śląskie (Katowice)
śląskie (Katowice)
mazowieckie (Warszawa)
wielkopolskie (Kalisz)
łódzkie (Zapolice)
mazowieckie (Warszawa)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Przegląd i konserwacja urządzeń PPOŻ |
Data zamieszczenia: | 2024-05-22 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Centralna Wojskowa Przychodnia Lekarska ,,CePeLek" Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Warszawie ul. Koszykowa 78 00-911 Warszawa powiat: Warszawa zamowienia@cepelek.pl |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Warszawa |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-05-27 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego, jako zapytanie ofertowe na ,,Przegląd i konserwacja urządzeń PPOŻ w Centralnej Wojskowej Przychodni Lekarskiej ,,CePeLek" SPZOZ w Warszawie przy Ul. Koszykowej 78 i ul. Żeromskiego 33". Niniejsze zapytanie ofertowe dotyczy zamówienia pn: ,,Przegląd i konserwacja urządzeń PPOŻ w Centralnej Wojskowej Przychodni Lekarskiej ,,CePeLek" SPZOZ w Warszawie przy ul. Koszykowej 78 i Ul. Żeromskiego 33." III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Nazwa: Przegląd i konserwacja urządzeń PPOŻ w Centralnej Wojskowej Przychodni Lekarskiej ,,CePeLek" SPZOZ w Warszawie przy Ul. Koszykowej 78 i ul. Żeromskiego 33 2. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przegląd i konserwacja urządzeń PPOŻ w CWPL ,,CePeLek" SPZOZ . Szczegółowy opis zawiera załącznik nr 1A do Zapytania ofertowego, (zakres prac). 3. Warunki realizacji i zakres usługi 1. Przegląd systemu oddymiania: 2 systemy na 2 klatkach schodowych Elementy: Centrala AFG 8 A - 2 szt. Akumulator 12V 2,1Ah - 4 szt. Przycisk oddymiania - 10 szt. Przycisk przewietrzania - 2 szt. Okno oddymiające GEZE - 2 szt. Okno napowietrzające GEZE - 2 szt. 2. Przegląd systemu sygnalizacji pożarowej: Elementy: Centrala ARITECH 2X - 1 szt. Optyczne czujki dymu - 200 szt. Akumulator 12V 7,2Ah - 2 szt. 3. Przegląd oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego: Elementy: Oprawy awaryjne - 146 szt. Oprawy ewakuacyjne - 38 szt. 4. Przegląd przeciwpożarowego wyłącznika prądu: Elementy: Rozłącznik mocy HYUNDAI - model UCD630S -1szt. Przycisk wyłączający -1 szt. 1. Przegląd przeciwpożarowego wyłącznika prądu: Elementy: Rozłączniki mocy Q1 Moeller - model LZM 3 - szt. 4 Przyciski wyłączające - szt. 6 Dokument nr: 11/ZO/2024 Otwarcie ofert: 9. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 27.05.2024 r. o godz. 08:15. Składanie ofert: 4. Ofertę można złożyć do dnia 27.05.2024 r. do godz. 08:00 (termin składania ofert) - w formie papierowej na adres: Przychodnia Lekarska ,,CePeLek" Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ul. Koszykowej 78, - w Kancelarii (podpisane wszystkie wymagane dokumenty przez osoby umocowane) lub - w formie podpisanych skanów dokumentów na adres e-mail: zamowienia@cepelek.pl (skan wszystkich wymaganych dokumentów podpisanych przez osoby umocowane). Dokumenty składane powinny być opatrzone dopiskiem Oferta w postępowaniu o udzielenie zamówienia na ,,Przegląd i konserwacja urządzeń PPOŻ w Centralnej Wojskowej Przychodni Lekarskiej ,,CePeLek" SPZOZ w Warszawie przy Ul. Koszykowej 78 oraz Żeromskiego 33 Nr sprawy: 11/ZO/2024. Miejsce i termin realizacji: 4. Termin realizacji umowy o wykonanie zamówienia:Umowa zostaje zawarta na okres od 01.06.2024r. do 31.08.2024 r. Wymagania: II. INFORMACJE OGÓLNE 1. Na podstawie przepisu art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 ze zm.) do zamówienia będącego przedmiotem niniejszego zapytania ofertowego nie stosuje się przepisów tej ustawy. 2. Postępowanie prowadzone jest z zachowaniem procedury zapytania ofertowego. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. IV. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU WRAZ Z WYMAGANYMI DOKUMENTAMI 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Oferenci spełniający łącznie poniższe kryteria: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; b) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia; c) posiadają wiedzę i doświadczenie zapewniające wykonanie zamówienia, tj. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobą zdolną do wykonania zamówienia, oraz d) nie są powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo; przez powiązania osobowe lub kapitałowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy, a wykonawcą, polegające w szczególności na: - uczestniczeniu w spółce, jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej; - posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji; - pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika; - pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli. 