Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6212z ostatnich 7 dni
25505z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Modernizacja budynku przemysłowego z częścią biurową

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Modernizacja budynku przemysłowego z częścią biurową

Data zamieszczenia: 2024-05-22
Dane kontaktowe Zamawiającego: Specjalna Strefa Ekonomiczna ,,Starachowice" S.A
ul. Radomska 29
27-200 Starachowice
powiat: starachowicki
Tel.: 41 275 41 01; Faks: 41 275 41 02, tel. 600 309 272, tel. 41 300 59 90
sekretariat@sse.com.pl
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Starachowice
Wadium: 40 000,00 zł
Nr telefonu: Tel.: 41 275 41 01;
Termin składania ofert: 2024-05-28 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
III. Opis przedmiotu zamówienia.
,,Modernizacja budynku przemysłowego z częścią biurową (pomieszczenia nr 1a, 40, 40b, 41, 2b, 7f, 25, 26, 117a i 122a oraz część ściany zewnętrznej), położonego przy Ul. Ściegiennego 499 w Kielcach."
Wykonanie robót budowlanych obejmuje modernizację budynku przemysłowego z częścią biurową (pomieszczenia nr 1a, 40, 40b, 41, 2b, 7f, 25, 26, 117a i 122a oraz część ściany zewnętrznej), położonego przy Ul. Ściegiennego 499 w Kielcach, na terenie działki nr ewid. 501/25, obręb 0030.
Roboty budowlane obejmują:
- rozbiórka części ścianek działowych oraz posadzek i wykonanie nowych;
- adaptacja pomieszczenia nr 7f (łazienki) dla potrzeb osób niepełnosprawnych;
- wykonanie nowych posadzek (na istniejącym podłożu z płytek gresowych),
- wykonanie elementów ścian (gruntowanie, gładzie szpachlowe, gruntowanie, malowanie itp.),
- malowanie istniejących sufitów podwieszanych wykonanych z płyt z wełny mineralnej,
- wymiana drzwi i armatury w pomieszczeniach socjalno - bytowych.
- wykonanie robót wodno-kanalizacyjnych i sanitarnych. Roboty budowlane części ściany zewnętrznej budynku obejmują:
- oczyszczenie starego podłoża odgrzybianie oraz malowanie ściany.
1. Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w przedmiarze robót - przedmiar robót ma charakter pomocniczy i poglądowy, nie odzwierciedla całego zakresu robót. WYNAGRODZENIE Z TYTUŁU WYKONANIA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA MA CHARAKTER RYCZAŁTOWY.
Wykonawca po zapoznaniu się z przedmiarami i rzutami budynku oraz wizją lokalną jest zobowiązany do ustalenia zakresu robót niezbędnych do osiągnięcia rezultatu oraz do wyceny robót zawierającej wszystkie koszty niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia, w tym wszystkie roboty, materiały i wynagrodzenie Wykonawcy.
2. Jeżeli wykonawca stwierdzi, że użyte w SWZ i w załącznikach do SWZ parametry lub normy krajowe lub przenoszące na normy europejskie lub normy międzynarodowe mogą wskazywać na producentów produktów lub źródła ich pochodzenia to oznacza, że mają takie znaczenie, że parametry techniczne tak wskazanych produktów określają wymagane przez Zamawiającego oczekiwania, co do jakości produktów,
które mają być użyte do wykonania przedmiotu umowy. Wykonawca jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne porównywalne, lecz nie gorsze od tych wskazanych w SWZ i w załącznikach do SWZ, również dopuszcza się wykazanie normami równoważnymi w stosunku do tych wskazanych w dokumentacji. Na Wykonawcy spoczywa ciężar wykazania ,,równoważności".
