śląskie (Piekary Śląskie)
dolnośląskie (Wrocław)
podkarpackie (Mielec)
podkarpackie (Sanok)
małopolskie (Tarnów)
śląskie (Jaworzno)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Leasing używanego wozidła przegubowego |
Data zamieszczenia: | 2024-05-17 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Inowrocławiu - Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33 88-100 Inowrocław powiat: inowrocławski +48523564304 k.glonek@pgkimino.pl https://pgkimino.ezamawiajacy.pl/pn/pgkimino/demand/notice/public/129886/details |
Województwo: | kujawsko-pomorskie |
Miasto: | Inowrocław |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | +48523564304 |
Termin składania ofert: | 2024-05-27 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Leasing używanego wozidła przegubowego. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest usługa, polegająca na sfinansowaniu zakupu i dostawy używanego wozidła marki: VOLVO, model: A30G. Rok produkcji: 2018. Wartość wozidła przegubowego to 1.199.250,00 zł brutto. Wartość netto: 975.000,00 zł. Wyboru wykonawcy dokonano w dniu 15 maja 2024 r. Formalności związane z podpisaniem umowy dostawy są w trakcie. Wykonawca zobowiązał się dostarczyć wozidło przegubowe w ciągu 7 dni od dnia podpisania umowy dostawy. Miejsce dostawy wozidła mieści się w Inowrocławiu przy Ul. Bagiennej 77. 3. Warunki leasingu: a) finansowanie w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu (bilansowo, jako leasing finansowy), z podziałem na część kapitałową i odsetkową, b) raty leasingowe miesięczne (sposób liczenia rat leasingowych wg programu Leasingodawcy), c) okres trwania umowy leasingu - 60 miesięcy, d) środkami rozliczeniowymi za usługę będzie złoty polski, e) termin płatności rat leasingowych będzie określony w umowie leasingu, Zamawiający zakłada zawarcie umowy leasingu na wzorze obowiązującym u Leasingodawcy, z zastrzeżeniem, że postanowienia zawarte w SWZ zostaną uwzględnione w umowie leasingowej. Wykonawca przed podpisaniem umowy przedstawi Zamawiającemu do zaakceptowania wzór umowy leasingu wraz z ogólnymi warunkami leasingu. W przypadku wystąpienia rozbieżności pomiędzy zapisami SWZ a wzorem umowy Leasingodawcy stosuje się SWZ. Integralną część umowy będzie stanowił SWZ i oferta Wykonawcy, f) opłata wstępna - 3 % wartości netto przedmiotu leasingu - jest traktowana jako pierwsza rata (płatna po podpisaniu umowy leasingu) g) 59 równych rat, płatnych zgodnie z harmonogramem, h) wysokość kwoty wykupu płatna po okresie trwania umowy leasingu (po wpłaceniu ostatniej stałej raty leasingu) - 1 % wartości netto przedmiotu leasingu, i) przedmiot leasingu podlega ubezpieczeniu przez Zamawiającego i na jego koszt przez cały okres obowiązywania umowy, w firmie ubezpieczeniowej wybranej przez Zamawiającego. Ubezpieczenie obejmuje ubezpieczenie majątkowe maszyn budowlanych wraz z OC, NNW lub ubezpieczenie na warunkach Autocasco wraz z zapewnieniem ochrony ubezpieczeniowej podczas pracy maszyny na placu od wszystkich ryzyk (uszkodzenie, zniszczenie lub utrata mienia) wraz z OC , NNW. W przypadku braku dokonania ubezpieczenia przedmiotu leasingu przez Zamawiającego - ubezpieczenie takie będzie mógł zawrzeć Wykonawca obciążając Zamawiającego kosztem składki ubezpieczenia, j) Zamawiający nie będzie ponosił dodatkowych opłat związanych z zawarciem i obowiązywaniem umowy leasingu (w szczególności opłat za administrowanie polisą ubezpieczeniową, opłat za administrowanie umową, opłat za wydruk itp.), nieuwzględnionych w złożonej ofercie. CPV: 66114000-2 Dokument nr: 2024/BZP 00327950, DFZ.8/2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-05-27 10:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://pgkimino.ezamawiajacy.pl 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: http://pgkimino.ezamawiajacy.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Minimum to: 1. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.: 1.1. Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s; 1.2. Komputer klasy PC lub MAC spełniający wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania używanej przeglądarki internetowej; 1.3. Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa w wersji wspieranej przez producenta obsługująca TLS 1.2; 1.4. Włączona obsługa JavaScript; 1.5. Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf. Szczegóły w SWZ. