Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6212z ostatnich 7 dni
24296z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

KOSZENIE PASA DROGOWEGO DRÓG GMINNYCH

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

KOSZENIE PASA DROGOWEGO DRÓG GMINNYCH

Data zamieszczenia: 2024-05-22
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Zawonia
Trzebnicka 11
55-106 Zawonia
powiat: trzebnicki
tel.: +48713104350, faks: +48713129559
inwestycje@zawonia.pl
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Zawonia
Wadium: ---
Nr telefonu: tel.: +48713104350,
Termin składania ofert: 2024-05-24 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE
(na podstawie art. 2 ust. 1, pkt. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych -
(t j. Dz. U. 2023 roku, poz. 1605)
dotyczące: ,,KOSZENIE PASA DROGOWEGO DRÓG GMINNYCH NA TERENIE
GMINY ZAWONIA W ROKU 2024"
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1.
1)
Przedmiotem zamówienia jest:
Obustronne (trzykrotne) mechaniczne koszenie pasa drogowego dróg gminnych na terenie Gminy
Zawonia.
Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje:
a) obustronne (trzykrotne) mechaniczne wykoszenie traw, chwastów i samosiewów z pasa drogowego
dróg gminnych. Koszenie należy wykonać na szerokości 2,00 mb od zewnętrznej krawędzi
utwardzonego pobocza, bądź krawędzi drogi, a w przypadku istnienia rowu przydrożnego także
skarpy, dna, przeciwskarpy rowu, w obrębie skrzyżowań i stron wewnętrznych łuków poziomych
dróg,
b) wykoszenie traw i chwastów dookoła słupków znaków drogowych, drzew, poręczy drogowych, barier
energochłonnych, słupów energetycznych, 28 wiat przystankowych itp. elementów znajdujących się
w poboczu drogi, należy wykonać ręcznie za pomocą kosiarek spalinowych trawnikowych bądź
żyłkowych.
c) koszenie pasa drogowego z traw i chwastów przy drogach gminnych w tym: pobocza, skarpa, dno i
przeciwskarpa rowu! należy wykonać po obu stronach drogi, mechanicznie kosiarkami
specjalistycznymi lub kosiarkami spalinowymi.
d) warunki bezpieczeństwa i obsługa maszyn, narzędzi i urządzeń zastosowanych do realizacji
przedmiotowego zamówienia powinna odpowiadać Rozporządzeniu Ministra Rolnictwa
i Gospodarki Żywnościowej z dnia 12 stycznia 1998 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy
przy obsłudze ciągników, maszyn i urządzeń technicznych stosowanych w rolnictwie (Dz. U. z 1998
r. Nr 12 poz. 51 z późniejszymi zmianami), które określa min., że: Niedopuszczalne jest używanie
kosiarek specjalistycznych w tym bijakowych, rotacyjnych w odległości mniejszej niż 50 mb od osób
postronnych, na terenie, na którym występują przeszkody trwałe. W razie użycia kosiarek do
koszenia traw w miejscach, w których mogą znajdować się osoby postronne, teren pracy kosiarki
powinien być zabezpieczony przed przypadkowym zbliżeniem się tych osób. Wykaszanie traw
porastających rowy, pobocza dróg, należy dokonywać przy użyciu kosiarek konstrukcyjnie
dostosowanych do tych prac.
e) uszkodzone w trakcie wykonywania usługi koszenia, słupki itp. Wykonawca przywróci do stanu
pierwotnego na koszt własny.
Roboty należy wykonywać w sposób mało uciążliwy z zachowaniem wymaganych odpowiednimi
przepisami warunków prowadzenia przedmiotowych robót.
Wykonawca przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia winien dysponować jednostkami sprzętu
w ilości oraz o parametrach nie gorszych jak wymienione poniżej:
1) Ciągnik (115 KM) norma spalin Stage IV (DPF+SCR) 1 szt.,
2) Kosiarka tylno-boczna bijakowa (165 cm) 1 szt. lub kosiarka wysięgnikowa,
3) Kosa spalinowa 3 szt. (wykaszarki profesjonalne 2,85/3,1 KM, żyłka, noże tnące, noże kombi),
4) Plecakowa kosa spalinowa 1 szt.,
5) Dmuchawa plecakowa 1 szt.,
6) samochód ciężarowy lub ciągnik rolniczy z przyczepą.
LOKALIZACJA ROBÓT:.
2.
-
-
-
Drogi gminne:
Kopiec-Miłonowice-Cielętniki-Tarnowiec (4,2 km),
Miłonowice - droga gminna dz. nr 46 - (0,28 km),
Miłonowice od drogi gminnej dz. nr 97 - droga gminna dz. nr 48 (0,3 km),-
3.
Tarnowiec-Tarnowiec ,,Cegielnia" (1,3 km),
Tarnowiec-Sucha Mała-Sędzice (1,3 km),
Sędzice od drogi powiatowej nr 1337D do granicy Gminy Zawonia (0,5 km),
Sucha Wielka-Budczyce do drogi powiatowej nr 1335D (2,0 km),
Budczyce, odcinek Ul. Lawendowej - (0,24 km),
Pęciszów-Grochowa (2,0 km),
Pęciszów, droga gminna do granicy Gminy Zawonia (0,9 km),
Złotów-Stanięcice-Złotówek (2,2 km),
Stanięcice droga gminna dz. nr 48 (200 m),
od drogi powiatowej nr 1337D w m. Czachowo (200 m),
od drogi powiatowej nr 1371D - Skotniki - Radłów (1,5 km),
pas drogi gminnej Skotniki-Radów ,,Góra Prababka" (dodatkowo ok. 800 m2),
od drogi powiatowej nr 1453D do Prawocic (0,9 km),
od drogi powiatowej nr 1453D do Pomianowic (0,3 km),