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Oferent dołącza do formularza ofertowego, stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego, następujące dokumenty: a) w celu potwierdzenia spełnienia warunku określonego w punkcie IV.1.a): o aktualny wydruk z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub wydruk z rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; powyższy wymóg nie dotyczy Oferentów, w stosunku, do których odrębne przepisy nie wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; b) w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w punkcie IV.1.b) oraz IV.1.c) - oświadczenie, że Oferent spełnia warunki wymagane przez Zamawiającego zgodnie z załącznikiem nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego c) w celu potwierdzenia braku powiązań kapitałowych lub osobowych, o których mowa w punkcie IV.1.d) - oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych przez Oferenta oświadczeń i dokumentów określonych w punkcie 2 powyżej, zgodnie z formułą SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA. 4. Oferenci niespełniający ww. warunków zostaną wykluczeni z postępowania a złożone przez nich oferty zostaną odrzucone. V. KRYTERIUM OCENY OFERTY1. Ocenie będą podlegały oferty ważne, tj. oferty niepodlegające odrzuceniu. 2. Oferty oceniane będą na podstawie kryterium: o Cena 100% 3. W formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego należy podać wartość brutto - ostateczną wartość z uwzględnieniem wszelkich kosztów i narzutów (zgodnie z wypełnioną tabelą asortymentowo-ilościową). 4. Cena ofertowa musi być wyrażona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 5. Cena podana w ofercie jest ceną brutto, tj. zawiera wszelkie koszty, składniki i narzuty Oferenta oraz zobowiązania, w tym zobowiązania publicznoprawne (np. podatek VAT), związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia. Cena musi być podana w walucie polskiej cyfrowo i słownie. 6. Przy obliczaniu liczby punktów Zamawiający dokona zaokrąglenia wyniku do dwóch miejsc po przecinku z zastosowaniem reguł matematycznych. 7. Spośród ocenionych ofert Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą. Za najkorzystniejszą ofertę -zostanie uznana oferta, która uzyska największa liczbę punktów. 8. Zamawiający sporządzi pisemny protokół postępowania i wyboru najkorzystniejszej oferty. VI. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY, MIEJSCE DOSTARCZENIA OFERTY, OTWARCIE OFERT I TERMIN 1. Ofertę stanowi uzupełniony formularz ofertowy zgodny w treści z załącznikiem nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego, sporządzony na podstawie formularza asortymentowo- cenowego. 2. Do formularza ofertowego Oferent powinien dołączyć: a) uzupełnione oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego); b) uzupełnione oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych (załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego). c) aktualny wydruk z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub wydruk z rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; powyższy wymóg nie dotyczy Oferentów, w stosunku, do których odrębne przepisy nie wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; 3. Złożona oferta powinna zostać sporządzona w języku polskim. Zaleca się, aby oferta oraz dokumenty i oświadczenia składane przez Oferenta były ponumerowane i, w przypadku oferty składanej w wersji papierowej, trwale spięte/złączone. Oferta powinna być podpisana przez Oferenta lub osobę upoważnioną do reprezentowania Oferenta w miejscach przeznaczonych na podpis. 5. Koszty przygotowania oraz dostarczenia oferty ponosi Oferent. 6. Termin związania ofertą: 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert. 7. Otwarcie ofert nastąpi po upływie terminu składania ofert. 8. Przed upływem terminu otwarcia ofert Zamawiający nie udziela informacji na temat złożonych ofert i podmiotów je składających. 10. Otwarcie ofert następuje poprzez odczytanie ofert złożonych. 11. W przypadku awarii systemu teleinformatycznego przy użyciu, którego Zamawiający otwiera oferty, która powoduje brak możliwości otwarcia ofert w terminie określonym przez Zamawiającego, otwarcie ofert następuje niezwłocznie po usunięciu awarii. 12. Opóźnienie otwarcia ofert, wynikające z awarii systemu teleinformatycznego przy użyciu którego Zamawiający otwiera oferty, nie stanowi podstawy do unieważnienia niniejszego postępowania. 13. Niezwłocznie po otwarciu ofert Zamawiający udostępni na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o: 1) nazwach albo imionach i nazwiskach oraz siedzibach lub miejscach prowadzonej działalności gospodarczej albo miejscach zamieszkania wykonawców, których oferty zostały otwarte; 2) cenach zawartych w ofertach. 14. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może zwrócić się do Oferenta o wyjaśnienie treści złożonej oferty. 15. Zamawiający udzieli zamówienia Oferentowi, którego oferta spełnia wymagania określone w niniejszym zapytaniu ofertowym oraz zostanie uznana za ofertę najkorzystniejszą. 