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zał. nr 10 do SWZ 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z SWZ Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://pgkimino.ezamawiajacy.pl/pn/pgkimino/demand/notice/public/129886/details TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-05-27 09:50 Miejsce składania ofert: https://pgkimino.ezamawiajacy.pl Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 miesiące Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: DFZ.8/2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest usługa, polegająca na sfinansowaniu zakupu i dostawy używanego wozidła marki: VOLVO, model: A30G. Rok produkcji: 2018. Wartość wozidła przegubowego to 1.199.250,00 zł brutto. Wartość netto: 975.000,00 zł. Wyboru wykonawcy dokonano w dniu 15 maja 2024 r. Formalności związane z podpisaniem umowy dostawy są w trakcie. Wykonawca zobowiązał się dostarczyć wozidło przegubowe w ciągu 7 dni od dnia podpisania umowy dostawy. Miejsce dostawy wozidła mieści się w Inowrocławiu przy ul. Bagiennej 77. 3. Warunki leasingu: a) finansowanie w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu (bilansowo, jako leasing finansowy), z podziałem na część kapitałową i odsetkową, b) raty leasingowe miesięczne (sposób liczenia rat leasingowych wg programu Leasingodawcy), c) okres trwania umowy leasingu - 60 miesięcy, d) środkami rozliczeniowymi za usługę będzie złoty polski, e) termin płatności rat leasingowych będzie określony w umowie leasingu, Zamawiający zakłada zawarcie umowy leasingu na wzorze obowiązującym u Leasingodawcy, z zastrzeżeniem, że postanowienia zawarte w SWZ zostaną uwzględnione w umowie leasingowej. Wykonawca przed podpisaniem umowy przedstawi Zamawiającemu do zaakceptowania wzór umowy leasingu wraz z ogólnymi warunkami leasingu. W przypadku wystąpienia rozbieżności pomiędzy zapisami SWZ a wzorem umowy Leasingodawcy stosuje się SWZ. Integralną część umowy będzie stanowił SWZ i oferta Wykonawcy, f) opłata wstępna - 3 % wartości netto przedmiotu leasingu - jest traktowana jako pierwsza rata (płatna po podpisaniu umowy leasingu) g) 59 równych rat, płatnych zgodnie z harmonogramem, h) wysokość kwoty wykupu płatna po okresie trwania umowy leasingu (po wpłaceniu ostatniej stałej raty leasingu) - 1 % wartości netto przedmiotu leasingu, i) przedmiot leasingu podlega ubezpieczeniu przez Zamawiającego i na jego koszt przez cały okres obowiązywania umowy, w firmie ubezpieczeniowej wybranej przez Zamawiającego. Ubezpieczenie obejmuje ubezpieczenie majątkowe maszyn budowlanych wraz z OC, NNW lub ubezpieczenie na warunkach Autocasco wraz z zapewnieniem ochrony ubezpieczeniowej podczas pracy maszyny na placu od wszystkich ryzyk (uszkodzenie, zniszczenie lub utrata mienia) wraz z OC , NNW. W przypadku braku dokonania ubezpieczenia przedmiotu leasingu przez Zamawiającego - ubezpieczenie takie będzie mógł zawrzeć Wykonawca obciążając Zamawiającego kosztem składki ubezpieczenia, j) Zamawiający nie będzie ponosił dodatkowych opłat związanych z zawarciem i obowiązywaniem umowy leasingu (w szczególności opłat za administrowanie polisą ubezpieczeniową, opłat za administrowanie umową, opłat za wydruk itp.), nieuwzględnionych w złożonej ofercie. 4.2.6.) Główny kod CPV: 66114000-2 - Usługi leasingu finansowego 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: suma opłat leasingowych (CENA) - 100 % 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 100 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 1 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. 1. Zgodnie z art. 273 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający żąda podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie: a) braku podstaw wykluczenia, b) spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1.3.1. Na wezwanie zamawiającego wykonawca składa: a) projekt umowy leasingu wraz z ogólnymi warunkami umowy, b) harmonogram spłaty rat leasingowych, wynikających z umowy leasingu według założeń określonych w ofercie z wyszczególnieniem części kapitałowej i odsetkowej. 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.2.Na dzień składania ofert wykonawca zobowiązany jest złożyć: a) formularz ofertowy - stanowiący zał. nr 1 do SWZ, b) zestawienie kosztów leasingu - zał. nr 2 do SWZ, c) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wzór zał. nr 3 do SWZ, d) pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). 1.3. Przed wyborem najkorzystniejszej oferty zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania podmiotowych środków dowodowych lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych, zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Zgodnie z SWZ. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Zgodnie z SWZ i ustawą Prawo zamówień publicznych. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: suma opłat leasingowych (CENA) - 100 % 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 100 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2024-06-26 |
© eurobudowa.pl 2004-2024