3. Wykonawca jest zobowiązany wykonać przedmiot umowy z materiałów własnych.
4. Wykonawca zobowiązany jest do wydzjelenia i zabezpieczenia terenu prowadzonych robót.
5. Wykonywanie robót, odbiory oraz organizację (BHP, p. poż, oraz koordynacja w zakresie BHP) na terenie prowadzonych robót należy prowadzić w oparciu o aktualne normy i przepisy.
6. Zamawiający wymaga, aby przez cały okres realizacji robót wykonawca zatrudniał na umowę o pracę wszystkich pracowników fizycznych bezpośrednio związanych z wykonywaniem robót budowlanych, stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia. Ilości pracowników niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia określa wykonawca uwzględniając termin wykonania. Wykonawca na każdym etapie realizacji umowy jest uprawniony do wprowadzenia dodatkowych pracowników.
7. Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie obiektu oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty.
8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
10. Zamawiający przewiduje możliwość udzjelenia zamówień, powtarzających się oraz dodatkowych do 20% zamówienia podstawowego.
W terminie wyznaczonym na zakończenia robót (pkt 1) Wykonawca jest zobowiązany zakończyć i uzyskać potwierdzenie odbioru bez uwag, usług związanych z realizacją zadania: ,,Modernizacja budynku przemysłowego z częścią biurową (pomieszczenia nr 1a, 40, 40b, 41, 2b, 7f, 25, 26, 117a i 122a oraz część ściany zewnętrznej), położonego przy Ul. Ściegiennego 499 w Kielcach."
2) Wymagane terminy - rękojmi i gwarancji wynoszą 60 miesięcy.
Okres rękojmi i gwarancji rozpoczyna się od daty zakończenia robót potwierdzonych bezusterkowym protokołem odbioru końcowego zakończenia robót, termin gwarancji i rękojmi biegnie równocześnie.

CPV: 45431000-7, 45442100-8, 45453000-7, 45330000-9

Składanie ofert:
Ofertę należy złożyć w siedzibie zamawiającego tj. Specjalna Strefa Ekonomiczna ,,Starachowice":, Ul. Radomska 29, 27-200 Starachowice w terminie do dnia 28.05.2024 r. lub za pośrednictwem operatora pocztowego (decyduje data stempla pocztowego).

Miejsce i termin realizacji:
1) Zakończenie robót nastąpi w terminie: do 31.10.2024 r. Przez zakończenie robót w terminie wskazanym należy rozumieć ich faktyczne i pełne wykonanie.

Wymagania:
II. Tryb udzjelenia zamówienia.
Postępowanie jest prowadzone w celu udzjelenia zamówienia w trybie zapytania ofertowego.
Do niniejszego zamówienia nie stosuje się procedury zamówień publicznych na podstawie przepisu art. 11 ust. 5 pkt 9 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U.2023.1605 ze zm.).
IV. Określenie warunków udziału w postępowaniu;
1. Oferta zostanie uznana za spełniającą warunki, jeśli będzie:
1) Zgodna w kwestii sposobu jej przygotowania, oferowanego przedmiotu i warunków zamówienia ze wszystkimi wymogami niniejszej SWZ,
2) Złożona w wyznaczonym terminie i miejscu składania ofert.
2. Zdolność techniczna lub zawodowa;
Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie
uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty.
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w tym okresie wykonał:
-- dwa zadania inwestycyjne - polegające na przebudowie lub remoncie obiektu użyteczności publicznej o wartości brutto minimum 500 000 zł
-- zadania w swym zakresie winny obejmować: wykonanie posadzki z płytek ceramicznych roboty malarskie ścian wewnętrznych i zewnętrznych oraz roboty instalacyjne.
Do każdej pozycji wykazu należy załączyć dowody określające, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty, w szczególności informacji o tym, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone.
3. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa.
Na potwierdzenie należy złożyć:
a) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert Wykonawca potwierdzi spełnienie warunku jeżeli wykaże, że posiada nie mniej niż 500 000,00 PLN.
b) posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 PLN.
