kujawsko-pomorskie (Świecie)
kujawsko-pomorskie (Włocławek)
śląskie (Katowice)
warmińsko-mazurskie (Iława)
mazowieckie (Huszlew)
mazowieckie (Warszawa)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Remont pomieszczeń w budynku |
Data zamieszczenia: | 2024-05-22 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
GMINA PNIEWY CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH Wolnośći 1 62-045 Pniewy powiat: szamotulski 61 29 10 756 cus@cuspniewy.pl https://platformazakupowa.pl/ |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Pniewy |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | 61 29 10 756 |
Termin składania ofert: | 2024-06-07 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Remont pomieszczeń w budynku Centrum Usług Społecznych, Ul. Wolności 1 w Pniewach oraz montaż zewnętrznej platformy pionowej dla osób niepełnosprawnych Krótki opis przedmiotu zamówienia Część 1 - prace remontowe Zakres prac remontowych opisano w przedmiarze robót w pozycjach od 1 - 37 oraz 39 do 54 (stanowiącym zał. nr 1 do SWZ): Zakres prac obejmuje: 1) Roboty rozbiórkowe i prace ziemne 2) Wykonanie konstrukcji z betonu zbrojonego 3) Wykonanie robót w zakresie stolarki budowlanej 4) Wykonanie robót wykończeniowych 5) Wykonanie pokrycia dachu Zakres prac opisano w przedmiarze robót w pozycji 38 (stanowiącym zał. nr 1 do SWZ): Zakres prac obejmuje: Dostawę i montaż platformy dla osób niepełnosprawnych wraz z podłączeniem i montażem instalacji domofonowej. Opis kluczowych elementów związanych z ww. zakresem prac: dostawa i montaż zewnętrznej platformy pionowej dla osób niepełnosprawnych wraz z podestem model Kali B - dopuszcza się zastosowanie innego urządzenia równoważnego, pod warunkiem spełnienia podstawowych założeń: Specyfikacja techniczna została zamieszczona w SWZ i załącznikach do SWZ (przedmiar, dokumentacja techniczna) CPV: 45000000-7, 45310000-3,45450000-6, 45313100-5, 45310000-3,42416100-6,45000000-7,45450000-6 Dokument nr: 2024/BZP 00333993, D.262.1.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-06-07 12:15 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/ 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/ 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji zawarto w SWZ oraz dostępne są na https://platformazakupowa.pl/strona/instrukcje-wykonawca 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): KLAUZULA INFORMACYJNA w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej ,,RODO") informujemy, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Pniewy; 2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: ido@itmediagroup.pl 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym; 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy PZP; 5) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; 6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO; 7) posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia); b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników); c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 8) nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; 9) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, Ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa. 10) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat (liczone od dnia zakończenia postępowania). Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/ TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-06-07 12:00 Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/ Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2024