkimino/demand/notice/public/129886/details
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-05-27 09:50
Miejsce składania ofert: https://pgkimino.ezamawiajacy.pl

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 miesiące

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DFZ.8/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa, polegająca na sfinansowaniu zakupu i dostawy używanego wozidła marki: VOLVO, model: A30G. Rok produkcji: 2018. Wartość wozidła przegubowego to 1.199.250,00 zł brutto. Wartość netto: 975.000,00 zł. Wyboru wykonawcy dokonano w dniu 15 maja 2024 r. Formalności związane z podpisaniem umowy dostawy są w trakcie. Wykonawca zobowiązał się dostarczyć wozidło przegubowe w ciągu 7 dni od dnia podpisania umowy dostawy. Miejsce dostawy wozidła mieści się w Inowrocławiu przy ul. Bagiennej 77.
3. Warunki leasingu:
a) finansowanie w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu (bilansowo, jako leasing finansowy), z podziałem na część kapitałową i odsetkową,
b) raty leasingowe miesięczne (sposób liczenia rat leasingowych wg programu Leasingodawcy),
c) okres trwania umowy leasingu - 60 miesięcy,
d) środkami rozliczeniowymi za usługę będzie złoty polski,
e) termin płatności rat leasingowych będzie określony w umowie leasingu, Zamawiający zakłada zawarcie umowy leasingu na wzorze obowiązującym u Leasingodawcy, z zastrzeżeniem, że postanowienia zawarte w SWZ zostaną uwzględnione w umowie leasingowej. Wykonawca przed podpisaniem umowy przedstawi Zamawiającemu do zaakceptowania wzór umowy leasingu wraz z ogólnymi warunkami leasingu. W przypadku wystąpienia rozbieżności pomiędzy zapisami SWZ a wzorem umowy Leasingodawcy stosuje się SWZ. Integralną część umowy będzie stanowił SWZ i oferta Wykonawcy,
f) opłata wstępna - 3 % wartości netto przedmiotu leasingu - jest traktowana jako pierwsza rata (płatna po podpisaniu umowy leasingu)
g) 59 równych rat, płatnych zgodnie z harmonogramem,
h) wysokość kwoty wykupu płatna po okresie trwania umowy leasingu (po wpłaceniu ostatniej stałej raty leasingu) - 1 % wartości netto przedmiotu leasingu,
i) przedmiot leasingu podlega ubezpieczeniu przez Zamawiającego i na jego koszt przez cały okres obowiązywania umowy, w firmie ubezpieczeniowej wybranej przez Zamawiającego. Ubezpieczenie obejmuje ubezpieczenie majątkowe maszyn budowlanych wraz z OC, NNW lub ubezpieczenie na warunkach Autocasco wraz z zapewnieniem ochrony ubezpieczeniowej podczas pracy maszyny na placu od wszystkich ryzyk (uszkodzenie, zniszczenie lub utrata mienia) wraz z OC , NNW. W przypadku braku dokonania ubezpieczenia przedmiotu leasingu przez Zamawiającego - ubezpieczenie takie będzie mógł zawrzeć Wykonawca obciążając Zamawiającego kosztem składki ubezpieczenia,
j) Zamawiający nie będzie ponosił dodatkowych opłat związanych z zawarciem i obowiązywaniem umowy leasingu (w szczególności opłat za administrowanie polisą ubezpieczeniową, opłat za administrowanie umową, opłat za wydruk itp.), nieuwzględnionych w złożonej ofercie.
4.2.6.) Główny kod CPV: 66114000-2 - Usługi leasingu finansowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: suma opłat leasingowych (CENA) - 100 %
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Zgodnie z art. 273 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający żąda podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie:
a) braku podstaw wykluczenia,
b) spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1.3.1. Na wezwanie zamawiającego wykonawca składa:
a) projekt umowy leasingu wraz z ogólnymi warunkami umowy,
b) harmonogram spłaty rat leasingowych, wynikających z umowy leasingu według założeń określonych w ofercie z wyszczególnieniem części kapitałowej i odsetkowej.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.2.Na dzień składania ofert wykonawca zobowiązany jest złożyć:
a) formularz ofertowy - stanowiący zał. nr 1 do SWZ,
b) zestawienie kosztów leasingu - zał. nr 2 do SWZ,
c) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wzór zał. nr 3 do SWZ,
d) pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy).
1.3. Przed wyborem najkorzystniejszej oferty zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania podmiotowych środków dowodowych lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych, zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zgodnie z SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z SWZ i ustawą Prawo zamówień publicznych.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: suma opłat leasingowych (CENA) - 100 %
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2024-06-26

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.