16. Zamawiający powiadomi Oferentów o wyniku postępowania. Zawiadomienie o wyniku postępowania nie stanowi przyjęcia oferty. W zawiadomieniu wysłanym Oferentowi, którego oferta została wyznana za ofertę najkorzystniejszą, Zamawiający określi termin i miejsce zawarcia umowy. Umowa zostanie zawarta według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego. 17. Jeżeli Oferent, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać najkorzystniejszą ofertę spośród pozostałych złożonych ofert. VII. ODRZUCENIE OFERTY1. W niniejszym postępowaniu zostanie odrzucona oferta, która a) została złożona po terminie; b) jest niezgodna z treścią niniejszego zapytania ofertowego, lub c) jest niekompletna, tj. nie zawierającą oświadczeń i dokumentów wymaganych niniejszym zapytaniem ofertowym, lub d) zawiera nieprawdziwe informacje, lub e) została złożona przez Oferenta, który nie spełnia warunków udziału w postępowaniu, lub f) została złożona po upływie terminu do składania ofert, lub g) zawiera rażąco niską cenę. 2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odrzucenia oferty Oferenta, która zawiera rażąco niską cenę. Jeżeli cena oferty wydaje się rażąco niska w stosunku do wartości przedmiotu zamówienia i budzi wątpliwości Zamawiającego, co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego, w szczególności jest niższa o 30% od wartości zamówienia lub średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert, Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, zwraca się do Wykonawcy o udzielenie w określonym terminie wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny. Zamawiający, oceniając wyjaśnienia, bierze pod uwagę obiektywne czynniki. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie złożył wyjaśnień, nie złoży ich w wyznaczonym do tego terminie lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz z dostarczonymi dowodami potwierdza, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do wartości przedmiotu zamówienia. Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny, spoczywa na Oferencie. VIII. UNIEWAŻNIENIE POSTEPOWANIA 1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania (na każdym etapie bez podawania przyczyny, w tym w szczególności w przypadku, gdy: a) nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu, b) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, c) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia; d) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć. 2. W razie unieważnienia postępowania Oferentom nie przysługują żadne roszczenia względem Zamawiającego. IX. INFORMACJE DODATKOWE 1. W sprawach nieuregulowanych postanowieniami niniejszego zapytania ofertowego stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego. Uwagi: 5. RODO 1) Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: a. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Centralna Wojskowa Przychodnia Lekarska ,,CePeLek" Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, 00-911 Warszawa, ul. Koszykowa 78; b. w sprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w Centralnej Wojskowej Przychodni Lekarskiej,,CePeLek" Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej za pomocą poczty tradycyjnej na adres: Centralna Wojskowa Przychodnia Lekarska ,,CePeLek" Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, 00-911 Warszawa, ul. Koszykowa 78 lub pocztą elektroniczną na adres: iod@cepelek.pl; c. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywający na Zamawiającym; d. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Prawo zamówień publicznych; e. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy a w przypadku postępowań finansowanych ze środków pozabudżetowych - okres przetwarzania danych jest zgodny z kategorią archiwalną dokumentacji postępowania; f. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; g. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą podlegały profilowaniu, stosowanie do art. 22 RODO; h. każda osoba fizyczna, której dane osobowe przekazano Zamawiającemu w ofercie lub innych dokumentach składanych przez Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego posiada: o na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, o na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników, o na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu* do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, o prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; i. nie przysługuje Pani/Panu: o w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych, o prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, o na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. * Prawo ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lubw celu ochrony prawnej innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego UE lub państwa członkowskiego. 2) Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane zostaną przekazane Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający bezpośrednio pozyska od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba, że ma zastosowanie, co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. 3) Wykonawca poprzez fakt złożenia oferty oświadcza, że posiada prawo do przetwarzania i udostępnienia Zamawiającemu danych osobowych osób, których dane zamieścił w dokumentach składanych przy ubieganiu się oraz przy realizacji niniejszego zamówienia publicznego, zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. 4) Dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich. 5) Do spraw nieuregulowanych w SWZ mają zastosowanie przepisy Ustawy Pzp oraz przepisy wykonawcze wydane na jej podstawie. |
© eurobudowa.pl 2004-2024