4. Informacja dotycząca warunków składania ofert:
1. Niniejsza specyfikacja oraz wszystkie dokumenty do niej dołączone mogą być użyte jedynie w celu sporządzenia oferty.
2. Wykonawca przedstawia ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszej specyfikacji.
3. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
5. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
1) Wykaz wykonanych robót potwierdzający opisany warunek wraz z dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie tych robót.
2) Potwierdzenie, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej.
3) Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy.
1. Wszystkie kartki złożonej oferty powinny być kolejno ponumerowane, a ilość kartek wpisana do oferty cenowej. Niespełnienie tego wymogu nie będzie skutkowało odrzuceniem oferty. Za kompletność złożonej oferty, która nie została ponumerowana Zamawiający nie bierze odpowiedzialności.
2. Dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, należy w górnym prawym rogu oznaczyć zapisem: ,,Dokument stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa", i muszą być dołączone do oferty lub na wezwanie w oddzielnej kopercie oznaczonej: ,,Dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa"; ponadto wraz z tymi dokumentami należy załączyć w formie opisowej, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
3. Pełnomocnictwa dołączone do oferty muszą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.
4. Zamawiający wymaga by dokumenty składane z ofertą i na wezwanie zamawiającego były sporządzone w języku polskim. Jeżeli oryginalny dokument został sporządzony w innym języku wymaga się oprócz tego dokumentu złożenia jego tłumaczenia na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
V. Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów.
1. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się z zachowaniem formy pisemnej.
2. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim.
W ramach informacji telefonicznych zamawiający nie udziela informacji wyjaśniających zapisy SWZ, telefonicznie udzielane są jedynie informacje o charakterze organizacyjnym np.; jak można zadać pytanie do prowadzonego postępowania, czy było zadane pytanie na określony temat i gdzie można znaleźć udzieloną odpowiedź.
VII. Termin związania z ofertą.
Termin związania ofertą upływa po 30 dniach od daty terminu składania ofert.
VIII. Wymagania dotyczące wniesienia wadium
1. Wadium w wysokości 40 000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych i 00/100 groszy) - należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
2. Wadium winno być wnoszone w pieniądzu.
3. Wadium wpłaca się przelewem na rachunek bankowy:
64 1240 2281 1111 0000 3186 7025 z dopiskiem ,,Wadium"
4. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza.
6. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
7. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli:
1) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia na warunkach określonych w ofercie;
2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
8. Wadium wniesione przez wykonawcę, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zostanie zwrócone po odbiorze końcowym robót, na wniosek wykonawcy.
IX. Opis sposobu przygotowania ofert.
1. Oferta musi być sporządzona w języku polskim w formie pisemnej pod rygorem nieważności osobiście lub za pośrednictwem operatora pocztowego w formie pisemnej, na adres Zamawiającego wskazany w rozdz. I .
2. W ofercie należy określić przedmiot zamówienia w sposób zgodny z wymaganiami określonych w SWZ.
3. Na kopercie oferty należy zamieścić następujące informacje:
,,Modernizacja budynku przemysłowego z częścią biurową (pomieszczenia nr 1a, 40, 40b, 41, 2b, 7f, 25, 26, 117a i 122a oraz część ściany zewnętrznej), położonego przy ul. Ściegiennego 499 w Kielcach."
2. Oferta złożona po terminie zostanie zwrócona bez otwierania.
XI. Sposób obliczenia ceny oferty
1. Oferta musi zawierać ostateczną, sumaryczną cenę obejmującą wszystkie koszty z uwzględnieniem wszystkich opłat i podatków (także podatku od towarów i usług) oraz ewentualnych upustów i rabatów. Przy dokonywaniu wyceny przedmiotu zamówienia należy uwzględnić wszystkie dane z analizy przedmiaru robót oraz wnioski wypływające z zalecanej do przeprowadzania wizji lokalnej w obiekcie. Przedmiar robót należy traktować jako poglądowy i jest uzupełnieniem przedmiotu zamówienia i nie może stanowić jedynej podstawy do obliczenia ceny za wykonanie zamówienia.