od drogi powiatowej nr 1333D do Trzęsowic (0,5 km),
od drogi gminnej dz. nr 53/1 w m. Trzęsowice - droga gminna nr 147 (0,9 km),
od drogi powiatowej nr 1336D do Pstrzejowic (0,8 km),
od drogi powiatowej nr 1335D Zawonia, Ul. Zacisze, Ul. Topolowa, do drogi pow. 1371D (1,0 km),
od drogi gminnej w m. Zawonia, Ul. Jaśminowa do Niedar (1,7 km),
Zawonia, Ul. Wiosenna (0,5 km), Ul. Jarzębinowa (0,8 km), Ul. Piaskowa (0,7 km), Ul. Brzozowa (700
km), Ul. Spacerowa (0,6 km), Ul. Nauczycielska (0,4 km), Ul. Swobodna (0,4 km), Ul. Tęczowa (0,8
km), Ul. Spokojna (0,25 km),
droga dojazdowa do PSZOK w Skotnikach (0,4 km),
droga dojazdowa do Gminnej Oczyszczalni Ścieków w Suchej Wielkiej (0,5 km),
wykoszenie terenu wokół wiat przystankowych - 28 szt.
WYMAGANIA STAWIANE WYKONAWCY:
3.1 Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi
wykonania przedmiotu zamówienia opisanymi w niniejszym ogłoszeniu, a w szczególności sprawne i
terminowe wykonanie zamówienia,
3.2 Polecenia Zamawiającego powinny być wykonane przez Wykonawcę w czasie określonym przez
Zamawiającego i zgodnie z warunkami umowy.
3.3 Wykonawca jest zobowiązany do tego aby wszyscy pracownicy wykonujący prace przy realizacji
zamówienia:
- posiadali aktualne badania lekarskie,
- posiadali aktualne, udokumentowane przeszkolenie wstępne i okresowe oraz stanowiskowe
z zakresu BHP i Ppoż., przeprowadzone przez osoby do tego uprawnione staraniem i na koszt
Wykonawcy,
- posiadali odpowiednie kwalifikacje do wykonywanych przez siebie prac,
- byli wyposażeni w wymaganą odrębnymi przepisami odzież ochronną lub ubranie robocze
kamizelkę ostrzegawczą koloru pomarańczowego, sprzęt ochrony osobistej.
3.4 Wykonawca jest odpowiedzialny i ponosi wszelkie koszty z tytułu strat materialnych powstałych w
związku z zaistnieniem zdarzeń losowych i odpowiedzialności cywilnej w czasie realizacji usługi
objętej umową, jeżeli do ich powstania przyczynili się pracownicy Wykonawcy. Wykonawca powinien
zawrzeć odpowiednie umowy ubezpieczenia dotyczące pojazdu, sprzętu i pracowników.
Ubezpieczeniu podlegają w szczególności odpowiedzialność cywilna za szkody oraz następstwa
nieszczęśliwych wypadków dotyczące pojazdu, sprzętu i pracowników Wykonawcy oraz osób trzecich,
powstałe w związku z wykonywaną usługą, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych.
3.5 Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za oznakowanie i zabezpieczenie robót i usług
wykonywanych w pasie drogowym pod ruchem.
3.6 Wykonawca zobowiązany jest do:
- prowadzenia robót i usług, w sposób nie zagrażający bezpieczeństwu ruchu i nie utrudniający ruch
pojazdów i pieszych,
- przestrzegania przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy,
- przestrzegania uwag i zaleceń pracowników Zamawiającego nadzorujących wykonanie robót.
3.7 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas
wykonywania przedmiotu zamówienia.3.8 W przypadku realizacji przedmiotu zamówienia przy pomocy podwykonawców, Wykonawca ponosi
pełną odpowiedzialność za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców i jego pracowników.
3.9 Wszelkie konsekwencje jakie wynikną z niespełnienia przez Wykonawcę zobowiązań podanych w
powyższych punktach ponosić będzie Wykonawca.
3.10 W obliczonej przez Wykonawcę cenie należy uwzględnić wszelkie koszty bezpośrednie
i pośrednie, zysk Wykonawcy oraz wszystkie wymagane przepisami opłaty i podatki. Zmiany wartości
umowy w przypadku zwiększenia bądź zmniejszenia stawek podatku od towarów i usług, dotyczących
przedmiotu zamówienia w wyniku zmian ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług
(t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1570 ze zm.), które wejdą w życie po dniu zawarcia umowy, a przed
wykonaniem przez Wykonawcę obowiązku, po wykonaniu którego Wykonawca jest uprawniony do
uzyskania wynagrodzenia. Wynagrodzenie Wykonawcy może ulec odpowiedniemu zwiększeniu bądź
zmniejszeniu, jeżeli w wyniku zastosowania zmienionych stawek ww. podatku ulega zmianie kwota
podatku oraz wynagrodzenie Wykonawcy uwzględniające podatek od towarów i usług, przy czym
Wykonawca jest uprawniony do uzyskania zwiększonego wynagrodzenia wyłącznie w sytuacji, gdy
dotrzymał terminu realizacji umowy, oraz przekazał Zamawiającemu prawidłowo wystawioną fakturę
VAT niezwłocznie, lecz nie później niż w ciągu 14 dni od dnia zakończenia realizacji umowy .
3.11 Osoby reprezentujące Wykonawcę przy podpisywaniu umowy powinny posiadać ze sobą
dokumenty potwierdzające ich umocowanie do podpisania umowy, o ile umocowanie to nie będzie
wynikać z dokumentów załączonych do oferty.
3.12 Zawarcie umowy nastąpi wg wzoru Zamawiającego.
3.13 Postanowienia ustalone we wzorze umowy nie podlegają negocjacjom.

