Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie usługi mechanicznego wykaszania rowów przydrożnych i poboczy dróg |
Data zamieszczenia: | 2024-05-22 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO LEŚNE LASY PAŃSTWOWE NADLEŚNICTWO LWÓWEK ŚLĄSKI ul. Obrońców Pokoju 2 59-600 Lwówek Śląski powiat: lwówecki +48 75 782 43 22 lwowek@wroclaw.lasy.gov.pl |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Lwówek Śląski |
Wadium: | w wymaganiach |
Nr telefonu: | +48 75 782 43 22 |
Termin składania ofert: | 2024-06-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Wykonanie usługi mechanicznego wykaszania rowów przydrożnych i poboczy dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Lwówek Śląski Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi mechanicznego (za pomocą kosiarki bijakowej - mulczer) oczyszczenia z traw, chwastów, zarośli poboczy dróg oraz skarp i przeciwskarp jeżeli takie występują, w ciągu dróg leśnych oraz wycięcie młodych drzew do średnicy 10 cm zgodnie z lokalizacją i wykazem długości, na szerokości 3,5 m. W ilości 496 606,60 m2. CPV: 77314000-4 Dokument nr: 2024/BZP 00333773, SA.270.141.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-06-03 11:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3afdcf04-174c-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia (,,Platforma"), która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl oraz poczty elektronicznej, z zastrzeżeniem, że złożenie oferty następuje wyłącznie przy użyciu Platformy. Adres strony internetowej, na której jest prowadzone postępowanie i na której będą udostępniane zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3afdcf04-174c-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy, w tym minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa ,,Regulamin korzystania z Platformy e-Zamówienia", dostępny pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin oraz informacje zamieszczone na stronie Platformy w zakładce ,,Centrum Pomocy". Ofertę dokumenty oraz oświadczenia dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, braku podstaw wykluczenia oraz oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, sporządza się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016 r., str. 1 - ,,RODO") Zamawiający informuje, iż administratorem danych osobowych jest Nadleśnictwo Lwówek Śląski. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych można skontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem iod@comp-net.pl. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-06-03 10:00 Miejsce składania ofert: Portal e-zamowienia Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-09-30 Wymagania: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 3 500,00 PLN (słownie: trzy tysiące pięćset 00/100). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 u.p.z.p. 2. Wadium może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku z następujących formach: 1) pieniądzu; 2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 299). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu (PLN) należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: PKO BP SA nr 56 1020 5226 0000 6702 0689 4069 z dopiskiem ,,Wadium - do postępowania: ,,Usługa wykaszania poboczy dróg leśnych" SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: SA.270.141.2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi mechanicznego (za pomocą kosiarki bijakowej - mulczer) oczyszczenia z traw, chwastów, zarośli poboczy dróg oraz skarp i przeciwskarp jeżeli takie występują, w ciągu dróg leśnych oraz wycięcie młodych drzew do średnicy 10 cm zgodnie z lokalizacją i wykazem długości, na szerokości 3,5 m. W ilości 496 606,60 m2. 4.2.6.) Główny kod CPV: 77314000-4 - Usługi utrzymania gruntów 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-09-30 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: termin wykonania zadania 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - nie podlegają wykluczeniu; - spełniają warunki udziału w postępowaniu. 2. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym. Zamawiający nie stawia konkretnego warunku w tym zakresie. 2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia konkretnego warunku w tym zakresie. 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunku dot. sytuacji finansowej. 4) zdolności technicznej lub zawodowej: a) Warunek ten, w zakresie potencjału technicznego, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca oświadczy, że dysponuje lub będzie dysponować: - co najmniej 2 szt. ciągnika rolniczego, - co najmniej 2 szt. kosiarki bijakowej (mulczera) na wysięgniku do wykaszania poboczy. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania, o których mowa w rozdziale XIII pkt 1 i 2 SWZ, Wykonawca składa wraz z ofertą na podstawie art. 125 ust. 1 u.p.z.p. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, sporządzone wg załącznika nr 4a do SWZ. 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdziale XVIII pkt 2 Wykonawca składa wraz z ofertą na podstawie art. 125 ust. 1 u.p.z.p. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone wg załącznika nr 4 do SWZ. 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 3 500,00 PLN (słownie: trzy tysiące pięćset 00/100). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 u.p.z.p. 2. Wadium może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku z następujących formach: 1) pieniądzu; 2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 299). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu (PLN) należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: PKO BP SA nr 56 1020 5226 0000 6702 0689 4069 z dopiskiem ,,Wadium - do postępowania: ,,Usługa wykaszania poboczy dróg leśnych". 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy polegających na wprowadzeniu zmian w zakresie terminu realizacji Przedmiotu Umowy w przypadku wystąpienia niemożliwych do przewidzenia niekorzystnych warunków atmosferycznych, uniemożliwiających wykonywanie usługi bezpiecznie pod względem BHP, w sposób prawidłowy, zgodny z umówioną technologią. Przez niekorzystne warunki atmosferyczne rozumie się nadzwyczajne zjawiska pogodowe takie jak: nawałnice, ulewne deszcze, bardzo silne wiatry - uniemożliwiające wykonywanie usługi, utrzymujące się dłużej niż 3 dni. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: termin wykonania zadania 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2024-07-02 |
© eurobudowa.pl 2004-2024