2. W związku z powyższym cena oferty winna zawierać wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia z uwzględnieniem ryzyka Wykonawcy, w tym także opłaty związane z kosztem robocizny, materiałów, pracy sprzętu, środków transportu technologicznego niezbędnego do wykonania robót, koszt nakładów, prac i robót nieprzewidzianych, a niezbędnych do wykonania zamówienia oraz wszystkie inne koszty, które będą musiały być poniesione przy wykonaniu zamówienia w zakresie opisanym w dokumentacji i SWZ.
3. Cena musi być podana w złotych polskich cyfrowo i słownie, w zaokrągleniu do drugiego miejsca po przecinku.
4. Jeżeli w zaoferowanej cenie są towary których nabycie prowadzi do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług (VAT) to wykonawca wraz z ofertą składa o tym informację wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku.
Niezłożenie przez Wykonawcę informacji będzie oznaczało, że taki obowiązek nie powstaje.
5. W okolicznościach, o których mowa w pkt. 4, zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek VAT, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.
XII. Informacja o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć w celu zawarcia umowy:
1. Umocowanie do podpisania umowy, jeżeli takie umocowanie nie wynika z treści złożonej oferty.
2. Kosztorys ofertowy opracowany metodą szczegółową. (Ceny poszczególnych pozycji kosztorysu muszą być cenami rynkowymi. Niedopuszczalnym jest przenoszenie ciężaru finansowego realizowanej inwestycji z okresu innego niż zakres robót wykonywanych (późniejszego lub końcowego na okres początkowy)). Zamawiający ma prawo do weryfikacji złożonego kosztorysu na każdym etapie realizacji umowy i żądania jego poprawienia do cen rynkowych w pozycjach spornych do wysokości minimalnych cen SEKOCENBUD. Powyższa weryfikacja nie może powodować zmiany zaoferowanej ceny i będzie stosowana wyłącznie w sytuacjach spornych przy ustaleniu wartości w harmonogramie finansowo rzeczowym realizowanej inwestycji od którego uzależnione jest dokonywania częściowej zapłaty za roboty wykonane.
3. Zawarcie umowy może nastąpić po uzyskaniu przez Zamawiającego zgód korporacyjnych, zgodnie z zapisami statutu Spółki i aktami prawa powszechnie obowiązującego.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo zakończenia postępowania bez wyboru oferty. Powyższe nie wymaga uzasadnienia.
XIII. Istotne dla stron postanowienia określa wzór umowy stanowiący załącznik do SWZ.
XIV. Zamawiający dopuszcza zmianę zawartej umowy w następujących okolicznościach;
1. Dopuszcza się stosowanie robót zamiennych w następujących okolicznościach;
1) na wniosek Wykonawcy, za zgodą Zamawiającego, w trakcie prowadzenia robót, mogą być dokonywane zmiany technologii wykonania elementów robót. Dopuszcza się je tylko w przypadku, gdy proponowane przez Wykonawcę rozwiązanie jest równorzędne lub lepsze funkcjonalnie. Przedmiotowe zmiany wymagają akceptacji i zatwierdzenia do realizacji przez Zamawiającego.
2) w przypadku gdy z punktu widzenia Zamawiającego zachodzi potrzeba zmiany rozwiązań technicznych i/lub estetycznych wynikających z umowy Zamawiający sporządza protokół robót zamiennych, a następnie dostarcza dokumentację na te roboty.
3) konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji w sytuacji gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego i zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami wykonania przedmiotu umowy.
4) W przypadku, gdy określone w ppkt. 2 zmiany spowodują wzrost kosztów, roboty te będą traktowane jako dodatkowe i Zamawiający sporządzi aneks na wykonanie robót dodatkowych.