Otwarcie ofert: 5. Otwarcie ofert jest niejawne.

Składanie ofert:
1. Ofertę należy złożyć w terminie do 24 maja 2024 roku do godz. 1300 (decyduje data wpływu do
siedziby Zamawiającego),
Oferta może być przesłana za pośrednictwem:
a) poczty na adres: Urząd Gminy Zawonia, Ul. Trzebnicka 11, 55-106 Zawonia,
b) pocztą elektroniczną na adres e-mail: inwestycje@zawonia.pl, (podpisany skan),
c) lub dostarczona osobiście do siedziby Zamawiającego, Urząd Gminy Zawonia,
ul. Trzebnicka 11, 55-106 Zawonia (I piętro, sekretariat) w zamkniętej kopercie
z dopiskiem, oferta na ,,Koszenie pasa drogowego dróg gminnych na terenie Gminy
Zawonia w roku 2024".

Miejsce i termin realizacji:
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Wymagany termin realizacji zamówienia do 18 października 2024 r. od daty podpisania umowy.
I termin - od podpisania umowy do dnia 28 czerwca 2024 r.
II termin - do dnia 30 sierpnia 2024 r.
III termin - do dnia 18 października 2024 r.

Wymagania:
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
5.1 Do udziału w postępowaniu uprawnieni są Wykonawcy, którzy:
a) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej należyte wykonanie
zamówienia,
b) nie są w stanie likwidacji, ani nie ogłoszono wobec nich upadłości,
c) nie zalegają z uiszczaniem podatków, opłat lub składek ubezpieczenia społecznego
lub zdrowotnego;
5.2 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:
a) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że:
o jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
związanej z przedmiotem zamówienia na sumę co najmniej 100000,00 zł (słownie: sto
tysięcy złotych).
INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ
WYKONAWCY
1) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest
ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej
z przedmiotem zamówienia na sumę co najmniej 100000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych).
OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
Ofertę należy sporządzić na formularzu ofertowym, którego wzór stanowi załącznik nr 1, 1.1 do
Zapytania Ofertowego.
1) Oferta musi mieć formę pisemną i być sporządzona w języku polskim.
2) Oferta powinna zawierać:
a) imię, nazwisko, firmę, nazwę i dokładny adres Wykonawcy, datę sporządzenia oferty oraz
imię i nazwisko osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy,b) własnoręczny podpis wykonawcy bądź osób mających prawo zaciągać zobowiązania w jego
imieniu;
c) wypełniony formularz ofertowy i cenowy (załącznik nr 1 i 1.1),
d) oświadczenia i dokumenty (opłaconą polisę),
e) zaakceptowany wzór umowy,
f) upoważnienie (pełnomocnictwo) do podpisania oferty o ile upoważnienie to nie wynika z
innych dokumentów załączonych do ofert.
Koperta powinna być oznaczona następująco:
Kopertę
oznakowaną
nazwą Wykonawcy należy zaadresować: Urząd Gminy Zawonia,
ul. Trzebnicka 11, 55-106 Zawonia.
Oferta na ,,Koszenie pasa drogowego dróg gminnych na terenie Gminy Zawonia w roku 2024"
3. Wszystkie oferty otrzymane przez Zamawiającego po wyżej podanym terminie zostaną
zwrócone Oferentom nie otwarte.
4. Zamawiający ma prawo do zamknięcia postępowania bez wybrania którejkolwiek z ofert oraz
zastrzega możliwość odwołania lub unieważnienia postępowania bez podawania przyczyn.
6. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Oferentów, którzy
złożyli oferty, o wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę, siedzibę i adres Oferenta,
10. INFORMACJA O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ:
1. Sposób prowadzenia korespondencji z Zamawiającym w sprawie niniejszego zamówienia:
a) pisemnie na adres: Zawonia, ul. Trzebnicka 11, 55-106 Zawonia, lub drogą elektroniczną:
inwestycje@zawonia.pl