5) Rozliczenie robót zamiennych o których mowa w pkt. 1) - 4) następuje w oparciu o czynniki cenotwórcze przedstawione w kosztorysie ofertowym Wykonawcy lub szczegółowej kalkulacji. W przypadku braku w kosztorysie ofertowym lub kalkulacji cen materiałów lub urządzeń przyjmuje się za prawidłowe średnie ceny z ostatniego opublikowanego cennika Sekocenbud dla miasta Kielce lub udokumentowaną najniższą cenę z trzech porównywalnych cen z hurtowni z tymi materiałami.
6) Zmiany wynagrodzenia wskazanego w umowie w przypadku zlecenia robót dodatkowych lub wystąpienia okoliczności skutkujących zmianą wynagrodzenia.
2. Zamawiającemu przysługuje prawo zmniejszenia wynagrodzenia w przypadku;
1) Rezygnacji z części zakresu robót do wykonania.
2) Modyfikacji przedmiotu zamówienia w związku z robotami zaniechanymi.
3) Jeżeli wartość robót zamiennych będzie mniejsza od podstawowych.
4) Zmniejszenie wynagrodzenia o którym mowa w pkt. 1) - 3) następuje w sposób określony w umowie o roboty budowlane.
3. Zmiana terminu przewidzianego na zakończenie robót, tj. do 31.10.2024 r., wymaga akceptacji Zamawiającego i może nastąpić w następujących okolicznościach;
1) działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne, lub lokalne, epidemie oraz inne uwarunkowania niezależne od producenta materiałów dostarczającego główne materiały lub sprzęt czynniki które wstrzymały produkcję), mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania robót;
2) konieczności usunięcia błędów lub wprowadzenie zmian o czas niezbędny do ich usunięcia;
3) przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego;
4) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności;
5) wydłużenia o czas powstały w wyniku nie zawarcia umowy w pierwotnym terminie związania ofertą;
6) o czas niezbędny na wykonanie robót zamiennych lub dodatkowych;
7) wydłużenia terminu związanego z wydłużeniem terminu odbioru końcowego ponad termin wskazany w umowie, w tym wydłużenie terminu na usunięcie wad i usterek podczas odbioru końcowego.
4. Dopuszcza się wprowadzenie zmiany materiałów i urządzeń przedstawionych w ofercie pod warunkiem, że:
1) spowodują obniżenie kosztów ponoszonych przez Zamawiającego;
2) wynikają z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów (następca zmienianego materiału lub urządzenia);
3) zmiana materiałów lub urządzeń o parametrach tożsamych lub lepszych od przyjętych w ofercie w przypadku wycofania lub niedostępność na rynku materiału lub urządzenia oferowanego;
4) zmiana materiałów lub urządzeń o parametrach tożsamych lub lepszych od przyjętych w ofercie po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego, pod warunkiem iż niniejsza zmiana nie powoduje zmiany ceny ofertowej.

Uwagi:
5. Klauzula informacyjna dotycząca RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
? administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Specjalna Strefa Ekonomiczna ,,Starachowice" S.A,
27-200 Starachowice, ul. Radomska 29.
? Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
? odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 t.j. ze zm.);
? Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia lub na okres przechowywania tych danych zgodnie z wytycznymi o dofinansowania z środków UE;
? obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
? w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
? posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
? nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych. ** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Kontakt:
Osoby uprawnione do kontaktowania się z Wykonawcami:
- w zakresie technicznym Pani Adrianna Cygan tel. 600 309 272; e-mail: adrianna.cygan@sse.com.pl
- w zakresie formalno - prawnym Pani Agnieszka Karyś-Bąk tel. 41 300 59 90; e-mail: radca.prawny@sse.com.pl
Dodatkowe informacje dotyczące zamówienia można otrzymać w godz. od 08:00 do 15:00 w oddziale zamawiającego, tj. Kielce ul. Ściegiennego 499 (nr tel. 41 300 59 90).

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.