2. Zamawiający pod pojęciem porozumiewania się drogą elektroniczną rozumie przesłanie
dołączonego do wiadomości zeskanowanego pisma podpisanego przez osobę upoważnioną do
reprezentowania Oferenta lub Zamawiającego.
11. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE KIEROWAŁ SIĘ PRZY WYBORZE
OFERTY, WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW
Ocena punktowa kryterium dokonana zostanie zgodnie z formułą:
- Wg kryterium cena:
Cena min. brutto
Wc = ----------------------------------------- x 100 pkt,
Cena brutto badanej oferty
- Wg kryterium cena ofertowa: 100 %
Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która w sumie uzyska największą ilość punktów.
12. POZOSTAŁE INFORMACJE:
1) zamówienie zostanie udzielone na podstawie umowy, której integralną część stanowić będzie
oferta,
2) Zamawiający poinformuje w formie pisemnej (za pośrednictwem poczty elektronicznej lub faxu)
oferenta, którego oferta została wybrana, o wyniku postępowania i zaprosi do podpisania
umowy,
3) w ramach niniejszego postępowania nie przewiduje się możliwości składania środków
odwoławczych od wyników postępowania,
4) o wynikach postępowania Zamawiający poinformuje oferentów poprzez umieszczenie informacji
na stronie strony internetowej: www.zawonia.pl

Uwagi:
Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO
1. Zgodnie z art. 13 i 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia od dyrektywy
95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) ,,RODO", informujemy, że:
2. Administratorem Państwa danych osobowych jest Gmina Zawonia reprezentowana przez Wójta
Gminy Zawonia ul. Trzebnicka 11, 55-106 Zawonia.
3. Inspektorem Ochrony Danych jest Marek Adamaszek, z którym można się skontaktować
e-mailowo: iod@zawonia.pl oraz telefonicznie: +48 608294903.
4. Pozyskujemy Państwa dane osobowe bezpośrednio od Państwa , z sieci Internet bądź CEiDG.
5. Administrator przetwarza dane w zakresie niezbędnym do realizacji niżej wymienionych celów,
w szczególności imiona, nazwiska, dane teleadresowe, nazwa firmy, dane konieczne do
zawarcia umowy.
6. Dane osobowe przetwarzane są w celach i na podstawie art. 6 ust 1 lit. a RODO, tj. gdy osoba,
której dane dotyczą wyrazi zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych,
w szczególności na otrzymywanie zapytania ofertowych; lit. b - przetwarzanie jest niezbędne
do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań
na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy; lit. c - przetwarzanie jest
niezbędne
do
wypełnienia
obowiązku
prawnego
ciążącego
na administratorze,
w szczególności prowadzenie dokumentacji podatkowej
7. Odbiorcami danych mogą być jedynie osoby i podmioty upoważnione do przetwarzania danych oraz
uprawnione na podstawie przepisów prawa organy publiczne.
8. Państwa dane osobowe przechowywane będą przez okres określony w instrukcji kancelaryjnej
z uwzględnieniem przepisów prawa oraz przedawnienia ewentualnych roszczeń.
9. Posiadają Państwo prawo żądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych,
ich sprostowania. Prawo do usunięcia lub ograniczenia przetwarzania przysługuje jedynie w
sytuacji, jeżeli ich przetwarzanie nie jest niezbędne do wywiązania się przez nas z obowiązku
prawnego i nie występują inne nadrzędne prawne podstawy przetwarzania. Posiadają Państwo
także prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają
Państwo, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.
10. Podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne, jednakże w przypadku ich nie
podania nie będzie możliwa realizacja celów przetwarzania.

Kontakt:
OSOBY UPRAWNIONE DO KONTAKTU Z WYKONAWCAMI
Piotr Lis - tel./fax: 71 310-43-50; e-mail: inwestycje@zawonia.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.